[TM] Centura Timisoara

Started by radutm, January 21, 2013, 01:09:49 PM

Previous topic - Next topic

0 Members and 2 Guests are viewing this topic.

NGC

Din cauza unor informatii, trebuie sa pun aici un indiciu la care voi reveni candva. ;)
IIVIIM

NGC

Am uitat sa va zic ca s-a amanat pana in 07.08.2017.

bogdix

01.09 deschiderea ofertelor

NGC

Termenul pentru deschiderea ofertelor il poti ignora deocamdata.
In acest moment, important este doar termenul pentru depunerea ofertelor.

bogdix

Corect. 07.08 e termenul de depunere. Eu sunt curios daca reusesc sa evalueze toate ofertele pana pe 01.09 fiindca radio șanț zice ca ar fi multi ofertanti...

Granata06

La ce foame de lucru este din cauza lipsei proiectelor noi...nu ma mir

elcraft

Mai e vreo sansa sa se intoarca la 2 benzi/sens?

Cuneo

Unde e problema? Avem a patra amanare a licitatiei pentru Centura de Sud la Timisoara!

TIMISOARA. Demarata in 24 aprilie, procedura de licitatie pentru realizarea Centurii de Sud la Timisoara are parte de cea de-a patra amanare a termenului la care sa fie depuse ofertele firmelor interesate sa construiasca mult asteptata sosea ocolitoare.
8 iunie a fost termenul limita initial de depunere a ofertelor pentru proiectarea si executia Centurii de Sud a Timisoarei. Acest termen insa a fost amanat pe SEAP de catre CNAIR pentru 22 iunie. Intre timp, insa, s-a luat decizia unei noi amanari, pentru data de 6 iulie. Surpriza, insa. Nici 6 iulie nu incheie procedura. Termenul a fost mutat in 21 iulie, iar acum si el a fost reconsiderat. In sistemul de achizitii publice a fost anuntata o noua data: 7 august.

De vina este multimea de solicitari de clarificare a unor aspecte tehnice facute de firmele interesate sa-si depuna ofertele pentru acest proiect. Tuturor acestor intrebari, Compania Nationala de Administrare a Infrastructurii Rutiere are obligatia sa le raspunda, iar asta cere timp, intrucat nu exista un termen limita pana la care se pot inainta astfel de solicitari.

,,Nu putem sa bagam termene in caietul de sarcini care deriva din aplicarea legii, se pot cere clarificari pana la Sf. Asteapta. Sunt vreo 100 de clarificari pana la ora actuala. Speram ca pana in data de 7 august cand e urmatorul termen sa le rezolvam pe toate. In general, firmele cer lamuriri despre date tehnice, termene, conditii de contract. Asa se intampla, de regula, la proiectele mari. Nu e ceva neobisnuit,,, a declarat pentru opiniatimisoarei.ro Alin Serbanescu, purtator de cuvant CNAIR.

Directorul DRDP Timisoara estima recent ca cel tarziu in a doua jumatate a lui 2018 se va deschide santierul.

Ce se intampla cu Centura de Sud a Timisoarei daca se depune o contestatie la licitatie? Pierdem mai bine de un an.

,,Daca este orice contestatie, la aceasta ora se poate face in 5 etape. Orice contestatie are 2 termene: unul de la Consiliul de solutionare a contestatiilor 30 de zile, la care se adauga unul de 45 de zile la Curtea de Apel. Pe fiecare etapa. Deci 75 de zile pe fiecare. In cazul cel mai favorabil inseamna 375 de zile,,, a explicat Horatiu Simion in INTERVIURILE TIMISOAREI.

Centura de Sud a Timisoarei va avea 24 de kilometri aproximativ, este o lucrare care valoreaza peste 80 de milioane de euro, va avea 12 poduri si pasaje si mai multe intersectii la nivel.

Seful Directiei Regionale de Drumuri si Poduri Timisoara a prezentat si traseul final al soselei ocolitoare de sud.

,,Ea va avea o continuitate a centurii existente, va traversa drumul judetean care leaga Timisoara de Mosnita, undeva imediat dupa calea ferata industriala existenta, imediat dupa oras, inainte de Mosnita, va traversa drumul de la Giroc, dupa actuala baza Flonta, dupa acel canal, vor ramane in interiorul centurii Girocul si Chisoada, ramane de cealalata parte baza militara, va ajunge la groapa de gunoi, de unde va merge spre Fabrica de zahar, undeva in zona Nesle, in Freidorf, va fi legatura cu viitorul inel pe care il pregatim pe partea de vest cu pod peste Bega. Deci Mosnita si Sag vor ramane in afara centurii, iar Girocul si Chisoda in interior. Din cealalta directie, legatura e de la Mahle, aproape de Timisoara, in vecinatatea traseelor electrice, va fi pe langa acea retea de inalta tensiune care e acolo, pe langa cartierul Fratelia, pe langa Freidorf pana la Nesle unde va fi pod peste Bega,,, a precizat seful DRDP Timisoara.
http://www.opiniatimisoarei.ro/unde-e-problema-avem-a-patra-amanare-a-licitatiei-pentru-centura-de-sud-la-timisoara/18/07/2017

NGC

MT a publicat astazi proiectul de HG pentru aprobarea indicatorilor tehnico-economici.

