News:

API te vrea în echipa din București!

Main Menu

Autostrada A10 Sebeș-Turda

Started by ciprebbe, April 05, 2013, 03:16:31 PM

Previous topic - Next topic

0 Members and 5 Guests are viewing this topic.

cfdp

Pentru gabarite , conform stas 2924/91:
Pentru pasaje inferioare ,pentru Drumuri de exploatare categoria II intre 1000 si 10000ha deservite, gabaritul maxim trebuie sa fie 7m iar pentru cele de categoria a III sub 1000 ha deservite  gabaritul maxim trebuie sa fie 5.5m. Gabaritele trebuie sa includa si parapeti de siguranta ( pentru a nu fi lovite elevatiile. Dupa poze si urmele lasate de masini, gabaritul nu cred ca depaseste 3.5-4m. Dar asa este la noi. Legile sunt facute sa nu se respecte. Strainii ne invata "optimizari". Mult ieftin si prost.

cfdp

Optimizari:
- a se vedea solutiile din SF si cele autorizate pentru lotul I, inclusiv noduri pod peste Mures, care din viaduct peste DJ si lunca continuat cu pod peste Mures s-a proiectat rambleu, un pasaj chinuit, rambleu in lunca si pod peste Mures.=optimizare
-lotul 2 dupa autorizarea podurilor, pasajelor anul trecut in primavara, cred, s-au refacut proiectele , cel putin pentru suprastructuri pentru optimizare , strict mai ieftin
- lotul 4 a se vedea lacul Stejaris
- lotul 3 nu am cunostinte despre

ddfab

lucrari terasament lotul 2, in spate la Albalact, Oiejdea







aici, intre cele doua masini, se vad stalpii de beton, adusi pentru relocarea retelei electrice din zona. cred ca subtraverseaza, ingropata.

ciprebbe

Eu ma mir de toate pozele aduse de voi de pe lotul 2 in care pare sa se munceasca insa terasamentele se incapataneaza sa ramana "la sol".
Mai bine sa ratacesti in padure decat fara padure!
E-republik

A3-UMB-5 alunecari>20m - 1000ron Ciprebbe

bacovia

AKTOR 'lucreaza' de vreo 5 ani pe trosonul DN18 Baia Sprie - Sighet (vreo 55 km). Cam asta le e ritmul.

Daniel_I

Poate cineva sa imi explice sau avem o randare legata de solutia de traversare a raului Ampoi ?
Am vazut ca au inaintat cu terasamentul inainte si dupa subtraversarea pentru utilaje agricole, care e gata din toamna 2016.
Acolo autostrada trebuie sa treaca peste dig care e inalt, si peste raul Ampoi. Ma gandesc ca e o distanta minima care se lasa intre dig si corpul autostrazii care trece pe deasupra, distanta minima necesara intretinerii digului
Foreza fotografiata de gdo era chiar sus pe dig. Ceva nu inteleg. A ramas acelas plan ca si in SF ?
On The Road

ddfab

Quote from: ciprebbe on March 30, 2017, 12:26:42 PM
Eu ma mir de toate pozele aduse de voi de pe lotul 2 in care pare sa se munceasca insa terasamentele se incapataneaza sa ramana "la sol".

este doar o presupunere a mea, in spatele Albalact sa fi fost ceva loturi experimentale. pe o anumita portiune, am observant zilele trecute ca au decopertat vechiul terasament(care nu era foarte inalt) si acum refac. fotografiile facute de mine sunt de la distanta destul de mare si nu se observa bine evolutia.

cfdp

pe lotul 2 s-au montat podete, si s-au realizat elevatii. In mod cert in aceasta perioeda --propice, temperaturi moderate, umiditate medie se va trece masiv la realizarea terasamentelor. Pot sa pariez CA PINA IN IUNIE ACESTEA VOR FI LA 70-80% REALIZATE

ddfab

^^^ nu as paria pe procentul dat de tine. nu au stilul de lucru al UMB-ului, nici atatea utilaje, nici la fel de multi oameni in teren. am observat ca ei tot muta utilajele dintr-o parte in alta a lotului: ataca o zona pana la un anumit punct, se observa prezenta buna in acea zona, dupa care dispar de acolo si se vede activitate in alta parte. la fel la structuri, cel putin in zona alba-teius, au adus structurile pana la un anumit nivel, apoi s-au oprit.majoritatea culeilor ridicate in zona, sunt la aprox. 70% si de multe luni stau asa. tot sper si eu sa vad forte mari la terasamente, mai ales ca au facut stocuri mari de materiale in multe puncte de pe traseu. cred ca tuturor ne-ar place sa vedem cum cresc terasamentele ca fat-frumos din poveste- intr-o zi cat intr-un an :D.

ddfab

@cip.
poate te ajuta mai mult pozele acestea. putem lua ca reper podetul metalic si vedem in timp.







cfdp


ciprebbe

Quote from: cfdp on March 31, 2017, 09:07:09 AM
pe lotul 2 s-au montat podete, si s-au realizat elevatii. In mod cert in aceasta perioeda --propice, temperaturi moderate, umiditate medie se va trece masiv la realizarea terasamentelor. Pot sa pariez CA PINA IN IUNIE ACESTEA VOR FI LA 70-80% REALIZATE

Pot sa iti garantez ca nu :))) Cum poti sa spui asa prosti? Aprilie-Mai-Iunie :)))
Pe ce pariem?
Mai bine sa ratacesti in padure decat fara padure!
E-republik

A3-UMB-5 alunecari>20m - 1000ron Ciprebbe

Eurocopter

Stai Cip ca poate s-a referit la iunie 2018 :).

Sent from my F5321 using Tapatalk


ciprebbe

#6883
Groso-modo (si matematic) acolo trebuiesc 3 000 000 de m3 de umpluturi (minim) carati, intinsi, compactati (20km din 24 sa zicem).Cu 0 ploi in urmatoarele 3 luni, lucrat sambata si duminica iasa 33 330m3 de facut ZILNIC.  Sa lucreze non stop si iasa 1390m3 pe ora.
Doar Ionita si Cuc am impresia ca pot sa creada asa ceva.

LE:
E unul din pariuri pe care mi-as dori sa le pierd. Daca in iunie ajungem la 70%-80%  terasamente in decembrie avem asfalt pe 80%?  ..... :)
Mai bine sa ratacesti in padure decat fara padure!
E-republik

A3-UMB-5 alunecari>20m - 1000ron Ciprebbe

ddfab

@AkaManah. Este cumva sit arheologic in zona Paraul Iovului, imediat laga DN1, pe partea stanga cum mergi spre Cluj? Au aparut sapaturi multe, asemanatoare cu cele de linga linia fersta, din apropiere, unde lucreaza arheologii.