News:

API te vrea în echipa din București!

Main Menu

Drumul Expres DEx12 Craiova-Pitești

Started by Ionut, February 12, 2013, 07:35:36 AM

Previous topic - Next topic

3 Members and 6 Guests are viewing this topic.

daniel321

In urma cu 3 zile pareau a avea activitate serioasa, au o singura foreza din ce am vazut pe care o muta unde au nevoie...

voicul

Eu nu am vazut stalpi sau case pe traseu - deci lucrurile ar trebui sa fie simple pentru TS.

Chit ca prezenta acum e mica, inca cred ca TS-ul o sa faca o figura frumoasa dupa ce primeste AC pe tot traseul.

perfidus

La minutul 18 se observa prima sonda de gaz din "multitudinea" pe care Tirrena zice ca le-a gasit pe traseu in zona Ghercesti si pentru care au cerut modificarea proiectului.
Sunt tare curios care va fi traseul final la traversarea acelui DJ641 Pielesti-Garlesti-Mischii. Pare evident locul ales, in ultimele cadre ale filmarii pentru care ii mulțumim mult lui @daniel321.
Autostrada Pitesti - Craiova (A12) e ingropata. Se prefigureaza Drumul Expres CrPit (DEx12).; Contract semnat Tr.1 12.2018 - Tirrena Scavi ; Tr.2/L1&L2 finalizat - Spedition UMB ; Semnare contract Tr.3 si Tr.4 16.09.2020  - Spedition UMB ; Licitația pentru ,,Centura de ocolire Craiova Varianta Sud DN 56- DN 55- DN 6" - contract semnat 14.01.2022 - Rizzani de Eccher; "Constructia Variantei de Ocolire Targu Jiu – Finalizare Lucrari" - contract semnat 22.09.2020 - S.E.C.O.L. - stadiu lucrari 60%; "Reabilitare DN 6, Alexandria – Craiova, Lot 2: km 132+435 – km 185+230 – Relicitare" - contract semnat in 08.03.2022 - Ozaltin Inșaat

adyneamtu

La 6:25, dupa pozitia pilotilor forati pare ca au modificat pozitia pasajului. Relocarea DC nu pare sa mai treaca prin curtea Bamesa asa cum e desenat pe Harta proiectelor. Inseamna ca si locul parcarilor e modificat.

Alutus

Pe Tr1, distanta minima dintre 2 muncitori trebuie sa fie de 500m  :lol:
Alea iacta est


daniel321

#1881
Drumul Expres Craiova Pitesti DX12 Tronson 1 Lot 1 Centura De Nord - Ghercesti 13 04 2020


Sorinus


davyl

#1883
Eu personal, cred ca da: e ceva de vazut!

In primul rand calde multumiri lui Daniel pentru efortul de a ne aduce filmari extraordinare in ultima perioada!!!

In al doilea rand, sper sa nu ma insel cand spun ca este prima filmare a acestui tronson T1 de la inceput la sfarsit.

Filmare care ne arata stadiul in care se afla lucrarile la T1, tronsonul lui Tirrena. Adica un stadiu dezolant, comparativ cu T2-ul lui UMB, nu exista grad de comparatie. Stim cu totii de ce, nu mai intram in detalii ca le-am expus toti colegii pe aici cum am putut mai bine.

Ce este de retinut? Vom circula pe T2 cu mult inaintea acestui T1 care pe multe portiuni este la stadiul de teren neatins (parca vad ca dupa ce vor obtine, poate, autorizatia aia faimoasa de a lucra, se plange Tirrena ca nu poate lucra din cauza terenurilor pline de culturi! Va suna cunoscut? Povestea e de anul trecut...).

Eh, in aceste vremuri ciudate, noi sa fim sanatosi si sa reusesc sa mai fac expeditii in teren cu colegul perfidus (pe care il salut calduros cu aceasta ocazie), daca o sa avem ce sa va prezentam! :)

P.S. Legat de iminenta finalizare (cica!) a bulevadului Carpenului (nu departe de zona pe care ai filmat-o Daniel langa centura Nord), poate ai timp si poti sa ne faci o surpriza cu o mica filmare. Ar fi ceva inedit!!! Inca o data ma inclin in fata ta pentru toate filmarile DX12 din ultima perioada.

pentium10

da e ceva de vazut (offtopic)
fiind din Targu Mures, nu am vazut cu ochii mei asa parcele mari, plate, si lucrate de agricultori, si e fain sa vezi asa ceva
Waze advocate, Google Developer Expert, In Mures

archaeus

#1885

In alta ordine de idei, cica pe acolo pe langa centura ar trebui sa fie construit, la o data ce va fi stabilita ulterior-vorba aia, spitalul regional. Care spital regional e in aer rau de tot iar DX ar trebui sa il deserveasca oarecum....exista PT pe bucata asta?

davyl

Quote from: perfidus on April 12, 2020, 10:42:10 PM
Din conferinta publica a CNAIR cu constructorii despre stadiul proiectelor (min 33:30), am retinut de la TS ca pe 13.04 depun la CNAIR proiectul pe sectiunile 1 si 2, refacut cu ultimele observatii. Se asteapta in continuare dupa descarcarea arheologica, apoi dupa HG-ul pentru exproprieri, e posibila si o revizuire a AM-ului, deci pana la AC pe intreg Tronsonul 1 mai dureaza cateva luni bune.
@archaeus, uite aici ce zicea colegul @perfidus cu ceva timp in urma...


perfidus

La acest moment ar trebui sa existe PT  pe tronson 1 sectiunile 1 și 2 în faza de aprobare la CNAIR. Asta s-a înțeles din transmisia live a ședinței cu constructorii. Dar de la aprobare PT pana la obținerea AC e cale lunga. Și la drept vorbind Tirenna este în grafic. Au avut acest blocaj deci au extensie de termen.
Ce pot sa mai observ în filmare - sunt multe zone fără descărcare arheologica adică lipsesc acele gropi de pe trasa drumului. Dacă traiectoria dronei a fost corelata cu harta proiectelor de infrastructura, sunt si zone unde acele gropi apar în lateral cu câteva zeci de metri. Deci traseul pe aici este bine de tot corectat, exproprierile și Acordul de Mediu trebuie revizuite. Proiect matur.
@davyl, noi sa fim sănătoși ca mai devreme de 2022 nu vedem asfalt pe capătul asta.
Autostrada Pitesti - Craiova (A12) e ingropata. Se prefigureaza Drumul Expres CrPit (DEx12).; Contract semnat Tr.1 12.2018 - Tirrena Scavi ; Tr.2/L1&L2 finalizat - Spedition UMB ; Semnare contract Tr.3 si Tr.4 16.09.2020  - Spedition UMB ; Licitația pentru ,,Centura de ocolire Craiova Varianta Sud DN 56- DN 55- DN 6" - contract semnat 14.01.2022 - Rizzani de Eccher; "Constructia Variantei de Ocolire Targu Jiu – Finalizare Lucrari" - contract semnat 22.09.2020 - S.E.C.O.L. - stadiu lucrari 60%; "Reabilitare DN 6, Alexandria – Craiova, Lot 2: km 132+435 – km 185+230 – Relicitare" - contract semnat in 08.03.2022 - Ozaltin Inșaat

Alutus

O sa termine UMB Tr3!! inainte de italieni  :lol: O:-)
Alea iacta est