News:

API te vrea în echipa din București!

Main Menu

Drumul Expres DEx12 Craiova-Pitești

Started by Ionut, February 12, 2013, 07:35:36 AM

Previous topic - Next topic

2 Members and 8 Guests are viewing this topic.

stangabriel

https://www.economica.net/drum-expres-craiova-pitesti-exproprieri-tronsonul-4_184441.html

Pentru prezentul proiect de act normativ este necesară suma de 5,17 milioane de lei, pentru un număr de 1.162 de imobile, în suprafață totală de 1,51 milioane mp teren", se arată în proiectul MT. Prin proiectul de act normativ se propun următoarele: - aprobarea amplasamentului lucrării de utilitate publică de interes național "Drum Expres Craiova – Pitești și legăturile la drumurile existente", Tronsonul 4, aflate pe raza unităților - administrativ teritoriale Lunca Corbului, Albota, Costești, Bradu, Suseni și Oarja, din județul Argeș, conform variantei finale a studiului de fezabilitate, prevăzut în anexa nr. 1, la prezenta hotărâre; - aprobarea declanșării procedurilor de expropriere a imobilelor proprietate privată, reprezentând teren cu sau fără investiții, care constituie coridorul de expropriere al lucrării de utilitate publică de interes național "Drum Expres Craiova – Pitești și legăturile la drumurile existente", Tronsonul 4, aflate pe raza localităților Lunca Corbului, Albota, Costești, Bradu, Suseni și Oarja, din județul Argeș, a listei cuprinzând imobilele supuse exproprierii situate pe raza localităților antemenționate, proprietarii sau deținătorii acestora, precum şi sumele individuale estimate de către expropriator aferente despăgubirilor în cuantum total de 171.000 lei pentru un număr de 1.162 imobile, în suprafaţă totală de 1.510.414 mp teren, situate pe terenurile afectate de expropriere. Suma de 5,17 milioane de lei aferentă imobilelor reprezentând terenuri cu sau fără investiții prevăzute în anexa nr. 2 la proiectul de Hotărâre a Guvernului, rezultă din rapoartele de evaluare întocmite în luna ianuarie 2020, de către evaluatorul autorizat ANEVAR, respectiv Mogoș Daniel Constantin. Amintim că licitiația pentru proiectarea și execuția tronsonului 4 al Drumului Expres Craiova - Pitești a fost relansată pe 21 august 2019. Pentru contractul estimat la 909,67 milioane de lei, Compania Națională de Administrare a Infrastructurii Rutiere (CNAIR) a primit până pe 24 februarie anul acesta 10 oferte. În prezent, procedura se află în etapa de evaluare tehnică.


paullie

Cine a facut SF pentru drumul acesta?

horatiu.cosma


AlexxC

 "fabrica de grinzi" si "super-macaraua" pot fi trecute pe o firma noua subordonata UMB si cand raman fara front de lucru sa plece ca subcontractori pe santierele altora.
Asa ca sta-ti fara grija!

paullie

Multam fain Hortaiu. Credeam ca a facut-o Consitrans dar bag de seama ca si astia de la Search sunt "cocosati"  :D

dr4qul4

Or fi dat copy-paste de pe ceva harta Iptana.
Cocoase inutile care ne vor afecta zeci de ani:
1. Focsani 2. Boita 3. Balcauti
"multe multumiri" proiectantilor
2. Pariu cu hefaistos: 200 lei: UMB nu deschide nimic (min 9 km, chiar si HP)  pe A7 înainte de 15 iunie 2024

perfidus

Cocoasa la Slatina e cam mare intr-adevar dar varianta pe la sud de oras este avantajoasa pentru industria locala, concentrata in sud-est. Totusi nu se compara cu Focsani, nodul de la Slatina Sud (cu DJ546 - langa Pirelli) este la doar 4Km de centrul orasului.
Autostrada Pitesti - Craiova (A12) e ingropata. Se prefigureaza Drumul Expres CrPit (DEx12).; Contract semnat Tr.1 12.2018 - Tirrena Scavi ; Tr.2/L1&L2 finalizat - Spedition UMB ; Semnare contract Tr.3 si Tr.4 16.09.2020  - Spedition UMB ; Licitația pentru ,,Centura de ocolire Craiova Varianta Sud DN 56- DN 55- DN 6" - contract semnat 14.01.2022 - Rizzani de Eccher; "Constructia Variantei de Ocolire Targu Jiu – Finalizare Lucrari" - contract semnat 22.09.2020 - S.E.C.O.L. - stadiu lucrari 60%; "Reabilitare DN 6, Alexandria – Craiova, Lot 2: km 132+435 – km 185+230 – Relicitare" - contract semnat in 08.03.2022 - Ozaltin Inșaat

florin74

^ Chiar nu aveau pe unde sa duca drumul. Este diferenta de nivel mare intre malul stang si malul drept. Zona unde traverseaza Oltul e cea mai potrivita din punct de vedere al diferentei de nivel, drept exemplu si calea ferata trece fix pe acolo.  Mai aproape de oras pe zona de sud nu aveau pe unde sa o bage. Pe zona de nord, doar dupa dealul Gradiste, dar se complica traseul foarte mult. (ma gandesc numai la liniile de inalta tensiune care aprovizioneaza combinatul Alro) Nu este nici o cocoasa, Asta e relieful. Asta e orasul. 18 ani am locuit acolo, Traseul asta e raul cel mai mic.

carutasul

păi cred că de la latitudinea Slatinei cam încep dealurile, deci cea mai bună variantă era oricum cât mai la sud, unde e relieful mai prietenos...

archaeus

Mai e vorba si de cat de lat e Oltul. Pe unde trece podul si viaductul de 1.7 km e cel mai ingust! Probabil a mai contat si costul cand s-a proiectat.

AlexxC

Nu cred ca putem face prea multe comentarii legate de traseul ales in zona Slatinei, rezolva decent Oltul si relieful zonei,conecteaza orasul si zona industriala in cel mai favorabil mod posibil pentru toata lumea.
Ar trebui sa ne conecentram eforturile spre capetele acestui drum expres: conexiunea cu A1 si intrarea in Craiova precum si realizarea unui nod plus drum de legatura in zona Ghercesti care sa completeze Centura Sud.

Sealand01

Cred ca momentan ar fi suficienta o marire la doua benzi pe sens cu separator de la aeroport pana la giratoriu de la centura de sud.
Odata cu finalizarea DX si mai ales cu spitalul regional, centura de nord va fi doar o strada si atunci ar feza o noua centura de nord mai la nord (in 10 ani sau odata cu A6, nu stiu, parerea mea)

Ionut

Aproape live din zona Slatina, santierul UMB. De la echipa API din teren. Sa vedem ce reusesc sa faca baietii.








rocklee

#2008
mama ce PADURE DE FOREZE .... :o :o...multumim  :)

in ultima imagine ...in stanga jos ....avem o magistrala de GAZ ...sau de apa ....dupa borna se pare ca este a celor de la TRANSGAZ
:o :D

miahi

@AlexxC cred ca are dreptate, daca tii cont de relief si de zona industriala am impresia ca au facut un traseu destul de bun la Slatina. Cum ziceau si colegii probleme mari sunt la capete, la Pitesti si la Craiova cu traseul ales...

10 foreze in actiune mai rar. Multumim colegilor din teren pentru incantarea fotografica.