Drumul Expres DEx12 Craiova-Pitești

Started by Ionut, February 12, 2013, 07:35:36 AM

Previous topic - Next topic

0 Members and 5 Guests are viewing this topic.

rocklee

o intrebare ....nui cam mare termenul pentru un SF in majotitate pe un tren de deal si campie .... ???

dumbravaandrei

Cam complicat relieful pe acolo, nu va fi simplu.

Earthchild

In concluzie, daca totul merge snur, in cinci ani va fi si autostrada Bucuresti Craiova.

esendy

#378
deci realist 6 ani: 1 an licitatia in curs + 2 ani finalizare SF,PT + 1 an licitatie executie + 2 ani executie; 2022 este un termen rezonabil, am putea fi multumiti si sa terminam cu ipocriziile si pretentiile nerealiste. Ma bucur ca s-a inceput si sper sa nu se renunte la acest proiect !

ion59

#379
^^

Hai să facem niște calcule simple, pot fi înțelese chiar și de un ministru, sau de un șef de pe la CNAIR:
-12.01. 2017- depuneri oferte;
Să zicem că nu durează mai mult de 2 luni evaluarea și declararea câstigătorului (optimism absolut!), deci:
- 04. 2017- declarare câstigător elaborare SF si PT.
12 luni, cf. postare, proiectul tehnic predat, deci:
- 04.2018, predare PT;
Proiectul mai trebuie, parcă, aprobat prin centrală, și se mai pierde și aici ceva timp. Optimist, îi mai lăsăm să răsufle vreo 2 luni, deci:
- 06.2018 inițiere licitație de execuție pentru centuri Balș și Slatina (SEAP). În cazul Slatinei se va cauta un constructor, în cazul Balșului se vor organiza licitații pentru cumpărare materiale, contractare lucrări etc. (cf. declarații). Vom avea 2 situații diferite: la centura Balș se pot apuca în vreo 4 luni (experiență: celebra "groapă"), deci:
- 10.2018, început lucrări Balș;
Cam în iarnă! Practic, în 2019 ne apucăm serios. În 2 ani de lucru susținut poate fi gata! Deci sfârșit de 2020!
Ca părere personală, aș fi extrem de mulțumit dacă ar fi gata atunci!

Nu mai are rost să calculăm mai departe.
Termen calculat de CNAIR: 2018, cf. declarații, pentru Balș și 2019 pentru Slatina.

Ce vreau sa spun este ca toate activitățile astea au durata lor, peste care nu se poate trece oricât de mult ne-am dori. Singurul lucru pe care mi-l doresc este sa nu mai fiu luat luat de fraier de către unii și alții cu diverse povești nemuritoare (nemuritoare în sensul că indiferent cine vine ministru, parcă bea apă după cel dinaintea lui)! Ce este atât de greu să se facă o estimare cinstită, să se asume termenul, să se explice la public și să lupte pentru realizarea lui. Toți am fi câștigați iar unii nu ar mai fi înjurați.

Altfel, mă bucur că s-a început odiseea. În nici un caz 5 ani!

subway

#380
Asta e bascalie romaneasca...cine face oferte de Crăciun si Revelion ori de sf Ion???
:o
In toata 'planificarea' unde e acordul de mediu, ca ala are termene fixate de lege ce nu pot fi 'scurtate'...
O:-)

ion59

#381
^
Acordul de mediu, bașca altele mai tari cum ar fi contestațiile prin tribunale sau exproprierile când nu se cunosc proprietarii, fac parte din varianta pesimistă, pe care nu mi-am permis să o calculez ca să nu mă încurc și să mă apuce durerea de cap.

NGC

Planurile de situatie din SF din 2008, care va fi revizuit.



































NGC

Mesaj rezervat pentru planul de situatie general.

adymartianul

#384
Cea mai mare idiotenie posibila. Cum naiba sa termini autostrada intr-o strada ca asta:lolz:

NGC

Apropo de licitatia lansata ieri, in 28.11.2016 au anulat in sfarsit licitatia pentru concesiune lansata in 2013.

