Drumul Expres DEx12 Craiova-Pitești

Started by Ionut, February 12, 2013, 07:35:36 AM

Previous topic - Next topic

1 Member and 6 Guests are viewing this topic.

NGC

Da, legenda arata ca acea linie rosie groasa inseamna "restabilire retea rutiera existenta".

Dar mai citeste o data ce zice potentialul ofertant.

Quote from: NGC on October 13, 2017, 10:22:32 PM
QuotePe ambele parti ale drumului judetean se gasesc locuinte al caror acces va fi blocat de rampele pasajului. Nu se regaseste in proiectul ilustrativ cum se asigura accesul acestor locuinte.

Nu stiu care e situatia actuala, dar in Google Maps apare cel putin o casa si pe cealalta parte a drumului judetean, iar in acel plan este marcata "restabilire retea rutiera existenta" doar pe o parte a DJ. :o
Poate au mai aparut si alte case intre timp pe partea aia de DJ, si poate si de cealalta parte a drumului national, dar tot pe DJ.

NGC

Sa mai ziceti voi ca nu se lucreaza intens la CNAIR!
Miercuri ore suplimentare pana seara tarziu, Joi ore suplimentare pana seara tarziu, Vineri ore suplimentare pana seara tarziu. Toate pentru DX12 si alte licitatii.

NGC

Sa mai luam un exemplu.

T1

C14I6

QuotePentru proiectul mentionat mai sus, calculand accesele la drumul expres (benzile de accelerare si decelerare) conform normativelor in vigoare, luand in considerare si ca viteza de circulatie la bretelele nodurilor rutiere prevazute in proiect este in general de maxim 30km/h (mai putin decat recomandarile din PD162 si AND598), rezulta lungimi mai mari ale acestora. Luand in considerare si raspunsul Autoritatii Contractante prin care se specifica: ,,trecerea la un moment dat la profil de autostrada a drumului expres", va rugam sa clarificati daca calcularea acestor accese se va realiza conform PD162, AND598-2013 sau vor fi pastrate lungimile din documentatia scrisa si desenata pusa la dispozitia posibililor ofertanti ?

QuoteA se vedea pct. 3 din cadrul raspunsul 19 din Clarificarea nr. 4.


Adica asta.


C4I19

Quote3. In cazul in care lungimea benzilor de accelerare/decelerare se recalculeaza si se va dovedi din punct de vedere tehnic necesitatea sporirii lungimii sau a numarului de deschideri ale unor pasaje afectate din apropierea nodurilor sau dotarilor drumului expres (ex: pasaj km 1+400, pasaj km 1+810, pasaj km 14+385) fata de lungimea si numarul de deschideri mentionate in documentatia SF, va rugam sa fiti de acord cu aceste modificari prin mentiunea ca lungimea si numarul de deschideri sunt minime conform punctului 5.3.1
(Capacitatile fizice si solutiile tehnice incluse in Studiul de Fezabilitate, precum si cele precizate in Anexa 5 sunt cerinte minimale obligatorii) si ele pot fi sporite

Quote3. Conform 5.3 Descrierea Lucrărilor / 5.3.1 Capacitatile fizice si solutiile tehnice incluse in Studiul de Fezabilitate, precum si cele precizate in Anexa 5 sunt cerinte minimale obligatorii, aceste capacitati fizice si solutii pot excede cerintelor minimale in baza unei solutii/solutiilor tehnice avizate/ acceptate de Beneficiar (inclusiv de verificatorul Tehnic Atestat al acestuia) in cadrul proiectului tehnic de executie.

Bine, bine, sunt cerinte minimale, si se pot modifica, dar dupa care normativ lucram? PD162 (autostrazi) sau AND598-2013 (drum expres)? Asta a intrebat potentialul ofertant.

Totul e clar, da? :o

NGC

Sau un raspuns si mai bun.

T1

C14I9

QuotePentru proiectul mentionat mai sus, in documentatia scrisa si desenata pusa la dispozitia posibililor ofertanti, nu este specificat daca cantitatile pentru lucrarile hidrotehnice (exemplu plansele: 7157-HID-SF+LC-01, 7157-HID-SF+LC-02, 7157-HID-SF+LC-03) sunt prevazute pe o singura parte a cursului de apa sau pe ambele parti ale acestuia ?

QuoteAceste lucrari se vor aplica pe lungimile/suprafetele specificate in documentatia tehnica parte scrisa si desenata pusa la dispozitie.

Stan si Bran. Este sau nu este specificat? Pe o parte sau pe ambele parti? :o

perfidus

#784
Daca le-a cerut Ionita sa faca ore suplimentare, ce vroiai sa mai si raspunda la obiect? Asa sunt multe raspunsuri care mai mult baga ceață.

