Drumul Expres DEx12 Craiova-Pitești

Started by Ionut, February 12, 2013, 07:35:36 AM

Previous topic - Next topic

1 Member and 9 Guests are viewing this topic.

stefanudrea

Asa este, trebuie sa pornim A12 neaparat, exista si o bucata abordabila din A6, dar stiind ca NU SE VREA, nu mai insist! A12 insa mai tine cat de cat la noi Ford si Dacia, iar Slatina cu Pirelli si aluminiu se vor dezvolta si ele! Argumente mai mult decat suficiente!

Trimis de pe al meu LG-D855 folosind Tapatalk


perfidus

Maine ar fi ultima zi din cele 10 zile lucratoare necesare studierii documentatiei de catre ANAP.  Sa vedem daca se anunta public/apare ceva in SEAP, desi dupa bucuria facuta ieri cu PiSi ar parea deja prea mult :D.
Autostrada Pitesti - Craiova (A12) e ingropata. Se prefigureaza Drumul Expres CrPit (DEx12).; Contract semnat Tr.1 12.2018 - Tirrena Scavi ; Tr.2/L1&L2 finalizat - Spedition UMB ; Semnare contract Tr.3 si Tr.4 16.09.2020  - Spedition UMB ; Licitația pentru ,,Centura de ocolire Craiova Varianta Sud DN 56- DN 55- DN 6" - contract semnat 14.01.2022 - Rizzani de Eccher; "Constructia Variantei de Ocolire Targu Jiu – Finalizare Lucrari" - contract semnat 22.09.2020 - S.E.C.O.L. - stadiu lucrari 60%; "Reabilitare DN 6, Alexandria – Craiova, Lot 2: km 132+435 – km 185+230 – Relicitare" - contract semnat in 08.03.2022 - Ozaltin Inșaat

Ionut

Probabil se va respinge documentatia si se va trimite inapoi la CNAIR... daca nu au respins-o deja. Insa CNAIR nu comunica la fel de repede si cand ANAP respinge documentatia.

ion59

#363
^
Sau poate primim o veste bună, că se lansează în SEAP!

perfidus

In zilele următoare se așteaptă  o vizită a ministrului Bușe pe șantierul VO Craiova, va fi gata înainte de termenul asumat (20.12). Așteptăm atunci și veștile bune despre A12. Deși la cate a promis in toamna asta, îmi cam miroase a țeapă de politician.

Trimis de pe al meu SM-G920F folosind Tapatalk
Autostrada Pitesti - Craiova (A12) e ingropata. Se prefigureaza Drumul Expres CrPit (DEx12).; Contract semnat Tr.1 12.2018 - Tirrena Scavi ; Tr.2/L1&L2 finalizat - Spedition UMB ; Semnare contract Tr.3 si Tr.4 16.09.2020  - Spedition UMB ; Licitația pentru ,,Centura de ocolire Craiova Varianta Sud DN 56- DN 55- DN 6" - contract semnat 14.01.2022 - Rizzani de Eccher; "Constructia Variantei de Ocolire Targu Jiu – Finalizare Lucrari" - contract semnat 22.09.2020 - S.E.C.O.L. - stadiu lucrari 60%; "Reabilitare DN 6, Alexandria – Craiova, Lot 2: km 132+435 – km 185+230 – Relicitare" - contract semnat in 08.03.2022 - Ozaltin Inșaat

MAP

#365
A venit vestea buna   :banana:

http://www.cnadnr.ro/ro/comunicare/comunicate-de-presa/interes-general/comunicat-de-presa-29112016-0

Documentaţia pentru achiziţia publică a contractului "Revizuire Studiu de Fezabilitate şi Elaborare Proiect Tehnic pentru Autostrada Craiova - Piteşti" a fost validată de către ANAP, urmând ca Anunţul de Participare să fie publicat în SEAP.


perfidus

S-au 'sfortat' un pic dar le-a ieșit din prima. Să vedem ce părere au proiectanții care se 'aruncă în luptă'. Sper să fie cât mai puține clarificări sau contestații.

