Author Topic: Drum Expres DX12 Craiova-Pitesti  (Read 137357 times)

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

perfidus

  • Executive
  • *****
  • Posts: 374
  • Karma: +120/-67
Re: Drum Expres DX12 Craiova-Pitesti
« Reply #705 on: July 16, 2017, 05:59:33 PM »
Dispozitie Generala Pod Km 22+410 peste Raul Oltet. Tablier metalic, L=550m



Dispozitie generala Pasaj CF101 la Km 26+235. L=135m



Autostrada Pitesti - Craiova (A12) e ingropata. Urmeaza Drumul Expres CrPit (DX12).
Pe cand deblocarea contractului de revizuire SF pe restul ocolitoarei de sud a Craiovei (DN6-DN55-DN56)?

perfidus

  • Executive
  • *****
  • Posts: 374
  • Karma: +120/-67
Re: Drum Expres DX12 Craiova-Pitesti
« Reply #706 on: July 16, 2017, 06:55:40 PM »
Continuam cu zona din jurul KM 30+000 - Primul spatiu de servicii , pod 405m peste paraul Burlui continuat cu un debleu de 27 m adancime incepand de la Km 30+350. Zona se afla la sud de Padurea Sarului.





Sfarsitul lotului 1 din Tronsonul 2 este dupa nodul Piatra Olt (mai bine i-ar fi zis Ganeasa). Drumul spre Piatra Olt este un comunal (DC13) care nici nu ajunge in gara.



Va urma.
Autostrada Pitesti - Craiova (A12) e ingropata. Urmeaza Drumul Expres CrPit (DX12).
Pe cand deblocarea contractului de revizuire SF pe restul ocolitoarei de sud a Craiovei (DN6-DN55-DN56)?

perfidus

  • Executive
  • *****
  • Posts: 374
  • Karma: +120/-67
Re: Drum Expres DX12 Craiova-Pitesti
« Reply #707 on: July 18, 2017, 12:23:58 AM »
Pun acum in continuare si lotul 2 din Tronson 2, ce reprezinta in mare parte "centura de ocolire" a municipiului Slatina.



Dispozitie generala pasaje CF PESTE DX (se executa 2 treceri in debleu pe sub 2 CF)

Km 38+670



si Km 38+700 (1 + 1 linii CF)



Apropierea de podul peste Olt:



Si podul proiectat - 1727.10m



Traversarea pe la sud a Slatinei are un culoar dificil, peste vai adanci, peste cai ferate uzinale, iar pe alocuri terenul e deja ocupat si DX va fi sigur deviat de la traseul din SF.



Spre sfarsitul lotului avem din nou spatii de servicii, inainte de nodul numit stupid Valea Mare N-E (e Slatina Est mai degraba).



Un detaliu cu nodul cu care se incheie Tronsonul 2 - Lot 2. Observati apropierea giratoriului din Est de varful pantei de la Valea Mare (sub 300m) - cam riscant pentru ca acolo se vine tare pe DN (este si un loc cunoscut  de pândă cu aparatul radar).



Atat deocamdata. Sa visam frumos, ca mai este pana departe :lol:.


Autostrada Pitesti - Craiova (A12) e ingropata. Urmeaza Drumul Expres CrPit (DX12).
Pe cand deblocarea contractului de revizuire SF pe restul ocolitoarei de sud a Craiovei (DN6-DN55-DN56)?

marisRO

  • Senior
  • ****
  • Posts: 241
  • Karma: +65/-16
Re: Drum Expres DX12 Craiova-Pitesti
« Reply #708 on: July 18, 2017, 01:12:43 PM »
Certificatul de urbanism pentru proiectarea şi construirea unui prim tronson din drumul expres Craiova-Piteşti a fost eliberat de Consiliul Judetean Dolj, transmite corespondentul MEDIAFAX.

