[TM] Pasajul Michelangelo

Started by Chagall, October 17, 2012, 09:47:25 PM

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

iuli

S-a definitivat traseul in zona Michelangelo, pe durata lucrarilor la pasajul subteran


QuoteOficialii Primăriei Timişoara au definitivat traseele alternative de circulație care vor fi instituite pe perioada execuţiei lucrărilor în intersecţia Michelangelo. Vedeţi în continuare pe unde vor putea circula şoferii în următoarele luni.

Lucrările la subpasajul Michelangelo vor începe în următoarele zile. Vineri, Comisia de Circulaţie a stabilit mai multe restricţii de trafic pe perioada şantierului, precum şi traseele care vor putea fi folosite de şoferi.
Astfel, şoferii care vor veni pe bulevardul Pârvan, dinspre Mihai Viteazu, vor avea posibilitatea unică în intersecţia Michelangelo de a vira dreapta, pe Arieş-Cluj. Cei care vin pe Aleea FC Ripensia spre Michelangelo, alee care va fi îngustată la un moment dat la o singură bandă pe sens, vor avea posibilitatea unică de a se îndrepta spre podul peste Bega.
Ca şi până acum, pe străzile Arieş-Cluj spre intersecţia Michelangelo vor circula doar taxiurile, salvările şi mijloacele de transport în comun. Acestea vor avea posibilitatea de a se îndrepta spre podul peste Bega, având prioritate faţă de autovehiculele care vin de pe Aleea FC Ripensia şi, pe de altă parte, posibilitatea de a vira stânga, pe bulevardul Pârvan, spre Mihai Viteazu.
Vehiculele care vin din zona centrală, peste pod, pot vira dreapta pe Pârvan, spre Mihai Viteazu, sau pot continua pe străzile Arieş-Cluj. Circulaţia pe bulevardul Corneliu Coposu, spre intersecţia Michelangelo, va fi complet închisă, în prima fază a şantierului.
,,Acolo va fi primul șantier, de la mijlocul intersecției Michelangelo până spre str. Delfinului și, de asemenea, se va lucra și pe o jumătate de pod, pe jumătatea dinspre Parcul Copiilor. Drept urmare, pe pod se va face o îngustare, dar se vor păstra ambele sensuri, în condiții, evident mai grele", a declarat primarul Nicolae Robu.
El a precizat că s-au luat în calcul şi alte variante de dirijare a traficului, însă acestea nu erau la fel de bune.
,,Asta a fost soluția finală care, în opinia noastră, păstrează posibilitatea traficului pe direcțiile de maxim interes. Existau şi alte posibilităţi, dar acelea puteau crea neînţelegeri între şoferi şi chiar exista riscul de accidente", a mai spus Robu.
În ceea ce priveşte extinderea bulevardului Sudului, de la intersecţia cu bulevardul Dr. Iosif Bulbuca până la strada Dr. Aurel Păunescu-Podeanu, primarul Nicolae Robu a declarat că lucrările vor începe în perioada următoare, însă această variantă nu va fi finalizată până la începerea lucrărilor la subpasajul Michelangelo.
,,Dacă nu va funcţiona bine, noi vom căuta şi pe parcurs soluţii de îmbunătăţire", a concluzionat Robu.

sursa

Pentru cei care nu ştiu zona, aici se vede mai clar unde se vor începe primele săpături.
-------------------

Watch my roadtrips
MyBlog

Chagall



Cine vrea o rezolutie maxima sa descarce pdf-ul de aici:)
The Guardian: "Autostrăzile din România sunt ca vampirii, toată lumea a auzit de ele, dar nimeni nu le-a văzut"

Lvs_tm


iuli

QuoteDe luni încep lucrările la Complexul Rutier Michelangelo, un proiect pe fonduri europene care vizează realizarea unui pasaj pe relaţia bulevardul Vasile Pârvan – bulevardul Corneliu Coposu şi reabilitarea Podului Michelangelo. RATT anunţă modificări în circulaţia autobuzelor din 8 aprilie.

[...]

detalii
-------------------

Watch my roadtrips
MyBlog

iuli

De azi au început timid săpăturile la pasaj.
-------------------

Watch my roadtrips
MyBlog

MHN

Impresia mea e ca deocamdata se mai asteapta ceva sau inca sunt aspecte neclare legate de organizarea sau managementul proiectului.
Caci daca ar fi vorba despre neclaritati tehnice, ar fi si mai grav.