Trimis de pe al meu SM-G920F folosind Tapatalk

Autostrada Pitesti - Craiova (A12) e ingropata. Se prefigureaza Drumul Expres CrPit (DEx12).; Contract semnat Tr.1 12.2018 - Tirrena Scavi ; Tr.2/L1&L2 finalizat - Spedition UMB ; Semnare contract Tr.3 si Tr.4 16.09.2020  - Spedition UMB ; Licitația pentru ,,Centura de ocolire Craiova Varianta Sud DN 56- DN 55- DN 6" - contract semnat 14.01.2022 - Rizzani de Eccher; "Constructia Variantei de Ocolire Targu Jiu – Finalizare Lucrari" - contract semnat 22.09.2020 - S.E.C.O.L. - stadiu lucrari 60%; "Reabilitare DN 6, Alexandria – Craiova, Lot 2: km 132+435 – km 185+230 – Relicitare" - contract semnat in 08.03.2022 - Ozaltin Inșaat

ion59

O adevărată performanță!? Un lucru absolut banal ni se pare ca fiind cine știe ce. Totuși, bine că a trecut de ANAP. La noi orice etapă este potențial consumatoare de timp din te miri ce. Să vedem, se apucă, în 2017, de centura Balș și Slatina, așa cum și-au propus? Pune cineva vreun pariu?

NGC

Cip - cirip, cip - cirip, se aude galagie pe strada! :D

ion59

Adică s-a publicat? Ar fi chiar culmea!

NGC

Va anunt cand este public, dar publicarea este iminenta.

NGC

#371
A fost lansata astazi licitatia pentru "Revizuire Studiu de Fezabilitate si Elaborare Proiect Tehnic pentru Autostrada Pitesti - Craiova".

Valoare estimata: 39,408,762.53 RON
Termen depunere oferte: 12.01.2017

QuoteDocumentele tehnice solicitate potrivit prezentului caiet de sarcini vor fi finalizate in 24 luni din care:
- in termen de 14 luni se va realiza Studiul de Fezabilitate Final pentru intreg sectorul de autostrada, suplimentar fata de acest termen se vor respecta urmatoarele termene de predare a SF, dupa cum urmeaza:
    - 8 luni - predare Studiu de Fezabilitate pentru Varianta de Ocolire Slatina;
    - 8 luni - predare Studiu de Fezabilitate pentru Varianta de Ocolire Bals.
- in termen 6 luni, dupa finalizarea studiului de fezabilitate (20 luni de la incepere) se va realiza Proiectul Tehnic final pentru intreg sectorul de autostrada [...], suplimentar fata de acest termen se vor respecta urmatoarele termende predare a PT, dupa cum urmeaza:
    - 4 luni dupa predarea Studlui de Fezabilitate pentru Varianta de Ocolire Slatina (12 luni de la incepere) - predare Proiect Tehnic, inclusiv documentatia de atribuire a contractului de executie lucrari, pentru Varianta de Ocolire Slatina;
    - 4 luni dupa predarea Studlui de Fezabilitate pentru Varianta de Ocolire Bals (12 luni de la incepere) - predare Proiect Tehnic, inclusiv documentatia de atribuire a contractului de executie lucrari, pentru Varianta de Ocolire Bals.
- 4 luni pentru pregatirea documentatiei de atribuire a contractului de executie lucrari

QuoteCriterii de atribuire

Cel mai bun raport calitate-pret in ceea ce priveste:
    - criteriile mentionate in continuare

