News:

API te vrea în echipa din București!

Main Menu

Drumul Expres DEx12 Craiova-Pitești

Started by Ionut, February 12, 2013, 07:35:36 AM

Previous topic - Next topic

1 Member and 9 Guests are viewing this topic.

stefan_viziru

E un nonsens sa faca primariile centurile la nivel de autostrada!!!
O autostrada trebuie facuta de CNADNR/MT!
A12 nu poate incepe prin investitii de acest gen!

Ideea de a sparge in bucati proiectul A12 este buna, dar nu in sensul asta, ci
in sensul de a face autostrada pe bucati de acte 10-20 de km, incepand de la Craiova spre Pitesti.
In felul asta, in cel mult 5-6 ani autostrada ar fi gata, cu bani de la buget integral!

Mentenanta DN si a autostrazilor nu se face cu bani exclusiv de la buget?! Cred ca asa se pot face si A12 si A11 (macar Arad - Oradea) si A4 (portiunea Constanta-Mangalia). 
A12 sau A6 pentru Romania pana in 2025!

TibiV

Nu, mentenanța se face (teoretic) din rovinieta şi alte venituri proprii CNADNR.
Investiţiile se fac de la buget & alte surse (UE, BEI etc.)
Mama proștilor este mereu gravidă... :)

pasadia

Quote from: stefan_viziru on April 20, 2016, 08:54:33 PM
E un nonsens sa faca primariile centurile la nivel de autostrada!!!
O autostrada trebuie facuta de CNADNR/MT!

De ce? Nu stiu cum sa-ti spun, dar DNCB trebuia facut autostrada cu 3 benzi de PMGB... Ca ei au preferat sa subventioneze RADET-ul e alta treaba. Si la fel si in multe alte cazuri.
In plus nu pricep de ce sa avem monopol pe construirea de autostrazi. Daca un DRP/ UAT / ZM se descurca mai bine, bravo lor! Poate chiar invatam de la ei si altii. ;)

north

Quote from: florin74 on April 11, 2016, 01:52:23 PM
Eu nu imi aduc aminte sa fi existat o centura noua construita prin POR
[...]
Pe de alta parte, CNADNR nu gestioneaza bine niste amarate de centuri - Carei, Alesd, asa ca ce pretentii sa ai de la niste primari de orasele?

Ți-am răspuns pe thread-ul "Centuri", pentru că altfel presimt amendă + bătaie [1 2 3] pentru OT de la Ionuț :)
Două drumuri paralele nu formează neapărat o autostradă.
Atlanta freeways at night * Vordhosbn * Centură * Autobahn * Happy cycling

stefan_viziru

#154
Aici  e vorba de o centura, nu de o autostrada intreaga cum e A12. Si oricum cred ca sunt prevederi legislative care limiteaza astfel de cheltuieli al autoritatilor locale.

Dar hai sa punm problema si altfel, la  modul general. Sa discutam pe forum, la fel ca pntru A12, ca si celelalte Ax (11, 8, 7, 6, 4) sa inceapa prin construirea de centuri la initiativa si din fondurile autoritatilor locale. Si in general CNADNR/MT/guvernul sa nu se ocupe decat de demolari/refaceri  gen Aciliu!
A12 sau A6 pentru Romania pana in 2025!


stefan_viziru

#156
Trebuie demonstratie in fata guvernului, in Piata Victoriei, pentru aceasta autostrada!!!

Sa participe jumatate din Craiova!!!
A12 sau A6 pentru Romania pana in 2025!

hyp88

Exista o farama de sansa pentru finantarea Craiova - Pitesti

QuoteDan Costescu, ministrul Transporturilor: ,,S-a făcut o echipă unde media este undeva sub 30 de ani de promotori. Ei îşi testează proiectele cu investitorii, stabilesc mecanismele de finanţare, plusează pentru anumite fonduri. România a adus 16 proiecte noi din cele 70 care au fost prezentate pentru planul Juncker. "

Construirea autostrăzii Craiova-Piteşti, realizarea centurii de Sud a Bucureştiului şi întreţinerea şoselor de mare viteză spre Constanţa şi Piteşti se alfă pe această listă. La fel şi extinderea aeroporturilor Băneasa şi Otopeni, dar şi electrificarea căii ferate dintre Constanţa şi Mangalia.

http://www.digi24.ro/Stiri/Digi24/Extern/Europa/Planul+Juncker+Esec+pe+linie

alecu26

Da, in 90% din cazuri se vede ca nu au inteles nimic din planul Junker.