Administraţia doljeană a anunţat, marţi, printr-un comunicat de presă, eliberarea, la solicitarea Companiei Naţionale de Administrare a Infrastructurii Rutiere (CNAIR), certificatului de urbanism pentru proiectarea şi construirea primului tronson al drumului expres Craiova – Piteşti. Pe raza judetului Dolj, drumul va avea 18 kilometri, potrivit preşedintelui Consiliului Judeţean Dolj, Ion Prioteasa.

Sursa: http://www.zf.ro/auto/certificatul-de-urbanism-pentru-un-prim-tronson-al-drumului-expres-craiova-pitesti-emis-16594466

NGC

  • Count
  • Legend
  • *
  • Posts: 3.752
  • Karma: +1874/-30
Re: Drum Expres DX12 Craiova-Pitesti
« Reply #709 on: July 19, 2017, 02:29:02 AM »
Pentru clarificare, pentru SF pentru DX12 din 2007 s-a folosit acest normativ mai vechi din 2007, unde viteza de proiectare pentru DX era 120.

Si tot pentru clarificare, sa trecem si licitatia pentru acel SF. Prietenii stiu de ce. ;)

[16117] / 29.05.2007: "Elaborare Studiu de Fezabilitate cu liste de cantitati si Servicii de consultanta pentru obiectivul “Drum expres Craiova – Pitesti”"
National Geographic Channel

alecu26

  • Duke
  • Legend
  • *
  • Posts: 6.786
  • Karma: +1231/-108
Re: Drum Expres DX12 Craiova-Pitesti
« Reply #710 on: July 19, 2017, 08:24:26 AM »
Dispozitia generala la pod peste raul Olt avem?

perfidus

  • Executive
  • *****
  • Posts: 374
  • Karma: +120/-67
Re: Drum Expres DX12 Craiova-Pitesti
« Reply #711 on: July 24, 2017, 10:23:09 PM »
Este!
Are trei sectiuni, diferite ca structura. Zona de mijloc a podului (deasupra cursului de apa) are patru pile mai zdravene si grinzi mixte (metalice si BA) "continue cu conlucrare" pe trei deschideri insumand 170m - asta pentru specialisti. :-[
Inspre Slatina se continua cu un viaduct de acces lung de 1,385Km, in timp ce spre Craiova viaductul de acces are 170m. Astea au grinzi prefabricate de 40m (pentru cele 38 de deschideri vor fi necesare 8 x 38 = 304 grinzi  :popcorn: )











« Last Edit: July 25, 2017, 01:04:46 AM by perfidus »
Autostrada Pitesti - Craiova (A12) e ingropata. Urmeaza Drumul Expres CrPit (DX12).
Pe cand deblocarea contractului de revizuire SF pe restul ocolitoarei de sud a Craiovei (DN6-DN55-DN56)?

perfidus

  • Executive
  • *****
  • Posts: 374
  • Karma: +120/-67
Re: Drum Expres DX12 Craiova-Pitesti
« Reply #712 on: July 24, 2017, 10:30:49 PM »
Si sectiunile + ceva detalii ingineresti, pentru cine le intelege (Clasa de incarcare E, convoaie A30, V80 ??).







Invitatie la discutii, pe sectiunea specializata de Poduri  :D

Autostrada Pitesti - Craiova (A12) e ingropata. Urmeaza Drumul Expres CrPit (DX12).
Pe cand deblocarea contractului de revizuire SF pe restul ocolitoarei de sud a Craiovei (DN6-DN55-DN56)?

