Drumul Expres DEx12 Craiova-Pitești

Started by Ionut, February 12, 2013, 07:35:36 AM

Previous topic - Next topic

0 Members and 2 Guests are viewing this topic.

Goldmund

#390
Cred ca vor ca A12 sa se termine aici ,
adica in soseaua de centura. Si are dreptate Ionut, legatura intre A12 si A1 ar trebui total revizuita - oricum va fi legatura intre doua autostrazi care vor fi aglomerate(una este deja!)

Goldmund

#391
Quote from: idna on December 07, 2016, 07:44:13 PM
Legat de capătul dinspre Craiova, depinde și ce procent din trafic (și cât va fi acesta peste 5-6 ani) va intra efectiv în oraș.

Nu prea exista multe posibilitati sa penetrezi orasul de la est spre vest, asa ca va ramane probabil solutia "centura"....

miahi

#392
Quote from: dr4qul4 on December 07, 2016, 01:33:44 PM
5 ani va dura doar podul peste Olt. Proiectare + executie. Fara licitatie, SF si contestatii.

Parese ca structura peste Olt ( pod + viaduc ) prezenta in plansele de la @NGC20 are spre 2 km lungime, aproximativ cat viaductul de la Suplacul de Barcau de pe A3. Stie careva aproximativ cat a lucrat Bechtel la el, sa facem o comparatie asa generala ?

 

ion59

În opinia mea de nespecialist, nu este același lucru. Comparația ar putea fi irelevantă. Mai degrabă s-ar compara cu un pod peste Dunăre, deși și această comparație este puțin cam forțată. Posibil să fie pile de făcut în apă, ceea ce n-a fost cazul viaductului amintit. Cred că există specialiști pe forum care pot da detalii despre specificul unui astfel de pod. În acea zonă Oltul este destul de lat, cam 250 m, după o măsurare pe Google Earth.



miahi

^^
@ion59 ai dreptate, ar trebui sa facem o comparatie generala cu podul de la Calafat: aproximativ 4 ani de constructie si 200 de mil de euro costuri. Va fi interesant de urmarit realizarea lui.

cassyo

Cu impuls electoral, sau nu, lucrurile  incep sa se urneasca la CNAIR si pentru plaiul nostru

http://www.ziarulargesul.ro/unda-verde-pentru-autostrada-craiova-pitesti/
Calatorului ii sade bine cu drumul

perfidus

Quote from: Goldmund on December 07, 2016, 08:53:37 PM
Quote from: idna on December 07, 2016, 07:44:13 PM
Legat de capătul dinspre Craiova, depinde și ce procent din trafic (și cât va fi acesta peste 5-6 ani) va intra efectiv în oraș.

Nu prea exista multe posibilitati sa penetrezi orasul de la est spre vest, asa ca va ramane probabil solutia "centura"....

Cu un minim de efort se poate realiza un nod langa Pielesti cu o legatura directa spre giratoriul DN 65 cu centura de sud (care trebuie extinsa pe viitor cu tronsonul spre DN56 Craiova Calafat). Partial pe acest traseu propus mai jos exista un drum comunal DC87 Pielesti.


Autostrada Pitesti - Craiova (A12) e ingropata. Se prefigureaza Drumul Expres CrPit (DEx12).; Contract semnat Tr.1 12.2018 - Tirrena Scavi ; Tr.2/L1&L2 finalizat - Spedition UMB ; Semnare contract Tr.3 si Tr.4 16.09.2020  - Spedition UMB ; Licitația pentru ,,Centura de ocolire Craiova Varianta Sud DN 56- DN 55- DN 6" - contract semnat 14.01.2022 - Rizzani de Eccher; "Constructia Variantei de Ocolire Targu Jiu – Finalizare Lucrari" - contract semnat 22.09.2020 - S.E.C.O.L. - stadiu lucrari 60%; "Reabilitare DN 6, Alexandria – Craiova, Lot 2: km 132+435 – km 185+230 – Relicitare" - contract semnat in 08.03.2022 - Ozaltin Inșaat

stefanudrea

Au trecut alegerile, gata si avantul despre realizarea A12! Ma temeam de asta!

Trimis de pe al meu Lenovo K33a48 folosind Tapatalk


Ionut

Ce avant omule? Trebuie sa se depuna ofertele pentru SF pana la 6 februarie 2017. Ce ai vrea sa se întâmple?