Intretinere autostrazi? Constanta Mangalia? (de ce nu au zis ca vor si continuare spre Bulgari...si atunci avea o sansa).

Pod nou peste prut, pod nou peste Tisa, chestii de genul asta ar fi prins.

Chiar si un pod la Braila realizat in PPP, cu bani de la Junker, cu taxe...si ar fi gasit investitori si chiar ar fi fost realizat.
Drumurile noastre POATE;

Morosanu

#159
Au dat si ei niste proiecte doar ca sa se afle in treaba. O gluma proasta ca si reconstructia autostrazii in regie proprie! Cu riscul de a o "incasa" din nou, dar sunt toti o apa si-un pamant.
Politica distruge tot ce atinge.

tom_sawyer

#160
QuoteTransporturile anunta ca relanseaza procedurile pentru autostrada Pitesti - Craiova si lucrarile la centurile Bals si Slatina: "Centura Bals, construita de CNADNR in regie proprie"

Ministerul Transporturilor anunta ca va debloca proiectul autostrazii Pitesti - Craiova, suspendata intr-o concesiune fara succes inca de pe vremea lui Dan Sova la minister, prin scoaterea la licitatie in luna noiembrie a Studiului de Fezabilitate si ca vor incepe lucrarile initial la variantele Slatina si Bals, ultima urmand a fi realizata chiar de catre Compania de Drumuri (CNADNR) in regie proprie.

Anuntul a fost facut de catre Ministrul Transporturilor, Sorin Buse, intr-o intalnire la Ford Craiova cu reprezentantii companiei si mai multi oficiali din Guvern.

"Ministerul Transporturilor grabeste proiectele de infrastrctura in zona de sud-vest a Romaniei pentru asigurarea suportului necesar dezvoltarii economice a Romaniei", a declarat Ministrul Transporturilor, la evenimentul organizat de Ford la Craiova, anunta MT pe pagina sa de facebook.

Pentru Autostrada Pitesti - Craiova, suspendata intr-o procedura de concesiune lansata inca de pe vremea lui Dan Sova, Ministerul Transporturilor anunta ca in luna noiembrie va fi lansata o procedura pentru revizuirea Studiului de Fezabilitate.

Dincolo de autostrada, autritatile de la Transporturi anunta ca vor sa abordeze prioritar rezolvarea a doua puncte de blocaj pe traseu prin realizarea de variante ocolitoare pentru Bals si Slatina.

Astfel, potrivit MT, centura ocolitoare a Municipiului Bals va fi facuta in regie proprie de catre CNADNR, iar pana la inceperea lucrarilor va fi introdus un sistem de semaforizare inteligenta pentru fluidizarea traficului.

Varianta de Ocolire Slatina va avea licitatia pentru lucrari lansata in maxim doua luni, anunta Ministerul Transporturilor. 

http://monitorizari.hotnews.ro/stiri-infrastructura_articole-21292042-transporturile-anunta-relanseaza-procedurile-pentru-autostrada-pitesti-craiova-lucrarile-centurile-bals-slatina-centura-bals-construita-cnadnr-regie-proprie.htm

http://www.mediafax.ro/social/ministrul-transporturilor-licitatie-pentru-autostrada-craiova-pitesti-lansata-la-1-noiembrie-15709790

AFC

^ Ce sa zic, m-as bucura. Par coerente initiativele, mai ales in privinta centurilor. Sper sa se tina de cuvant.
"Intr-o epoca de minciuna universala, sa spui adevarul este deja un act revolutionar" - George Orwell

voicul

De ce aceasta centru duce la Pitesti si nu se face in partea cealalta.
Daca ne referim la export in general se face in V deci:
1. Pana la Lugoj sunt vreo 283 km si 3.30h
2. Pe viitoarele autostrade sunt vreo dublu de km si vreo 6.30h.

AlexxC

Problema nu e in a exporta masinile,pentru ca le urca in tren si le expediaza.
Buba e logistica,furnizorii care sunt raspanditi peste tot in tara:Pitesti,Sibiu,Sebes,Brasov,Bucuresti...etc

voicul

Asa privind lucrurile are logica, mai ales ca leaga si Slatina cu autostrada.

Pe de alta parte mai merg si trenuri prin Ro.
Eu ziceam evident si cu o continuare de A6 ca e in zona (deci 2 proiecte, putin mai amplu intradevar).

Alte pareri sau info verificate?