Granata06

  • Officer
  • ***
  • Posts: 197
  • Karma: +215/-26
Re: Drum Expres DX12 Craiova-Pitesti
« Reply #713 on: July 25, 2017, 07:22:47 AM »
      Avand in vedere faptul cand au fost proiectate podurile (2007) nu prea au stiut inginerii proiectanti de eurocoduri. Deci in loc de LM1 (convoaie de calcul care corespund eurocodurilor ) s-au dus pe vechile convoaie (A30, V80).

dumbravaandrei

  • Hero
  • *
  • Posts: 788
  • Karma: +251/-94
Re: Drum Expres DX12 Craiova-Pitesti
« Reply #714 on: July 28, 2017, 12:46:43 AM »
se pare ca trebuie sa ocoleasca fabrica la slatina...
Din pacate este imaginea perfecta a coordonarii urbanistice intre centru si teritoriu...
Nadlac - Munchen - 8 ore, legal (900 Km) | Brasov - Nadlac - 6 ore, Ilegal (470 Km)
Satu Mare  - Munchen - 11 ore, legal (1100 Km) | Satu Mare - Iasi - 9 ore, Ilegal (500 km)
Brasov - Mangalia - 4,5 ore, legal (430 Km) | Brasov - Dorohoi - 7 ore, Ilegal (380 km)
Infrastructura, frati si surori!

perfidus

  • Executive
  • *****
  • Posts: 374
  • Karma: +120/-67
Re: Drum Expres DX12 Craiova-Pitesti
« Reply #715 on: July 28, 2017, 01:01:17 AM »
Faptul ca in 2012 nu se cunostea traseul  la Primaria Slatina e o minciuna gogonata. Desenele pentru licitatia de acum sunt disponibile din 2008. Search are in documentatia SF si  un capitol cu identificarea terenurilor de expropriat, dar treaba nu e făcută pana la capat cu identificarea proprietarilor din mai multe motive enumerate in SF. Cel mai adesea informațiile de la UAT-uri nu s-au putut interpreta coerent. Asta inseamna ca si la Slatina s- a trimis planul culoarului ptr. DX.

Trimis de pe al meu SM-G920F folosind Tapatalk

Autostrada Pitesti - Craiova (A12) e ingropata. Urmeaza Drumul Expres CrPit (DX12).
Pe cand deblocarea contractului de revizuire SF pe restul ocolitoarei de sud a Craiovei (DN6-DN55-DN56)?

dumbravaandrei

  • Hero
  • *
  • Posts: 788
  • Karma: +251/-94
Re: Drum Expres DX12 Craiova-Pitesti
« Reply #716 on: July 28, 2017, 08:01:08 AM »
E clar ca pana nu o sa vedem sanctiuni drastice la nivel de persoana pentru astfel de comportamente tot or sa mai fie
Nadlac - Munchen - 8 ore, legal (900 Km) | Brasov - Nadlac - 6 ore, Ilegal (470 Km)
Satu Mare  - Munchen - 11 ore, legal (1100 Km) | Satu Mare - Iasi - 9 ore, Ilegal (500 km)
Brasov - Mangalia - 4,5 ore, legal (430 Km) | Brasov - Dorohoi - 7 ore, Ilegal (380 km)
Infrastructura, frati si surori!

yetiman

  • Knight
  • Legend
  • *
  • Posts: 1.070
  • Karma: +845/-54
Re: Drum Expres DX12 Craiova-Pitesti
« Reply #717 on: July 28, 2017, 09:01:29 AM »
Comunicat CNAIR

Quote
Construcția drumului expres Craiova-Pitești nu afectează nicio fabrică
27 Iul 2017

Traseul drumului expres Craiova-Pitești a fost stabilit prin Studiul de Fezabilitate din anul 2007, dată de la care a fost rezervat coridorul alocat construcției acestui proiect.

Deoarece drumul expres are ca principal scop dezvoltarea economică și socială a zonei de sud-vest a României, CNAIR SA a găsit soluția modificării locale a traseului, astfel încât construcția lui să nu afecteze buna funcționare a activităților economice din zonă.

Această soluție va fi comunicată ofertanților, astfel încât aceștia să poată ține cont de ea în momentul elaborarii Proiectului Tehnic de execuție.  Ca atare soluția identificată de CNAIR SA nu va produce întârzieri în ceea ce privește construcția drumului expres Craiova-Pitesti și nu va necesita elaborarea unui nou Studiu de Fezabilitate.

