TR71 "Ister" Brăila-Slobozia-Chiciu

Started by RaduG, May 23, 2021, 11:49:18 AM

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

dr4qul4

#375
sper sa nu plece la 90 de grade la Iazu. Acolo merge facut ceva in unghi ascutit, care sa nu creasca distanta de parcurs.
Bine, nu inteleg de ce trebuie sa ocoleasca Slobozia atat de mult spre Est ..
Cocoase inutile care ne vor afecta zeci de ani:
1. Focsani 2. Boita 3. Balcauti
"multe multumiri" proiectantilor
2. Pariu cu hefaistos: 200 lei: UMB nu deschide nimic (min 9 km, chiar si HP)  pe A7 înainte de 15 iunie 2024

pasadia

Impact minim pe zona protejata (ROSCI sau ROSPA sau ce o fi acolo). Bine, de fapt ca sa nu aiba prea mult de lucru la obtinerea AM-ului.

tom_sawyer

Cel mai greu de ocolit este Însurăței. Chiar sunt curios ce soluție au adoptat, dacă au adoptat vreuna.

naivu

Pt Însurăței cel mai potrivit mi se pare un pasaj peste localitate, ca la Bogata (lângă TgMureș)  :D .

pasadia

Simplu - construiești un drum nou, 2+1 alternativ, fara treceri prin sate, fara intersecții la nivel, fara treceri de pietoni de la sud de Însurăței până la sud de Ianca, cam pe unde te "înțepi" în DX Buzău - Brăila. Ar avea probabil circa 20-25 de km.

RaduG

TR 71 Ister se pare că va avea continuare până la Varna.

Bulgaria va construi două drumuri express de la Varna la Silistra și la Durankulak

Anul acesta încep lucrările la două proiecte de drumuri express, în zona de nord-est a Bulgariei, aproape de România. Unul va face legătura între Varna și Durankulak (municipiul Shabla), iar celălalt va face legătura între Varna și Silistra (port la Dunăre) prin Dobrich.
Informația a fost anunțată la Varna de ministrul Dezvoltării Regionale și Lucrărilor Publice, Andrei Tsekov.


https://bnr.bg/ro/post/101939212

naivu

Poate ar fi timpul să proiectăm continuarea A4 de lângă Olimp (unde o lasă Alternativa Techirghiol) până lângă VamaVeche; actualul proiect de centură a Mangaliei nu mi se pare o soluție ideală. Bulgarii ne-au zis deja unde vor să ajungă, la Durankulak, ar fi timpul să-i contactăm și să stabilim exact unde să ne întâlnim cu proiectele.

roata

#382
Mi se pare o idee foarte sanatoasa de a upgrada un drum existent la un standard superior (drum expres sau autostrada) si cred ca o astfel de abordare s-ar fi putut aplica si in alte cazuri. Actualul DN21/E584 este aproape drept si consider ca ar fi fost o risipa de resurse sa se construiasca un drum complet nou, care sa fie paralel cu DN-ul.
Ceea ce nu inteleg, si va rog sa ma corectati daca gresesc, dar in articolul citat pe pagina anterioara se face referire la "drum expres", insa observ ca va avea numai sensuri giratorii si un singur nod denivelat la Cosambesti. Va fi un DN "la nivel de drum expres", asa cum prin 2010 DNCB a fost modernizat "la nivel de autostrada"? Sau acest TR reprezinta un nou standard de drum rapid la noi in tara?

tom_sawyer

Va fi DN cu 4 benzi, nu drum expres.

dr4qul4

poate totusi se va desprinde din DX Buzau-Braila, in zona Bordei Verde, iar de acolo sa iasa la sud de Insuratei.
Raman doar Baraganu, Iazu, (ambele cu centuri simplu de facut), Slobozia (cu centura planificata).
Chiar daca vor fi si giratorii (desi ar putea sa faca niste pasaje macar la intersectiile cu drumurile principale), tot se va circula decent.
Ce trebuie neaparat, este blocarea crearii altor accese! Practic, sa-i oblige sa-si faca drum paralel, pe cei care vor sa construiasca langa DN21.
Cocoase inutile care ne vor afecta zeci de ani:
1. Focsani 2. Boita 3. Balcauti
"multe multumiri" proiectantilor
2. Pariu cu hefaistos: 200 lei: UMB nu deschide nimic (min 9 km, chiar si HP)  pe A7 înainte de 15 iunie 2024