News:

3,5% pentru Asociația Pro Infrastructură, singura voce independentă
care monitorizează toate proiectele majore de transport.

Main Menu

Prin Germania

Started by user201, December 30, 2012, 01:12:46 PM

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

user201

#60
Mulțumesc de aprecieri și mă bucur că v-a plăcut.
Dacă mai vrea cineva să plaseze poze pe acest thread chiar nu mă supăr, poate mai primesc și eu idei legate de destinații turistice din Germania.

hentz

Extraordinare poze ,chiar daca sunt putine reactii ,sunt convins ca majoritatea colegilor le-au urmarit cu mare placere. :gj:

savagedanyro

este o reala placere sa vad imaginile.
De abia astept urmatoarele, cu invidie si nerabdare
TIMISOARA 2021 !

user201

Mulțumesc de aprecieri.
Din păcate deocamdată nu mai am locații pe unde să fi făcut poze în Germania, dar am deschis un alt topic despre Grecia aici.

catalinf


user201


user201

Parcul Wilhelmshöhe din Kassel a intrat în Patrimoniul Mondial UNESCO

Un film ce prezintă parcul se găsește aici. Dacă știți și germană cred că e foarte interesant.

laurashgeo

Apropo de Germania, am fost weekend-ul trecut in vizita la aeroportul Frankfurt, cel mai mare angajator din Germania(~75.000 persoane)!
Daca ajungeti pe acolo neaparat sa ve rezervati timp pentru vizite. Am vizitat terasa de deasupra imbarcarilor(costa vreo 5euro) unde poti vedea de aproape cum urca pasagerii si in plus poti urmari cum la fiecare 30secunde aterizeaza si decoleaza cate o aeronava.
Am mai facut si turul pistei(vreo 8euro), tot excursie organizata de 1.5ore, dar din pacate ghidul a vorbit doar germana si nu am inteles nimic. Am vazut in schimb de aproape monstrul A380 si multe alte avioane mari si interesante!

Henning


Mai jos lista cu primii 20 angajatori!! :)