Până la momentul încheierii procedurilor de licitație pentru constructia drumului expres Craiova-Pitesti, CNAIR SA întreprinde toate demersurile necesare pentru exproprierea terenurilor destinate întregului proiect, ceea ce reprezintă un argument în plus pentru respectarea graficului de execuție.

Suprafețele care urmează să fie expropriate nu generează costuri suplimentare, deoarece sunt similare celor destinate traseului inițial.

În aceste condiții, Fabrica Prysmian nu va fi relocată și în plus CNAIR SA a ținut cont în stabilirea noului traseu de eventualele planuri de dezvoltare a acestei unități de producție care va avea astfel asigurat inclusiv accesul la o infrastructură majoră de transport.

Drumul expres Craiova-Pitesti va contribui la dezvoltarea  economică a zonei de S-V a României și va asigura corelarea cu proiectele de mare infrastructură deja demarate la nivelul  Coridoarelor IV și IX Pan Europene.
« Last Edit: July 28, 2017, 09:04:58 AM by yetiman »
„Pe hoţii mărunţi îi trimitem la închisoare, iar pe cei mari îi numim în funcţii publice.” — Esop
„Greşelile politicianului sunt crime, căci în urma lor suferă milioane de oameni nevinovaţi, se împiedică dezvoltarea unei ţări întregi şi se împiedică, pentru zeci de ani înainte, viitorul ei.” — Mihai Eminescu

rizzuh

  • Senior
  • ****
  • Posts: 218
  • Karma: +65/-17
Re: Drum Expres DX12 Craiova-Pitesti
« Reply #718 on: July 31, 2017, 01:55:49 PM »
Oare nu era oportuna actualizarea SF-ului, pentru identificarea si rezolvarea tuturor acestor probleme? Pentru ca sunt destule, nu doar acea fabrica. Zic si eu... :lol:

perfidus

  • Executive
  • *****
  • Posts: 374
  • Karma: +120/-67
Re: Drum Expres DX12 Craiova-Pitesti
« Reply #719 on: July 31, 2017, 02:16:53 PM »
Eh, unde vezi tu probleme? Doar niste ziaristi nesuferiti! Le rezolvam noi CNAIR repede din pix, fara costuri (suprafetele de teren de expropriat cica sunt aceleasi). Pana se depun ofertele e ca si rezolvat!

Eu vad altfel problema. Inainte de acea fabrica, venind dinspre Bals, este capatul unui pod. Podul trebuie rotit cumva in jurul culeei dinspre vest ca sa te incadrezi pe noul coridor. Si ghici ce, rotirea podului inseamna o curba la intrare pe pod, nu prea OK pentru siguranta. O solutie ar fi translatarea podului spre sud dar valea Milcovului e neregulata si ar insemna lungirea podului cu cca 50-100m in cel mai bun caz. Hai c-am dres-o (fara costuri), nu-i asa?

E vorba de zona de aici:



O alta zona cu probleme e zona nodului cu A1. Acolo se tot construieste in continuare, si daca nodul trebuie reproiectat  nu e prea mult loc de intors...

PS. Despre nodul A1 a dat si Ionut jurnalistilor de la GDS niste informatii. Poza din articol este chiar cu zona nodului, si se vede ca DX12 trece razant pe langa alta fabrica.

http://www.gds.ro/Local/2017-04-20/autostrada-craiova-pitesti,-marea-rasuceala/
« Last Edit: July 31, 2017, 02:29:31 PM by perfidus »
Autostrada Pitesti - Craiova (A12) e ingropata. Urmeaza Drumul Expres CrPit (DX12).
Pe cand deblocarea contractului de revizuire SF pe restul ocolitoarei de sud a Craiovei (DN6-DN55-DN56)?