Industria auto în România

Started by Ionut, September 16, 2011, 10:46:49 AM

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Ionut

Explozia de vânzări de mașini noi, stimulată în special de persoanele fizice

Cumpărările de autoturisme noi au explodat pur și simplu în luna februarie, cum a anunțat și ieri Profit.ro, ca urmare a dispariției taxei de mediu. În pofida avertismentelor transmise de diverși reprezentanți ai companiilor auto, producători sau importatori, privind iminența unei prăbușiri a pieței din cauza absenței acestui obstacol, românii s-au văzut eliberați și au cumpărat cu 60% mai multe autoturisme noi în februarie, comparativ cu anul trecut. Pe cele două luni ale anului, creșterea este de 40%.



Profit.ro

mircea

Fix dispariția taxei de mediu o dus la achiziția de autoturisme noi  :lol: .

Harry

Radacini Motors a inaugurat noul showroom Opel din Constanta. Acesta este amplasat pe bulevardul Aurel Vlaicu, in apropierea intrarii pe pasajul IPMC.






cristi767

http://www.zf.ro/auto/un-grup-german-investeste-25-mil-euro-in-productie-la-fabrica-de-componente-auto-deschisa-anul-trecut-la-oradea-16196492

Un grup german investeşte 25 mil. euro în producţie la fabrica de componente auto deschisă anul trecut la Oradea

QuoteProducătorul de sisteme de eva­cuare Eberspaecher Exhaust Tech­no­logy România, subsidiara locală a gru­pului german Eberspächer, cu afa­ceri globale de aproximativ 4,4 mld. euro şi peste 8.600 de angajaţi, a bugetat pentru acest an o investiţie de 25 mil. euro în utilaje de producţie aferente noilor proiecte ale companiei.

Germanii au investit anul trecut încă 17,5 mil. euro în terenul, clădirea şi utilajele necesare demarării producţiei în parcul industrial de la Oradea.

Ger­manii au deschis oficial în toamna anului trecut o fabrică la Oradea, în care sunt produse ţevi şi con­vertoare catali­tice pen­tru industria auto. În fabrică lu­crează în prezent 155 de oameni.

adiarc

"Eficienta" cnair...claimuri de sute de milioane de lei,puse pe tava constructorilor pentru proiecte inexistente ( LD2 sect E ; LD 3 ; A10 )

DESFIINTATI compania Antiinfrastructura


TibiV

Marti Grindeanu a vizitat uzina Dacia.
Stirea Agerpres contine si un video, in cea mai mare parte discursul lui Grindeanu....
https://www.agerpres.ro/politica/2017/04/04/grindeanu-i-am-asigurat-pe-reprezentantii-renault-ca-infrastructura-e-una-dintre-prioritatile-noastre-17-50-20
Dar in acel video apare si urmatoarea imagine:


Interesant, nu ?...
Mama proștilor este mereu gravidă... :)

perfidus

Daca marti a fost la Dacia, astazi premierul Grindeanu este la Ford. Oare isi cauta masina noua?
Autostrada Pitesti - Craiova (A12) e ingropata. Se prefigureaza Drumul Expres CrPit (DEx12).; Contract semnat Tr.1 12.2018 - Tirrena Scavi ; Tr.2/L1&L2 finalizat - Spedition UMB ; Semnare contract Tr.3 si Tr.4 16.09.2020  - Spedition UMB ; Licitația pentru ,,Centura de ocolire Craiova Varianta Sud DN 56- DN 55- DN 6" - contract semnat 14.01.2022 - Rizzani de Eccher; "Constructia Variantei de Ocolire Targu Jiu – Finalizare Lucrari" - contract semnat 22.09.2020 - S.E.C.O.L. - stadiu lucrari 60%; "Reabilitare DN 6, Alexandria – Craiova, Lot 2: km 132+435 – km 185+230 – Relicitare" - contract semnat in 08.03.2022 - Ozaltin Inșaat

dumbravaandrei

@TibiV modelul din stanga cred ca a fost la parada de 1 Decembrie acum vre-o 3-4 ani iar cel din stanga are cam 2 ani, l-am mai vazut si la Padina de multe ori..

Redox

Eu nu înțeleg un lucru. La ce folosește roata de rezervă de pe Duster-ul șenilat?

