News:

API te vrea în echipa din București!

Main Menu

Autostrada A10 Sebeș-Turda

Started by ciprebbe, April 05, 2013, 03:16:31 PM

Previous topic - Next topic

0 Members and 5 Guests are viewing this topic.

yetiman

Update A10. loturile 4, 3 si 2.

Datorita vremii potrivnice de afara - ninsoare, viscol, temperaturi sub minus 25 grade, pe lotul 4 nu se lucra. Doar cateva mici oaze de vreme mai buna erau la viaductul Turda (se montau predalele), la podul de la Stejeris de langa autostrada (se turna beton) si la un pod mai spre Unirea (unde se puneau grinzile). In rest zapada de peste 2 metri impiedica orice miscare.
Pe lotul 3, in schimb, primavara. In afara de nodul de la Decea (unde iarna din L4 isi facea simtit efectul), in rest se lucra. Si la terasament in zona supratraversarii A10/DN1, si la terasamnetul intre podurile de pe Mures unde era emulsie (nu se vedea de la distanta, dar nu cred ca era deja asfalt).
Pe lotul 2, iarna grea inca nu s-a terminat. E cea mai lunga iarna din istorie. Tine deja  de 9 luni si nu sunt semne ca ar inceta.

:badday:
,,Pe hoţii mărunţi îi trimitem la închisoare, iar pe cei mari îi numim în funcţii publice." — Esop
,,Greşelile politicianului sunt crime, căci în urma lor suferă milioane de oameni nevinovaţi, se împiedică dezvoltarea unei ţări întregi şi se împiedică, pentru zeci de ani înainte, viitorul ei." — Mihai Eminescu

trifuhoria

 8) Frumos buletin meteo. Spreram sa vina primavara si pe celelalte loturi.

horatiu.cosma

A cam expirat vestita vorba "winter is coming", am trecut la "winter is here", si din pacate dureaza mai mult decat ne-am fi imaginat. Cred ca acest ritm de lucru de pe lotul 4 nu mai tine neaparat de acord de mediu sau alte avize, ci de finantarea europeana(asemanator cu C.Turzii-Tg.Mures, unde UE a schimbat cica regulile in timpul jocului). Probabil ca acest lot era pariul CNADNR pe 2015 pentru finantare completa de pe 2007-2015. Au aparut problemele bine cunoscute care i-au intarziat, si acum cand sunt 0% sanse de finalizare pana in decembrie, se complica discutia cu UE.

TibiV

yetiman, Big Like pentru buletinul constructo-meteorologic !... :lol:
Mama proștilor este mereu gravidă... :)

yetiman

  >:( Eu alta explicatie n-am gasit.
Proiectul e "fazat". Parca 40% trebuia decontat din finantarea 2007-2013 (decontabil pana in 2015) si restul pe 2014-2020 (care, intre noi fie vorba, a inceput de mult).
La stadiul (NE)-lucrarilor, nu cred ca vom avea nici 20-25% pana la sfarsitul anului (pe toate cele 4 loturi cumulat).
Alti bani pierduti degeaba, desi acest proiect era gandit tocmai ca sa mareasca absorbtia.

Dar s-a comentat destul si nu vreau sa redeschid subiectul.

O sa va mai tin la curent cu schimbarile meteo, daca va fi cazul...  :D
,,Pe hoţii mărunţi îi trimitem la închisoare, iar pe cei mari îi numim în funcţii publice." — Esop
,,Greşelile politicianului sunt crime, căci în urma lor suferă milioane de oameni nevinovaţi, se împiedică dezvoltarea unei ţări întregi şi se împiedică, pentru zeci de ani înainte, viitorul ei." — Mihai Eminescu

Ionut

^ Poate data viitoare conditiile meteo iti vor permite sa iei si doua-trei cadre, chiar asa din fuga. :)
:cheers:

dr4qul4

@horatiu, UE nu a schimbat nici o regula. Doar ca CNADNR-ul a inteles ce a vrut. totusi, pe loturile 3 si 4, nu ar tb sa aiba nici un impact clarificarea UE.

ideea e urmatoarea si posibil sa influenteze loturile 1 si 2:

pentru ca UE sa deconteze avansul de 20% trebuie ca la 31.12.2015 lucrarile sa ajunga la stadiu fizic de 20% (in realitate chiar ceva mai mult, deoarece si constructorul ar mai fi emis facturi pt diverse lucrari).

numai ca mintile luminate din CNADNR au crezut ca "ne da UE avansul de 20%"  chiar daca lucrarile sunt la 10%.

