News:

3,5% pentru Asociația Pro Infrastructură, singura voce independentă
care monitorizează toate proiectele majore de transport.

Main Menu

Industria auto în România

Started by Ionut, September 16, 2011, 10:46:49 AM

Previous topic - Next topic

0 Members and 2 Guests are viewing this topic.

stelian222

Daca va fi ceva concret, va prinde suta in sub 10s garantat;
masina de maxim 1100-1150kg, 125cp, cuplu 190Nm; gandeste-te ca loganul 1.6 16v Euro4 cu 105cp si 160NM prindea suta in 10.2, si era si mai greu pe la vreo 1200kg

dr4qul4

Pe hârtie cu siguranță va prinde suta sub 10s.
Dar cu un șofer obișnuit gândi mai greu.
Dar nu contează, nu-și cumpăra nimeni Logan ca sa facă liniuțe. Cel puțin nu Logan nou stock.
Interesant acel cuplu, dar cred ca il atinge la un rpm destul de mare.
Cocoase inutile care ne vor afecta zeci de ani:
1. Focsani 2. Boita 3. Balcauti
"multe multumiri" proiectantilor
2. Pariu cu hefaistos: 200 lei: UMB nu deschide nimic (min 9 km, chiar si HP)  pe A7 înainte de 15 iunie 2024

adiarc

"Eficienta" cnair...claimuri de sute de milioane de lei,puse pe tava constructorilor pentru proiecte inexistente ( LD2 sect E ; LD 3 ; A10 )

DESFIINTATI compania Antiinfrastructura

adiarc

"Eficienta" cnair...claimuri de sute de milioane de lei,puse pe tava constructorilor pentru proiecte inexistente ( LD2 sect E ; LD 3 ; A10 )

DESFIINTATI compania Antiinfrastructura

pasadia

Prize pentru maşini electrice în premieră naţională

Chiar e premiera nationala, nu mai exista nicaieri altundeva prize pentru masini electrice in spatiu public?


adiarc

"Eficienta" cnair...claimuri de sute de milioane de lei,puse pe tava constructorilor pentru proiecte inexistente ( LD2 sect E ; LD 3 ; A10 )

DESFIINTATI compania Antiinfrastructura

Goldmund

Irlandezii au cumpărat în primele nouă luni ale acestui an peste 2.400 de automobile marca Dacia, în creştere cu 111% în ritm anual, ceea ce face din subsidiara Renault marca cu cel mai puternic ritm de creştere de pe piaţa din Irlanda, informează un articol publicat duminică în cotidianul Irish Independent, citat de Agerpres.

http://www.evz.ro/dacia-a-cucerit-irlanda-vanzari-duble-in-primele-noua-luni.html


cezar-mario2012

 Nu cred ca o sa vedem pe aici asa ceva. Nu exista piata in Romania pentru asa ceva, iar sa o aduci din Brazilia ar costa prea mult. In articol se spune clar ca, cota de piata a acestor tipuri de vehicole in America Latina este de 75%. Aceasta cota de piata rezulta din tipul cumparatorului, in marea majoritate fermieri cu multi copii si tipurile de drumuri, multe fiind de pamant.  Oricum arata foarte bine la exterior si imi place si bordul.






adiarc

http://www.incont.ro/auto/renault-a-deschis-o-uzina-in-algeria-unde-va-fi-produs-noul-model-symbol-angajatii-au-fost-scoliti-ion.html

incet , incet , Renault isi transfera know-how-ul in alte zone , pt a putea face fata in viitor , unor posibile relocari cu mult mai multa usurinta.
anul acesta se fabrica si la Mioveni , modelul Clio Symbol ( care acum arata aproape ca un Logan ), dar probabil in viitorul apropiat fabricarea lui va fi integral relocata.Este regretabil ca nu ingrijoreaza pe nimeni , faptul , ca desi vanzarile Dacia au crescut fulminat si in acesta an , productia uzinei de la Mioveni a scazut cu aproape 10%.
"Eficienta" cnair...claimuri de sute de milioane de lei,puse pe tava constructorilor pentru proiecte inexistente ( LD2 sect E ; LD 3 ; A10 )

DESFIINTATI compania Antiinfrastructura

Cetatean

#716
^
Confirm. Am luat un domn "la stop". Intamplator lucra la Dacia. Mi-a confirmat faptul ca cel mai probabil productia Dacia nu se va reloca. Fabricat in Romania=UE reprezinta o garantie pentu cumparator. De aceea productia din India se va muta la Mioveni si nu invers.
Deci nu a fost un raspuns diplomatic,a fost mai degraba un raspuns economic. Nu-si permit sa nu intre pe piata din UK ;)

AFC

Fara sa manifest vreun fel de nationalism, eu sunt sigur ca e vorba de calitatea superioara a vehicolelor produse la Mioveni. Ar mai fi un aspect pe care nu-l cunosc. Daca nu exista un acord de liber schimb intre tarile nord africane ( Magreb) si UE, atunci ar trebui sa fie si taxe vamale, nu? Implicit, chiar daca costurile de productie sunt mai mici, apare taxarea ( taxe vamale si TVA ), taxare care in cazul " made in Romania " nu se aplica fiind vorba de comert intracomunitar. Cum Renault, probabil, este cel care importa pe fiecare piata europeana ar trebui sa blocheze ceva cash in acest caz.
"Intr-o epoca de minciuna universala, sa spui adevarul este deja un act revolutionar" - George Orwell

nenea_hartia


yetiman

#719
Daca citesc bine in TARIC, taxa vamala pentru autoturisme produse in Maroc este 0%.

Citat:

8703
Autoturisme și alte autovehicule, proiectate în principal pentru transportul persoanelor (altele decât cele de la poziția 8702), inclusiv mașinile de tip "break" și mașinile de curse  (TN701)
Maroc (MA)
Import: 
Preferinţǎ tarifarǎ (01-03-2000 - ) :   0 %   
    D0204/00 

Dar sa nu ne imbatam cu apa rece. O fi mai buna calitatea vehicolelor produse la Mioveni (si asta este, deocamdata, in avantajul nostru), dar daca nu ne vom tine de promisiunile facute catre marile companii care au investit in Romania (nu numai Renault), si vom tot amana la nesfarsit autostrazile promise la masa discutiilor (si la inaugurarea a diferite fabrici), vom ajunge sa pierdem mult mai mult decat costurile "economisite" cu drumuri expres sau cu neconstructia tronsoanelor cerute cu insistenta de acestia. (de exemplu Pitesti-Sibiu, Craiova-Pitesti , Cluj-Bors).
,,Pe hoţii mărunţi îi trimitem la închisoare, iar pe cei mari îi numim în funcţii publice." — Esop
,,Greşelile politicianului sunt crime, căci în urma lor suferă milioane de oameni nevinovaţi, se împiedică dezvoltarea unei ţări întregi şi se împiedică, pentru zeci de ani înainte, viitorul ei." — Mihai Eminescu