News:

.

Main Menu

Vroom vroom... pe tren

Started by Ionut, November 02, 2012, 06:04:15 AM

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Ionut

Poti porni chiar tu acel thread :) Merci!

nenea_hartia

^ Da, știu, dar mă gândeam că poate îl faci tu și muți acolo și postările despre cele două căi ferate din Maramureș. :)

DanCld

Quote from: bogdymol on May 02, 2013, 12:02:12 PMCeva e ciudat (sau nu inteleg eu bine). Din poza de mai sus vad ca sinele #1 si #3 au fost folosite recent. Niciodata cand am trecut pe acolo nu m-am dat jos sa masor ecartamentul, dar tot timpul am crezut ca sinele din interior (#2 si #3) sunt pt. ecartament normal, iar cele din exterior (#1 si #4) pentru ecartament lat (rusesc). Cum de sunt uzate doar sinele #1 si #3?
La fel e si la Ungheni (Moldova), sunt sine intercalate. Diferenta de ecartament intre "Europa" si "URSS" este de ordinul 10cm, mult prea mica pentru a se utiliza un sistem cu 3 sine. Linia de la Sighet este parte a unei magistrale istorice de pe vremea imperiului Austro-Ungar si a fost pana spre anii '60 cred singura legatura feroviara intre Ucraina subcarpatica si zona Cernauti, fiind folosita curent de catre trenurile de marfa sovietice. Dupa deschiderea unei legaturi feroviare directe prin teritoriul sovietic linia de la noi a ramas doar pentru tranzitul local si micul trafic de frontiera, de aici si starea avansata de degradare.

anacronox

ir 1821 de la mangalia la arad are 25 min intarziere de la mare. Iar se fura pe m 800 conform dispecerei

anacronox

http://www.capital.ro/detalii-articole/stiri/breaking-news-cele-trei-oferte-pentru-privatizarea-cfr-marfa-au-fost-respinse-182023.html

BREAKING NEWS Cele trei oferte pentru privatizarea CFR Marfă au fost respinse

opinii ceva?
scade pretul sa ia DB mai ieftin?

anacronox


cst08

Pe  m800  nu au alta explicatie decat asta ..am auzito si in 2012 , deci se fura zilnic de la upgrade , incompetenti.

doryan93


doryan93

Cabinetul Victor Ponta a aprobat in sedinta de guvern de miercuri bugetele de venituri si cheltuieli ale companiile din transportul feroviar.
In cazul Companiei Nationale de Cai Ferate "CFR" – SA, veniturile totale estimate a se realiza in cursul acestui an se ridica la 4.422.069 mii de lei, iar cheltuielile totale - la 4.422.069 mii de lei.
In situatia cel al Societatii Nationale de Transport Feroviar de Calatori "CFR - Calatori" – SA, s-a decis ca veniturile totale estimate a se realiza in 2013 se ridica la 2.005.758 mii lei, iar cheltuielile totale - la 2.405.793 mii lei.
http://www.finantistii.ro/transporturi-infrastructura/ce-bugete-vor-avea-companiile-de-cale-ferata-79716



doryan93

O investitie importanta, si anume o firmă germană va investi peste 50 de milioane de dolari în construcţia unei uzine de cablaje pentru trenuri de mare viteză, ascensoare şi automotive pe teritoriul Parcului Industrial CAAN din Străşeni, anunţă Ministerul Economiei.....
http://adevarul.ro/moldova/economie/o-mare-companie-germana-investi-circa-50-milioane-dolari-straseni-1_51e815abc7b855ff56502ac5/index.html

MRS



A, AL, B, BG, BiH, CA, CH, CY, CZ, D, DK, DOM, E, EG, EIR, EST, F, FIN, GB, GR, H, HR, KOR, I, ID, JP, LT, LV, MC, MD, MDV, MK,  MNE, MT, NL, PL, PT, QA, RKS, RO, SIN, SK, SLO, SRB, SYR, TH, TR, TZ, UA, UAE, US, V

IATA: AAL, ADB, AMS, ATH, AYT, BBU, BCN, BEG, BGY, BHX, BKK, BLQ, BRI, BRU, BUD, BVA, CDG, CGN, CIA, CRL, DCA, DLM, DOH, DPS, DTM, DUB, DUS, DWC, DXB, EMA, FCO, FLR, FMM, FRA, HAM, HEL, HND, HRG, IAS, ICN, IST, JFK, JMK, JTR, KBV, KGS, KIV, LCA, LGA, LHR, LIS, LTN, LWO, MAD, MLA, MLE, MUC, MXP, NRT, ODS, OPO, ORD, OTP, PFO, PRG, PRN, PSA, PUJ, RIX, SAW, SBZ, SDQ, SIN, SJJ, SKG, SKP, SOF, SPU, STN, STR,  SXB, TGD, TIA, TLL, TRN, TSF, TSR, TXL, VAR, VIE, VLC, VNO, WAW, WRO, YUL, YYZ, ZAG, ZNZ, ZRH, ZTH...

bogdymol

Locuit, Vizitat, Condus în: A B BG BiH CH CY CZ D DK E F FIN FL GBZ GR H HR I IL IRL L LT M MK MNE NL P PL RO RSM RUS S SK SLO SRB TR UK V
+ Australia, Canada, Egipt, Hong Kong, Macau, Malaysia, Maroc, Noua Zeelandă, Singapore, Emiratele Arabe Unite & Statele Unite ale Americii
drumurile mele

ciprebbe

#29
Pare a avea probleme inainte de a intra in cadru. Parca vagoanele sunt inclinate spre interiorul curbei si locomotiva nu.....
Intre locomotiva si primul vagon ........
Ciudat oricum accidentul soldat cu prea multi morti.
Mai bine sa ratacesti in padure decat fara padure!
E-republik

A3-UMB-5 alunecari>20m - 1000ron Ciprebbe