News:

3,5% pentru Asociația Pro Infrastructură, singura voce independentă
care monitorizează toate proiectele majore de transport.

Main Menu

DN67C "Transalpina" Bengești-Rânca-Sebeș

Started by Ionut, September 16, 2011, 10:24:12 AM

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

alecu26

wow...ce surpriza? Si ceva ganratii executate? Poate ca exista...dar nu prea au ce sa execute.
Drumurile noastre POATE;


adiarc

a-ti vazut ca in raspunsul primit de la CNandnr , lucrarile de la Transalpina sunt doar suspendate ?...pai cand mama lor au de gand sa rezilieze ??????????
"Eficienta" cnair...claimuri de sute de milioane de lei,puse pe tava constructorilor pentru proiecte inexistente ( LD2 sect E ; LD 3 ; A10 )

DESFIINTATI compania Antiinfrastructura

dr4qul4

cine stie ce clauze are acel contract de nu s-a reziliat pana acum.
Oricum e aiurea deoarece Romstrade NU MAI EXISTA. Cel putin angajati nu mai are.

Am fost in octombrie 2011 pe Transalpina si desi toata presa vuia ca  "Udrea arunca banii pe fereastra pentru un drum pe nicaieri construit de prietenul Iordache" iar eu nu sunt cel mai mare fan al lui Nuti, mi s-a parut un o idee foarte buna pentru dezvoltarea turismului (drum + statiune de ski).
Calitatea asfaltului era foarte buna si era aproape complet: mai erau doar cateva poduri la care se lucra si bineinteles rigolele de scurgere in lipsa carora banuiesc ca lucrarea s-a deteriorat.

In Alta ordine de idei, fosta directoare de HR de la Romstrade (ea a ajuns acolo cand deja treaba se imputise) imi povestea cum Nelu Iordache le facuse case si le luase masini tuturor directorilor din firma (pe banii firmei dar pe numele lor) si cand s-a strans latul si au fugit toti, incerca sa gaseasca solutii ca  sa le ia casele si masinile inapoi.
Bineinteles ca nu a avut cum sa faca acest lucru.
Cocoase inutile care ne vor afecta zeci de ani:
1. Focsani 2. Boita 3. Balcauti
"multe multumiri" proiectantilor
2. Pariu cu hefaistos: 200 lei: UMB nu deschide nimic (min 9 km, chiar si HP)  pe A7 înainte de 15 iunie 2024

frunzaverde

Quote from: dr4qul4 on January 11, 2014, 12:13:29 PM
cine stie ce clauze are acel contract de nu s-a reziliat pana acum.
Oricum e aiurea deoarece Romstrade NU MAI EXISTA. Cel putin angajati nu mai are.

Problema e ca lucrarea a fost facuta in credit-furnizor, deci in mare parte pe banii Romstrade. Probabil asteapta falimentul companiei (care va avea loc cat de curand) pentru a putea declara incetat contractul (fara a plati nimic) - altfel CNADNR e buna de plata tot creditul furnizor in buzunarele CITR care apoi sa distribuie banii aia in bugetul creditorilor.
Cand esti amenintat cu ban permanent pentru ca ai criticat pozitia publica a unui politician, nu se mai poate numi conversatie sau forum, ci campanie electorala. Imi pare rau, dar din pacate, sunt nevoit va urez la revedere!

vancouver

Ce gluma buna... in caz de faliment al Romstrade statul TOT trebuie sa plateasca banii pe contract. Administratorul de faliment se ocupa de colectarea tuturor banilor pentru firma defuncta si ii distribuie conform legii, in ordinea prioritatilor:
1. Salarii si bani de concediu la angajati
2. Taxe la stat
3. Furnizori
4. Actionari (daca mai ramâne dupa ce 1-3 si-au primit TOTI banii.

