News:

3,5% pentru Asociația Pro Infrastructură, singura voce independentă
care monitorizează toate proiectele majore de transport.

Main Menu

Industria auto în România

Started by Ionut, September 16, 2011, 10:46:49 AM

Previous topic - Next topic

0 Members and 3 Guests are viewing this topic.

perfidus

#1200
Automobile DACIA si Renault Commercial Roumanie se retrag din APIA si se concentreaza pe ACAROM.

sursa http://www.mediafax.ro/economic/automobile-dacia-si-renault-commercial-roumanie-se-retrag-din-apia-16148566
Autostrada Pitesti - Craiova (A12) e ingropata. Se prefigureaza Drumul Expres CrPit (DEx12).; Contract semnat Tr.1 12.2018 - Tirrena Scavi ; Tr.2/L1&L2 finalizat - Spedition UMB ; Semnare contract Tr.3 si Tr.4 16.09.2020  - Spedition UMB ; Licitația pentru ,,Centura de ocolire Craiova Varianta Sud DN 56- DN 55- DN 6" - contract semnat 14.01.2022 - Rizzani de Eccher; "Constructia Variantei de Ocolire Targu Jiu – Finalizare Lucrari" - contract semnat 22.09.2020 - S.E.C.O.L. - stadiu lucrari 60%; "Reabilitare DN 6, Alexandria – Craiova, Lot 2: km 132+435 – km 185+230 – Relicitare" - contract semnat in 08.03.2022 - Ozaltin Inșaat

adiarc

#1201
Quote from: kumar on February 07, 2017, 10:56:37 AM
Uzina Roman Braşov a prins un contract în Taiwan pentru livrarea a 100 de camioane. Urmează Pakistan
o veste buna....dar nu foarte buna,pentru ca am dubii ca vor putea onora contractul la timp.
Sper sa gaseasca finantarea necesara si sa onoreze intelegerea.
"Eficienta" cnair...claimuri de sute de milioane de lei,puse pe tava constructorilor pentru proiecte inexistente ( LD2 sect E ; LD 3 ; A10 )

DESFIINTATI compania Antiinfrastructura

kumar

Parcul auto national a ajuns la 5,47 mil. masini in 2016. Circa 3% dintre automobile sunt mai noi de doi ani, iar 20% sunt mai vechi de 20 ani

Parcul auto national 2016 arata totalul automobilelor din Romania a ajuns la 5,47 milioane unitati, potrivit datelor furnizate de DRPCIV. Din total parc autoturisme circa 3% sunt mai noi de doi ani, iar peste 20% sunt mai vechi de 20 de ani. Raportul dintre motorizarile pe benzina si cele diesel este de 61% la 39%. Iata cifrele complete.
In Romania erau inscrise in circulatie, la finalul anului 2016, 5.470.578 milioane automobile, acesta fiind parcul auto total de turisme. Fata de anul 2015 cresterea este de 6,1% (5.153.182 unitati).
Socotind toate categoriile de vehicule rutiere (deci inclusiv scutere, autobuze, remorci, etc... dar fara tramvaie), parcul auto al Romaniei numara la finalul anului trecut 7.010.608 unitati. Fata de 2015 cresterea este de 6,2% (6.600.325 unitati).
Revenind la automobile, cea mai precisa masuratoare a varstei oferita de DRPCIV imparte parcul auto in urmatoarele categorii de vechime: 0-2 ani, 3-5 ani, 6-10 ani, 11-15 ani, 16-20 ani, >20 ani.
Dupa cum se poate vedea si din tabel, rezulta ca:

3,18% dintre masini au pana in 2 ani vechime
4,4% dintre masini au intre 3 si 5 ani vechime
21,4% dintre masini au intre 6 si 10 ani vechime
29% dintre masini au intre 11 si 15 ani vechime
20,8% dintre masini au intre 16 si 20 ani vechime
20,9% dintre masini au peste 20 de ani vechime

Asadar, un rezumat grosier al situatiei arata ca sub 30% dintre automobile au mai putin de 10 ani vechime, in timp ce peste 70% sunt mai vechi de 10 ani.
Durata statistica de viata a unei masini la nivelul UE este 15 ani, ceea ce inseamna ca peste 40% dintre automobilele din Romania sunt utilizate peste durata lor normata de viata.
Desigur, printre aceste cifre si statistici exista masini rare, masini de colectie sau colectionabile, dar grosul este format din automobile "de consum".
Raportul in functie de carburant arata ca 61% dintre automobile sunt pe benzina, iar 39% sunt diesel. Cifrele absolute, insa, lasa pe dinafara 11.358 automobile, ceea ce inseamna ca acestea sunt hibride si electrice (adica din total diesel + total benzina rezulta o cifra mai mica decat parcul auto).

http://0-100.hotnews.ro/2017/02/10/parcul-auto-national-a-ajuns-la-547-mil-masini-in-2016-circa-3-dintre-automobile-sunt-mai-noi-de-doi-ani-iar-20-sunt-mai-vechi-de-20-ani/

cristi767

Quote from: adiarc on February 07, 2017, 06:42:12 PM
o veste buna....dar nu foarte buna,pentru ca am dubii ca vor putea onora contractul la timp.
Sper sa gaseasca finantarea necesara si sa onoreze intelegerea.