1. Deutsche Post: 464.500 Mitarbeiter, davon 165.800 in Deutschland (inkl. DHL)

2. Siemens: 405.000 Mitarbeiter, davon 128.000 in Deutschland

3. Volkswagen: 399.400 Mitarbeiter, davon 181.330 in Deutschland (inkl. AUDI, Skoda, Bentley,usw.)

4. REWE Gruppe: 336.000 Mitarbeiter, davon 224.000 in Deutschland (inkl. Penny,toom Markt,usw.)

5. EDEKA Gruppe: 302.000 Mitarbeiter, davon 302.000 in Deutschland (inkl. Netto, Plus, Marktkauf,usw.)

6. LIDL Gruppe: 290.000 Mitarbeiter, davon (unbekannt) in Deutschland (inkl. Kaufland,usw.)

7. Bosch GmbH: 283.500 Mitarbeiter, davon 113.500 in Deutschland

8. Metro Gruppe: 283.300 Mitarbeiter, davon 112.500 in Deutschland (inkl. Media Markt, Saturn,usw.)

9. Deutsche Bahn: 276.300 Mitarbeiter, davon (unbekannt) in Deutschland

10. Daimler AG: 260.100 Mitarbeiter, davon 164.000 in Deutschland (inkl. SMART, Maybach,usw.)

11. Deutsche Telekom: 246.800 Mitarbeiter, davon 76.500 in Deutschland

12. ALDI: geschätzte 200.000 Mitarbeiter, davon (unbekannt) in Deutschland

13. Thyssen Krupp: 177.100 Mitarbeiter, davon 71.100 in Deutschland

14. Continental: 154.000 Mitarbeiter, davon 43.000 in Deutschland

15. Fresenius: 137.500 Mitarbeiter, davon 40.800 in Deutschland

16. Lufthansa: 117.000 Mitarbeiter, davon 65.200 in Deutschland (über 400 Tochterunternehmen)

17. Bayer AG: 111.400 Mitarbeiter, davon 36.200 in Deutschland

18. BASF: 109.100 Mitarbeiter, davon 50.800 in Deutschland

19. Bertelsmann AG: 104.400 Mitarbeiter, davon (unbekannt) in Deutschland (inkl. Gruner+Jahr, RTL, n-tv,usw.)

20. BMW AG: 95.500 Mitarbeiter, davon (unbekannt) in Deutschland (inkl. MINI, Rolls-Royce,usw.)


laurashgeo

Atunci inseamna ca am inteles eu ceva gresit de pe fisa aia de prezentare :( Era sigur scris ca e cel mai mare angajator, dar poate pe un anumit domeniu sau zona. Scuze de dezinformare.

vancouver

Deseori in România este un mit despre cât de senzațional este totul în Germania. Mulți își imaginează ce VOR EI despre Germania și - deși nu au fost niciodată în Germania - își justifică nemulțumirea cu expresia: "EEE... În Germania așa ceva nu s-ar fi întâmplat". De ex. stăteam la coadă la RCS / RDS să fac niște modificări la un contract. Și o femeie mai spre 60 de ani tot vocifera, că nu e posibil, că nu știu ce. La un moment dat s-a găsit să zică că așa ceva in vest nu era posibil. Atunci mi-a sărit țandăra. Eu venisem de 3 zile din Germania, unde de asemenea stătusem la diverse cozi, inclusiv peste o oră - de ex. la primărie am stat și 2 ore, iar la înmatriculări auto se pierd și la 3-4 ore dacă e aglomerație mare (desigur există bilet de ordine peste tot, nu se stă în picioare aiurea). I-am explicat asta femeii, care era foarte mirată de ce auzea. Evident că nu fusese pe acolo, poate doar ca turistă - dar asta e altceva.

DECI OAMENI BUNI:
- SI IN GERMANIA SE STA LA COADA.
- SI IN GERMANIA uneori autoritatile se comporta cu nesimtire
- SI IN GERMANIA exista mizerie si betivi sau oameni ai străzii, care miros groaznic

In cele ce urmează am făcut un scurt reportaj pornind din gara Duisburg, de unde am luat un ICE pâna la Frankfurt. Cu bune și cu rele, așa e Germania REALĂ:


In primul rand, asa arata la FIECARE linie tabela cu trenurile care trec si opresc zilnic la acea linie:





Daca ne uitam de ex. la ultimul tren ICE 223 la ora 23:06, vedem ca are o compunere de vagoane pana pe 20 iulie si dupa 2 septembrie (penultimul rând) si alta compunere intre aceste date. De fapt sunt fix ACELEASI VAGOANE, DOAR IN ORDINE INVERSA. In rest nimic nu difera. !!! Deci ei au programat cu 1 an inainte exact ce compunere va avea fiecare tren.

La alte trenuri compunerea difera de ex. sambata si duminica (mai putine vagoane) față de restul săptămânii. Oricum jos pălăria pentru calculul exact pe care și-l fac.

Mai observați că trenurile spre München pleacă relativ regulat, la 16:08, 17:08, 18:08, 18:54 după aceea ar fi prea târziu ca să mai ajungă la M. înainte de ora 24:00, ultimele merg doar până la Köln.

Prioritatea zero: A1 Sibiu - Pitești. Prioritate zero virgulă zero: A0 centura București. Importante: A7 Ploiești - Bacău - Pașcani - Suceava; A13 Sibiu - Brașov - Onești - Adjud; A3 Cluj - Oradea; A3 Ploiești - Brașov; A12 Pitești - Craiova; A8 Pașcani - Iași; A4 Constanța - Vama Veche. Toate NUMAI SI NUMAI cu fonduri europene. Un NU categoric oricărei forme de taxare la km pe autostrăzi.

vancouver

In continuare imagini cu gara din Duisburg, la nivelul peroanelor. Comunicarea intre peroane se face subteran, cu iesire la ambele capete.





Observam că peroanele nu sunt în cea mai bună stare, avem grafitti, plăcile dalelor sunt de culori diferite si parțial cu denivelări.

