News:

API te vrea în echipa din București!

Main Menu

Autostrada A10 Sebeș-Turda

Started by ciprebbe, April 05, 2013, 03:16:31 PM

Previous topic - Next topic

0 Members and 4 Guests are viewing this topic.

elion

Ştie cineva unde pot găsi o hartă de genul celor două pentru toată lungimea autostrăzii?



cutter

Quote
Anunţ public privind depunerea solicitării de revizuire a acordului de mediu

AGENŢIA NAŢIONALĂ PENTRU PROTECŢIA MEDIULUI

anunţă publicul interesat asupra depunerii solicitării de revizuire a acordului de mediu pentru proiectul Autostrada SEBEŞ-TURDA, propus a fi amplasat pe teritoriul administrativ al judeţelor Cluj şi Alba, titular COMPANIA NAŢIONALĂ DE AUTOSTRĂZI ŞI DRUMURI NAŢIONALE DIN ROMÂNIA

Informaţiile privind proiectul propus pot fi consultate la sediul

AGENŢIEI NAŢIONALE PENTRU PROTECŢIA MEDIULUI, Splaiul Independenţei, nr.294, sector 6, Bucureşti
AGENŢIEI PENTRU PROTECŢIA MEDIULUI, Alba Iulia, strada  Lalelelor, nr. 7B, judeţul Alba
AGENŢIEI PENTRU PROTECŢIA MEDIULUI Cluj Napoca, Calea Dorobanţilor, nr. 99, bl. 9B, judeţul Cluj
şi la sediul:

COMPANIEI NAŢIONALE DE AUTOSTRĂZI ŞI DRUMURI NAŢIONALE DIN ROMÂNIA, bdul Dinicu Golescu, nr.38, sector 1 Bucureşti
în zilele de luni până joi, între orele 830-1630 şi vinerea între orele 830-1400

Observaţiile publicului se primesc zilnic la sediul autorităţii competente pentru protecţia mediului ANPM.

De aici: http://www.anpm.ro/stiri/-/asset_publisher/U3pMdITlwl4f/content/anunt-privind-depunerea-solicitarii-de-revizuire-a-acordului-de-mediu-autostrada-sebes-turda

pasadia

Acum, cand constructia e in toi? Ce naiba, nu trebuiau sa aiba avizul asta din momentul lansarii licitatiei de constructie? Pe bune ca nu reusesc sa inteleg ordinea avizelor si durata lor de valabilitate.

yetiman

#2854
Imagini de azi. Din Teius spre Turda.
Lotul 2 - organizarea de santier:


Lotul 3 - pod peste Mures

- traversarea peste DN

- in zona Decea

- Nodul de la Decea pe lot 3:


Lotul 4 - Intre Unirea si Manastire nu am vazut miscare
- Terasamentul de la viaduct e in crestere:

- Viaductul de la Turda



- Terasamentul in partea spre Turda:

- Podul dinspre Kaufland
,,Pe hoţii mărunţi îi trimitem la închisoare, iar pe cei mari îi numim în funcţii publice." — Esop
,,Greşelile politicianului sunt crime, căci în urma lor suferă milioane de oameni nevinovaţi, se împiedică dezvoltarea unei ţări întregi şi se împiedică, pentru zeci de ani înainte, viitorul ei." — Mihai Eminescu

Aiud.dan

#2855
Tare rau arata capatul viaductului,acele desprinderi de beton de pe capatul pilonilor ingropati in pamint la capatul terasamentului,sa nu corespunda betonul turnat?
Au fost cumva loviti cu utilajele cind au facut capatul terasamentului?sint curios ce solutie tehnica de remediere o sa adopte. Ma refer la penultima poza.

TibiV

#2856
Nu arată rău de loc. Aşa trebuie să arate...

PS Du-te înapoi multe pagini, si vei vedea cum arătau înainte de a fi acoperite de terasament si vei înţelege...
Mama proștilor este mereu gravidă... :)

Aiud.dan

#2857
TibiV   Ma refer la betonul ce e desprins si  se vede armatura,nu la partea de sus a armaturide de care se prinde urmatoarea armatura
Mareste poza si apropie imaginea cu partea de sus a pilonilor si vezi ca am dreptate

horatiu.cosma

Ai dreptate, dar nu e o problema majora. Cred ca s-a crapat betonul exterior de la compactarea terasamentului. O sa se rezolve, stai linistit, nu ramane asa :).

TibiV

Mea culpa...
Nu mărisem poza aşa mult. Dar clar că nu e problemă majoră care să pună la îndoială rezistenţa construcţiei...
Mama proștilor este mereu gravidă... :)

stent76

Ati putea sa-mi explicati de ce in loc de rambleu au construit un viaduct? E elegant si mult mai frumos, dar era necesar? Nu reusesc sa-mi dau bine seama de relieful zonei din poze si G. earth. Multumesc.

PS: urmaresc topicul, dar nu tin minte sa fi citit explicatia in paginile precedente.

iuli

Mai mult ca sigur au fost luate in calcul mai multe variabile. Una din ele ar putea fi costurile. Posibil ca mutarea unui asemenea volum de pamant pentru a face rambleu pe o asa distanta si compactarea lui sa coste mai mult decat construirea unui viaduct. Apoi e si variabila timp. Mai repede termini un viaduct cu grinzi prefabricate decat sa compactezi atatea straturi de pamant. Daca te uiti si la inaltimea viaductului poti sa iti dai seama ca un rambleu atat de inalt e posibil sa devina cam instabil in timp. Si nu in ultimul rand, problema ecologica. Se incearca sa se faca traversari cat mai usoare de-a latul autostrazii pentru diverse animale.
-------------------

Watch my roadtrips
MyBlog

neobluenet

Ar mai fi un motiv: numarul de structuri din proiectul propus de constructor trebuie sa fie cel putin egal cu cel din caietul de sarcini. Daca te uiti pe link-ul din primul post de pe pagina asta, in proiect era trecut un viaduct, necesitatea lui fiind justificata de studiul de fezabilitate. Constructorul are voie doar sa modifice lungimile, insa trebuie avut grija la acordul de mediu (vezi A1 Lugoj-Deva cu viaductul care trebuie prelungit).

stent76

E clar. Multumesc pentru clarificari.

alecu26

Pare serioasa problema de.acolo. nu prea înțeleg care ar.fi cauzele. Prea mica acoperirea și atunci sa desprins? Cum va fi remediat...ei ăsta o mica problema. Vancouver?
Drumurile noastre POATE;