"Proiectul de Hotărâre a Guvernului pentru modificarea Hotărârii Guvernului nr. 1417/2008 pentru aprobarea indicatorilor tehnico-economici ai obiectivului de investiţii "Variantă de ocolire Timişoara-Sud""

http://mt.gov.ro/web14/transparenta-decizionala/consultare-publica/acte-normative-in-avizare/1644-hg19072017dirtac



NGC

S-a amanat din nou. Acum termenul pentru depunerea ofertelor este 21.08.2017.

NGC

Vad ca si aici lipsesc niste informatii.

Quote6. Procedura de atribuire este initiata sub incidenta urmatoarelor clauze rezolutorii: CLAUZA REZOLUTORIE 1: Incheierea contr. de achizitie publica este conditionata de obtinerea/aprobarea finantarii lucrarilor din fonduri europene nerambursabile si/sau fonduri de la bugetul de stat, semnarea contractului fiind posibila doar in situatia in care se respecta dispozitiile referitoare la angajarea cheltuielilor din bugetele care intra sub incidenta legislatiei privind finantele publice. In cazul în care, indiferent de motive, obtinerea/aprobarea finantarii lucrarilor din fonduri europene nerambursabile si/sau fonduri de la bugetul de stat nu se realizeaza, Autoritatea Contractanta va aplica art. 212 alin (1) lit. c) teza a II-a din L 98/2016, fiind imposibila încheierea contractului de achizitie publica. CLAUZA REZOLUTORIE 2: Autoritatea Contractanta nu va atribui contractul de lucrari decat in situatia in care Hotararea de Guvern privind indicatorii tehnico-economici ai acestui obiectiv de investitie va fi rectificata / actualizata. In lipsa rectificarii/actualizarii indicatorilor tehnico-economici, aprobati prin Hotarare de Guvern, Autoritatea Contractanta va aplica prevederile art. 212 alin (1) lit. c) teza a II-a din L 98/2016, fiind imposibila încheierea contractului de achizitie publica.

cutter

Proiectul Centurii Sud Timișoara scos la licitație de CNAIR după planuri din 2011 va întrerupe pista de biciclete care merge la Pădurea Giroc, recent realizată din fonduri europene.

Drumul DC318 recent modernizat și prevăzut cu pistă de biciclete separată (vezi foto) va fi relocat pe aproape 1km și va supratraversa printr-un nou pasaj viitoarea Centură, precum și canalul de irigații adiacent.

Din păcate, pe sectorul relocat (inclusiv pe noul pod peste Centură), drumul nu este prevăzut cu pistă de biciclete și CNAIR refuză să prevadă una.

Am scris cu mai multe detalii, aici.





Earthchild

Ar fi chiar atat de greu sa modifice proiectul cu o supratraversare a DC de catre centura?!

perfidus

Cam greu dar nici chiar imposibil. Coridorul VO este lipit foarte apropape de acel canal, deci nu ai cum sa faci rampa de acces la pasaj decat pe rambleu din acela ingust, "cu biscuiti".
Autostrada Pitesti - Craiova (A12) e ingropata. Se prefigureaza Drumul Expres CrPit (DEx12).; Contract semnat Tr.1 12.2018 - Tirrena Scavi ; Tr.2/L1&L2 finalizat - Spedition UMB ; Semnare contract Tr.3 si Tr.4 16.09.2020  - Spedition UMB ; Licitația pentru ,,Centura de ocolire Craiova Varianta Sud DN 56- DN 55- DN 6" - contract semnat 14.01.2022 - Rizzani de Eccher; "Constructia Variantei de Ocolire Targu Jiu – Finalizare Lucrari" - contract semnat 22.09.2020 - S.E.C.O.L. - stadiu lucrari 60%; "Reabilitare DN 6, Alexandria – Craiova, Lot 2: km 132+435 – km 185+230 – Relicitare" - contract semnat in 08.03.2022 - Ozaltin Inșaat

chr

Dar care e problema sa prevada pista de biciclete pe portiunea relocata, inclusiv pe podul peste centura?