Autostrada A10 Sebeș-Turda

Started by ciprebbe, April 05, 2013, 03:16:31 PM

Previous topic - Next topic

0 Members and 4 Guests are viewing this topic.

Ionut

Quote from: goanga on October 11, 2017, 07:07:39 AM
Aseară după ora 20 se lucra la alunecare, cu foreza,

Nu "cu foreza", cu forezele. Sunt 3. Ieri erau 3. Ar trebui sa mai vina una.
Se va lucra cu 4 foreze.

Sa speram ca termina luna asta cu forezele. Au multe coloane de executat.


Tavi

^^ Ionut, avem si solutia de remediere? :cheers:

rocklee

#8388
este chiar hasoala treaba pe  lotul 2 ...cucu unde esti ....sa mai canti un pic  ... ???

pasa_andrei

Ok, bun si se rezileaze si ce facem dupa? Ne asigura cineva ca o sa avem in 6 luni un alt constructor mai completet in teren?

Imi aduc aminte lotul1 din Nadlac -Arad .Cat timp a trecut de cand a plecat Romstrade si pana a venit Astaldi? Iar acolo a fost  lotul simplu.

alecu26

asa....si o taraganam asa inca 1 an pana ne convingem?

Lucrarile scumpe inca nu au inceput:

- precomanda sau comanda ferma de suprastructura metalica la podul peste Mures? (acolo infrastructurile sunt gata de luni bune de zile).
- la al doilea pod peste Mures lucrarile sunt stopate pe cealalta parte.
- balastul stabilizat, asfaltul...pfff...nici nu vreau sa ma gândesc. Acolo bitumul se cumpara cu banii jos, agregatele sunt scumpe si trebuie cumparate

Doar luând ca reper al doilea pod peste Mures, minim 18 luni pt executie. Asta inseamna ca 2019 incepe sa fie pus serios sub semnul intrebarii. Dar la fel e si lotul 1, stati linistiti. 18 luni minim pentru nodul Sebes.
Drumurile noastre POATE;

dr4qul4

Diferenta e ca pt nodul Sebes abia acum au rezolvat hartogariile, in timp ce pentru lotul 2, birocratia a fost gata de la inceput.
Cocoase inutile care ne vor afecta zeci de ani:
1. Focsani 2. Boita 3. Balcauti
"multe multumiri" proiectantilor
2. Pariu cu hefaistos: 200 lei: UMB nu deschide nimic (min 9 km, chiar si HP)  pe A7 înainte de 15 iunie 2024

ronaldo99

Salut. Nu va cunosc dar va rog sa distribuim pe mijloacele de mediatizare aceste stiri cu taraganarea autostrazii din cauza de lipsa de motorina, chef sau alte elemente. Ca la Cuc sau alt mahar de prin Guvern nu le spune nimeni nimic (ei se intereseaza greu) si asa ajungem sa finalizam segmente de autostrada la sfantu asteapta. Hai cu share-ul please! Macar opinia publica sa se revolte, poate reusim ceva impreuna.

alecu26

rezultatul final e acelasi...asta vreau sa zic. Plus ca Aktor nu a lucrat mai focusat nici spre capatul spre lotul 3.

In curând vom avea acolo prima coloana Lancram - Aiud.
Drumurile noastre POATE;

vladb

^^^^
Pesimistul din mine, merge chiar mai departe: ambuteiaj la iesirea de la Aiud si coada pe autostrada. Sincer, de fiecare data cand am drumuri Cluj - Alba/Sibiu/Deva ma uit cu speranta pe harta calitatii drumurilor...dar nu prea gasesc alte alternative

pasa_andrei

Ok atunci sa se ocupe Cuc de ei sau poate vine Tudose sa se stearga putin pe jos cu ei asa cum face cu Cuc. Ne indreptam virtiginos catre 2020 cu astea 2 loturi daca nu se schimba ceva asap.

Ei nu au un plan de lucru ( Aktor)? Cand trebuie sa fie gata lotul 2 conform contractului avand in vedere ca au toate autorizatiile ? 

carutasul

Cred că singura soluţie mai bună decât reziliera ar fi subcontractarea, dar dacă nu găsesc pe nimeni să se bage....

horatiu.cosma

^
Orice soluție se găsește, e pe bani. Și din ce văd după 10 luni din 2017, Aktor a încasat 25 de milioane de la CNAIR cu TVA din (549 milioane fără TVA). În ritmul ăsta vor termina în 15 ani. Și nu apare nicio altă factură emisă, care să urmeze a fi plătită în următoarele săptămâni. Undeva pe fir e o problemă mare (poate inginerul nu certifică lucrările, poate constructorul nu a plătit de foarte mult timp subantreprenorii, aceștia nu mai lucrează și atunci constructorul nu are ce situații de plată să trimită la inginer). Oricum ar fi, CNAIR trebuie să ia taurul de coarne la un moment dat, că nu se mai poate în ritmul acesta.

SILVIUFG

Pai cine sa se bage daca ei nu-si platesc firmele subcotractante? Daca noi stim ca nu platesc, sau platesc greu, stiu si firmele care ar putea prelua din lucrari. Imi permit sa-mi exprim si eu o parere. Sunt pentru rezilierea contractului acum, pentru ca nu stiu ce i-ar putea determina pe constructori sa accelereze lucrarile in 2018. E ciudat.... Sunt platiti la zi? Sunt facturi emise si neplatite? Ceva e putred in Danemarca. Daca platile sunt la zi atunci reziliere acum, ,,poate" obtinem alt constructor pana in apr-mai 2018. Unul sa fie in stare sa termine lotul pana la finalul lui 2019. Nu are importanta cand termina Pizzaroti nodul Sebes. Vorbind strict de lotul 2, asa ducem lucrarile in 202.... ultima cifra e incerta.

alecu26

Prostia enorma a lui Aktor a fost ca nu au optimizat nimic la proiectare. Au facut cam ce a fost in SF...si au castigat de fapt licitatia prin preturile foooooarte mici.

Pe parcurs au inceput sa se trezeasca...dar aparent insuficient ca sa mai salveze situatia.

Ciudatenia logica a unei lucrari pe care esti in pierdere...e ca de ce lucrezi mai mult si mai repede...pierzi mai mult si mai repede.
Drumurile noastre POATE;