[TM] Ce-am mai vazut din mers in Timisoara

Started by radutm, October 10, 2012, 10:56:46 PM

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

sebba

o fi "socar", ca asa s-a plantat una fix intre lukoil, gazprom si omv, la iesirea din Arad spre Oradea
Sailing away! S/Y Haimana

udar

O statie Socar este la 500 m ....
Poate nu va fi statie de benzina, eu am presupus asta

MNU

Nu am un reper ca sa-mi dau seama cat e de lata... pare mai degraba o pista pentru biciclete. Poti sa dai cateva detalii... de unde porneste si pana unde se intinde?

TRANSBALKAN461

drumul porneste de la gradina zoo,din parcare si strabate toata Padurea Verde pana la Lacul din Dumbravita.Latimea aproximativa a drumului e de cca 4 m,e loc doar pt o masina.De remarcat e ca pe toata lungimea traseului se amenajeaza rigole ,pe ambele laturi.

MNU

Parerea mea este ca, daca nu are macar din loc in loc locuri pentru a trece doua masini, inseamna ca e pista de primenada/biciclete. Sens unic nu prea cred ca poate fi.

radutm

Nu stiu care este proiectul, si eu am vazut acel drum si m-am intrebat la ce foloseste, dar cert este ca cineva trebuie sa rupa pisica in privinta Padurii Verzi si sa decida fie conservarea ei asa cumeeste, fie amenajarea si aducerea ei in circuitul public...ar fi multe de zis, dar poate ca inainte ne vom edifica in privinta drumului si a scopului in care este construit.
cont inchis

MHN

QuoteDezvoltari imobiliare elvetiene pe 128 ha

Artemis Real Estate, divizia din Romania a grupului elvetian Artemis Holding AG, mizeaza pe infrastructura logistica si de transport a Timisoarei pentru dezvoltarea a cinci proiecte imobiliare in apropierea orasului, pe o suprafata de peste 128 de hectare.
Compania dezvolta o serie de proiecte imobiliare cu profil industrial, dar si cu segmente rezidentiale, in imediata vecinatate a Timisoarei. A achizitionat suprafete mari de teren agricol carora le-a oferit ulterior o destinatie industriala sau rezidentiala, dezvoltandu-le si echipandu-le cu toate utilitatile necesare. Sunt asigurate PUZ-ul si elementele de infrastructura, clientii avand optiunea de a inchiria sau cumpara diverse suprafete. Pe langa vanzarea si inchirierea parcelelor de teren, este posibila si construirea de catre dezvoltator a unitatilor de productie si de depozitare.

"Am ales zona de vest a tarii pentru potentialul de dezvoltare. Avand expertiza din Elvetia, dar si din tari precum Polonia si USA, suntem convinsi ca vom stimula si mai mult apetitul pentru investitii in jurul Timisoarei. Zonele in care proiectele noastre sunt amplasate ofera un acces facil catre cele mai importante noduri de transport din vestul Europei si sunt intr-un proces de evolutie constanta si durabila. Din punct de vedere logistic, regiunea prezinta o serie de avantaje competitive care favorizeaza dezvoltarea in ritm sustinut a afacerilor si poate asigura forta de munca necesara", subliniaza Michael Soormann, administratorul companiei Artemis Real Estate.
Suprafata dezvoltarilor imobiliare depaseste 128 de hectare si include proiectele Sanandrei Industrial Park, Swiss Park Giarmata, Swiss Village Giarmata, Timisoara Airport Industrial Park si Dudestii Noi Industrial Park.
Cel mai avansat este proiectul de investitie de la Sanandrei, in nordul Timisoarei, unde, in prezent, infrastructura este finalizata, inclusiv retelele de apa, canalizare menajera si pluviala, curent electric, gaz, acces la DN 69 la Km 10+510m si la fiecare parcela in parte din parc, drumuri betonate si trotuare.
Cea mai vasta si compacta dezvoltare este cea de la Giarmata Mare - Swiss Park, unde compania detine 103 ha imediat langa autostrada Timisoara - Arad, acesta fiind singurul parc industrial aprobat in acest moment langa iesirea de pe autostrada din zona de nord a Timisoarei.

Timisoara Airport Industrial Park, proiectul de langa Aeroportul International Traian Vuia are o suprafata de 8 ha si reprezinta o oportunitate unica datorita faptului ca este situat in imediata vecinatate a platformelor din incinta aeroportului, ceea ce ii ofera un avantaj competitiv pentru dezvoltari logistice, dar si pentru activitati de servicii si birouri.
Artemis Real Estate este divizia din Romania pe segmentul de imobiliare a Artemis Holding AG, cu sediul in Nidwalden/Elvetia, grup din care face parte brandul Franke - recunoscut la nivel mondial pentru productia de sisteme inteligente pentru bucatarii casnice si industriale, sisteme profesionale pentru cafea, containere de inox pentru bauturi si solutii inteligente pentru pentru bai publice si semi-publice.

sursa

TRANSBALKAN461

Quote from: MNU on September 29, 2014, 11:36:41 PM
Parerea mea este ca, daca nu are macar din loc in loc locuri pentru a trece doua masini, inseamna ca e pista de primenada/biciclete. Sens unic nu prea cred ca poate fi.