Criterii    Pondere    Punctaj maxim
1.    Pretul ofertei    30 %    30       
Descriere: Componenta financiara
2.    Planificarea activitatilor de realizare a Studiului Geotehnic si corelarea acestora cu resursele tehnico materiale adecvate    8 %    8       
Descriere: Prezentarea Graficului de realizare a Studiului Geotehnic, corelarea acestuia cu resursele tehnico-materiale adecvate de care dispune ofertantul, precum si identificare si descrierea acestor resurse
3.    Planif activ de realiz a St Geotehnic si corelarea ac cu resursele tehnico materiale suplim prin prisma posibilelor puncte de blocaj ce pot aparea in timpul realizarii Studiului geotehnic    19 %    19       
Descriere: Prezentarea posibilelor puncte de blocaj ce pot aparea in timpul realizarii studiului geotehnic in corelare cu graficul de realizarea a studiului geotehnic si a metodelor de contracarare a acestora, in special prin prisma resurselor tehnico-materiale alocate suplimentar
4.    Experienta detinuta de COORDONATORUL DE PROIECT    3 %    3       
Descriere: Experienta detinuta in cadrul unor contracte care au avut ca obiect elaborare si/sau revizuire de studii de fezabilitate si/sau proiecte tehnice pentru constructie noua si/sau modernizare* de drumuri expres si/sau drumuri nationale si/sau autostrazi
5.    Experienta detinuta de COORDONATORUL DE PROIECT    5 %    5       
Descriere: Experienta detinuta in pozitia de Coordonator Proiect si/ sau Director Proiect si/ sau Manager Proiect si/ sau Adjunct Director Proiect si/ sau Adjunct Manager Proiect in cadrul unor contracte de elaborare si/sau revizuire de studii de fezabilitate si/sau proiecte tehnice pentru constructie noua si/sau modernizare* de drumuri expres si/sau drumuri nationale si/sau autostrazi.
6.    Experienta detinuta de INGINERUL PROIECTANT DE DRUMURI    8 %    8       
Descriere: Experienta detinuta in pozitia de Inginer proiectant de drumuri in cadrul unor contracte de elaborare si/sau revizuire de studii de fezabilitate si/sau proiecte tehnice pentru constructie noua si/sau modernizare* de drumuri expres si/sau drumuri nationale si/sau autostrazi.
7.    Experienta detinuta de INGINERUL PROIECTANT DE PODURI    8 %    8       
Descriere: Experienta detinuta in pozitia de Inginer proiectant de poduri si/ sau Inginer proiectant structuri in cadrul unor contracte de elaborare si/sau revizuire de studii de fezabilitate si/sau proiecte tehnice pentru constructie noua si/sau modernizare* de drumuri expres si/sau drumuri nationale si/sau autostrazi.
8.    Experienta detinuta de EXPERTUL GEOTEHNICA SI FUNDATII    8 %    8       
Descriere: Experienta detinuta de Expertul geotehnica si fundatii in elaborarea/revizuirea de studii geotehnice aferente studiilor de fezabilitate si/ sau proiectelor tehnice pentru constructie noua si/ sau reabilitare si/ sau modernizare si/ sau largire de autostrada si/ sau drum national si/ sau drum expres.
9.    Experienta detinuta de SPECIALISTUL ANALIZA COST    4 %    4       
Descriere: Experienta detinuta de Specialistul Analiza Cost Beneficiu si Modelare Financiara in cadrul unor contracte care au avut ca obiect elaborare si/sau revizuire de studii de fezabilitate pentru constructie noua si/sau modernizare* de drumuri expres si/sau drumuri nationale si/sau autostrazi.
10.    Experienta detinuta de ARHEOLOG    3 %    3       
Descriere: Experienta detinuta in calitate de arheolog specialist/arheolog expert in realizarea unor studii arheologice aferente elaborarii si/sau revizuirii de studii de fezabilitate si/sau proiecte tehnice pentru constructie noua si/sau modernizare* de drumuri expres si/sau drumuri nationale si/sau autostrazi
11.    Experienta detinuta de EXPERTUL EVALUATOR DE MEDIU    4 %    4       
Descriere: Experienta detinuta in realizarea de Studii de evaluare adecvata si de Rapoarte privind Impactul asupra Mediului pentru elaborare si/sau revizuire de studii de fezabilitate si/sau proiecte tehnice pentru constructie noua si/sau modernizare* de drumuri expres si/sau drumuri nationale si/sau autostrazi.

QuoteVariantele de Ocolire Slatina si Bals (sector din A12 Pitesti - Craiova), se vor prevedea cu drumuri de legatura la infrastructura existenta, respectiv DN65, la intrarea si iesirea in / din orasul Slatina si Bals, permitand astfel functionalitatea variantelor de ocolire independent de intreg sectorul de autostrada.

NGC

S-a licitat pe baza SF-ului pentru "Drum Expres Craiova - Pitesti" din 2008. E nevoie cumva si de plan?

Ionut


davyl

#374
Declaratia lui Homor ieri venit sa inaugureze centura Sud Craiova (chiar si jumatate cat s-a realizat):

"Ce păstrează CNADNR din vechiul Studiu de Fezabilitate

Întrebat dacă SF-ul pentru Craiova – Pitești este unul nou sau doar se reface cel vechi pentru drum expres, așa cum a anunțat compania, Homor a precizat că studiile geotehnice din vechiul SF realizat în anul 2008 vor fi verificate prin sondaj de firma care va câștiga licitația. ,,Proiectantul va alege cel mai bun traseu posibil. Autostrada are alte carcateristici, raze, viteză de rulare. Este o diferență mare între drum expres și autostradă, SF-ul nu poate fi același. În faza inițială a fost drum expres, deci evident vor fi modificări de traseu, pentru că sunt raze mai mari, are un coridor mai larg de exproprieri. Este refacere de SF și nu realizare, pentru că acel SF are o componentă foarte importantă: studiul geotehnic, care este valabil pentru orice tip de drum, și calcule hidraulice. Litografia pământului nu se schimbă nici în o sută de ani. Elemente care au fost studiate la vremea respectivă rămân valabile dacă au fost executate corect. Verificarea se va face prin sondaj", a spus Homor."

Centura de sud greu de receptionat

NGC20 multumim de info! Genial ca s-a publicat in SEAP!!!