[B] Planuri si proiecte Metrorex

Started by Ionut, September 16, 2011, 01:28:46 PM

Previous topic - Next topic

1 Member and 5 Guests are viewing this topic.

TibiV

Quote from: subway on December 12, 2017, 12:29:38 AM
Daca nu e decat dorinta unui privat dar pe bani publici ar fi 'ajutor de stat' si nu se poate finanta ca atare
Nu am chef de cearta...
Doar ma gandesc si eu, asa, ca un simplu calator...
Sa ajuti niste niste cetateni sa treaca strada fara riscul de a fi calcati de tot felul de bizoni/zimbri (ca bouri nu mai avem de mult...)  este ajutor de stat?...
Dar ajutoarele de inmormantare si pensiile de urmas ce sunt ?!?!...

Quote from: subway on December 12, 2017, 12:29:38 AM
Si MT si PMB nu fac decat investitii in interes public nu privat, altfel o Belinesc...
Am inteles...
Toti boii aia care se sufoca in metrou zi de zi au interese "private".
Cel mai "privat" interes al lor este sa ajunga la job la timp, ca sa nu fie dati afara.
Dar s-ar putea sa intarzie, pentru ca nu pot trece strada....
Cei care au un "real interes privat" vin la job cu masina cu sofer, si au loc de parcare rezervat la 10 metri de intrare...

Quote from: subway on December 12, 2017, 12:29:38 AM
Alta intrebare?
;)
Da.
De ce "corporatistul" (adica angajatul unei corporatii...) NU merita (adica statia de langa sediul corporatiei nu merita...) dar "civilul" merita (adica statia de langa marele ansamblu de dormitoare P+10, ex. Gorjului) ?
Daca il calca unul in fata blocului este nashpa, daca il calca in fata firmei (mari) este OK ?....
Si sa nu uitam ca ala care foloseste zilnic statia/trecerea aia este deja "antrenat", stie deja "regula jocului". Dar daca nimereste unul care foloseste statia o data la 5 ani, si fix ala va fi omorat acolo ?....

Ti-am spus, nu am chef de cearta...
Pur si simplu imi doresc ca accesele/accesurile de la metrou sa imi permita sa ies pe trotuarul de pe sensul opus fara sa mi se ude lenjeria la traversare din cauza soferilor. Si de preferat fara sa nu imi bag familia in datorii la IML/biserica/pompe funebre...

Pana la urma, ca simplu utilizator al transportului in comun (inclusiv cel subteran) NU sunt foarte interesat cine plateste pentru o lucrare sau alta.
Ceea ce vreau este sa raman in viata, daca este posibil...

NU spun ca la Preciziei este musai sa faca Mrex. Sau musai investitorul. Sau musai PMB. Poate fi un "un joint venture", este treaba lor...
Dar cand vad ca nu intereseaza pe nimeni (poate pe investitorul privat...) si mai vad si argumentul cu "ai zebra exact acolo", ma deranjeaza rau....
Cred ca putem umple cateva cimitire cu aia calcati pe zebra in Romania in ultimii 20 de ani...
Mama proștilor este mereu gravidă... :)

ghrt

Aceeaşi problemă, dar probabil că nu sunt decese: un acces subteran la Republica (intrarea din intersecţie) către staţia RATB, în principal de autobuz. Există şi trafic pietonal determinat de tren dar preponderent sunt cei care leagă metroul cu autobuzul.
Cont (aproape) inactiv.

Ionut

Stai asa, ca nici eu nu inteleg.
Doar intreb: tunelul M2-Sun Plaza a fost facut de mall sau de Metrorex?

GDPR

De mall. Btw, mai sunt doua mall-uri cu pasaj de legatura cu statia de metrou, dar doar pe hartie. Intr-un caz a picat mall-ul, iar in celalalt statia de metrou 😃

Ionut

Deci sa inteleg ca daca e vreo cladire in jur (si cam atat), Metrorex/statul/autoritatile locale nu fac acces pentru ca se considera ca se dau bani publici pentru un investitor privat. Mi se pare o prostie. Dar poate nu inteleg eu. Sa sufere atunci soferii si pietonii. Asa!

carutasul

cred că subway voia să spună că dacă se adaugă ulterior poate fi interpretată ca un fel de "trafic de influenţă". Bine, tot o prostie mi se pare, din moment ce e pe domeniul public e treaba primăriei, dar ...

mihaimai

Quote from: Ionut on December 11, 2017, 09:42:15 PM
Quote from: alex8 on December 11, 2017, 08:50:32 PM
Putem să facem o listă cu propuneri cu privire la noi accese, iar ulterior să solicităm răspunsuri din partea Metrorex cu privire la acestea.

Haideti. :) Dau eu mai departe la Metrorex. Desi nu trebuie, ca ne urmaresc, dar na, sa fie si oficial. :)

Se da drumul la propuneri? Bag si eu cateva, subiective, pentru ca se refera la zonele pe care le frecventez:

