News:

API te vrea în echipa din București!

Main Menu

Autostrada A10 Sebeș-Turda

Started by ciprebbe, April 05, 2013, 03:16:31 PM

Previous topic - Next topic

0 Members and 3 Guests are viewing this topic.

Quest

Ce-mi place la podul tehnologic este ca l-au prevazut pe fiecare mal cu cite 2 niveluri de tubulaturi, care sa preia debitele ce intrec albia normala a riului, primul nivel e facut din 3 tuburi cilindrice alaturate, aproape de albie, sint deja sub nivelul apelor care se vad, iar nivelul 2 e cu acele tubulaturi patrate, ptr ape si mai mari. E corect ce zic ? (nu sint ing. hidro)

Common sense will get you far !

dr4qul4

totusi acum e doar "cod galben" . La portocaliu podul e serios avariat iar la rosu zboara.
pb avem 1 data la 5 ani cod rosu pe mures.
Cocoase inutile care ne vor afecta zeci de ani:
1. Focsani 2. Boita 3. Balcauti
"multe multumiri" proiectantilor
2. Pariu cu hefaistos: 200 lei: UMB nu deschide nimic (min 9 km, chiar si HP)  pe A7 înainte de 15 iunie 2024

alexV

#3032
TS au doua poduri tehnologice identice in zona. ele leaga cel mult drumuri de hotar. exista un pod de 20tone in apropiere. colegul elion a facut poza langa "pod tehnologic 2" acolo unde este si viaductul.



LE: ca tot avem o harta desenata frumos: locuitorii din zona au protestat fiindca A10 taie accesul din Gambas spre Micoslaca in directia N-E. adica acele doua linii intrerupte si subtiri pe harta.

Directia Gambas - Pagida ramane deschisa, acolo se face un pasaj peste autostrada. De asemenea A este pe viaduct in zona aia.

danutzu_1069

#3033
Banuiesc ca au ceva treceri, ca doar nu lasa partial izolati.
Traseul A10 s-ar putea sa nu fie exact, l-am desenat / corectat aproximativ, conform cu planurile care exista.
Cand o sa faca goagle poze de sus... corectam!

dan_c

http://www.cnadnr.ro/docs/anunturi/WEB%20Anunt%20Public%20Sebes%20Turda.pdf

ANUNŢ PUBLIC

privind depunerea solicitării de revizuire a acordului de mediu

COMPANIA NAŢIONALĂ DE AUTOSTRĂZI ŞI DRUMURI NAŢIONALE DIN ROMÂNIA anunţă publicul interesat asupra depunerii solicitării de revizuire a acordului de mediu pentru proiectul Autostrada SEBEŞ-TURDA, propus a fi amplasat pe teritoriul administrativ al
judeţelor Cluj şi Alba, titular Compania Naţională de Autostrăzi şi Drumuri Naţionale dinRomânia.

Informaţiile privind proiectul propus pot fi consultate la sediul:

• AGENŢIEI NAŢIONALE PENTRU PROTECŢIA MEDIULUI, Splaiul Independenţei, nr.
294, sector 6, Bucureşti;
• AGENŢIEI PENTRU PROTECŢIA MEDIULUI, Alba Iulia, strada Lalelelor, nr. 7B,
judeţul Alba;
• AGENŢIEI PENTRU PROTECŢIA MEDIULUI Cluj Napoca, Calea Dorobanţilor, nr. 99,
bl. 9B, judeţul Cluj
şi la sediul:
• COMPANIEI NAŢIONALE DE AUTOSTRĂZI ŞI DRUMURI NAŢIONALE DIN
ROMÂNIA, bdul Dinicu Golescu, nr.38, sector 1 Bucureşti

în zilele de luni până joi, între orele 830-1630 şi vinerea între orele 830-1400
.
Observaţiile publicului se primesc zilnic la sediul autorităţii competente pentru protecţia
mediului ANPM.

papibabone

nici o noutate despre aceste sistari la
A10 ?

yetiman

In urma cu ceva timp, postam, plin de optimism, speranta ca loturile 3 si 4 vor fi gata in avans, poate chiar pana la final de 2015 (termenul contractual fiind martie 2016, am crezut ca 3 luni se pot castiga). Optimismul meu era justificat de ratiuni economice, si anume banii de la UE pe exercitiul finaciar precedent si care pot fi decontate doar pana la sfarsit de 2015. Orice logica economica ar fi sutinut asta, ca sa incercam sa pierdem cat mai putin din banii alocati.
Din pacate, acum mi-am schmbat opinia cu 180 grade, si stau sa ma intreb daca toata autostrada A10 va putea fi gata in termenul contractual (sau macar cu o intarziere rezonabila).

