Drumul Expres DEx12 Craiova-Pitești

Started by Ionut, February 12, 2013, 07:35:36 AM

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

NGC

Pentru clarificare, pentru SF pentru DX12 din 2007 s-a folosit acest normativ mai vechi din 2007, unde viteza de proiectare pentru DX era 120.

In 2013 normativul pentru DX a fost actualizat, rezultand normativul AND 598 / 2013, unde viteza de proiectare pentru DX era 100.

Acum normativul este in curs de actualizare si se revine la viteza de proiectare 120 pentru DX.

NGC

Prescurtarea CrPit (carpit, carpitura) pentru DX Craiova - Pitesti se potriveste de minune. :lol:

perfidus

Grupul de la Sinaia care a cerut repede un drum expres in loc de o autostrada bine gandita, trebuie acum sa trimita la edilul din Craiova o sarcina urgenta pe linie politica ca sa elaboreze planul pentru integrarea traficului de tranzit al DX-ului in traficul din nordul orasului. Sunt sigur ca in intelepciunea lor s-au gandit si la asta, ca doar proiectul -SF gasit in sertar a fost declarat matur.
Lasand sarcasmul (scuze Ionut) sunt ingrijorat insa de aspectele legale subliniate de NGC20, si anume HG-ul de actualizare al indicatorilor tehnico economici ce trebuie dat inainte de semnarea contractului, precum si de obtinerea finantarii de la buget/finantare nerambursabila.
Nu vad deloc cum ar putea sa iasa bine toata treaba asta dupa ultimele evolutii. Apropo, care este primul termen de depunere oferte ? In pagina eachizitii.cnadnr.ro nu au aparut inca documentatiile DX12 si A0.
Autostrada Pitesti - Craiova (A12) e ingropata. Se prefigureaza Drumul Expres CrPit (DEx12).; Contract semnat Tr.1 12.2018 - Tirrena Scavi ; Tr.2/L1&L2 finalizat - Spedition UMB ; Semnare contract Tr.3 si Tr.4 16.09.2020  - Spedition UMB ; Licitația pentru ,,Centura de ocolire Craiova Varianta Sud DN 56- DN 55- DN 6" - contract semnat 14.01.2022 - Rizzani de Eccher; "Constructia Variantei de Ocolire Targu Jiu – Finalizare Lucrari" - contract semnat 22.09.2020 - S.E.C.O.L. - stadiu lucrari 60%; "Reabilitare DN 6, Alexandria – Craiova, Lot 2: km 132+435 – km 185+230 – Relicitare" - contract semnat in 08.03.2022 - Ozaltin Inșaat

NGC

11.10.2017 respectiv 12.10.2017.

Vezi in sinteza licitatiilor. In general e cu un pas inainte de eachizitii. :D

dr4qul4

#679
pana la urma, acest DX va avea acostament asfaltat de 0,75 si neasfaltat de 1,5 pana la parapet? Sau bucata de acostament neasfaltata e dupa parapete? Caz in care nu ajuta cu nimic in caz de nevoie...
LE. Gata am vazut plansa.
Asadar, pt DX12 avem 22 m
Parapete_1,5m acostament neasfaltat_0,5m banda incadrare_2 benzi X3,5m_0,5m banda incadrare_parapete_zona mediana 3M
Cocoase inutile care ne vor afecta zeci de ani:
1. Focsani 2. Boita 3. Balcauti
"multe multumiri" proiectantilor
2. Pariu cu hefaistos: 200 lei: UMB nu deschide nimic (min 9 km, chiar si HP)  pe A7 înainte de 15 iunie 2024

TibiV

Eu vad ca este totusi asfaltat, dar numai strat de uzura...
Mama proștilor este mereu gravidă... :)

perfidus

#681
Quote from: davyl on July 09, 2017, 01:55:39 PM
Nodul giratoriu de la Peugeot (capatul centurii Sud Craiova)  ar trebui conectat printr-un nou drum cu DX12. Exista deja acolo un drum comunal asfaltat care ar putea prelua traficul greu din DN 65:DC 87. Evident largit si adaptat noilor conditii de trafic. Scoaterea traficului greu din zona aeroportului Craiova ar permite o mai buna dezvoltare a zonei si a aeroportului. Deja zona s-a extins foarte mult si s-a construit enorm: diverse magazine de mobila, electrice, covoare etc., reprezentante auto (VW, Skoda si multe altele). Plus aeroportul Craiova care s-a extins cu noi spatii de parcare.

@davyl
Banuiesc ca te-ai gandit la ce propuneam si eu in imaginea de aici, cu nodul langa Pielesti: http://forum.peundemerg.ro/index.php?topic=155.msg142910#msg142910 si se observa si in plansa PMUD Craiova de aici: http://forum.peundemerg.ro/index.php?topic=155.msg142916#msg142916- este destul de logica aceasta legatura, odata cu deschiderea ocolitoarei de Sud.
Inainte pe proiectul de autostrada ar fi fost de dorit. Acum ca se vrea doar drum expres, pentru zona industriala de langa aeroport este indispensabila aceasta legatura. Si mai aveau si planuri pentru un terminal multimodal.