Cocoase inutile care ne vor afecta zeci de ani:
1. Focsani 2. Boita 3. Balcauti
"multe multumiri" proiectantilor
2. Pariu cu hefaistos: 200 lei: UMB nu deschide nimic (min 9 km, chiar si HP)  pe A7 înainte de 15 iunie 2024

AFC

@yetiman, big like si de la mine. Cred ca forumul asta o sa nasca si scriitori  :)
"Intr-o epoca de minciuna universala, sa spui adevarul este deja un act revolutionar" - George Orwell

NGC

#3248
Quote from: dr4qul4 on August 05, 2015, 11:55:45 AM
pentru ca UE sa deconteze avansul de 20% trebuie ca la 31.12.2015 lucrarile sa ajunga la stadiu fizic de 20% (in realitate chiar ceva mai mult, deoarece si constructorul ar mai fi emis facturi pt diverse lucrari).

numai ca mintile luminate din CNADNR au crezut ca "ne da UE avansul de 20%"  chiar daca lucrarile sunt la 10%.

CNADNR a platit 18,60% avans in Iulie 2014 pentru loturile 3 si 4 si 18,60% avans in Decembrie 2014 pentru loturile 1 si 2.
Pentru loturile 3 si 4 deja s-a depasit stadiul fizic de 20%. Ar mai fi timp sa ajungem la 20% si pe loturile 1 si 2 daca s-ar misca lucrurile cum trebuie cu proiectele si autorizatiile, dar nu asa se deconteaza avansul.

NGC

#3249
Pana in 7 August vin doua transporturi agabaritice dinspre Sibiu cel putin pana in zona Santimbru, dar nu e clar daca sunt grinzi si pentru cine sunt.
http://www.cnadnr.ro/docs/comunicate/INFORMARE%20%20CNADNR%20SA%20ref%20%20transport%20agabaritic%2005%2008%202015.pdf

alecu26

sigur sunt pentru ei?

pare ciudata descrierea grinzilor. latimea, inaltimea....greutatea...nimic nu se potriveste. Sa fie mai multe tronsoane si se pun unele peste altele si unele langa altele?
Drumurile noastre POATE;

gdo

Cred ca acele grinzi nu au nici o legatura cu autoastrada, au legatura defapt cu calea ferata....

TibiV

Mama proștilor este mereu gravidă... :)

NGC

#3253
Parca zicea un coleg zilele trecute de un alt transport dinspre Sibiu.

Quote from: Lvs_tm on July 28, 2015, 09:49:36 PM
Quote from: wallee on July 28, 2015, 10:15:11 AM
Aseara la intrarea pe A1 la Sibiu (dinspre Valea Oltului) erau 3 grinzi ff lungi incarcate fiecare pe cate un cap tractor, cu o masina de insotire agabaritice si tocmai venise si o masina de la politia rutiera. Cel mai probabil pentru un viaduct din A1.
Lungimea era similara cu cele puse de UMB pe Gilau-Nadasel

Grinzile pe care le-ai vazut, trei la numar erau chiar pentru Gilau - Nadasel.

Deci poate sunt totusi pentru A3, dar atunci de ce au autorizatie doar pana la Santimbru?
Sau poate aveti voi dreptate si sunt pentru CF.
Poate vede careva in trecere transporturile si ne lamureste.

yetiman

Quote from: Ionut on August 05, 2015, 11:04:00 AM
^ Poate data viitoare conditiile meteo iti vor permite sa iei si doua-trei cadre, chiar asa din fuga. :)
:cheers:

La cererea publicului vin si cu cateva poze de azi, facute in directia Teius -> Turda:
Lotul 3:
Zona podului peste Mures. Inspre dreapta, terasamentul are un strat negru (emulsie cred), dar nu se vede in poze.

Terasamentul din dreapta traversarii A10/DN1

Traversarea A10/DN1

Terasamentul in stanga, unde era zona mai moale si s-a pus piatra la greu. Dar acum e deja acoperita.


Nodul de la Decea. Nu se lucra. Doar acest camion dadea ture pe acolo.( poate verifica raza de curbura  :lol:)
,,Pe hoţii mărunţi îi trimitem la închisoare, iar pe cei mari îi numim în funcţii publice." — Esop
,,Greşelile politicianului sunt crime, căci în urma lor suferă milioane de oameni nevinovaţi, se împiedică dezvoltarea unei ţări întregi şi se împiedică, pentru zeci de ani înainte, viitorul ei." — Mihai Eminescu