Nu îi ajută faptul că mai au contractul ăla cu Armata?

Harry

Piese auto din China de aproape 900.000 de lei, confiscate în Port

Poliţiştii de frontieră din cadrul Gărzii de Coastă, împreună cu lucrătorii vamali, au descoperit într-un container sosit în Portul Constanţa Sud Agigea din China, peste 17.500 suporţi metalici pentru plăcuţe de frână, produse susceptibile a fi contrafăcute. Autoritățile au descoperit joi mărfurile pe care le suspectează a fi contrafăcute într-un container sosit din China, pentru o societate comercială din Italia. Bunurile în cauză, cu o valoarea aproximativă de 875.000 lei, dacă ar fi fost originale, au fost ridicate în vederea continuării cercetărilor de către lucrătorii vamali. Poliţiştii de frontieră efectuează cercetări sub aspectul săvârşirii infracţiunii de ,,punere în circulaţie, fără drept, a unui produs purtând o marcă identică sau similară cu o marcă înregistrată pentru produse identice sau similare şi care prejudiciază pe titularul mărcii înregistrate", faptă prevăzută şi sancţionată de art. 90, alin. 1, lit. b din Legea 84/1998 privind Codul Vamal al României.


TibiV

Stirea asta s-ar fi potrivit şi la "Siguranța circulației"... :(
Mama proștilor este mereu gravidă... :)

Goldmund

Ceva, ceva se intampla la Ford Craiova:

AlexxC

Cam ce impact are aceasta crestere a activitatii Ford in bugetul si cresterea economica a tarii?
La prima vedere sunt noi locuri de munca la Craiova cat si la furnizorii Ford,taxe,impozite,etc.A cuantificat cineva toate astea?

dr4qul4

Mai important decat valoarea investitiei si numarul de locuri de munca create, este decizia in privinta modelului produs.
Daca modelul EcoSport va avea succes, atunci industria dezvoltata pe verticala (piese de schimb) va exploda.
Si tinand cont ca vorbim de un SUV compact, un concurent serios pentru Duster/Stepway, cu un pret destul de mic, atunci s-ar putea sa fie foarte popular.
Si va musca si din piata altor SUV-uri mult mai scumpe, pentru ca e perfect pentru oras si pe el scrie Ford, nu Dacia.

Cocoase inutile care ne vor afecta zeci de ani:
1. Focsani 2. Boita 3. Balcauti
"multe multumiri" proiectantilor
2. Pariu cu hefaistos: 200 lei: UMB nu deschide nimic (min 9 km, chiar si HP)  pe A7 înainte de 15 iunie 2024

adiarc

http://www.auto-bild.ro/headline/dacia-logan-mcv-stepway-116741.html

Arată bine....dar pe langa plasticurile in plus si cei 5 cm la garda de sol,ar fii fost foarte utila si tracțiunea integrala si un motor mai supărat...cum ar fii DCi -ul de 1,6 si 130 CP ....
"Eficienta" cnair...claimuri de sute de milioane de lei,puse pe tava constructorilor pentru proiecte inexistente ( LD2 sect E ; LD 3 ; A10 )

DESFIINTATI compania Antiinfrastructura

adymartianul

Exista si cu tractiune integrala

QuoteThose wanting more capability can choose the 2.0-liter naturally aspirated model with Ford's Intelligent 4WD system, an on-demand all-wheel drive setup similar to the one found on the Escape. Again, power figures haven't been stated, but the 143 horsepower and 137 pound-feet of torque for the global model is a good starting point for guesses.
https://www.cnet.com/roadshow/auto/2018-ford-ecosport/preview/

adiarc

Pai vb de Logan MCV Stepway...... :)
"Eficienta" cnair...claimuri de sute de milioane de lei,puse pe tava constructorilor pentru proiecte inexistente ( LD2 sect E ; LD 3 ; A10 )

DESFIINTATI compania Antiinfrastructura

adymartianul


Goldmund

Si inca o surpriza placuta:
"Dacia s-a poziționat pe un surprinzător și onorant loc trei în topul celor mai fiabile mașini din Marea Britanie în 2016, potrivit clasamentului Driver Power realizat de colegii de la Auto Express."
http://www.auto-bild.ro/stiri/dacia-printre-cele-mai-fiabile-116823.html

AlexxC

#1214
^^^
Totul se rezuma la bani si economii, apoi nu poti sa canibalizezi celelalte modele din gama Renault cu o Dacie care sa aiba aceleasi specificatii dar mai ieftina.
Orice modificare de tractiune si crestere de putere vine la pachet cu alte modificari,ex: frana cu tambur trebuie inlocuita cu discuri si altele mai mult sau mai putin importante. Toate astea duc pretul in sus si nu cred ca ar mai putea tinti acel segment de piata pe care se axeaza acum.