Se vede cu ochiul liber ca se intinde prea mult procesul de reorganizare a sensului giratoriu in vederea devierii circulatiei, Adica au trecut aproape doua saptamani de lucru si inca se mai muta borduri, se decupeaza asfalt si se reasfalteaza, lucrari ce in mod normal ar fi trebuit realizate intr-una, hai maxim doua zile, avand in vedere ca devierea va fi temporara.
Insa doar cu 2-3-4 oameni pe santier, nu s-ar zice ca vrei sa finalizezi lucrarea la termen.
Ca sa nu mai zic ca am tot trecut prin zona in fiecare zi, cam la ore diferite, iar pe la amiaza era pustiu santierul, in timp ce dupa ora 16 era deja gata ziua de lucru!

Dupa ce am scris si pe prima pagina, repet ingrijorarea mea fata de soarta proiectului, avand in vedere ca holdingul mama (CCCF), din care face parte societatea constructoare, nu o duce prea bine in acest moment, unele filiale intrand recent in faliment.

Chagall

Poze de azi (18.04.2013)



E in pregatire si varianta alternativa pentru traficul dinspre Olimpia, spre Bastion





De asemenea, tot santierul va fi ingradit... dupa parerea mea, muuuult prea ingradit :(
Chiar si aleile pentru pietoni vor fi deviate.

The Guardian: "Autostrăzile din România sunt ca vampirii, toată lumea a auzit de ele, dar nimeni nu le-a văzut"

Chagall

#22
De azi in zona Michelangelo, traficul a fost deviat.





mai multe poze aici.
The Guardian: "Autostrăzile din România sunt ca vampirii, toată lumea a auzit de ele, dar nimeni nu le-a văzut"

Chagall

Se lucreaza la traseul alternativ, pentru ocolirea zonei Michelangelo.

Bvd. Sudului - stadiul lucrarilor (28.04.2013)







Mai multe poze aici
The Guardian: "Autostrăzile din România sunt ca vampirii, toată lumea a auzit de ele, dar nimeni nu le-a văzut"

udar


MHN

Treaba asta a fost doar in primele zile.
Acum intreg santierul este ingradit, deci chiar nu se mai poate circula decat conform schemei.

iuli

Si mie mi s-a parut ca primele zile a fost nebunie, acum lumea s-a obisnuit ca e trafic nasol si ocoleste zona si in intersectie se circula relativ OK, dar pe zonele ocolitoare e mai mult trafic decat in mod obisnuit.
-------------------

Watch my roadtrips
MyBlog

Chagall

Stadiul lucrarilor la traselul alternativ.
Bvd. Sudului (#19.05.2013)


S-au montat semafoare la intersectia cu Bvd. Dr. Iosif Bulbuca



De asemenea, utilajele sunt pregatite de asfaltat



Mai multe poze gasiti aici.
The Guardian: "Autostrăzile din România sunt ca vampirii, toată lumea a auzit de ele, dar nimeni nu le-a văzut"

bogdymol

Poze recente din zona Michelangelo:

Cred ca se va reabilita si podul Michelangelo:

















Am avut treaba in Timisoara Miercuri si Joi, saptamana aceasta.

Miercuri am luat-o prin zona Michelangelo (atunci am facut si pozele), si cu toate ca am stat putin la coada, nu a fost chiar asa de rau.

Joi am zis sa evit zona, sa vad cum e pe alt traseu (poate e mai bine). Am lasat pe cineva pe str. Pestalozzi si mai aveam 35 de minute la dispozitie sa ajung in zona Facultatii de Constructii. Am ales traseul acesta, dar s-a circulat atat de prost din cauza aglomeratiei, incat pe la jumateatea drumului (OMV de langa Complex) am parcat masina si am luat-o pe jos ca altfel intarziam).
Locuit, Vizitat, Condus în: A B BG BiH CH CY CZ D DK E F FIN FL GBZ GR H HR I IL IRL L LT M MK MNE NL P PL RO RSM RUS S SK SLO SRB TR UK V
+ Australia, Canada, Egipt, Hong Kong, Macau, Malaysia, Maroc, Noua Zeelandă, Singapore, Emiratele Arabe Unite & Statele Unite ale Americii
drumurile mele

MHN

Da, se reabiliteaza si podul. De fapt, acesta va fi ridicat cu o anumita distanta pentru a se alinia la inaltime cu celelalte.
Referitor la trafic, reorganizarea sensului giratoriu din Piata da Vinci (denumirea oficiala a zonei) a influentat negativ circulatia din multe alte zone ale orasului, mai ales din cele adiacente.