DN67C "Transalpina" Bengești-Rânca-Sebeș

Started by Ionut, September 16, 2011, 10:24:12 AM

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

BoGDaN

Am fost eu Duminica pana la Obarsia Lotrului dinspre Valea Sebesului si am coborat la Petrosani. E ok. Fara zapada. Atentie la gropi. Pacat ca n-au terminat. Mai mare rusinea sa vezi la Oasa cratere in pamant si poduri neterminate iar spre Petrosani e dezastru.

traveler

Mulțumesc mult pentru aceste informatiile!!  :)

davyl

#77
Bon voyage traveler! J'espère que tu serais émerveillé par toutes les choses que tu vois en Roumanie!  :D

Zona pe care ti-au recomandat-o colegii este superba!  :thumbsup:

traveler

#78
Merci beaucoup Davyl !! :D

(Dar trebuie să mărturisesc că eu sunt un pic dezamagit de Arad (câmpii mari goale), dar eu nu pot să aștept pentru a descoperi Carpați si zona Cazanelor, care pare foarte frumos!  :D )

ashbird

Fie sa renasca numai cel ce har/Are de-a renaste, curatit prin jar,
Din cenusa-i proprie si din propriu-i scrum,/Astazi ca si maine, pururi sï acum!

carutasul

Argumentele din articol sunt unele pertinente, altele nu, iar curtea de conturi e un pic mai conservatoare... by default.
Insa avand in vedere ca deja s-a construit, discutia despre utilitatea ei e usor intutila acum....

florin74

Oricum a fost un scandal monstru cu licitatia, organizata de DRDP-Craiova nu de CNADNR , ROMSTRADE trebuiau descalificati, s-a facut o magarie sa li se accepte experienta (ceva referitor la poduri), de mult trebuia DNA sa-i inhate.

carutasul

Aici probabil ca ai dreptate ( si Sorin Ionita la fel), nu am urmarit discutia la vremea respectiva, dar cand e vorba de Iordache..... Acum insa "raul" e facut, soseaua e construita, nu prea avem ce sa facem altceva decat sa o terminam si sa incercam sa o valorificam cat mai bine - si eventual cat mai ecologic.

nicolaem

chiar vroiam sa postez si eu articolul de mai sus, si vad cu stupoare ca deja e aici, si spre surprinderea mea chiar gasesc comentarii despre inutilitatea acelui drum . sincer ma intristeaza. o zic in calitate de "tzaran" care l-a parcurs cu masina, sau chiar cu bicicleta ( evident nu tot ca nu sunt zmeu).

Discutia "penala", e cu totul altceva, e importanta, dar nu e forum juridic. daca am avea 10 transapine in tara putem vorbi de utilieatea pt al 11-lea. dar nu avem decat unu, a lu ceausescu, iar TA e chiar un drum cu istorie de 2000 de ani, arhiplin acum vara. datorita lui s-au dezvoltat pensiuni in Sureanu, Sugag, Jina, Ranca, Obarsia. Au aparut partiile de sky de la Domeniile Sureanu, cele de la Vidra. Aproape toata cunostiintele mele in ultimii ani prin concedii au trecut si pe acolo, dar noi inca dezbatem daca e util sau nu.

Bine ca ne place sa mergem in Austria la ski, ca la noi drumurile de munte sunt pentru tarani !!!

alecu26

a fost scandal nu doar acolo.

Un lucru mult mai grav s-a facut cu garantiile si liniile de finantare. Pacat...ca nu li s-a dat celor de la Shapir. Au si sefi lor bube, dar macar fac treaba foarte buna.