Trimis de pe al meu SM-G920F folosind Tapatalk

Autostrada Pitesti - Craiova (A12) e ingropata. Se prefigureaza Drumul Expres CrPit (DEx12).; Contract semnat Tr.1 12.2018 - Tirrena Scavi ; Tr.2/L1&L2 finalizat - Spedition UMB ; Semnare contract Tr.3 si Tr.4 16.09.2020  - Spedition UMB ; Licitația pentru ,,Centura de ocolire Craiova Varianta Sud DN 56- DN 55- DN 6" - contract semnat 14.01.2022 - Rizzani de Eccher; "Constructia Variantei de Ocolire Targu Jiu – Finalizare Lucrari" - contract semnat 22.09.2020 - S.E.C.O.L. - stadiu lucrari 60%; "Reabilitare DN 6, Alexandria – Craiova, Lot 2: km 132+435 – km 185+230 – Relicitare" - contract semnat in 08.03.2022 - Ozaltin Inșaat

alecu26

Pai daca inclusiv PM ul a zis ca e gata...o saptamana doua maxim si ceva se intampla....

Oricum macar de ar fi cu folos aceste ore suplimentare...dar din ce se aude, nu se va amana nimic. Totul este clar.
Drumurile noastre POATE;

NGC

Nu se mai amana. Cum se stia deja, toate cele 4 contestatii STRABAG la CNSC au fost respinse.

NGC

Quote from: Ionut on October 15, 2017, 02:39:03 PM
Sunt doua mari probleme: Ordinul 600 si calitatea ofertantilor in conditiile in care isi bat joc cu raspunsurile la clarificari. Nici nu pun la socoteala restul de blocaje posibile. Sincer, eu in acest moment nu sunt vesel deloc, dimpotriva. O sa vedem, sper sa ma insel si sper sa se rezolve problemele.

Acum pot sa va dau si aici vesti bune.

STRABAG a contestat la CAB deciziile CNSC, asa ca se mai castiga timp pentru ofertare. :D
Nu ne legam aici de calitatea raspunsurilor de la CNAIR. ;)

alecu26

Drumurile noastre POATE;

Ionut

Păi da, ar trebui să fie. Altfel ce rost mai are?

perfidus

Quote from: perfidus on October 13, 2017, 10:12:48 PM
Din cate mi s-a spus parcurile sunt ale orasului Scornicesti ...
Am cautat mai multe informatii  pe tema si nu se confirma zvonurile, din fericire. Acelea sunt parcuri private. Pentru Primaria Scornicesti au fost facute niste proiecte pentru un parc PV pe fonduri UE dar nu s-au materializat.
Autostrada Pitesti - Craiova (A12) e ingropata. Se prefigureaza Drumul Expres CrPit (DEx12).; Contract semnat Tr.1 12.2018 - Tirrena Scavi ; Tr.2/L1&L2 finalizat - Spedition UMB ; Semnare contract Tr.3 si Tr.4 16.09.2020  - Spedition UMB ; Licitația pentru ,,Centura de ocolire Craiova Varianta Sud DN 56- DN 55- DN 6" - contract semnat 14.01.2022 - Rizzani de Eccher; "Constructia Variantei de Ocolire Targu Jiu – Finalizare Lucrari" - contract semnat 22.09.2020 - S.E.C.O.L. - stadiu lucrari 60%; "Reabilitare DN 6, Alexandria – Craiova, Lot 2: km 132+435 – km 185+230 – Relicitare" - contract semnat in 08.03.2022 - Ozaltin Inșaat

alecu26

Quote from: Ionut on October 18, 2017, 09:57:37 AM
Păi da, ar trebui să fie. Altfel ce rost mai are?

cica nu e.

Florin? NGC?

Cred ca trebuia solicitata ceva procedura speciala (ordonanta presidentiala), avand in vedere timpul scurt ramas pana la depunere ofertelor. Si parca vad ca persoanele care vor trebui sa primeasca adresa de la CAB, vor fi prin concediu.
Drumurile noastre POATE;

NGC

Legea 101 / 2016

Quote
CAPITOLUL IV
Calea de atac împotriva deciziilor Consiliului

[...]

ART. 33
(1) În cazuri temeinic justificate şi pentru prevenirea unei pagube iminente, instanţa poate dispune, la cererea părţii interesate, prin încheiere dată cu citarea părţilor, suspendarea procedurii de atribuire şi/sau a executării contractului până la soluţionarea cauzei. Încheierea este definitivă.
(2) Pentru a dispune suspendarea procedurii de atribuire şi/sau a executării contractului, partea care o solicită trebuie să constituie în prealabil o cauţiune, calculată prin raportare la valoarea estimată a contractului sau la valoarea stabilită a contractului, după cum urmează:

alecu26

Drumurile noastre POATE;

NGC

Referitor la contestatiile STRABAG la CAB, avem deja termene fixe.

Tronson 1: 02.11.2017
Tronson 3: 30.10.2017