[2293] / 09.03.2013: "Contract de concesiune de lucrari publice privind proiectarea, constructia, finantarea, operarea si întretinerea Drumului Expres / Autostrada Craiova – Pitesti*, km 0+000 – km 121+185 *Optiunea pentru varianta de drum expres sau varianta de autostrada va fi luata in urma etapei de dialog competitiv cu candidatii preselectati."

QuoteMotive anulare: Abateri grave de la prevederile legislative afecteaza procedura de atribuire sau este imposibila incheierea contractului
Observatii: Avand in vedere prev HG nr 666/2016, respectiv schimbarea substantiala a strategiei de implementare si finantare a proiectului Drum Expres/Autostrada Craiova - Pitesti, si anume ca proiectul a fost inclus in cuprinsul Master Planului General de Transport al Romaniei in cadrul listei proiectelor pt care se asigura finantare din fonduri nerambursabile, iar abordarea viitoare a proiectului se impune a fi ca si sectiune de autostrada, AC anuleaza proced de atribuire cf prev art 209 alin (1) lit c) din OUG nr34/2016, cu modif si complet ult "....daca este imposibila incheierea contractului".

adiarc

poate de data asta ( spre deosebire de Bucuresti ),imediat dupa ce avem varianta finala,aprobata a SF,sa inceapa un contact autoritati locale din Craiova-autoritati centrale si sa se ia masurile necesare pt corectarea situatiei prin deviere/strada noua/dublarea strazii,etc.....sa nu mai avem un Popasului Reloaded
"Eficienta" cnair...claimuri de sute de milioane de lei,puse pe tava constructorilor pentru proiecte inexistente ( LD2 sect E ; LD 3 ; A10 )

DESFIINTATI compania Antiinfrastructura

Ionut

Printre altele, ca tot vorbim de capete, eu as vrea sa vad conexiunea cu A1 la nivel de bretele de viteza, ceva in genul A2-A4. E drept, acest preSF era pentru drum expres, deci de inteles nodul Pitesti. La revizuire sper sa vedem un nod de autostrazi cum trebuie, nu ca la mizeria A6-A1 unde limitarea pe bretea e pe la 70 de km/h, parca, si, daca nu ma insel, pe un singur fir pe sens.

dr4qul4

5 ani va dura doar podul peste Olt. Proiectare + executie. Fara licitatie, SF si contestatii.

Se termina in Teilor pentru ca se va lipi de centura Craiova si va fi continuata spre DTS undeva in viitor.
Cocoase inutile care ne vor afecta zeci de ani:
1. Focsani 2. Boita 3. Balcauti
"multe multumiri" proiectantilor
2. Pariu cu hefaistos: 200 lei: UMB nu deschide nimic (min 9 km, chiar si HP)  pe A7 înainte de 15 iunie 2024

abcxyz

Legat de capătul dinspre Craiova, depinde și ce procent din trafic (și cât va fi acesta peste 5-6 ani) va intra efectiv în oraș. Strada Teilor până la urmă ajunge să se verse în strada Bariera Vâlcii, via Toamnei (toată zona a fost reabilitată, nu știu cum este acum dar înainte era un STOP la acea intersecție pentru cine dorea să continue spre oraș) și de aici, pe sub calea ferată, se ajunge efectiv în oraș - aici altă problemă când plouă rău: nu se poate trece. Teilor poate se poate lărgi, Toamnei nu (traversează o zonă de case) iar altă variantă de stradă nouă (care să dea apoi într-un bulevard cu 4 benzi) trebuie cumva să traverseze calea ferată. Mai la sud-est probabil nu se poate muta capătul, fiind aeroportul (ca să se verse în Calea București), poate o duc mai spre nord-vest, să se continue cu Bariera Vâlcii măcar (deși încep niște dealuri în zona respectivă). Trăim și vedem ce va fi, până la urmă.