In plus, mi-a povestit cineva si cum Iordache se batea cu pumnul in piept ca pe el il doare undeva ca nu are acord de mediu, ca el e Iordache.
Drumurile noastre POATE;

dr4qul4

http://www.romaniatv.net/ninsori-viscolite-in-romania-la-inceputul-verii-video_149394.html

De ce e Transalpina inchisa  :D

in ceea ce priveste utilitatea acestui drum, vorbim in cativa ani. sa se termine autostrada pana la nadlac/cluj si sa se dezvolte infrastructura de cazare in zona ( NU cum s-a dezvoltat Ranca). Daca reabiliteaza si Petrosani-Brezoi, aceasta zona va atrage un numar imens de turisti
Cocoase inutile care ne vor afecta zeci de ani:
1. Focsani 2. Boita 3. Balcauti
"multe multumiri" proiectantilor
2. Pariu cu hefaistos: 200 lei: UMB nu deschide nimic (min 9 km, chiar si HP)  pe A7 înainte de 15 iunie 2024

traveler

Buna seara!  :)

Azi m-am dus la Sebeș - la Rânca  fără probleme! Drumul este deschis... (Există un pic de zăpadă, dar poți conduce fără griji) :)

         

Despre drum Transalpina, cred că putem găsi cel mai bun și cel mai rău... în "cel mai bun", peisajul este foarte frumos (cu un potențial turistic imens) :) și unele părți ale drumului sunt absolut genial (de exemplu : câțiva kilometri de drum dupa Obârşia Lotrului (spre Sebeș), sunt frumoase și foarte plăcut de a conduce !!! :)


Si în "cel mai rău", cred că acest drum este cel mai prost drum am văzut vreodată, acest drum este mai degradat decât orice traseu de câmpuri sau pădure în alte țări europene...  :zen:

Cred câ aceste probleme dă nici o dorință de a vizita acest drum pentru turiști. Este o risipă de toate acest potențial turistic...  :(

Și drumul este prea periculos, aproape nici o barieră de siguranță, și nici un semnal, atunci când vine vorba de pericol...  :(


Drumul spre Petroşani este de asemenea o calamitate...


Cu toate acestea, cred că mă întorc în viitor pentru că peisajul și natura sunt într-adevăr foarte frumos!!  :)




davyl

Minunat reportajul tau! Multumim! Un grand merci! :)

Soseaua Transalpina inca nu este terminata (e in mijlocul unui scandal in acest moment) si de aceea nu sunt parapeti peste tot...

Am fost pe acolo de 2 ori si m-as duce oricand :)...

Amities,
davyl

traveler

#88
 :D Avec plaisir !

Ințeleg, mulțumesc pentru această informație! Sper că va fi mai bine în viitor... :)

E la fel pentru mine, voi reveni pe Transalpina! :)

(Probabil că data viitoare voi vizita zona Cazanelor și Transfăgărășan :) )

iuli

Transalpina rămâne închisă circulaţiei auto. Şoferii riscă amenzi dacă se aventurează pe cea mai înaltă şosea din România

QuoteTransalpina, cea mai înaltă şosea din România, rămâne închisă. Pe mai multe porţiuni nu au fost montaţi parapeţi de protecţie şi nici nu s-au făcut marcaje rutiere, aşa că drumul reprezintă un pericol pentru şoferi, spun autorităţile. Cei care se încumetă să ajungă pe şosea, riscă amenzi.



Pătrunderea pe un drum închis se sanţionează cu o amendă de până la 680 de lei.

Autorităţile spun că DN 67C este nesigur pentru şoferi. Oficial, şoseaua este un şantier în lucru, aşa că dacă vreun conducător auto pătrunde pe acest tronson, o face pe propria răspundere.

Principalul motiv pentru care şoseaua nu este deschisă circulaţiei este că o serie de lucrări nu au fost finalizate. Nu sunt montaţi parapeţi de protecţie, nu au fost amenajate rigole pe marginea şoselei şi lipsesc marcajele rutiere.

Modernizarea Transalpina a început în 2009, când firma care face lucrarea a câştigat un contract în valoare de 349 de milioane de euro. Lucrările s-au oprit anul trecut, când societatea a intrat în insolvenţă. Pentru terminarea lucrărilor, se va organiza o licitaţie pentru desemnarea unui nou constructor

Sursa: Digi24

PS: Ignorati agramatii jurnalisti. Se scrie corect PARAPETE nu PARAPETI. E scuzabil la unii dintre noi, dar astia se astepta sa fi terminat o facultate de jurnalism unde gramatica e materie de baza!
-------------------

Watch my roadtrips
MyBlog