Situatia azi:
L4 - lucrari aproape nesemnificative si doar in zona celor 2 poduri, de o parte si de alta a dealului de la Kaufland. (Si nu la viaductul mare, ci la podul urmator inspre Stejeris). In rest, absolut nici o miscare. Chiar mai mult, pe portiunile decopertate a inceput sa creasca iarba si buruiana.
L3 - se lucreaza la nodul Decea si partial in rest. Dar, din cate am vazut eu, nu pare o mobilizare foarte serioasa, asa cum ar fi normal intr-o perioada buna pentru lucrari. [S-ar putea sa fie doar o impresie, din DN nu se vede foarte mult, iar ieri si azi e vreme mai ploioasa - poate colegii din zona pot confirma sau infirma daca se lucreaza mai serios in zona Aiud]
L2 - nu am cum sa-l vad decat pe o portiune scurta unde va fi nodul Teius si intersectarea cu DN14B. Desi perioada de proiectare s-a incheiat de mult, nici aici nu se misca absolut nimic. Si nu cred ca va exista posibilitatea de a se recupera timpul pierdut. (ca o paranteza, AKTOR are in zona si contractul de reabilitare a unei portiuni CF - si aici vad o reducere de activitate fata de avantul de la inceput cand nu mai incapeai de masini si utilaje)

,,Pe hoţii mărunţi îi trimitem la închisoare, iar pe cei mari îi numim în funcţii publice." — Esop
,,Greşelile politicianului sunt crime, căci în urma lor suferă milioane de oameni nevinovaţi, se împiedică dezvoltarea unei ţări întregi şi se împiedică, pentru zeci de ani înainte, viitorul ei." — Mihai Eminescu

danutzu_1069


adiarc

oare influenteaza constructia efectiva ,cu ceva , faptul ca ar putea exista nereguli la consultanti ?

http://www.digi24.ro/Stiri/Digi24/Actualitate/Stiri/Neregulile+din+acte+reziliaza+contracte
"Eficienta" cnair...claimuri de sute de milioane de lei,puse pe tava constructorilor pentru proiecte inexistente ( LD2 sect E ; LD 3 ; A10 )

DESFIINTATI compania Antiinfrastructura

Marius

Ieri am vazut o ca se turna beton la podul de langa Stejeris, al treilea in sensul Turda-Sebes. La al doile (cel mare) liniste si pace, desi cred ca lipseste o grinda.

Trecand dealul spre Kaufland, am remarcat ca erau montati stalpii verticali de fixare a parapetilor, pe devierea DN1. Astazi la intoarcere, am obesrvat parapetii montati, cred ca pe intreaga lungime. Probabil vor deschide noul drum in curand.

Tot sambata era ceva miscare slaba la nodul de la Decea.

In rest nicio miscare.

holger

Si eu am trecut ieri, era aproape pustiu pe toate loturile.... nu pot sa cred.. se lucra ff slab la relocare pe DN1 si la lot 2... atat tot.

florin74

Miscare slaba in nod la Turda. Oricum un progres fata de linistea de pana acum. Se montau cofraje la pilonul din mijlocul nodului actual.

Schumy

Intradevar, ceva miscare pe lotul Porr, dar tot pana la Stejeris.
Pe loturile 1 si 2, pe cand se spera sa inceapa lucrul?

yetiman

Nici nu are rost sa mai comentez.
Lot 4: se lucra pe dealul de la Kaufland, la podul dinspre Turda si la relocarea Dn-ului - parapetii sunt aproape toti montati si la podul mic dinspre Stejeris. ATAT! In rest pustiu. Inclusiv organizarea de santier (parcarea) de la Unirea/Decea era pustie. Nici un utilaj nu mai era la fata locului.
Lot 3: se lucra, impresia mea ca nu cu prea mult spor.
Lot 2 (zona Teius): absolut nici o miscare

PACAT, MARE PACAT!
,,Pe hoţii mărunţi îi trimitem la închisoare, iar pe cei mari îi numim în funcţii publice." — Esop
,,Greşelile politicianului sunt crime, căci în urma lor suferă milioane de oameni nevinovaţi, se împiedică dezvoltarea unei ţări întregi şi se împiedică, pentru zeci de ani înainte, viitorul ei." — Mihai Eminescu

adiarc

Totusi , nu se sesizează nici o instituție de control a statului ? Pierdem sute de mi-l de euro , doar aici ....e grav....... e f.f.f grav....
Dincolo de orice părere , declarație , polemica , asta e realitatea crunta si cineva trebuie sa răspundă pt modul EXECRABIL de implementare a proiectelor......
unii care se cred deștepți dădeau vina pe contestatari de profesie,,,,dar ce au făcut aceștia (anti)reprezentanți ai satului pt a aloca fonduri , pt a grabi eliberarea autorizațiilor de orice fel ?Nimic....sau chiar pun bete in roate.......
"Eficienta" cnair...claimuri de sute de milioane de lei,puse pe tava constructorilor pentru proiecte inexistente ( LD2 sect E ; LD 3 ; A10 )

DESFIINTATI compania Antiinfrastructura