DC: Drumuri comunale

Started by ciprebbe, October 18, 2012, 11:10:47 AM

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

dr4qul4

Cocoase inutile care ne vor afecta zeci de ani:
1. Focsani 2. Boita 3. Balcauti
"multe multumiri" proiectantilor
2. Pariu cu hefaistos: 200 lei: UMB nu deschide nimic (min 9 km, chiar si HP)  pe A7 înainte de 15 iunie 2024

Allex

^
QuoteDomnu' constructor... furati mai putin!!!

Mai degraba NU MAI FURAT DELOC!!!
"Asta-i ţara tuturor imposibilităţilor"

DN2 - E85 | Monitorizare A7 Autostrada Moldova

dr4qul4

Mie mi se pare ca au dat cu prenadez peste pamant! exact asa arata!
Puterea Facebook-ului face insa ravagii printre tepari. Presedintele CJ a ajuns sa posteze el in loc sa-si ceara partea si mai tarziu, dupa ce aparea un alt clip pe fb, sa dea explicatii.
Cocoase inutile care ne vor afecta zeci de ani:
1. Focsani 2. Boita 3. Balcauti
"multe multumiri" proiectantilor
2. Pariu cu hefaistos: 200 lei: UMB nu deschide nimic (min 9 km, chiar si HP)  pe A7 înainte de 15 iunie 2024

GDPR

Recepție pentru 11 kilometri de drumuri locale modernizate în comuna Parva

Joi, într-o zonă mirifică din punct al reliefului, în comuna Parva, a avut loc recepția la terminarea lucrărilor pentru cea mai notabilă investiție în infrastructura stradală din toată istoria localității. Nu mai puțin de 11 kilometri de drumuri din intravilan au fost modernizați cu 2,2 milioane de euro, asigurați din fonduri guvernamentale, cu o cofinanțare de 10 procente din partea bugetului comunei, în execuția de un an și jumătate a specialiștilor companiei Dimex 2000 Rebra. Ineditul lucrărilor este că ele chiar au fost la înălțime atât din punct figurativ, cât mai ales la propriu, cu o diferență de nivel de peste 450 de metri. Practic, asfaltul a fost dus în vârful muntelui, pentru drumuri care deservesc 40 la sută dintre cetățenii Parvei. Este vorba de străzile Poderei, Brădățel, Valea Paltinului și Valea Vinului. De altfel, prezent la eveniment, președintele Consiliului Județean, Radu Moldovan, a caracterizat obiectivul în întregul său drept o atracție turistică demnă de Transfăgărășan și Transalpina.

http://www.mesagerul.ro/2016/11/24/recep-ie-pentru-11-kilometri-de-drumuri-locale-modernizate-comuna-parva-asfalt-acolo-unde

Cuneo

Timisoara legata de o comuna vecina printr-o sosea moderna cu doua benzi

TIMISOARA. In a doua jumatate a anului 2016, primarul Nicolae Robu spunea ca vrea legaturi mai bune intre Timisoara si comunele din jurul orasului, atat prin sosele largite, cat si prin piste de biciclete.
Daca soseaua de legatura cu Girocul este in plin proces de refacere, primaria va demara lucrarile si la un alt drum de legatura cu o alta comuna invecinata.

Tinta este de aceasta data e Mosnita Noua, de care Timisoara se poate lega printr-un drum de 1,5 kilometri. Soseaua va porni din cartierul Plopi, de la intersectia cu strada Albastrelelor, si va intra direct pe Drumul Comunal 149, cunoscut ca si Drumul Boilor. Lucrarile vor cuprinde amenajarea carosabilului cu 2 benzi de circulatie, amenajare trotuare, amenajare piste de biciclete, amenajare spatii verzi, asa cum se arata intr-o hotarare pe care consilierii locali vor trebui sa o voteze la urmatorul plen, si care priveste actualizarea studiului de fezabilitate pentru aceasta sosea.
Traseul ar asigura o legatura mai rapida intre Timisoara si zona rezidentiala construita in nordul comunei Mosnita Noua.

Valoarea totala a investitiei pentru realizarea acestei sosele este de 18.714,492 mii lei, iar pentru ca toata documentatia sa fie pusa la punct, consilierii locali vor trebui sa voteze actualizarea studiului de fezabilitate.
Partea de traseu care tinea de comuna Mosnita a fost deja realizat, iar Primaria Timisoara trebuie sa faca doar racordul la acel segment.


http://www.opiniatimisoarei.ro/timisoara-legata-de-o-comuna-vecina-printr-o-sosea-moderna-cu-doua-benzi/23/01/2017

horyatm

Știe cineva care e traseul aici?



Mi se pare o soluție bună pentru vehicule mici în viitor. Dacă s-ar întâmpla un accident mai mare, ar fi bun pentru ambulanțe și echipaje de intervenție, dar și pentru deviere.

O altă variantă ar fi să închidă circulația pe DN68A ca să renoveze acea porțiune și să devieze circulația mașinilor de tonaj mic până în 3,5 sau 7 (depinde cât poate susține acel DC) pe DC 100 (Margina - Coșteiu de Sus) și DC 144 (Coșetiu de Sus - Holdea), iar pentru TIR-uri și camioane să se devieze pe DN7. Eventual acele 2 drumuri să fie transformate într-un singur DJ ca să poate fi finanțate mai ușor.

