Autostrada A10 Sebeș-Turda

Started by ciprebbe, April 05, 2013, 03:16:31 PM

Previous topic - Next topic

0 Members and 6 Guests are viewing this topic.

ciprebbe

Mai bine sa ratacesti in padure decat fara padure!
E-republik

A3-UMB-5 alunecari>20m - 1000ron Ciprebbe

ciprebbe

Pentru filmari mai e de astptat.....
E  prima vizita pe lot 1 si 2 cand pot spune ca se lucreaza mult mai bine decat pana acum.
Mai bine sa ratacesti in padure decat fara padure!
E-republik

A3-UMB-5 alunecari>20m - 1000ron Ciprebbe

__dir

De nodurile Alba S/N ce se mai aude? Tot negocieri?

manuel.matias.503

Ciprebbe frumoase cadre,


Sent from my iPhone using Tapatalk

SkyPilot

Quote from: ciprebbe on July 27, 2017, 07:35:43 PM
E  prima vizita pe lot 1 si 2 cand pot spune ca se lucreaza mult mai bine decat pana acum.
+1 pentru imagini!
Continutul lor pentru lotul 2 este dezamagitor. -1 pentru constructor si pentru domnul Cuc. Utilaje putine si nu observ un progres deosebit. Sper ca filmarea sa imi arate ca m-am inselat. M-as fi asteptat de la acest talent managerial care este domnul Cuc sa ceara constructorului sa puna accentul pe portiunea dintre lotul 3 si nodul Teius, care ar putea fi data in exploatare mai devreme daca ar fi gata. Ceea ce este la S de nodul Teius este mai putin important atata timp cat nu se rezolva situatia capatului nordic al lotului 1.

ciprebbe

Sunt doua poduri peste Mures care nu pot fi terminate tehnologic in urmatoarele 12 luni (luand ca reper) plus traversarea CF de la Teius.
Din ce am vazut sunt in jur de 100 basculante pe traseu, poate putin peste, insa e foarte lung lotul si impartite pe lungimea lui par insuficiente.
Apa inca le da mari batai de cap, se pune piatra sparta si, punctual, incearca sa rezolve fiecare zona. Am vazut si zone unde s-au ridicat frumos cu terasamentul de la sol (mai greu de vazut exact inaltimea terasamentului din aer).
Dupa ziua de azi sunt ceva mai optimist legat de Aktor si Pizzarotti. Sper sa ii tina cheful de munca.
Mai bine sa ratacesti in padure decat fara padure!
E-republik

A3-UMB-5 alunecari>20m - 1000ron Ciprebbe

voicul

Asteptam filmarea.

In rest: Aktor sa se miste cu talent, ca Pizzarotti, deocamdata, doar face Gilau - Nadaselu reloaded.

Daniel_I

#7762
Superbe cadre Cipri. Mã așteptam să văd și dealul excavat între Limba si Oarda, după podul peste Mureș. Se lucrează bine și acolo. Poate apare în filmare. Dacă nu revin eu in weekend cu câteva fotografii!

On The Road

ciprebbe

Banuiesc ca aici, mai in dreapta zici

Mai bine sa ratacesti in padure decat fara padure!
E-republik

A3-UMB-5 alunecari>20m - 1000ron Ciprebbe

Daniel_I

#7764
Da, acolo mai în dreapta.
On The Road

ciprebbe

E filmata, se vede bine de sus :)
Mai bine sa ratacesti in padure decat fara padure!
E-republik

A3-UMB-5 alunecari>20m - 1000ron Ciprebbe

SkyPilot

Quote from: ciprebbe on July 27, 2017, 08:41:32 PM
Sunt doua poduri peste Mures care nu pot fi terminate tehnologic in urmatoarele 12 luni (luand ca reper) plus traversarea CF de la Teius.
Si la nord de Alba este o traversare a CF, la care nu s-a batut nici macar un tarus si care probabil ca va dura mai mult. Iar dealul pana la jonctiunea cu lotul 2 poate ridica si el probleme.
In cazul ambelor supratraversari ma ingrijoreaza LEA din apropiere. Nu pot estima cu acuratete din filmari si poze cat sunt de aproape, iar la Teius sunt doua, cate una de fiecare parte. Nu stiu daca e suficient loc sub conductori ca sa se faca supratraversarea si nici daca se poate lucra acolo. Mie acestea doua mi se par pe drumul critic. Ar putea cineva care se pricepe sa ne lumineze?

pasadia

Quote from: ciprebbe on July 27, 2017, 07:29:14 PM


Nu-mi aduc aminte, a explicat cineva ce se va intampla aici cu acest sens giratoriu? Care e proiectul - autostrada la nivelul solului, deviere temporara a DN-ului cat timp se construieste pasaj pentru el si apoi se continua lucrarile prin demolarea devierii? Dar atunci de ce sens giratoriu, de ce atata iluminat?
Si daca autostrada va avea parte de pasaj superior si DN-ul ramane jos, atunci de ce devierea aia temporara (si inca nefolosita) a DN-ului?

Nu-mi dau seama nici care e proiectul, nici care sunt pasi tehnologici urmariti? Help a brother out!

alin_simeriaveche

^^^intrebarea mea este: CAT SA MAI ASTEPTAM PANA O SA FIE TOATE AVIZELE SI SA PORNEASCA ODATA ACEL NOD??

horatiu.cosma

^^^
Din ce am inteles pana acum, acolo va fi o deviere temporara pana se va construi structura peste autostrada a DN 1 pe actualul aliniament al DN ului.

Punctele critice sunt nodurile Alba Iulia Nord si Sebes. Nodul Alba Iulia Nord e mai avansat birocratic, avand PT ul aprobat, exproprierile suplimentare demarate, procedura de mediu spre finalizare, deci AC foarte aproape. La Sebes deocamdata lipseste totul de mai sus.