News:

API te vrea în echipa din București!

Main Menu

Extinderea autostrăzilor la 3 benzi pe sens

Started by horatiu.cosma, November 06, 2022, 10:47:10 PM

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

dr4qul4

pai si cum traversezi calea ferata si apoi te bagi pe sub pasajul peste DNCB?
Cocoase inutile care ne vor afecta zeci de ani:
1. Focsani 2. Boita 3. Balcauti
"multe multumiri" proiectantilor
2. Pariu cu hefaistos: 200 lei: UMB nu deschide nimic (min 9 km, chiar si HP)  pe A7 înainte de 15 iunie 2024

ovicor


dumbravaandrei


ovicor

Scuze, voiam sa zic o bretea pe un viaduct nou , cand am zis larg ma refeream la raza mare a bretelei. Cel mai scurt traseu pe GM ar fi ocolind acel spatiu de dezmembrari auto, cel mai lung ar fi pe str Preciziei si pe langa DRDP. Par si alte variante intermediare, daca nu s-a construit intre timp. Ideea e daca se justifica financiar, daca merita luata in calcul o asemenea varianta si in alte situatii asemanatoare.

dumbravaandrei

N-ai altă soluție decât 
1) masiv exproprieri (cu costuri imense)
2) îngropat cf (cu costuri mari)

Altă șansă nu ai (nici măcar să pui centura pe piloni să supratraverseze A), că dacă trebuie să asiguri gabarit cf la 5m, intervine fizica....

dr4qul4

Solutia este mult mai simpla de atat: Drumul radial intre A0 si Bd Timisoara, cu nod (giratoriu suspendat) cu DNCB, dar si conexiuni cu zona comerciala si logistica din sudul A1 (pe ambele parti ale CF spre Craiova, poate chiar in lungul ei, folosind pasajul peste CF pt nodurile denivelate).
Prin A0 si drumul radial asiguri ruta dinspre A1. Prin conexiunile cu zona comerciala te asiguri ca nu mai aglomerezi bucata aia din A1 si nodul A1xDNCB.
Cocoase inutile care ne vor afecta zeci de ani:
1. Focsani 2. Boita 3. Balcauti
"multe multumiri" proiectantilor
2. Pariu cu hefaistos: 200 lei: UMB nu deschide nimic (min 9 km, chiar si HP)  pe A7 înainte de 15 iunie 2024