Oare cât de fezabil și de dificil din punct de vedere economic și al construcției este această variantă?

TibiV

Traseul marcat de tine nu exista.
Probabil ca nici macar ca drum forestier.

DC100 se termina fix in Costeiu de Sus.
Nu uita ca sub padurea "aparent plana" (vazuta din satelit) ai o creasta de munte.
De ce crezi ca austro-ungarii au facut tunel pentru linia CF aflata un pic la nord fata de traseul tau ?....
Mama proștilor este mereu gravidă... :)

adiarc

#97
Quote from: elion on March 25, 2018, 05:29:09 PM
@Europiu - a venit primăvara
Lotul 2 - podurile de la Rădești









multumesc de poze elion..cu precizarea ca primele poze apartin de constructia podului peste Mures in zona Radesti,proiect de care se ocupa Primaria Radesti
"Eficienta" cnair...claimuri de sute de milioane de lei,puse pe tava constructorilor pentru proiecte inexistente ( LD2 sect E ; LD 3 ; A10 )

DESFIINTATI compania Antiinfrastructura

Granata06

Unde se vede lipsa de viziune....podul a fost proiectat cat sa treaca doua autovehicule, latimea partii carosabile fiind de 5 m. Pietonii si biclistii nu exista pentru unii...Asta nu inteleg, faci un lucru nou si te zgarcesti la bani care oricum stim bine unde se duc daca nu in infrastructura.

perfidus

Este un drum comunal sau poate chiar unul de exploatare, spre terenuri agricole, ce trafic crezi ca o sa aiba?
Autostrada Pitesti - Craiova (A12) e ingropata. Se prefigureaza Drumul Expres CrPit (DEx12).; Contract semnat Tr.1 12.2018 - Tirrena Scavi ; Tr.2/L1&L2 finalizat - Spedition UMB ; Semnare contract Tr.3 si Tr.4 16.09.2020  - Spedition UMB ; Licitația pentru ,,Centura de ocolire Craiova Varianta Sud DN 56- DN 55- DN 6" - contract semnat 14.01.2022 - Rizzani de Eccher; "Constructia Variantei de Ocolire Targu Jiu – Finalizare Lucrari" - contract semnat 22.09.2020 - S.E.C.O.L. - stadiu lucrari 60%; "Reabilitare DN 6, Alexandria – Craiova, Lot 2: km 132+435 – km 185+230 – Relicitare" - contract semnat in 08.03.2022 - Ozaltin Inșaat

Granata06

Este un drum care face legatura intre o comuna (formata din 3 sate) + alte 2 sate  si drumul national E 81 care leaga Aiudul de Alba Iulia. Iara cadem in capacana ca nu avem pentru cine. Este o minima decenta sa asiguri siguranta pietonilor si biciclistilor. In fine, este vorba de A10 aici si ne exepediaza imediat Ionut.

perfidus

#101
Am vazut acum ca este drum de legatura pentru Radesti la DN1. Pe undeva ai dreptate, dar este comunal, la judet nu vor obtine fonduri mai multe pentru siguranta pietoni biciclisti , sau in general pentru siguranta drumului, fara o viziune de ansamblu luand in calcul o dezvoltare pe minim 20 de ani.
In plus, ca sa ajungi la E81 se traverseaza la nivel magistrala CF 300 Bucuresti - Oradea. Evident, nici la siguranta traversarii nu se mai gandeste nimeni.
Autostrada Pitesti - Craiova (A12) e ingropata. Se prefigureaza Drumul Expres CrPit (DEx12).; Contract semnat Tr.1 12.2018 - Tirrena Scavi ; Tr.2/L1&L2 finalizat - Spedition UMB ; Semnare contract Tr.3 si Tr.4 16.09.2020  - Spedition UMB ; Licitația pentru ,,Centura de ocolire Craiova Varianta Sud DN 56- DN 55- DN 6" - contract semnat 14.01.2022 - Rizzani de Eccher; "Constructia Variantei de Ocolire Targu Jiu – Finalizare Lucrari" - contract semnat 22.09.2020 - S.E.C.O.L. - stadiu lucrari 60%; "Reabilitare DN 6, Alexandria – Craiova, Lot 2: km 132+435 – km 185+230 – Relicitare" - contract semnat in 08.03.2022 - Ozaltin Inșaat

cfdp

podul de la Radesti este pe drum de exploatare agricola in extravilan

Bogdan_Cluj

Se pare ca podul de la Radesti a fost facut de Consiliul Judetean sau Consilul Local si ca au obtinut finantare prin PNDL ( s-au obținut aproape 1.000.000 euro, prin depunerea unui proiect de finanțare prin Programul Național de Dezvoltare Locală(PND).)
Si ca termenul de finalizare e pe finalul lui 2018, dar constructorul s-a miscat mai repede.
Detalii: https://ziarulunirea.ro/foto-podul-de-peste-mures-intre-dn1-si-localitatea-radesti-peste-80-finalizat-au-fost-montate-grinzile-peste-pilonii-de-sustinere-445701/

TibiV

Mi-e teama ca nici primarul, nici presedintele CJ, nu vor refuza receptia (pentru ca asfaltul de pe pod este prea alunecos sau ca nu sunt bune becurile)  si ca vor fi in stare chiar sa il dea in folosinta !...

Asa sunt autoritatile locale, nu au "sange in instalatie" ca cele centrale...

:D
Mama proștilor este mereu gravidă... :)