Sa sti ca sunt amenajate din loc in loc asemenea abateri in care sa se poata petrece 2 masini,iar avand in vedere ca au fost asternute deja 2 straturi diferite de pietris,avand o grosime considerabila,e greu de crezut ca pentru o simpla pista de bicicleta este nevoie de un strat asa gros de terasament;plus ca rigolele de scurgere a apelor sunt generoase ca si dimensiune/adancime.Ramane de vazut ce va fi; in zilele urmatoare poate apare si stratul de asfalt.

udar

#98
Am aflat astazi un zvon ca va fi benzinarie MOL.

MNU

Se mai practica in tari civilizate, ca aleile de felul asta sa poata fi folosite de catre serviciile de urgenta. La noi nu e cazul, la ce creier de insecta au unii concetateni, nu cred ca se va putea proceda asa. Oricum ar fi, m-ai facut curios... astept sa vad ce iese.


ciprebbe

Mai bine sa ratacesti in padure decat fara padure!
E-republik

A3-UMB-5 alunecari>20m - 1000ron Ciprebbe

iuli

-------------------

Watch my roadtrips
MyBlog

MHN

ziuadevest.ro:
QuoteS-a adoptat regulamentul de indentitate cromatică a clădirilor din Timişoara

Consiliul Local a aprobat Regulamentul privind identitatea cromatică a clădirilor din Timişoara. Unul pentru care s-a folosit ca sursă de inspiraţie Viena, capitala Austriei.
Rolul acestui regulament este de a elimina neconcordanţele cromatice. Regulamentul cuprinde, în afară de setul de reguli destinat atât clădirilor istorice, cât şi pentru cele situate în alte cartiere decât cele istorice, şi modul în care se reglementează relaţia dintre culoarea faţadei şi celelalte elemente constructive (acoperiş, tâmplărie, elemente de finisaje etc.), modul de avizare al lucrărilor şi sancţiuni în cazul încălcării prevederilor prezentului regulament. Sunt permise culorile în care clădirile din Timişoara aveau tratate iniţial faţadele – ocru, crem, verde deschis, nuanţe de gri, potrivit autorităţilor locale. În funcţie de cartier, sunt interzise culorile saturate, stridente, ori închise. "Paletarul de culori permis este unul destul de restrâns, dar oricum cu ceva mai larg decât paletarul de la Viena. Vreau să vă spun că ne-am inspirat din ceea ce există în termeni de reglementare în Viena. Am convenit să generăm şi nişte broşuri în care să dăm modele de bune practică", a spus primarul Timişoarei Nicolae Robu.

Regulamentul interzice colorarea parţială a faţadelor. Proprietarii sunt obligaţi să uniformizeze aspectul cromatic al clădirilor în decurs de 12 luni de la intrarea în vigoare a regulamentului. Va exista o Comisie de Estetică Urbană, care va aviza din puncte de vedere estetic proiectele de reabilitare a clădirilor clasate ca monumente, ansamblu sau sit conform Legii 422 din 2001. Regulamentul privind identitatea cromatică a clădirilor din Timişoara va intra în vigoare de la 1 ianuarie 2015.

MHN

QuotePrimarul vrea gradina de flori ca-n Dubai

O bucată din Grădina Miracolelor din Dubai ar putea fi... ,,transplantată" la Timișoara. E dorința primarului Nicolae Robu, care a fost impresionat la maximum de spectaculoasa atracție turistică din mijlocul deșertului. Edilul susține că i-a dat deja de lucru directorului de la Horticultura, dar nu vrea să ofere mai multe detalii.

Proaspăt revenit din Dubai, primarul Nicolae Robu are un mesaj pentru cei care îl critică pentru faptul că a distrus mai multe spații verzi din oraș. El a apreciat zgârie-norii și construcțiile extravagante din Dubai, un oraș-minune care a ajuns ceea ce este astăzi în numai 20 de ani. ,,Am mai vizitat Dubaiul, dar acum am putut sa vizitez acest superb oraș mai pe îndelete. M-a impresionat tot ce s-a construit acolo, imaginația arhitecților, a urbaniștilor... Cel mai mult m-a impresionat însă faptul că un asemenea oraș, cu trei milioane de locuitori, a fost practic construit în 20 de ani. Practic, din 1994 au început construcțiile semnificative. Asta este absolut fascinant", spune Robu.

[...]




debanat.ro