Author Topic: Vroom vroom... pe tren  (Read 49646 times)

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Ionut

  • Monarch
  • Legend
  • *
  • Posts: 13.961
  • Karma: +2942/-588
Vroom vroom... pe tren
« on: November 02, 2012, 06:04:15 AM »
Topic pentru discutii, poze, updateuri si stiri despre diverse lucruri vazute si gasite prin trenurile din Romania. Evident, altele decat cele care au topic separat.
Stadiu la zi: Autostrăzi (A) | Drumuri Expres (DX) | Deschideri: A10 lot 3 (recepție când o vrea șefu' ăl mare) | A10 lot 4 (poate în aprilie)
Exploatare: 748,32 km A și 0 km DX | Contractați: 186,867 km A și 0 km DX | Licitație lucrări: 175,734 km A și 121,115 km DX

Ionut

  • Monarch
  • Legend
  • *
  • Posts: 13.961
  • Karma: +2942/-588
Re: Vroom vroom... pe tren
« Reply #1 on: November 02, 2012, 06:06:02 AM »
In tren, spre Iasi, un intercity. Interesant este ca am carte de citit la locul meu (cu lant :D). Si sunt si carti cu QR codes de scanat si citit pe mobil/tableta, ca la metrou. Super. Ne mai civilizam si noi. (Intercity clasa 1, nu stiu daca sunt si la clasa a doua.)
Stadiu la zi: Autostrăzi (A) | Drumuri Expres (DX) | Deschideri: A10 lot 3 (recepție când o vrea șefu' ăl mare) | A10 lot 4 (poate în aprilie)
Exploatare: 748,32 km A și 0 km DX | Contractați: 186,867 km A și 0 km DX | Licitație lucrări: 175,734 km A și 121,115 km DX

aschiutza

  • Youngster
  • *
  • Posts: 49
  • Karma: +17/-4
Re: Vroom vroom... pe tren
« Reply #2 on: November 20, 2012, 02:30:14 PM »
banda de hoti in Constanta furand dintr-un tren de marfa (incepand de la 0:15)

http://www.trafictube.ro/trafic-toate-tipurile/

anacronox

  • Count
  • Ambassador
  • *
  • Posts: 481
  • Karma: +126/-11
Re: Vroom vroom... pe tren
« Reply #3 on: November 23, 2012, 09:03:30 PM »

aschiutza

  • Youngster
  • *
  • Posts: 49
  • Karma: +17/-4
Re: Vroom vroom... pe tren
« Reply #4 on: November 24, 2012, 02:45:25 PM »
E imbucurator faptul ca Romania reapare pe harta producatorilor de locomotive din Europa dupa ce Electroputere a incetat productia acestora.

Locomotivele sunt trealizate de firma Softronic tot din Craiova. Sunt doua modele: Transmontana si Phoenix. Pana acum au fost cumparate de CFR Calatori, filiala din romania a DB si operatorul privatmaghiar MMW. Mai sunt comenzi in derulare din partea MMW si DB Romania pt inca 6 locomotive.

Mai multe detalii tehnice puteti afla aici: www.softronic.ro

POze puteti vedea aici:      http://www.forumtrenuri.com/t1083-locomotive-clasa-48-transmontana

                                       http://www.forumtrenuri.com/t340-locomotive-softronic-phoenix                                     

iuli

  • Duke
  • Legend
  • *
  • Posts: 4.202
  • Karma: +612/-74
    • My blog
Re: Vroom vroom... pe tren
« Reply #5 on: January 15, 2013, 06:49:44 PM »
Organizarea unei noi licitatii pentru reabilitarea Garii de Nord mai asteapta

Quote
Timişorenii mai au de aşteptat până vor coborî din tren într-o Gară de Nord civilizată, curată, aerisită şi cu scări rulante. Deocamdată, programul de reabilitare este blocat de un contract cu o societate belgiană de consultanţă care nu vrea să renunţe la înţelegerea existentă în precedentul proiect de reabilitare. Pe 29 ianuarie, la Paris, este programat un nou termen în proces.
[...]

