[TM] Pasajul Michelangelo

Started by Chagall, October 17, 2012, 09:47:25 PM

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Chagall

Timişoara va avea un pasaj subteran de peste 15.000.000 de euro.
Quote
Zona Michelangelo din Timişoara va fi transformată complet în următorii doi ani. Va fi realizat un pasaj subteran pe care se va putea circula pe relaţia bulevardul Vasile Pârvan – bulevardul Corneliu Coposu şi va fi reabilitat Podul Michelangelo. Primăria va amenaja în zonă un complex rutier pe fonduri europene.
[...]
Perioada de amenajare a complexului rutier Michelangelo este de 18 luni.



Sursa: TiON
The Guardian: "Autostrăzile din România sunt ca vampirii, toată lumea a auzit de ele, dar nimeni nu le-a văzut"

Chagall

#1
In Opinia Timisoarei am gasit o poza cu proiectul, la o rezolutie mai buna.



Si tot din Opinia Timisoarei







The Guardian: "Autostrăzile din România sunt ca vampirii, toată lumea a auzit de ele, dar nimeni nu le-a văzut"

savagedanyro

Pana la urma se apuca anul asta de proiect sau nu ?

TIMISOARA 2021 !

Pelbartus

Inca nu s-a incheiat licitatia, asa ca absolut nici o sansa. Poate in primavara, vara.

radutm

QuoteTraseu alternativ pentru șoferi când vor începe lucrările la Pasajul Michelangelo. Vezi ce soluție a găsit primarul!
.....
Vom face o prelungire a bd. Sudului pe unde este linia de cale ferată uzinală dezafectată nefuncțională până la strada Podeanu în ideea de a crea un traseu alternativ până pe strada Pestalozzi pe axa sud-nord. Am fost sâmbătă pe teren și am umblat prin bălăriile care sunt pe calea ferată. Proiectul în sine va fi unul mai mare și va cuprinde inclusiv legarea străzii Musicescu de bd. Mareșal Constantin Prezan. Se va putea ajunge pe acest nou traseu de pe strada Musicescu, pe bd. Sudului, bd. Prezan, str. Podeanu până pe str. Pestalozzi. Lucrările se vor finaliza în 2013, a precizat primarul Nicolae Robu.
Sursa: http://oradetimis.oradestiri.ro/traseu-alternativ-pentru-%C8%99oferi-cand-vor-incepe-lucrarile-la-pasajul-michelangelo-vezi-ce-solu%C8%9Bie-a-gasit-primarul/actualitate/2012/10/30/
cont inchis

radutm

Cateva detalii interesante despre acest proiect:
QuoteIn acelasi proiect este cuprinsa si reabilitarea podului Michelangelo de peste Bega, ce desparte Parcul Copiilor de Parcul Rozelor.

De asemenea, in paralel ar putea incepe lucrari de extindere la 2 strazi din campusul universitar, dar si construirea a 2 pasarele din sticla pentru studenti, care nu vor mai traversa strada pe la trecerile de pietoni, ci pe deasupra lor.

Pasajul subteran care se va amenaja in complex va face legatura intre bulevardele Vasile Parvan (Corneliu Coposu) si Pestalozzi. Acesta va avea 2 benzi, una pe un sens, iar alta pe celalalt sens. Intersectia va deveni una semaforizata, iar aproape toate strazile care duc in aceasta vor fi largite la cate 3 benzi. De-a lungul strazilor care duc spre intersectie se vor amenaja totodata si piste pentru biciclete, dar si trotuarele pentru pietoni. Cel mai mult va fi de lucru la podul Michelangelo, care se apropie de termenul de expirare. Acesta va trebui consolidat si ridicat de catre constructor, grinda cu grinda, asa ca, cel mai probabil, va fi inchis circulatiei.
Sursa: http://www.opiniatimisoarei.ro/prelungiri-la-bulevardul-sudului-de-la-intersectia-cu-iosif-bulbuca-pana-la-podeanu-in-primavara-incep-lucrarile-si-la-pasajul-michelangelo/30/10/2012
cont inchis

Ionut

Ma bucur ca sunt proiecte de largire a soselelor in Timisoara. Multe bulevarde mi s-au parut extrem de inguste... poate sunt obisnuit cu strazile din B, insa chiar e nevoie de ceva loc prin oras, acolo unde se poate.