TibiV

https://www.profit.ro/must-read/gigantul-autoliv-deschide-un-centru-de-inginerie-la-iasi-ieri-a-lansat-deja-oferte-de-angajare-ce-posturi-sunt-disponibile-16903493

Quote
Gigantul Autoliv deschide un centru de inginerie la Iași. Ieri a lansat deja oferte de angajare. Ce posturi sunt disponibile

Producătorul de sisteme de siguranță auto Autoliv România, subsi­diara locală a grupului suedez Autoliv, cu vânzări globale de peste 10 miliarde dolari, își extinde business-ul din România, urmând să deschidă un centru de inginerie la Iași. Recent, suedezii au deschis o nouă fabrică, la Onești (județul Bacău), prima investiție a companiei în Moldova. Î

Centrul din Iași este a doua astfel de unitate Autoliv din România. Gigantul suedez estimează că, în următorii 3 ani, vor avea angajați peste 200 de ingineri în România.

Compania a lansat ieri oferte de angajare la Iași pe pozițiile de Software Verification Engineer, IT Engineer, Software Development Engineer, Assistant Manager și Recruiter.

Autoliv a fost înființată în România în 1997, iar astăzi are 10 fabrici și 2 centre de inginerie în șase orașe - Brașov, Timișoara, Lugoj, Sfântu Gheorghe, Reșița și Onești.
Mama proștilor este mereu gravidă... :)

Dan027

^ apropo de stirea de mai sus, uite si o alta perspectiva. Este interesent totusi ca investitile din Brasov se extind in Moldova.

QuoteAceasta este a doua companie din Brașov care își înființează un centru de dezvoltare în Iași, după ce luna trecută Preh România a inaugurat o astfel de locație cu 50 de angajați

Compania brașoveană Autoliv România, specializată în producția de sisteme de siguranţă auto, va deschide în cea de-a doua jumătate a anului un centru de inginerie la Iaşi, în clădirile United Business Center din ansamblul Palas Iaşi, deţinut de omul de afaceri Iulian Dascălu.

Autoliv vrea să deschidă centrul cu 100 de ingineri, dar estimează că în următorii trei ani va ajunge la peste 200 de ingineri la Iaşi.

http://www.bizbrasov.ro/2017/04/12/brasovenii-de-la-autoliv-romania-vor-sa-angajeze-100-de-ingineri-la-iasi/

TibiV

#1227
Quote from: Dan027 on April 13, 2017, 11:29:08 PM
uite si o alta perspectiva. Este interesent totusi ca investitile din Brasov se extind in Moldova.

Mda...
O perspectiva cu Brasovul in centrul Universului...
Quote
Gigantul suedez estimează că, în următorii 3 ani, vor avea angajați peste 200 de ingineri în România.
....
Autoliv a fost înființată în România în 1997, iar astăzi are 10 fabrici și 2 centre de inginerie în șase orașe - Brașov, Timișoara, Lugoj, Sfântu Gheorghe, Reșița și Onești.
Se pare ca tu esti sigur ca oul/gaina/oul/gaina a inceput din Brasov...

Nu este nici o companie brasoveana, nici o investitie brasoveana.
Este o companie suedeza, adica o investitie suedeza.
Care decide sa isi faca punct de lucru acolo unde li se pare lor (suedezilor) ca este mai eficient/profitabil.
Daca decizia era luata de cei din Brasov, in mod sigur nu era la Iasi. Poate la Harman. Dar mai degraba la Milano sau Paris...
Mama proștilor este mereu gravidă... :)

Gendan

#1228
Quote from: TibiV on April 06, 2017, 12:52:24 PM
Interesant, nu ?...

Nu mai retin unde vazusem prima data chestia asta, posibil chiar pe forum. Niste baieti l-au si testat. Langa un T-80  :lol:
Se tine bine.

https://www.youtube.com/watch?v=N9tVZtpc3b8

Ionut

Producția Ford Craiova, creștere de 54% în martie.
Livrările de autoturisme din România au depășit 10.000 de unități în martie


Situația pieței auto din România, văzută din perspectiva livrărilor raportate la APIA, arată o evoluție în primul trimestru al acestui an, chiar dacă pe segmente lucrurile stau mai nuanțat. O creștere s-a înregistrat și la producție și export, dar deocamdată nu avem decât datele Ford. Dacia nu mai raportează datele de producție și exporturile către APIA, după ce a părăsit această asociație în favarea ACAROM. Din acest motiv, datele statistice ale APIA pe primul trimestru cuprind doar rezultatele Ford.

Acestea au cunoscut o creștere serioasă în luna martie, după scăderi în primele două luni ale anului. Producția de automobile Ford și exportul acestora au crescut în primul trimestru cu 9,4 și, respectiv, 9,2 de procente, după cum arată datele APIA, raportate la perioada similară din 2016. Luna martie a adus o creștere de 54,1% la producția de automobile Ford, la Craiova, după ce în ianuarie fuseseră produse cu 15,2 % mai puține, iar în februarie cu 8% mai puține. În total, uzina Ford a produs 15.400 de automobile în primul trimestru.



Profit.ro