[TM] Pasajul Michelangelo

Started by Chagall, October 17, 2012, 09:47:25 PM

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

NordKapp

O legătură Calea Bogdanestilor - Bulevardul Dâmbovița ar fi aur curat pentru oraș.

MNU

Exact, in schimb primarul viseaza la:
1. largirea pasajului Jiul, care se poate rezolva prin pasaj la Solventul;
2. largirea pasajului Popa Sapca. S-ar fi putut rezolva printr-un pasaj la Baader-Demetriade si inchiderea inelului 2 prin spatiul detinut de Tender. Dar aceasta actiune a esuat cu ani in urma.
3. inchiderea inelului 1 si transformarea lui in sens unic prin fostul pasaj pietonal - cea mai inutila lucrare din toata lista lui Robu.
4. coborarea liniilor in subteran - lucrare imposibila in opinia mea datorita costului si a problemelor tehnice.

In opinia mea prioritatile ar fi:
1. Pasaj la Solventul,
2. Pod la str. Bobalna
3. Pod la Solventul
4. Pasaj si drum de legatura in zona Padurea Verde (optional si cu traversare peste/la nivel cu Calea Lugojului).

chr

Eu zic ca cel mai mare beneficiu l-ar aduce terminarea centurii, dar probabil sunt off-topic, e la DN nu la reteaua oraseneasca.

danutzu_1069

Fiind in delegatie in Timisoara (ii salut pe colegii timisoareni), si stiind de lucrarile din zona Michelangelo, a facut azi o plimbare in zona.
Poze:
Podul peste Bega


Intersectia


spre BRD


spre Politehnica



TibiV

Mama proștilor este mereu gravidă... :)

iuli

Ce parare ti-a facut? Poate ca noi, fiind de aici, suntem mai carcotasi.
-------------------

Watch my roadtrips
MyBlog

danutzu_1069

Ieri mi-am facut drum si am trecut si prin pasaj! Poate nu am fost foarte atent dar nu am vazut indicatoare de orientare la intrarea in pasaj. Adica, spre ce directii poti merge daca o iei prin pasaj (adica spre ce orase). In opinia mea faciliteaza accesul spre Lugoj (dn6 parca). In rest zona la suprafata arata bine. Inca... :)

TibiV

http://www.digi24.ro/Stiri/Digi24/Actualitate/Stiri/Pasaj+subteran+de+52+de+milioane+de+lei+probleme+dupa+sapte+luni

Pasaj subteran de 52 de milioane de lei, probleme după șapte luni
Publicat 09:27 21.12.15

La nici un an după ce a fost inaugurat cu mare fast, chiar de ziua primarului, pasajul subteran Michelangelo, din Timişoara, le dă emoţii şoferilor. În pereţi au apărut crăpături prin care curge apa, iar arhitecţii spun că nu ar fi exclus ca întreaga construcţie să se prăbuşească. ,,Lucrarea e în garanţie, iar fisurile sunt superficiale", încearcă edilul să-i liniştească pe toți.

Cel mai mare proiect de infrastuctură din Timişoara, au apărut deja problemele - pereţii sunt crăpaţi, iar specialiştii spun că de vină ar fi izolaţia, care nu ar fi fost făcută corespunzător. În plus, în zona construcţiei, terenul e mlăştinos.

,,S-ar putea - Doamne ferește! - ca în câteva luni de zile să avem o prăbușire, un colaps", spune Valentin Luca, arhitect.

Fără să fie experţi în domeniu, şoferii spun că se aşteptau la acest gen de probleme.

Șofer: Se știa cu izvorul de sub.
Reporter: Ce anume?
Șofer: Izvorul termal, e normal că îi plin de apă acolo și normal că se surpă.

Șofer: Sunt riscuri mari, nici nu știu cum l-au făcut aici.

Șofer: Aiurea cum să ți se pară că e nou, Robu s-a lăudat că e cel mai super (...), trăim în România, la noi peste tot sunt crăpături sau defecte.

Edilul spune însă că situaţia nu este atât de gravă precum pare. ,,Lucrarea este în garanție, încă o dată nu e cazul, aceste fisuri sunt doar în mortar, producându-se și vibrații, trecând mașini acolo", a declarat Nicolae Robu, primarul Timișoarei.

Construcţia pasajului subteran Michelangelo a costat 52 de milioane de lei, dintre care 33 de milioane au fost bani europeni.
Mama proștilor este mereu gravidă... :)

Ciobby

În absența unei analize tehnice este prematură afirmația că pasajul ar trebui închis ori că există riscul unei cedări structurale. Cel puțin până la amplificarea problemelor existente în acest moment.

Asta nu înseamnă că problemele nu sunt reale. Date fiind obiceiurile de PR ale lui Nicolae Robu, nici încrederea în comunicările oficiale nu poate fi prea mare.

Ciobby

#264
Mi-am amintit un detaliu. Carosabilul din care iese acel firicel de apă este așezat deasupra unei plăci de beton de vreo 50 de centimetri. Apa care iese din asfalt trebuie să treacă prin acea placă de 50 de centimetri.

Dacă s-a lucrat în mod corect, cum de se întâmplă treaba asta?

Cuneo


Șofer: Se știa cu izvorul de sub.
Reporter: Ce anume?
Șofer: Izvorul termal, e normal că îi plin de apă acolo și normal că se surpă.

Șofer: Sunt riscuri mari, nici nu știu cum l-au făcut aici.

Greu de găsit o aberație mai mare! Izvorul termal a ajuns să iasă prin asfalt!!! Nici nu ne mai trebuie apă caldă în Timișoara, luăm cu găleata, dacă săpăm o groapă de jumătate de metru.  :lol:

istvan78

N-am sa inteleg niciodata practica asta a jurnalistilor de a culege un neica-nimeni de pe strada sa-si dea cu presupusul despre probleme tehnice de constructie sau altele... si apoi prezinta "stirea bomba" ca fapt.  >:(

La subiect, cert e ca exista infiltratii de apa prin zidul lateral al pasajului, ceea ce nu cred ca trebuia sa se intample. In acea saptamana cu ger de iarna asta s-a format o formatiune de gheata pe zid, cam la jumatatea inaltimii, de-a lungul unei fisuri. Asta arata ca apa iesea pe acolo, de dincolo de zid. Deasupra formatiunii, zidul era uscat.

Cat de problematica e aceasta infiltratie, nu pot spune eu, si nici individul cu "izvorul de sub".

B.Robert

#267