News:

3,5% pentru Asociația Pro Infrastructură, singura voce independentă
care monitorizează toate proiectele majore de transport.

Main Menu

Autostrada A10 Sebeș-Turda

Started by ciprebbe, April 05, 2013, 03:16:31 PM

Previous topic - Next topic

0 Members and 2 Guests are viewing this topic.

TibiV

Unde ? Care nod ?

Fii mai explicit...
Mama proștilor este mereu gravidă... :)

dr4qul4

nodul A10-A3... este destul de clar
Cocoase inutile care ne vor afecta zeci de ani:
1. Focsani 2. Boita 3. Balcauti
"multe multumiri" proiectantilor
2. Pariu cu hefaistos: 200 lei: UMB nu deschide nimic (min 9 km, chiar si HP)  pe A7 înainte de 15 iunie 2024

yetiman

Ca si informatie:
Ieri se lucra din plin pe ambele loturi (3 si 4), la toate lucrarile de arta. Iar la Decea (L3) se lucra la decopertari in zona unde A10 va traversa DN. Si sunt avansate lucrarile peste lacul de la Stejeris (L4). In plus pe L4 au aparut tuburile metalice pentru podete in mai multe locuri.
Azi ploua destul de tare in zona, asa ca ritmul de lucru era mult incetinit (la organizarea de santier de la Decea - Porr, ieri parcarea era goala dar azi erau cam toate camioanele parcate).
In schimb, pe lot 2 (Aktor), in zona nodului de la Teius, in continuare nici un fel de miscare. Nu stiu in rest.
,,Pe hoţii mărunţi îi trimitem la închisoare, iar pe cei mari îi numim în funcţii publice." — Esop
,,Greşelile politicianului sunt crime, căci în urma lor suferă milioane de oameni nevinovaţi, se împiedică dezvoltarea unei ţări întregi şi se împiedică, pentru zeci de ani înainte, viitorul ei." — Mihai Eminescu

dan_c

Sebes - Turda Lot 2 Constructor  JV AKTOR ( 51 % ) si EURO CONSTRUCT,

Daca e sa calculam de la data primirii avansului, adica 08.12.2014  102,175,843.81 RON, daca adaugam 4 luni de proiectare, ar trebui

incepute lucrarile cel tarziu pana pe 08.04.2015

Din surse, inceperea efectiva a lucrarilor se va face dupa sarbatorile de Paste

Cred ca de ochii presei, vor afisa ceva utilaje in zona, la sfarsitul lunii martie - inceputul lui aprilie


yetiman

Azi se lucra puternic la conexiunea de la Aiud la DN. Cred ca erau mai multe de 10 camioane si cateva excavatoare. In cateva zile o sa vedem si acolo un sens giratoriu.
,,Pe hoţii mărunţi îi trimitem la închisoare, iar pe cei mari îi numim în funcţii publice." — Esop
,,Greşelile politicianului sunt crime, căci în urma lor suferă milioane de oameni nevinovaţi, se împiedică dezvoltarea unei ţări întregi şi se împiedică, pentru zeci de ani înainte, viitorul ei." — Mihai Eminescu

holger

Quote from: yetiman on March 12, 2015, 08:17:18 PM
Azi se lucra puternic la conexiunea de la Aiud la DN. Cred ca erau mai multe de 10 camioane si cateva excavatoare. In cateva zile o sa vedem si acolo un sens giratoriu.

Da exact, si eu am trecut pe acolo, era tare miscarea.

Aiud.dan

#2196
Pe varianta de masini mari din Aiud,pelinga masinile care transporta piatra si batast a lui T.S.am vazut si zilele trecute si astazi masini care transprta grinzi din beton dinspre Alba spre Turda,sunt asemanatoare cu cele turnate la Prebet Aiud si folosite la lotu 1 si 2 de pe Orastie-Deva,deosebire e ca sunt tronsoane de 10 metri iar cele facute la Prebet  Aiud erau montate cite trei tronsoane,Rog pe cei din zona lotului 4 daca stiu  cumva daca au ajuns acolo sau poate ca sunt pentru A3.la noi in zona lotului 3 nu au ajuns.

horatiu.cosma

Pentru A3 sigur nu sunt, deci ar ramane ca singura varianta probabila lotul 4 din A10. Se misca foarte repede, daca au ajuns deja la grinzi.

adiarc

Probabil este vb de Porr...momentan singurii care pot trece la montarea lor in viitorul apropiat
"Eficienta" cnair...claimuri de sute de milioane de lei,puse pe tava constructorilor pentru proiecte inexistente ( LD2 sect E ; LD 3 ; A10 )

DESFIINTATI compania Antiinfrastructura

alexV

Au inceput sa ajunga grinzile la Porr pe lotul 4, se vad din drum. poze daca imi gasesc cablu de date, maine  :lol:

alecu26

cred ca se poate considera ca Porr i-a depasit pe cei de pe Lugoj-Deva....inclusiv UMB.

Apropo...de ce nu se aude nimic de grinzi de beton la UMB la Gilau-Nadasel?
Drumurile noastre POATE;

ciprebbe

Nu au ce face cu ele inca, doar sa le depoziteze pe santier? Nu este loc.
Pt podete sunt luate de la Aiud, la fel cum sunt cele de pe A10. Grinzile tot de acolo le vor lua(as paria pe asta) si pot fi transportate pana la Gilau.( Cu mentiunea ca vor fi mult mai mari si mai lungi (deschiderile sunt ca si in proiectul Bechtel)).
Mai bine sa ratacesti in padure decat fara padure!
E-republik

A3-UMB-5 alunecari>20m - 1000ron Ciprebbe

florin74

#2202
TS lucra in draci ieri la 7 dimineata in zona nodului de la Decea, la traversarea DN-ului , cat si in zona nodului de la Aiud. De asemenea, se vedea miscare si spre Mures. PORR inca nu incepuse activitatea. PORR a inceput sa monteze tuburile alea metalice mari pentru podete.

Granata06

Grinzile de beton aferente lotului 4 sunt facute de Somaco Teius. Nu cred ca sunt tronsonate de 10 m. Cred ca au lungimea de 40 m si sunt tronsonate tot din 3 parti.

istvan78

Poate sunt incurajati sa cumpere grinzile anul asta, ca sa se deconteze banii de pe exercitiul 2007-2013. Fiind scumpe, daca Comisia accepta "artificiul", ajuta la absorbitie...