CNADNR nu va mai da banii catre Romstrade, doar daca CNADNR da faliment ...
Prioritatea zero: A1 Sibiu - Pitești. Prioritate zero virgulă zero: A0 centura București. Importante: A7 Ploiești - Bacău - Pașcani - Suceava; A13 Sibiu - Brașov - Onești - Adjud; A3 Cluj - Oradea; A3 Ploiești - Brașov; A12 Pitești - Craiova; A8 Pașcani - Iași; A4 Constanța - Vama Veche. Toate NUMAI SI NUMAI cu fonduri europene. Un NU categoric oricărei forme de taxare la km pe autostrăzi.

dorum

 :D
logic
...insa mare pacat ca inca nu au au luat masuri de rezolvare a crizei... e un drum care chiar daca nu e Transfagarasanu', se apropie...si ar fi mare pacat sa-l lasi sa se degradeze...

Ionut

Baietii de la EvoTV au mers pe Transalpina dupa ce au vazut Transfagarasanul.
Dati de la min 7:48 pentru Transalpina.

http://www.youtube.com/v/Sy3b6pEroJw&t=7m48s

adiarc

Un motiv in plus ca melci de la CNADNR sa iasa din amorteala.....
Din pacate s-a ajuns ca hartogaraia sa dureze mai mult decat executia in sine....
In rest ....fain videoclipul....
"Eficienta" cnair...claimuri de sute de milioane de lei,puse pe tava constructorilor pentru proiecte inexistente ( LD2 sect E ; LD 3 ; A10 )

DESFIINTATI compania Antiinfrastructura

Schumy

Anul trecut, pe 27 aprilie, am trecut cu autocarul de la Petrosani la Obarsia Lotrului si apoi spre Sebes. Daca intre Petrosani si Obarsie nu mai era aproape deloc zapada, inspre Sebes drumul fusese curatat sa poata trece o masina(a fost interesant in cateva locuri fiindca zapada de pe margine avea in unele locuri bine peste un metru).

Ieri(21 aprilie) inca era inchis drumul de la coada lacului Oasa spre Obarsie desi a fost o iarna cu destul de putina ninsoare. Zapada incepea undeva la 9km dupa, dar cum s-a circulat erau 2 urme de asfalt curat. Am mai mers inca aproape un kilometru si am facut cale intoarsa cand am vazut ca urmele se adancesc si zapada era deja la 15-20cm. Sunt curios daca pana de 1 mai va fi curatata sectiunea(trebuie sa treaca cu lama o data).

In schimb drumul a ramas fix in aceasi stare:
-Sebes-Sugag: este in general foarte bun, marcaje, parapeti(aici puteau fi receptionate lucrarile)
-Sugag - Tau Bistra: cred ca jumatate are strat final de asfalt, marcaje pe alocuri, parapeti montati peste tot, zonele doar cu stratul de fundatie de asfalt au inceput sa se degradeze, lipsesc lucrarile de protectie impotriva caderilor de pietre(caderi de pietre in foarte multe locuri)
-Tau Bistra - Oasa: zona de offroad de langa barajul Tau-Bistra a ramas la fel ca acum 6 ani cand au inceput lucrarile si a mai aparut o zona noua unde a alunecat terenul la un kilometru sau doi dupa, covor asfaltic doar la stratul de fundatie, am numarat 40 de podete acoperite doar de pietris(pe langa mai sunt peste 5 acoperite cu un asfalt, as zice, batatorit cu piciorul), 5 podete cu doar un sens de circulatie practicabil, multe zone cu alunecari de teren, caderi de pietre, o zona cu siroiri noroioase si cireasa de pe tort o zona "final destination"(un zid de sprijin pe marginea raului din care iese jumatate de metru de fier beton ca niste tepuse - daca iesi de pe drum te infigi ca o frigaruie in bat fiindca nu este parapet sau macar o banda)
-Baraj Oasa - coada lacului: toate podurile sunt practicabile doar pe un sens(celalalt sens se asteapta degradarea pentru o lucrare capitala), in cateva zone este strat final de asfalt, zona de cariera este in continuare offroad(doar s-au multiplicat si marit gropile)
-Coada lacului Oasa - 10km dupa: din nou poduri practicabile doar pe un sens, o zona de vreo 500m de offroad, taluzuri distruse si copaci cazuti pe drum din cauza asta(riscul exista si cand e deschisa circulatia), dar mai multe zone cu strat final de asfalt