Romeo.serban

#399
Quote from: Ionut on December 18, 2016, 07:47:36 PM
Ce avant omule? Trebuie sa se depuna ofertele pentru SF pana la 6 februarie 2017. Ce ai vrea sa se întâmple?

Parca ofertele trebuie depuse pana pe 12 ianuarie si evaluarea lor pana pe 6 februarie. Gresesc cumva?

perfidus

Hehe!  :D
Imi veni ideea sa verific in PMUD Zona Metropolitana Craiova cum au gândit proiectanții rezolvarea intrării  A12 în Craiova, fluxuri trafic etc. Elementar, nu a fost o mare surpriză că ideea de a folosi DC87 au avut-o si ei, având in vedere ca doar o mică parte din traficul din București spre Craiova rămâne în Craiova.

Este important ca traficul greu de la Pitești ce va dori sa ajungă la Ford sau mai departe spre Calafat, sa nu parcurgă pe centură un drum întortocheat, care sa mai treacă si prin fata Aeroportului.

Interesant, SF-ul pentru A12 nu prevedea legătura aceasta cu centura Sud (sau poate VO Sud nici nu era proiectata) însa cei de la PTV, Search Corp. si TTK   - proiectanții ce au realizat PMUD (http://forum.peundemerg.ro/index.php?topic=616.0) - au propus sau au preluat de altundeva aceasta legătură si au zis ca trebuie implementata neaparat.

Autostrada Pitesti - Craiova (A12) e ingropata. Se prefigureaza Drumul Expres CrPit (DEx12).; Contract semnat Tr.1 12.2018 - Tirrena Scavi ; Tr.2/L1&L2 finalizat - Spedition UMB ; Semnare contract Tr.3 si Tr.4 16.09.2020  - Spedition UMB ; Licitația pentru ,,Centura de ocolire Craiova Varianta Sud DN 56- DN 55- DN 6" - contract semnat 14.01.2022 - Rizzani de Eccher; "Constructia Variantei de Ocolire Targu Jiu – Finalizare Lucrari" - contract semnat 22.09.2020 - S.E.C.O.L. - stadiu lucrari 60%; "Reabilitare DN 6, Alexandria – Craiova, Lot 2: km 132+435 – km 185+230 – Relicitare" - contract semnat in 08.03.2022 - Ozaltin Inșaat

stefanudrea

#401

Cam asta astept sa se intample in termen! Ford nu va rabda ca Renault amagiri desarte!

Trimis de pe al meu Lenovo K33a48 folosind Tapatalk


NGC

Quote from: NGC20 on December 06, 2016, 06:17:32 AM
A fost lansata astazi licitatia pentru "Revizuire Studiu de Fezabilitate si Elaborare Proiect Tehnic pentru Autostrada Pitesti - Craiova".

Valoare estimata: 39,408,762.53 RON
Termen depunere oferte: 12.01.2017

Termenul pentru depunerea ofertelor a fost amanat pana in 25.01.2017.

perfidus

#403
Multe solicitări de clarificare?
Edit:
Nu a apărut încă postat planul de situatie general, te pot ajuta cu ceva? Cu ce unealta soft se pot "lipi" mai eficient bucățile de hărți format jpg?
Autostrada Pitesti - Craiova (A12) e ingropata. Se prefigureaza Drumul Expres CrPit (DEx12).; Contract semnat Tr.1 12.2018 - Tirrena Scavi ; Tr.2/L1&L2 finalizat - Spedition UMB ; Semnare contract Tr.3 si Tr.4 16.09.2020  - Spedition UMB ; Licitația pentru ,,Centura de ocolire Craiova Varianta Sud DN 56- DN 55- DN 6" - contract semnat 14.01.2022 - Rizzani de Eccher; "Constructia Variantei de Ocolire Targu Jiu – Finalizare Lucrari" - contract semnat 22.09.2020 - S.E.C.O.L. - stadiu lucrari 60%; "Reabilitare DN 6, Alexandria – Craiova, Lot 2: km 132+435 – km 185+230 – Relicitare" - contract semnat in 08.03.2022 - Ozaltin Inșaat

NGC

#404
^

Nu am uitat de el si e aproape gata, doar ca nu am avut prea mult timp in ultimele saptamani. Va aparea zilele viitoare si va anunt cand e acolo.

P.S. Nu am uitat nici de restanta de la feroviar.