În imaginea următoare un loc favorit de făcut pipi  >:(:


sau de lăsat gunoaie:



Ceva gunoaie si între șine, acoperișul murdar, grinzile de susținere a catenarei ruginite parțial, nu tocmai cea mai bună reclamă pentru o țară:










Prioritatea zero: A1 Sibiu - Pitești. Prioritate zero virgulă zero: A0 centura București. Importante: A7 Ploiești - Bacău - Pașcani - Suceava; A13 Sibiu - Brașov - Onești - Adjud; A3 Cluj - Oradea; A3 Ploiești - Brașov; A12 Pitești - Craiova; A8 Pașcani - Iași; A4 Constanța - Vama Veche. Toate NUMAI SI NUMAI cu fonduri europene. Un NU categoric oricărei forme de taxare la km pe autostrăzi.

vancouver

#72
Acum și ceva trenuri. Primul este un tren privat (al grupului Keolis). Mentionez că a oprit la fel ca metroul la București: a deschis ușile, lumea a coborât / urcat. Ușile se inchid pe măsură ce senzorii nu mai detecează mișcare, și a plecat mai departe.










Aici avem un tren Regio al celor de la Deutsche Bahn:






Si in final ICE-ul cu care urmează să merg, un ICE3.






In ultima poza este ajuns la Frankfurt, alături de un ICE1 (cel din dreapta este ICE1):
Prioritatea zero: A1 Sibiu - Pitești. Prioritate zero virgulă zero: A0 centura București. Importante: A7 Ploiești - Bacău - Pașcani - Suceava; A13 Sibiu - Brașov - Onești - Adjud; A3 Cluj - Oradea; A3 Ploiești - Brașov; A12 Pitești - Craiova; A8 Pașcani - Iași; A4 Constanța - Vama Veche. Toate NUMAI SI NUMAI cu fonduri europene. Un NU categoric oricărei forme de taxare la km pe autostrăzi.

aschiutza

#73
Quote from: laurashgeo on June 23, 2013, 11:52:19 PM
Apropo de Germania, am fost weekend-ul trecut in vizita la aeroportul Frankfurt, cel mai mare angajator din Germania(~75.000 persoane)!

FRA este locatia (sau platforma ca s-o numim asa) cu cei mai multi angajati din D (cifra scrisa de tine e corecta)., asta insemnand de la pitotul-sef al Lufthansa pana la cameristele dein hoteluri sau cei care lucreaza la fast-fooduri si care practic n-au nicio legatura cu aviatia. Cel mai mare angajator de pe aceasta platforma este Lufthansa  cu ca. 36.000 de oameni.

CinX

Sa postez si eu pe aici? Hai ca o fac, am destul material :D

Incepem cu Bamberg

Bamberg is a city in Bavaria, Germany. It is located in Upper Franconia on the river Regnitz, close to its confluence with the river Main. Bamberg is one of the few cities in Germany that was not destroyed by World War II bombings because of a nearby Artillery Factory that prevented planes from getting near to Bamberg. Bamberg is home to nearly 7,000 foreign nationals, including over 4,100 members of the United States Army and their dependents. The name Bamberg is supposed to have its origin in the House of Babenberg.

The Old Town of Bamberg is listed as a UNESCO World Heritage, primarily because of its authentic medieval appearance. The city established a documentation centre in 2005 to support World Heritage activities. Some of the main sights are:

    * Cathedral (1237), with the tombs of emperor Henry II and Pope Clement II
    * Alte Hofhaltung, residence of the bishops in the 16th and 17th centuries
    * Neue Residenz, residence of the bishops after the 17th century
    * Old Town Hall (1386), built in the middle of the Regnitz River, accessible by two bridges
    * Klein-Venedig ("Little Venice"), a colony of picturesque fishermen's houses from the 19th century along one side of the river Regnitz.
    * Michaelsberg Abbey, built in the 12th century on one of Bamberg's "Seven Hills"
    * Altenburg, castle, former residence of the bishops