sursa
-------------------

Watch my roadtrips
MyBlog

ciprebbe

  • Duke
  • Legend
  • *
  • Posts: 6.419
  • Karma: +3342/-80
Re: Vroom vroom... pe tren
« Reply #6 on: January 17, 2013, 04:52:57 PM »
« Last Edit: January 17, 2013, 04:55:46 PM by ciprebbe »
Mai bine sa ratacesti in padure decat fara padure!
E-republik

nenea_hartia

  • Duke
  • Legend
  • *
  • Posts: 1.503
  • Karma: +450/-24
Re: Vroom vroom... pe tren
« Reply #7 on: January 17, 2013, 06:10:36 PM »
 
Directorul CFR Calatori a fost demis

[OFF-TOPIC] Da, se pregătesc peste tot să schimbe oamenii ălora cu oamenii lor. Era o vorbă veche: „schimbarea domnilor, bucuria nebunilor”... [/OFF-TOPIC]

ciprebbe

  • Duke
  • Legend
  • *
  • Posts: 6.419
  • Karma: +3342/-80
Re: Vroom vroom... pe tren
« Reply #8 on: March 05, 2013, 01:15:30 PM »
Cum au învins hoţii de pe calea ferată Guvernul

Quote
De unde se fură cel mai mult

Furturile de instalaţii feroviare şi de componente de siguranţa circulaţiei au ajuns să afecteze, în prezent, 12 din cele 27 de sectoare de circulaţie ale magistralei 800.

Cele mai afectate segmente de circulaţie sunt următoarele:
Regionala Bucureşti
• Podul Constanţa-Gara Băneasa (se fură bobine de joantă)
• Fabrica de pâine Băneasa-Bariera Petricani (bobine de joantă şi relee)
• Complexul Comercial Dragonul Roşu-Gara Pantelimon (bobine de joantă, relee tip „L”, transformatori, cablu SCB)
• Pantelimon-Pasărea-Islaz (relee de semnalizare la trecerile de cale ferată, fir catenar - firul de contact prin care trece curent de 27.000 de volţi)
Regionala Constanţa
• Fundulea-Săruleşti-Lehliu (fir catenar, material mărunt de cale)
• Dragoş Vodă-Ciulniţa (fir catenar, cabluri electrice din instalaţiile subterane, material mărunt de cale, bobine de joantă)
• Perişoru-Ştefan cel Mare-Feteşti (cabluri de la secţiunea macazului, bobine de joantă)
• Feteşti-Cernavodă (bobine de joantă, relee, şină)
• Murfatlar-Valu lui Traian-Ovidiu- Triaj Constanţa (cabluri de la secţiunea macazului, componente de semnalizare, cabluri de la instalaţiile de semnalizare a traficului pe calea ferată, material mărunt de cale, componente vagoane etc.).

Mai bine sa ratacesti in padure decat fara padure!
E-republik

ciprebbe

  • Duke
  • Legend
  • *
  • Posts: 6.419
  • Karma: +3342/-80
Re: Vroom vroom... pe tren
« Reply #9 on: March 10, 2013, 09:13:29 PM »
Falimentul CFR Marfa
 Un reportaj foarte interesant......merita vizionat in intregime (3parti) pt cei carea au ratat emisiunea de duminica de la ora 18.00
Mai bine sa ratacesti in padure decat fara padure!
E-republik

anacronox

  • Count
  • Ambassador
  • *
  • Posts: 481
  • Karma: +126/-11
Re: Vroom vroom... pe tren
« Reply #10 on: April 19, 2013, 02:43:54 PM »
http://www.gandul.info/financiar/low-cost-la-cfr-calatori-10-lei-pana-la-mare-fenechiu-de-la-1-mai-calatoria-pana-la-constanta-va-scadea-la-2-ore-10764399