Pelbartus

Quote from: radutm on October 31, 2012, 10:31:25 AM
De asemenea, in paralel ar putea incepe lucrari de extindere la 2 strazi din campusul universitar, dar si construirea a 2 pasarele din sticla pentru studenti, care nu vor mai traversa strada pe la trecerile de pietoni, ci pe deasupra lor.

Nu pot sa inteleg de ce nu fac treceri subterane, o sa arate ca nuca in perete acele constructiii peste drum. Plus ca e mult mai usor pt pietoni un pasaj subteran decat unul suprateran.

radutm

#8
^^
Ideea pasajelor pietonale supraterane nu e rea deloc. Nu-i acelasi lucru daca e supra sau subteran. Pasajele pietonale subterane creeaza probleme, mai ales legate de intretinerea lor si de criminalitate. Un pasaj subteran acolo ar putea fi o mare problema din punctul asta de vedere. 

Quote from: Ionut on October 31, 2012, 11:09:36 AM
Ma bucur ca sunt proiecte de largire a soselelor in Timisoara. Multe bulevarde mi s-au parut extrem de inguste... poate sunt obisnuit cu strazile din B, insa chiar e nevoie de ceva loc prin oras, acolo unde se poate.
Spatiu este mai mult decat suficient, dar pana acum a fost un fel de tabu sa te atingi de spatiile verzi. Eu sper sa se faca acolo unde este necesar si sa se protejeze acolo unde nu e cazul sa fie micsorat. E bataie de cap cu mutarea utilitatilor, dar sunt multe zone nevralgice in care se cere largirea drumului.
cont inchis

radutm

Quote Licitatia pentru constructia pasajului Michelangelo, aproape de final
Contestaţia depusă de o firmă şi care a blocat derularea proiectului de construcţie a pasajului Michelangelo a fost respinsă de Consiliul Naţional de Soluţionare a Contestaţiilor. Săptămâna viitoare vor fi deschise şi ofertele celorlalte companii rămase în competiţie, iar lucrările vor începe, cel mai probabil, anul viitor.
Sursa: http://www.tion.ro/licitatia-pentru-constructia-pasajului-michelangelo-aproape-de-final/1205209
cont inchis


iuli

Vai de mama noastră în următorii ani. Sper să se merite suferința...
-------------------

Watch my roadtrips
MyBlog

savagedanyro

Cand ma gandesc ca naveta mea zilnica presupune Girocului-Demetriade si retur la 8:30 si 18:30 imi vine sa ma mut in alt oras :)
Cred ca voi ajunge mai repede de la Arad pe Demetriade decat din Girocului !!!


TIMISOARA 2021 !

MHN

Cand mi-am ales locuinta (acum 5 ani), am avut in vedere si aspectul timpului pierdut in trafic pentru traseul "birou-pat" si retur.
Iar acesta va deveni un aspect tot mai important in procesul de alegere sau schimbare a domiciliului.

Legat de lucrarile la acest proiect, speram sa nu fie surprize pe parcurs si sa nu se intinda prea mult peste cele 18 luni.
Constructorul selectionat in urma licitatiei are referinte bunicele, insa familia din care face parte nu o duce prea bine in acest moment.

radutm

Va fi dureros, pentru ca se aglomereaza si mai mult caile alternative de traversare nord-sud, care sunt deja depasite. Cel putin, daca tot o fac lata, sa ia niste masuri radicale:
- sa desfiinteze prima trecere de pietoni de pe cluj, cea nesemaforizata, si sa ramana doar cea semaforizata
- acelasi lucru se poate face cu trecerea de pietoni de la BRD
- sa taie din trotuar si sa faca o banda in regim de santier pentru virajul la dreapta de pe Parvan pe Cluj
- sa infiinteze un nou giratoriu provizoriu la intrarea de pe Ripensia in intersectie, ca sa nu mai stea traficul care vine din complex pentru cele cateva masini care vin de pe Parvan.

cont inchis