Pe scurt: dezastru, pericol pentru circulatia publica si o pierdere enorma de bani. Partea tragic-comica e ca pe starea drumurilor de la CNADNR sectorul acesta nu este inchis datorita lucrarilor de modernizare ci sectiunea de la granita judetelor Alba/Valcea pana la Ranca(unde mi se pare ca sunt mult mai avansate lucrarile). Oricum, daca se va relua candva modernizarea, mai mult ca sigur o gramada dintre zonele afectate de alunecari sau neterminate vor trebui refacute integral(pe banii nostri, din nou).

dr4qul4

Ieri am facut o mica plimbare pe Transalpina intre Ranca si limita judetului Valcea.
Din poze veti observa singuri de ce se inchide iarna si in acelasi timp, ce se poate intampla cand lucrarile nu sunt terminate.
Ce nu apare in poze: pe cele mai mari portiuni asfaltul rezista (strat gros de 20 pana la 50 cm!!!) au aparut cateva crapaturi unde santurile sau zidurile de sprijin nu au fost terminate, insa lucrurile arata rau in zonele unde nu s-a turnat umplutura.
Semnele de circulatie au fost doborate de urangutani.
- imediat dupa blocajul pus de politie (cota 1700)

-








ne apropiem de cota 2000


Pasul Urdele (2145) - aici am pierdut din vedere asfaltul si am urcat pe niste pietre (zapada avea si peste 5 metrii pe sosea)




nici vizibilitatea nu era mai buna

coborand spre Latorita norii s-au ridicat pentru scurt timp



De aici am fost nevoiti sa ne intoarcem deoarece nu eram pregatiti prea bine (vroiam sa urcam la Galcescu dar zapda era moale, iar in locurile unde nu era zapada era foarte mult noroi si se aluneca); in plus, ne-a plouat cu gheata de cateva ori iar vizibilitatea era extrem de redusa in anumite momente.
Cocoase inutile care ne vor afecta zeci de ani:
1. Focsani 2. Boita 3. Balcauti
"multe multumiri" proiectantilor
2. Pariu cu hefaistos: 200 lei: UMB nu deschide nimic (min 9 km, chiar si HP)  pe A7 înainte de 15 iunie 2024

alecu26

eu propun sa-l scoata pe Iordache la munca voluntara la intretinut si mici reparatii la aceast drum. Ii mai scade si lui pedeapsa.
Drumurile noastre POATE;

dr4qul4

eu propun sa faca repede o licitatie si sa termine ce e de terminat ca nu mai e asa de mult.
Cocoase inutile care ne vor afecta zeci de ani:
1. Focsani 2. Boita 3. Balcauti
"multe multumiri" proiectantilor
2. Pariu cu hefaistos: 200 lei: UMB nu deschide nimic (min 9 km, chiar si HP)  pe A7 înainte de 15 iunie 2024

adiarc

din pacate nu cred ca s-a schimbat nimic fata de data trecuta , cand ctr cu Romstrade era SUSPENDAT!!!!!!! , pana la pronuntarea falimentului Romstrade...asadar pana atunci ( procedura ce poate dura pana la 3 ani , daca legea nu s-a modificat )......lucrarile vor fii intr-o stare mai deplorabila pe tronsoanele nefinalizate
"Eficienta" cnair...claimuri de sute de milioane de lei,puse pe tava constructorilor pentru proiecte inexistente ( LD2 sect E ; LD 3 ; A10 )

DESFIINTATI compania Antiinfrastructura

ghrt

Contractul poate fi reziliat de administratorul judiciar, dacă este în interesul creditorilor.
Cont (aproape) inactiv.