Alexandra Gătej, preşedintele Consiliului de Administraţie CFR Călători, a declarat pentru StirileProTv că în cazul introducerii sistemului low cost pe calea ferată, "rezervările trebuie să se facă cu câteva luni înainte, un lucru care nu este în firea călătorului român".
asta e gluma buna sa iti iei cu cateva luni in avans biletul.
caz concret. am vrut sa imi fac rezervare la vagon de dormit pe Bucuresti Nord Deva - Deva Bucuresti Nord la IR 1821/1822.  Am putut sa imi iau doar bilet de dus pentru ca data de intoarcere era fix in 30 de zile de la data curenta. De la casa de bilete mi-au spus ca desi apar anunturi ca pot fi cumparate biletele cu 30 de zile inainte, in practica locurile sunt vizibile (deblocate) in sistem abia cu cel mult 20 de zile :o

« Last Edit: April 19, 2013, 02:45:29 PM by anacronox »

nenea_hartia

  • Duke
  • Legend
  • *
  • Posts: 1.503
  • Karma: +450/-24
Re: Vroom vroom... pe tren
« Reply #11 on: May 02, 2013, 11:29:43 AM »
Referitor la întrebarea lui bogdymol din partea cealaltă: da, pe linia cu ecartament dublu (românesc și sovietic) Valea Vișeului-Sighetu-Marmației se circulă în continuare.
 - Crăciunești:





- Sighetu Marmației:


« Last Edit: May 02, 2013, 11:40:01 AM by nenea_hartia »

bogdymol

  • Duke
  • Legend
  • *
  • Posts: 2.634
  • Karma: +636/-31
    • YouTube.com/bogdymol
Re: Vroom vroom... pe tren
« Reply #12 on: May 02, 2013, 12:02:12 PM »
Referitor la întrebarea lui bogdymol din partea cealaltă: da, pe linia cu ecartament dublu (românesc și sovietic) Valea Vișeului-Sighetu-Marmației se circulă în continuare.
 - Crăciunești:



Ceva e ciudat (sau nu inteleg eu bine). Din poza de mai sus vad ca sinele #1 si #3 au fost folosite recent. Niciodata cand am trecut pe acolo nu m-am dat jos sa masor ecartamentul, dar tot timpul am crezut ca sinele din interior (#2 si #3) sunt pt. ecartament normal, iar cele din exterior (#1 si #4) pentru ecartament lat (rusesc). Cum de sunt uzate doar sinele #1 si #3?
Lived, Been, Drove in: A B BG BiH CH CZ D DK E F FIN FL GBZ GR H HR I IRL L M MNE P PL RO RSM S SK SLO SRB UK V
+ Australia, Hong Kong, Macau, Malaysia, New Zealand, Singapore, United Arab Emirates & United States of America
my clinched highways
My wife has just started a travel blog. Check it out here: makeitcount.blog

nenea_hartia

  • Duke
  • Legend
  • *
  • Posts: 1.503
  • Karma: +450/-24
Re: Vroom vroom... pe tren
« Reply #13 on: May 02, 2013, 12:18:48 PM »
^ Nu știu, probabil sunt intercalate. Chiar și așa, ochiometric vorbind, pare că ecartamentele formate de șinele 1+3, respectiv 2+4, sunt egale :o. Oricum, din câte cunosc eu, trenurile ucrainene intră acum în țară pe linia reparată de la Câmpulung la Tisa. Terasamentul acelei linii este acum foarte înălțat (3-4 m) pentru a face față unor eventuale noi viituri ale Tisei, iar linia este izolată cu garduri metalice și supravegheată pe toată lungimea cu camere video. Ceva, ceva se poate vedea aici. Linia pare nefolosită, dar probabil pozele Google sunt mai vechi, înainte de repararea terasamentului.

nenea_hartia

  • Duke
  • Legend
  • *
  • Posts: 1.503
  • Karma: +450/-24
Re: Vroom vroom... pe tren
« Reply #14 on: May 02, 2013, 12:19:57 PM »
@ionut: crezi că ar fi posibil să deschizi un nou thread în care să postăm știri despre întreținerea, modernizarea sau istoricul rețelelor feroviare din România, altele decât Coridorul IV? Voi pune aici pozele de mai jos, dar se potrivesc oarecum ca nuca în perete.

- după repararea terasamentului distrus de viiturile de acum câțiva ani, se poate teoretic circula din nou pe calea ferată Vișeu de Sus-Borșa. Rămâne de văzut dacă se vor reintroduce și trenurile...