  • Piata Victoriei, acces Bd. Aviatorilor partea cu parcul Kisselef; functie dubla, acces metrou + pasaj pietonal. Cine trece pe acolo stie ca semaforul pentru pietoni se face verde odata la 2-3 minute, si tine cat sa ajungi la axul drumului, asta daca nu esti dispus sa alergi. Avand in vedere configuratia actuala in subteran, cred ca este necesar doar "data gaura" la suprafata
  • Piata Unirii. Nu neaparat acces nou, insa tunelul de legatura intre cele doua statii este horror. Ok, si access spre statia de tramvai pe bd. Regina Maria.
  • Obor: nu stiu de unde sa incep. Largire statie? Access pietonal pe cele 4 colturi/conexiune la pasajele pietonale Colentina/Stefan Cel Mare? Nici nu stiu daca este posibila inbunatatirea accesului fara a demola tot (inclusiv pasajul auto) si a reface de la zero, insa avand in vedere ca pe acolo se doreste construirea M7, sunt curios ce au in vedere.
  • Aurel Vlaicu: Daca o iesire noua spre Barbu Vacarescu nu este fezabila avand in vedere distanta, macar un trotuar mai larg decat ~1m latime (cum este acum) este absolut necesar. Probabil acesta din urma nu tine de Metrorex, dar Metrorex ar trebui sa fie direct interesat.
  • Tineretului. Long shoot, pentru ca nu tine doar de metrou, care tocmai acum isi primeste un nou acces, insa nu ar strica un pietonal subteran cu 4 guri de acces la intersecia Gh. Sincai/Tineretului/Cantemir. Traversarea de la Liceul Sincai spre Parcul Tineretului la aproape 10 minute pentru o distanta de 30-40m. In plus, umbla vorba ca exista o subtraversare pe sub bd. Cantemir, doar trebui data gaura pe partea cu licelul Sincai

dr4qul4

Ai uitat de cel mai avansat si mai important... Pasajul Pietonal de la Piata Romana. Nu tine de Metrorex ci de PMB. Dar ar trebui sa se conecteze si la statia de metrou.
Cocoase inutile care ne vor afecta zeci de ani:
1. Focsani 2. Boita 3. Balcauti
"multe multumiri" proiectantilor
2. Pariu cu hefaistos: 200 lei: UMB nu deschide nimic (min 9 km, chiar si HP)  pe A7 înainte de 15 iunie 2024

subway

Quote from: Ionut on December 12, 2017, 07:02:27 AM
Stai asa, ca nici eu nu inteleg.
Doar intreb: tunelul M2-Sun Plaza a fost facut de mall sau de Metrorex?
De mall

ghrt

Si la Unirii 2, la jumătatea scărilor :)) există o legătură cu magazinul.
Cont (aproape) inactiv.

irirat

Quote from: subway on December 11, 2017, 07:00:52 PM
Acolo exista o intentie a investitorului privat de a face acel pasaj, intentie pe care constat ca o cunosti foarte bine dar incerci sa o pui in mod artificial in carca bugetului public...nashpa!
Nu insista ca nu tine pacaleala...ai zebra exact acolo
Chiar nu inteleg faza cu pacaleala si nu apreciez deloc tonul mesajului de mai sus. Nu sunt nici investitor imobiliar sau alta entitate cu interese economice in zona, sunt salariat la o firma privata si nu fac afaceri cu statul.

panzer

Mie cea mai importanta mi se pare cea de la Pipera. Am inteles ca nu se poate face subteran, dar aerian, din otel si sticla nu se poate face?

Am lucrat si in West Gate si in Pipera: situatia e mult mai grava pe Dimitrie Pompeiu decat pe Preciziei, mai ales ca Statia Pipera are o singura cale de acces.

BIGRED1984

La Pipera, la ore de varf e blocaj cvasitotal deci destul de slabe sanse sa fii accidentat periculos pe trecere, aici se circula mereu incet sau foarte incet.(poate doar sa dea careva intentionat peste tine)
Din cate inteleg, la Pipera s-a dorit un alt acces in capatul de rebrusare dar nu s-a putut.
Ce cred eu ca ar merge ar fi un pasaj gen Izvor, pe sub sine si pe sub D.Pompeiu, cu iesire de mare capacitate pe vis-a-vis; eventual cu 2 ramuri , stanga si dreapta.
(Asta deoarece statia are peroane laterale iar bulevardul este pe stanga)

Evident, e destul de costisitor, dar trebuie ceva mult mai complex acolo, avand in vedere ca se tot ridica noi cladiri de birouri.


subway

#88
Revin la Preciziei si va spun ca inainte de a ne 'irita' e bine sa ne informam asupra situatiei...
Acolo treaba sta asa:
1. Gura aia de metrou propusa e pe terenul privat al dezvoltatorului imobiliar
2. Nici PMB si nici MT nu pot construi ceva decat pe terenuri din domeniul public
3. Dezvoltatorul a venit cu propunerea de a construi acel acces
4. I s-au pus la dispozitie cu multa generozitate toate informatiile necesare si drept urmare a disparut ca magarul in ceatza
5. Probabil ca in mintea lui credea ca e posibil sa-si inobileze proprietatea pe banii publici dar vazand ca trebuie sa bage mana in buzunar destul de substantial banuiesc ca doreste sa propage ideea falsa 'eu am vrut dar <aia> nu vor'
6. Intre 'argumentele' aduse in discutie cu excesiva ardoare sunt unele ce denota o 'fractura logica' usor demontabila prin reducere la absurd...prin extensie, daca ar fi asa cum se incearca a se acredita ar trebui ca PMB+MT sa faca accese si pasaje in curtea fiecarui bucurestean, ca doar e 'platitor de impozite' nu-i asa?...Nu-i asa!
Iar daca 'autoritatile' fac doar in curtea unuia cum ramane cu ceilalti?
Asa ca deocamdata ajungem vrand-nevrand la zebra si la o semaforizare corespunzatoare care sa protejeze pietonul rege ce vine in zona cu tramvaiul sau metroul
P.S.
Sa va dau si o veste buna, recent PMB a dat 'ordin de incepere' pentru reluarea si finalizarea lucrarilor la nodul intermodal de la Eroii Revolutiei

alex8

O veste buna cu nodul intermodal de la Eroii Revoluției. Se cunoaște termenul de finalizare a lucrărilor?