News:

3,5% pentru Asociația Pro Infrastructură, singura voce independentă
care monitorizează toate proiectele majore de transport.

Main Menu

[BV] Ce-am mai vazut din mers in Brasov

Started by coco.serban, August 21, 2012, 05:37:19 PM

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.


Harry


oc7avian

Lucrări continuare Strada Camil Petrescu + în jur - Brașov, cartier Tractorul

Tur: drumul

Retur:
- orientare către continuarea cartierului Coresi
- parcare privată la nivel (Coresi Business Park)


Harry

Quote from: Harry on November 06, 2018, 07:15:06 PM
NU NU NU  >:( :( :((



cica ar fi inceput lucrarile. Chiar nu a reusit nimeni sa opreasca mizeria asta de proiect.... >:(

pasadia

E începută de câteva luni, cred că au scos tot din interior, mai sunt doar câteva ziduri care mai rezista în picioare. Și se lucrează incontinuu, dar nu prea e vizibil datorita panourilor de protecție.

PS: aspectul final nu e clar - au existat mai multe variante vehiculate, mă îndoiesc că e cunoscuta varianta finala.

oc7avian

Nu mai știu dacă am postat atunci, dar pe 7 august 2020 ăsta era stadiul (singura latură de unde se vedea ceva):

(GPS)


Separat, întâmplător am dat și de exemplul ăsta de așa nu fix lângă Bastionul Graft (27 septembrie 2020)




Powered by API/PUM imgur uploader

Harry

Poze facute de un prieten. Inca consider ca a fost o imensa prostie sa aprobe modificarea fatadelor








Harry

In anul 1937, la Brasov se inaugura noul sediu regional al Oficiului National de Turism. Biroul avea rolul de a promova regiunea, a organiza si supraveghea evenimentele cu caracter turistic si in general de a supraveghea dezvoltarea infrastructurii turistice din zona. Biroul se afla la parterul primariei.




imagini din interior din ziua inaugurarii

Conform informatiilor publicate de ONT in anul 1938, din Bucuresti pana la Brasov se faceau 4 ore cu trenul si 3 ore cu masina.


Valea Morarului 1938


iarna 1936-1937, Muntii Fagarasului


1938. Poiana Brasov


iarna 1936-1937, Valea Sambetei

Tot in anul 1938 in municipiul Brasov la toate iesirile din oras , la o distanta de 50 de metri de bifurcatii s-au amplasat noi indicatoare rutiere si turistice. Pentru pietoni se monteaza harti pe traseele catre Tampa, Poiana si Postovar, se precizeaza ca pe acestea panouri au fost numerotate si serpentinele.

De asemenea Oficiul Local de Turism - organizat prin asocierea ONT, directiei de turism a primariei si a organizatiilor private, impune noul regulament privind constructiile rezidentiale in Poiana, Timis, Noua si alte statiuni limitrofe municipiului. Prin acest regulament se urmarea pastrarea caracterului statiunilor in ceea ce priveste stilul arhitectural, suprafata construita in raport cu cea totala, inaltimea gardului etc.


nou panou rutier montat la iesirea din Brasov


harta turistica pentru pietoni


Brasovul - vedere generala

Din oras se ajungea in Poiana pe o sosea in serpentine foarte bine intretinuta. De asemenea din Piata Unirii pana in centrul statiunii legatura era asigurata pe tot parcursul anului de autobuzele companiei de tranport public.

Mandria statiunii era partia "Sulinar". Aceasta, inaugurata in 1938, avea o lungime de 2400 metri cu o latime osciland intre 8 si 15 metri, o inclinare de 30% si o diferenta de nivel de 750 de metri.

Tot in 1938 au inceput lucrarile la soseaua de 9 kilometri intre Poiana Brasov si Partia de Ski "Familiara" de pe Cristianul mare. Soseaua avea o latime de 6 metri, cu o diferenta de nivel de 750 de metri.


Bucegi


In drum spre Omu

Harry

1938. Strada Ingusta


Tot 1938. Pe afis scrie: "Vox populi! Vox Tanase!"


pasadia

Cea de sus e Strada Sforii. A doua poza însă... nu știu, s-ar putea sa nu fie din Brașov.

Radu Marius Garnita


Harry

Atunci e clar, cand au scris pe imagini le-au incurcat pe cele doua! Ms. pt lamuriri

b1

Brașovul limitează viteza de circulație în centrul orașului la 30km/h

Brașovul introduce o limită de viteză în centrul orașului de 30km/h. Propunerea a fost făcută de primarul Allen Coliban și a fost avizată pozitiv, miercuri, în ședința comisiei de circulație. Potrivit edilului din Brașov, traficul va fi monitorizat prin radare mobile și există inclusiv un proiect în discuție cu Poliția Natională pentru amplasarea unor radare fixe.

Anunțul a fost făcut de primarul Allen Coliban pe pagina sa de Facebook. Decizia urmează să intre în vigoare după ce ce Poliția Rutieră va aproba planul de semnalizare și Primăria va monta noile semne de circulație.

"Mă bucur să vă anunț că în cadrul ședinței de astăzi a Comisiei de circulație a fost avizată favorabil propunerea mea privind limitarea vitezei de circulație la 30km/h. Am luat decizia de a face această propunere în urma sesizărilor venite de la brașovenii locuind în zona Șchei și centrului istoric privind aglomerația, gălăgia, poluarea, trepidațiile care deteriorează clădirile.
Vă mai anunț că Poliția Națională va monitoriza circulația cu radare mobile și suntem în discuții cu ei pentru un proiect privind amplasarea de radare fixe. Această decizie va intra în vigoare de îndată ce Poliția Rutieră va aproba planul de semnalizare și Primăria va monta noile semne de circulație", a transmis Allen Coliban.

Sursa.
Gândirea de grup presupune că valorile grupului nu sunt doar indicate, ci și corecte și bune.
--------------------------------------------------
Un pic de istorie 1, un pic de istorie 2, un pic de istorie 3, un pic de istorie 4, un pic de istorie 5, un pic de istorie 6, un pic de istorie 7, un pic de istorie 8, un pic de istorie 9, un pic de istorie 10 (Nou)

dumbravaandrei

mhm... si acum e limitata la 50 si se circula cu +100 pe bulevarde. In mod constant...

mirceaeliade

avizul asta e doar pentru centrul vechi daca am inteles bine.  adica pe Muresenilor si pe la Poarta Schei.  pe unde se circula cu 100 cere sa se puna damburi artificiale pentru a descuraja pe idioti