News:

.

Main Menu

Vroom vroom... pe tren

Started by Ionut, November 02, 2012, 06:04:15 AM

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Ionut

Topic pentru discutii, poze, updateuri si stiri despre diverse lucruri vazute si gasite prin trenurile din Romania. Evident, altele decat cele care au topic separat.

Ionut

In tren, spre Iasi, un intercity. Interesant este ca am carte de citit la locul meu (cu lant :D). Si sunt si carti cu QR codes de scanat si citit pe mobil/tableta, ca la metrou. Super. Ne mai civilizam si noi. (Intercity clasa 1, nu stiu daca sunt si la clasa a doua.)

aschiutza

banda de hoti in Constanta furand dintr-un tren de marfa (incepand de la 0:15)

http://www.trafictube.ro/trafic-toate-tipurile/


aschiutza

E imbucurator faptul ca Romania reapare pe harta producatorilor de locomotive din Europa dupa ce Electroputere a incetat productia acestora.

Locomotivele sunt trealizate de firma Softronic tot din Craiova. Sunt doua modele: Transmontana si Phoenix. Pana acum au fost cumparate de CFR Calatori, filiala din romania a DB si operatorul privatmaghiar MMW. Mai sunt comenzi in derulare din partea MMW si DB Romania pt inca 6 locomotive.

Mai multe detalii tehnice puteti afla aici: www.softronic.ro

POze puteti vedea aici:      http://www.forumtrenuri.com/t1083-locomotive-clasa-48-transmontana

                                       http://www.forumtrenuri.com/t340-locomotive-softronic-phoenix                                     

iuli

Organizarea unei noi licitatii pentru reabilitarea Garii de Nord mai asteapta

QuoteTimişorenii mai au de aşteptat până vor coborî din tren într-o Gară de Nord civilizată, curată, aerisită şi cu scări rulante. Deocamdată, programul de reabilitare este blocat de un contract cu o societate belgiană de consultanţă care nu vrea să renunţe la înţelegerea existentă în precedentul proiect de reabilitare. Pe 29 ianuarie, la Paris, este programat un nou termen în proces.
[...]

sursa
-------------------

Watch my roadtrips
MyBlog

ciprebbe

Mai bine sa ratacesti in padure decat fara padure!
E-republik

A3-UMB-5 alunecari>20m - 1000ron Ciprebbe

nenea_hartia

Quote from: ciprebbe on January 17, 2013, 04:52:57 PM
 
Directorul CFR Calatori a fost demis

[OFF-TOPIC] Da, se pregătesc peste tot să schimbe oamenii ălora cu oamenii lor. Era o vorbă veche: ,,schimbarea domnilor, bucuria nebunilor"... [/OFF-TOPIC]

ciprebbe

Cum au învins hoţii de pe calea ferată Guvernul

QuoteDe unde se fură cel mai mult

Furturile de instalaţii feroviare şi de componente de siguranţa circulaţiei au ajuns să afecteze, în prezent, 12 din cele 27 de sectoare de circulaţie ale magistralei 800.

Cele mai afectate segmente de circulaţie sunt următoarele:
Regionala Bucureşti
• Podul Constanţa-Gara Băneasa (se fură bobine de joantă)
• Fabrica de pâine Băneasa-Bariera Petricani (bobine de joantă şi relee)
• Complexul Comercial Dragonul Roşu-Gara Pantelimon (bobine de joantă, relee tip ,,L", transformatori, cablu SCB)
• Pantelimon-Pasărea-Islaz (relee de semnalizare la trecerile de cale ferată, fir catenar - firul de contact prin care trece curent de 27.000 de volţi)
Regionala Constanţa
• Fundulea-Săruleşti-Lehliu (fir catenar, material mărunt de cale)
• Dragoş Vodă-Ciulniţa (fir catenar, cabluri electrice din instalaţiile subterane, material mărunt de cale, bobine de joantă)
• Perişoru-Ştefan cel Mare-Feteşti (cabluri de la secţiunea macazului, bobine de joantă)
• Feteşti-Cernavodă (bobine de joantă, relee, şină)
• Murfatlar-Valu lui Traian-Ovidiu- Triaj Constanţa (cabluri de la secţiunea macazului, componente de semnalizare, cabluri de la instalaţiile de semnalizare a traficului pe calea ferată, material mărunt de cale, componente vagoane etc.).