Autostrada Pitesti - Craiova (A12) e ingropata. Se prefigureaza Drumul Expres CrPit (DEx12).; Contract semnat Tr.1 12.2018 - Tirrena Scavi ; Tr.2/L1&L2 finalizat - Spedition UMB ; Semnare contract Tr.3 si Tr.4 16.09.2020  - Spedition UMB ; Licitația pentru ,,Centura de ocolire Craiova Varianta Sud DN 56- DN 55- DN 6" - contract semnat 14.01.2022 - Rizzani de Eccher; "Constructia Variantei de Ocolire Targu Jiu – Finalizare Lucrari" - contract semnat 22.09.2020 - S.E.C.O.L. - stadiu lucrari 60%; "Reabilitare DN 6, Alexandria – Craiova, Lot 2: km 132+435 – km 185+230 – Relicitare" - contract semnat in 08.03.2022 - Ozaltin Inșaat


davyl

#683
^^ Exact perfidus, stiam ca am mai vazut undeva aceasta opinie si mi-a placut. Oricum nu imi atribui paternitatea ei :). Multumesc de subliniere!

davyl

#684
^^ Multumim NGC20! Ce frumos suna "carpit" acela!  :lol: Chiar carpit este acest drum! Atat este de carpit, incat ma intreb daca vor si reusi sa il faca la cate probleme se prefigureaza...

perfidus

Apropo de probleme, eu ma apucasem la un moment dat sa suprapun traseul cu locurile vizibile cu street view din GE (in special intersectii cu alte drumuri, cai ferate, rauri, linii LEA si m-a apucat capul. In SF-ul din 2008 am numarat nu mai putin de 27 lucrari la LEA de 110, 220 si 400KV, din care 4 lucrari la LEA ranselectrica de 400KV (Slatina, Bradu). Dupa care m-am apucat de numarat conductele de petrol si gaze si a inceput sa mi se zbata si ochiul... si m-am lasat.
Autostrada Pitesti - Craiova (A12) e ingropata. Se prefigureaza Drumul Expres CrPit (DEx12).; Contract semnat Tr.1 12.2018 - Tirrena Scavi ; Tr.2/L1&L2 finalizat - Spedition UMB ; Semnare contract Tr.3 si Tr.4 16.09.2020  - Spedition UMB ; Licitația pentru ,,Centura de ocolire Craiova Varianta Sud DN 56- DN 55- DN 6" - contract semnat 14.01.2022 - Rizzani de Eccher; "Constructia Variantei de Ocolire Targu Jiu – Finalizare Lucrari" - contract semnat 22.09.2020 - S.E.C.O.L. - stadiu lucrari 60%; "Reabilitare DN 6, Alexandria – Craiova, Lot 2: km 132+435 – km 185+230 – Relicitare" - contract semnat in 08.03.2022 - Ozaltin Inșaat

NGC

ATENTIE!

Exista acord de mediu AM 1 / 18.01.2010 valabil "pe toata durata de punere in aplicare a proiectului", dar el este eliberat pentru intreg proiectul "Drum expres Craiova - Pitesti".

Noi avem aici 4 licitatii independente pentru 5 loturi in total, deci teoretic am putea avea 5 constructori diferiti.
Licitatiile sunt pentru proiectare si executie (FIDIC galben).

"Acordul se revizuieste daca apar element noie, necunoscute la data emiterii". Daca apar modificari substantiale, trebuie revizuit acordul de mediu, dar pentru intreg proiectul.
Altfel spus, un fel de Sebes - Turda reloaded.

Pe de alta parte, din informatiile mele, nu avem autorizatie de construire.

NGC

#687
Quote from: NGC20 on July 06, 2017, 04:51:40 PM
Quote from: ciprebbe on July 06, 2017, 04:38:56 PM
Quote
Anunțurile de participare pentru procedurile de achiziție publică destinate proiectării și execuției celor 4 tronsoane ale drumului expres Craiova - Piteşti au fost transmise astăzi spre SEAP

Quote from: ciprebbe on July 06, 2017, 04:38:56 PM
spre SEAP

Da, acolo trebuie sa fie publicate in final, dar pe ce ruta? Pe la ANAP mai intai? ;)

^^^

ANRMAP = ANAP



Au dat comunicatul inainte sa fi transmis anunturile de participare catre SEAP. :lol:

perfidus

Quote from: NGC20 on July 10, 2017, 04:37:19 PM
ATENTIE!
Daca apar modificari substantiale, trebuie revizuit acordul de mediu, dar pentru intreg proiectul.

Banuiesc ca la reconfigurarea unui nod nu se apuca de revizuit acordul de mediu. Insa e de asteptat ca la aparitia unui drum de legatura sau a unui nod nou (cum ar fi cel necesar de la Pielesti), sa fie cam nasol...
Autostrada Pitesti - Craiova (A12) e ingropata. Se prefigureaza Drumul Expres CrPit (DEx12).; Contract semnat Tr.1 12.2018 - Tirrena Scavi ; Tr.2/L1&L2 finalizat - Spedition UMB ; Semnare contract Tr.3 si Tr.4 16.09.2020  - Spedition UMB ; Licitația pentru ,,Centura de ocolire Craiova Varianta Sud DN 56- DN 55- DN 6" - contract semnat 14.01.2022 - Rizzani de Eccher; "Constructia Variantei de Ocolire Targu Jiu – Finalizare Lucrari" - contract semnat 22.09.2020 - S.E.C.O.L. - stadiu lucrari 60%; "Reabilitare DN 6, Alexandria – Craiova, Lot 2: km 132+435 – km 185+230 – Relicitare" - contract semnat in 08.03.2022 - Ozaltin Inșaat

ciprebbe

Daca reconfigurarea unui nod atinge un sit nou (din 2010 s-au modificat multe zone cu Natura 2000) atunci trebuie revizuit.
Mai bine sa ratacesti in padure decat fara padure!
E-republik

A3-UMB-5 alunecari>20m - 1000ron Ciprebbe