[TM] Discutii, lucrari si proiecte diverse in Timisoara

Started by radutm, October 10, 2012, 09:25:47 AM

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

TibiV

Quote from: MNU on December 12, 2015, 09:55:15 PM
Da, un semafor cu buton si sincronizat cu cele doua din proximitate (Eroilor si Michelangelo) ar rezolva problema.
Păi sau cu buton, sau sincronizat...
Nu se poate amândouă.
Butonul strică sincronizarea... :)
Mama proștilor este mereu gravidă... :)

MNU

Se poate. Asa e pe Calea Aradului langa casieria UPC. Are un interval determinat de timing-ul intersectiei cu Miresei, dar nu se pune rosu la masini decat daca exista cerere de la buton. Indiferent de momentul apasarii butonului la pietoni, rosu (la masini) se pune doar cand e in intervalul respectiv.

TibiV

Fain.
Dar înţeleg că sincronizarea primează.
De fapt este un semafor permanent pe verde până când apasă cineva butonul, dar trece în roşu doar la momentul în care îi permite sincronizarea.
Corect ?...
Mama proștilor este mereu gravidă... :)

MNU

Exact. Ai descris situatia din punctul de vedere al traficului auto.

Ca pieton, daca nimeresti in interval, vine verde imediat, daca nu, ai un timp de asteptare relativ OK pana la urmatorul interval.

TibiV

Quote from: MNU on December 13, 2015, 10:16:37 PM
Exact. Ai descris situatia din punctul de vedere al traficului auto.

Păi da, că înţeleg ca acolo este problema...
De altfel, singurul loc de ambuteiaj pietonal pe care l-am văzut (şi trăit) este la metrou, Piata Victoriei, la orele de vârf de dimineață...

Dar este foarte bună soluţia "mixtă" de la voi, mai ales că înţeleg că o aveţi deja funcţională în altă parte...

Vă invidiez !... :)
Mama proștilor este mereu gravidă... :)

MNU

Cred ca e functionala pentru ca nu sunt asa de multi pietoni. Daca s-ar ajunge la saturare (pietoni multi) ar functiona ca un semafor temporizat normal.

Oricum, e in curs de implementare pe "fast-forward" un proiect de semaforizare inteligenta in tot orasul, pe fonduri UE aferente 2007-2013. Sper sa termine dar nu stiu ce sa zic. Se vor schimba multe.

dr4qul4

In Bucuresti inca se insista cu trecerile de pietoni cu senzor.... Intr-un mediu ideal, acestea detecteaza pietonul si se aprind becurile galbene pt a semnaliza soferilor..


Intr-un mediu ideal...care nu exista decat in laborator.

In realitate, se aprind cand nu e nimeni pe trecere si raman stinse cand ai pietoni pe ele. Chiar azi-noapte a trecut cineva, imbracat in negru, si senzorul nu l-a detectat. Eu m-am obisnuit cu asta si merg incet mai ales cand sunt stinse.... Insa acum 3 zile politia era acolo si masurau urmele de franare ale unui sofer care s-a bazat prea mult pe senzor..... :((

Semafoare cu buton! singura solutie acceptabila!
Cocoase inutile care ne vor afecta zeci de ani:
1. Focsani 2. Boita 3. Balcauti
"multe multumiri" proiectantilor
2. Pariu cu hefaistos: 200 lei: UMB nu deschide nimic (min 9 km, chiar si HP)  pe A7 înainte de 15 iunie 2024

chr

Una peste alta investitia de la Michelangelo mi se pare nerentabila. S-au cheltuit o groaza de bani si rezultatul e indoielnic.
Practic se circula fluent doar pe sub pasaj, Coposu - Parvan si invers, sub 15% zic eu, din tot traficul prin intersectie.
Restul, se circula exact ca inainte.

iuli

Mie sincer nu mi se pare asa cum zici. In afara de acel dop de pe Ripensia traficul e rezonabil sau spre foarte usor. Poate mai retineti de coada care tinea de la Continental spre Cluj, sau coada care incepea de la Electro. Mai mult de doua semafoare nu am prins niciodata. Sau poate am fost eu norocos cu timmingul si am prins exact perioada cea mai lejera din trafic.
-------------------

Watch my roadtrips
MyBlog

istvan78

Quote from: MNU on December 14, 2015, 06:24:56 AM
Oricum, e in curs de implementare pe "fast-forward" un proiect de semaforizare inteligenta in tot orasul, pe fonduri UE aferente 2007-2013. Sper sa termine dar nu stiu ce sa zic. Se vor schimba multe.
Daaa, asta! Ce stii, se avanseaza cu sistemul asta? Sunt foarte multe locuri in oras unde semaforizarea rigida incurca circulatia. Eu cred ca daca e facut (si intretinut) bine, sistemul de semaforizare inteligent ar schimba fata traficului in oras!

mgh

La trecerea de pietoni (studenti) trebuie un semafor actionat la buton si care respecta unda verde pt masini (Eroilor -> Alesa Stud. -> Michelangelo). Creierul care pt. studentii de pe Aleea Studentilor a decis sa puna semafor pe strada Cluj trebuia sa decida sa puna semafor si pe strada FC Ripensia.

Pelbartus

Pe vremea aia, erau 4 treceri de pietoni functionale pe F.C. Ripensia si toti studentii nu se ingramadeau la o singura trecere, cum este acum. Plus ca in vremea aia, oricum se statea bara in bara din caua intersectiei de la BRD. Nu era nevoie de semafor atunci. Acum da !

iuli

Nu e neaparat vorba de ingramadit. Precum se vede si in filmare e problema de frecventa. Trece un pieton, apoi la 10 secunde altul si asa mai departe. Ceea ce face un flux continuu de pietoni si masinile trec fragmentat, ceea ce produce coada. Daca s-ar crea un dop la pietoni si apoi ar trece un volum mai mare deodata problema ar fi rezolvata. Evident cu legare de verdele de la Expo.
-------------------

Watch my roadtrips
MyBlog

iuli

Guys, stie careva ce is cu stalpii aia noi de umplu intersectiile din Timisoara? In sensul giratoriu de la Iuliu Maniu sunt si pana si in jurul sensului.
-------------------

Watch my roadtrips
MyBlog