Mai bine sa ratacesti in padure decat fara padure!
E-republik

A3-UMB-5 alunecari>20m - 1000ron Ciprebbe

ciprebbe

Falimentul CFR Marfa
Un reportaj foarte interesant......merita vizionat in intregime (3parti) pt cei carea au ratat emisiunea de duminica de la ora 18.00
Mai bine sa ratacesti in padure decat fara padure!
E-republik

A3-UMB-5 alunecari>20m - 1000ron Ciprebbe

anacronox

#10
http://www.gandul.info/financiar/low-cost-la-cfr-calatori-10-lei-pana-la-mare-fenechiu-de-la-1-mai-calatoria-pana-la-constanta-va-scadea-la-2-ore-10764399

Alexandra Gătej, preşedintele Consiliului de Administraţie CFR Călători, a declarat pentru StirileProTv că în cazul introducerii sistemului low cost pe calea ferată, "rezervările trebuie să se facă cu câteva luni înainte, un lucru care nu este în firea călătorului român".
asta e gluma buna sa iti iei cu cateva luni in avans biletul.
caz concret. am vrut sa imi fac rezervare la vagon de dormit pe Bucuresti Nord Deva - Deva Bucuresti Nord la IR 1821/1822.  Am putut sa imi iau doar bilet de dus pentru ca data de intoarcere era fix in 30 de zile de la data curenta. De la casa de bilete mi-au spus ca desi apar anunturi ca pot fi cumparate biletele cu 30 de zile inainte, in practica locurile sunt vizibile (deblocate) in sistem abia cu cel mult 20 de zile :o


nenea_hartia

#11
Referitor la întrebarea lui bogdymol din partea cealaltă: da, pe linia cu ecartament dublu (românesc și sovietic) Valea Vișeului-Sighetu-Marmației se circulă în continuare.
- Crăciunești:





- Sighetu Marmației:



bogdymol

Quote from: nenea_hartia on May 02, 2013, 11:29:43 AM
Referitor la întrebarea lui bogdymol din partea cealaltă: da, pe linia cu ecartament dublu (românesc și sovietic) Valea Vișeului-Sighetu-Marmației se circulă în continuare.
- Crăciunești:



Ceva e ciudat (sau nu inteleg eu bine). Din poza de mai sus vad ca sinele #1 si #3 au fost folosite recent. Niciodata cand am trecut pe acolo nu m-am dat jos sa masor ecartamentul, dar tot timpul am crezut ca sinele din interior (#2 si #3) sunt pt. ecartament normal, iar cele din exterior (#1 si #4) pentru ecartament lat (rusesc). Cum de sunt uzate doar sinele #1 si #3?
Locuit, Vizitat, Condus în: A B BG BiH CH CY CZ D DK E F FIN FL GBZ GR H HR I IL IRL L LT M MK MNE NL P PL RO RSM RUS S SK SLO SRB TR UK V
+ Australia, Canada, Egipt, Hong Kong, Macau, Malaysia, Maroc, Noua Zeelandă, Singapore, Emiratele Arabe Unite & Statele Unite ale Americii
drumurile mele

nenea_hartia

^ Nu știu, probabil sunt intercalate. Chiar și așa, ochiometric vorbind, pare că ecartamentele formate de șinele 1+3, respectiv 2+4, sunt egale :o. Oricum, din câte cunosc eu, trenurile ucrainene intră acum în țară pe linia reparată de la Câmpulung la Tisa. Terasamentul acelei linii este acum foarte înălțat (3-4 m) pentru a face față unor eventuale noi viituri ale Tisei, iar linia este izolată cu garduri metalice și supravegheată pe toată lungimea cu camere video. Ceva, ceva se poate vedea aici. Linia pare nefolosită, dar probabil pozele Google sunt mai vechi, înainte de repararea terasamentului.

nenea_hartia

@ionut: crezi că ar fi posibil să deschizi un nou thread în care să postăm știri despre întreținerea, modernizarea sau istoricul rețelelor feroviare din România, altele decât Coridorul IV? Voi pune aici pozele de mai jos, dar se potrivesc oarecum ca nuca în perete.

- după repararea terasamentului distrus de viiturile de acum câțiva ani, se poate teoretic circula din nou pe calea ferată Vișeu de Sus-Borșa. Rămâne de văzut dacă se vor reintroduce și trenurile...