News:

3,5% pentru Asociația Pro Infrastructură, singura voce independentă
care monitorizează toate proiectele majore de transport.

Main Menu

Drumul Expres DEx12 Craiova-Pitești

Started by Ionut, February 12, 2013, 07:35:36 AM

Previous topic - Next topic

0 Members and 7 Guests are viewing this topic.

paulmare

#3075
^ deci in ce ordine au lucrat ? Intai fac uvrajul din balast, in albia raului, cu excavator, buldozer, camioane etc
apoi foreza face pilotii, de pe platforma de pe uvrajul de balast
apoi bat palplansele si fac batardoul
apoi scot balastul din batardou, scot apa, sparg capetele la piloti etc armeaza toarna pana ies cu structura deasupra nivelului apei
apoi scot palplansele - care nu au rol de cofraj, nu sunt sudate etc si se pot scoate
asa ?

TibiV

Nu este Oltul, ce-i drept, este doar Dambovita...

Dar de aici (pe cateva pagini) poti vedea utilizarea palplanselor la un pod mai micut...

Poate ar trebui sa adaugam la "Termeni tehnici" uvraj, palplanse, batardou (eventual si balast, ca nu vorbim doar despre balast stabilizat...)

Just an ideea....
Mama proștilor este mereu gravidă... :)

Bachus01

Dupa harta API pe lotul 3 avem 25 de structuri in total. Diferenta fata de lotul 2 , nici una nu este  lunga sau  complicata )cele 2 de la lacul Piscani par a avea 3-4-5 deschideri . Va supratraversa doar 2 firicele de apa . In rest majoritatea sunt supratraversari de DJ & DC . Relief usor . Cu putin noroc la sfarsit de 2022 poate fii gata lotul .

vancouver

Pe tronsonul 3 sunt aproape gata cu proiectarea. Daca treaba merge ca in plan, in februarie-martie intra in teren. La tronsonul 2 UMB si-a propus finalizare completa in 2021, evident inclusiv nodul de pe tr.3 la Slatina est. That's the plan. Si cine are un plan e cu un pas inaintea celui care n-are nici un plan. 8)
Prioritatea zero: A1 Sibiu - Pitești. Prioritate zero virgulă zero: A0 centura București. Importante: A7 Ploiești - Bacău - Pașcani - Suceava; A13 Sibiu - Brașov - Onești - Adjud; A3 Cluj - Oradea; A3 Ploiești - Brașov; A12 Pitești - Craiova; A8 Pașcani - Iași; A4 Constanța - Vama Veche. Toate NUMAI SI NUMAI cu fonduri europene. Un NU categoric oricărei forme de taxare la km pe autostrăzi.

horatiu.cosma

Si cu un pas in spatele celui care are un plan realist  8). Acuma sa speram ca aici le iese planul, insa va fi mult mai greu decat la Bacau si aici nu cred ca se mai accepta rosturi nefinalizate.

vancouver

Cred ca lectia cu rosturile au invatat-o prea bine.
Prioritatea zero: A1 Sibiu - Pitești. Prioritate zero virgulă zero: A0 centura București. Importante: A7 Ploiești - Bacău - Pașcani - Suceava; A13 Sibiu - Brașov - Onești - Adjud; A3 Cluj - Oradea; A3 Ploiești - Brașov; A12 Pitești - Craiova; A8 Pașcani - Iași; A4 Constanța - Vama Veche. Toate NUMAI SI NUMAI cu fonduri europene. Un NU categoric oricărei forme de taxare la km pe autostrăzi.

panzer

Pai cat a trecut de la semnare? 3 luni. Si lotul e lung. 40 km. Daca au proiectarea gata au inceput-o inainte de semnare.

Cum trecem dintr-o extrema in alta. Zeci de ani cu nimic (sau aproape nimic) si acum totul trebuie terminat inainte de termen. Strabag repede. UMB repede.
Dar Tirrena de ce o lalaie? Si aici si pe DNCB?
Mizeriile de pe A10 (pizza si actor) n-ar trebui sa se mai intample: nici lalaitul, nici push-ul din zilele astea.

Eu apreciez normalitatea: termene realiste si respectate toate. Si cel mai normal santier azi este Porr pe PiSi 1. Nu o lalaie, nici nu taie colturile, nici nu e lot usor.

alecu26

Pe lotul 3 are si fierul achizitionat inainte de semnare. Mai ales cel pentru fundatiile indirecte de la poduri. Da, in ianuarie deja se intra in santier...sau cel putin mobilizare utilaje.
Drumurile noastre POATE;

RaduG

Da, se estimează o creștere substanțială a prețului oțelului la începutul lui 2021. Cine are lichidități deja a investit.

stangabriel

Offtopic ^ : se taie navele de croaziera pentru fier, datorita cererii din China, care investeste in infrastructura bani din ce in ce mai multi. Adica e mai convenabil sa  tai  nava acum pentru fier vechi decat sa astepti cativa ani pana se reiau cursele. Decizii grele pentru mentinere pe linia de plutire a firmelor.

cosss

La nodul Braneț se pregateste devierea traficului pentru a se putea lucra la upluturile supratraversarii. Au asfaltat deja bretelele pe care se va devia traficul, mai aveau foarte putin pe partea cu Branetul. Din pacate, fara poze.

rocklee

pe cand mai vedem o filmare pe craiova pitesti :D

hit_man_dany_el

#3087
Pe Tr 1, zona de langa centura Craiova, nu se mai lucrează decât la zidurile de sprijin de la viitoarea rampa către pasajul de peste centura și doar cu 4-5 oameni. Sper că pe segmentul celălalt sa fie mai multă activitate.


razvan96

Până la o nouă filmare avem vești bune de la ANPM :D.

QuoteCompania Naţională de Administrare a Infrastructurii Rutiere S.A., anunţă publicul interesat asupra luării deciziei de emitere a acordului de mediu revizuit pentru modificările aduse proiectului ,,Drum expres Craiova-Pitesti", propus a fi amplasat pe teritoriul județelor Dolj, Olt și Argeș.

  Proiectul acordului de mediu revizuit şi informaţiile relevante pentru luarea deciziei pot fi consultate pe pagina de internet www.anpm.ro la secțiunea Reglementări/Acordul de mediu/Drafturi acte de reglementare.

daniel321

Drumul Expres Craiova Pitesti DX12 Tronson 2 Lot2 UMB Piatra Olt Valea Mare 16 12 2020