News:

API te vrea în echipa din București!

Main Menu

Drumul Expres DEx12 Craiova-Pitești

Started by Ionut, February 12, 2013, 07:35:36 AM

Previous topic - Next topic

3 Members and 7 Guests are viewing this topic.

Dominik

Incredibil ca vrem sa inauguram in 2020 un DX Craiova-Pitesti, in loc sa se gandeasca pe viitor chiar si cu 3 benzi pe sens, ei aproba DX, gandire comunista la ani lumina distanta de 2017 !!! Jenibil !!!
You're in Steelers Country

adiarc

Vrem sa inauguram in 2020 ,nu are nici o legatura cu data reala de inaugurare,care probabil va fii dupa multi ani,rezultand un proiect prost si un posibil etern santier pe sistemul OS lotul 3.
"Eficienta" cnair...claimuri de sute de milioane de lei,puse pe tava constructorilor pentru proiecte inexistente ( LD2 sect E ; LD 3 ; A10 )

DESFIINTATI compania Antiinfrastructura

Allex

Mai realist in 2020 speram sa inauguram inceperea lucrarilor. Doar sa nu fie ca la Bacau, inaugurare inceperea lucrarilor de 3 ori si reziliere odata.
"Asta-i ţara tuturor imposibilităţilor"

DN2 - E85 | Monitorizare A7 Autostrada Moldova

Dominik

Imi este egal ca e 2022-2023, dar tot fac sosele ca in anii '60 !!!
You're in Steelers Country

NGC

Am uitat sa trec si aspectul lungimii proiectului, care influenteaza si el costul total.

A12 ar fi urmat sa aiba putin peste 124 Km, iar DX12 ar urma sa aiba putin peste 121 Km.

Vorbim aici de lungimea teoretica, nu de cea care ar rezulta in final dupa proiectare si optimizari.

Dar calculele pentru valoarea estimata au fost facute luand in considerare aceste lungimi teoretice.

Daca aplicam diferenta de circa 3 Km la costul DX12, diferenta teoretica de 60 - 70 de milioane de EURO fara TVA fata de A12, se reduce la 40 - 50 milioane EURO fara TVA. E un calcul pur teoretic.

Deci ce am anulat si pierdut cu A12 si ce vom castiga cu DX12? :o

Neufunk

Trei benzi? Ce rost ar avea sa ai trei benzi care dupa ce se va face A6 nu va avea trafic nici macar de autostrada, maxim de DN?

Dominik

Glumesti cu A6....poate dupa 2030-2035 !!!
You're in Steelers Country

stefanudrea

Traficul de pe A12 si A6 scade doar cand Serbia intra in UE! Pana atunci va fi in continua crestere si toti vor intelege necesitatea celor 2 autostrazi! Ca tot se poarta, nu ar fi rau un DX in loc de A la 6!

Trimis de pe al meu SM-G930F folosind Tapatalk


adymartianul

Ce treaba are Serbia cu DX12 si A6 (segmentul Bucuresti - Craiova)?

stefanudrea

Coridorul....din care fac parte cele 2!

Trimis de pe al meu SM-G930F folosind Tapatalk


slartibartfast

Quote from: stefanudrea on June 07, 2017, 10:49:49 PM
Traficul de pe A12 si A6 scade doar cand Serbia intra in UE! Pana atunci va fi in continua crestere si toti vor intelege necesitatea celor 2 autostrazi! Ca tot se poarta, nu ar fi rau un DX in loc de A la 6!

Trimis de pe al meu SM-G930F folosind Tapatalk

Din contra. Dacă Serbia intră în UE, cei care mergeau spre Vest prin Ardeal (A1/A3) vor începe să o mai ia și prin Oltenia-Banat-Serbia, mai ales dacă merg în Italia/Spania. Dar tot nu văd de ce ar fi nevoie de două autostrăzi sau o autostradă cu 3 benzi pe sens. A1 între București și Pitești funcționează suficient pe 2 și poartă cam traficul maxim. Utilitatea unui A6 eu nu o văd decât până la Turnu Măgurele și cu un nou pod peste Dunăre acolo.

Aici e suficientă o autostradă și bună. Dar dacă faci un DX pe SF-ul pe care îl avem, clar n-o să fie mulțumitor.

stefanudrea

Traficul greu de marfa dinspre si inspre Grecia Turcia este acum deservit de DN6. Daca Serbia intra in UE, tot acest trafic se muta pe Serbia Bulgaria care deja construiesc un important "pod" intre Nis si Sofia!

Trimis de pe al meu SM-G930F folosind Tapatalk


stefanudrea

Asa arata zona pe unde este trasat traseul A12 in zona Ciresu Bahna Ilovita!  Cred ca nici stranepotii mei nu o vor vedea finalizata! Dupa parerea mea, cea mai ieftina dar si spectaculoasa solutie ar fi dublarea DN6 cu inca 2 benzi, fie el si DX (e la moda), caz in care s-ar descongestiona zona foarte mult!

Trimis de pe al meu SM-G930F folosind Tapatalk


dr4qul4

tu realizezi ca A12 se termina la Craiova? De acolo se va continua cu A6, care nu e in plan
Cocoase inutile care ne vor afecta zeci de ani:
1. Focsani 2. Boita 3. Balcauti
"multe multumiri" proiectantilor
2. Pariu cu hefaistos: 200 lei: UMB nu deschide nimic (min 9 km, chiar si HP)  pe A7 înainte de 15 iunie 2024

stefanudrea

Imi fac mea culpa, era vb despre A6! Rog un moderator sa mute postarea mea in A6! Mersi de remarca!

Trimis de pe al meu SM-G930F folosind Tapatalk