[TM] Discutii, lucrari si proiecte diverse in Timisoara

Started by radutm, October 10, 2012, 09:25:47 AM

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

MNU

Nu cred ca intelegeti. Legea spune doar ca trebuie un AVIZ de la Armata. Adica cineva responsabil de la Armata verifica faptul ca proiectul e conform cerintelor, caz in care da AVIZ pozitiv. Atat.

Problema, motivul opriri lucrarilor este lipsa acestui AVIZ.

Daca sub linia de tramvai era un "tub" gol (asa cum s-au reabilitat majoritatea liniilor in zona istorica) ce s-ar fi prabusit la trecerea primelor tancuri? Problema nu e ca nu pot trece tancurile... pentru ca pot, crede-ma... ideea e ca drumul sa ramana perfect, neafectat deloc de traficul militar astfel incat sa ramana o cale de comunicatie perfect functionala. Asta va verifica resposabilul din partea Armatei.

istvan78

Quote from: istvan78 on December 07, 2015, 02:36:40 PM
Da, pentru ca tancurile si alte transportoare militare se impotmolesc la a trece peste o cale ferata... si in timp de razboi chiar vrei sa fii complet dependent de un viaduct care poate fi intrerupt cu o singura bomba bine plasata...  :headbash:

Deci am speranta ca n-ati luat ad-litteram fraza asta, ci cu sensul negat, dupa uzantele sarcasmului..  ;)

Io inteleg ca-i "doar un aviz", intrebarea mea e daca cine va din MAPN (mai) stiu in ce conditii, in ce forma si de catre cine anume trebuie eliberat acest aviz? Si cat va dura pentru a se colecta si procesa toata documentatia necesara?

Si dupa aceeasi logica de ce n-ar fi nevoie de acelasi aviz de fiecare data cand se reabiliateaza o strada sau un pod si se lucra la retelele utilitare?

MNU

In zona (inca mai) sunt unitati militare mecanizate. Strada Bujorilor si Calea Sagului sunt pe traseul unei eventuale deplasari de tehnica. Nu toate strazile au acest statut.

istvan78


iuli

Descoperiti singuri una din marile probleme din infrastructura rutiera din Timisoara in aceasta filmare: https://youtu.be/HDIvivrbaqA?t=14m40s Daca aveti destula rabdare  8)

Chiar sunt curios ce solutii ati gasi pentru rezolvarea problemei.

PS: Ora corecta e plus unu fata de ceea ce e pe inregistrare.
-------------------

Watch my roadtrips
MyBlog

dr4qul4

Trafic lejer. Te invit in capitala sa te enervezi mai mult.

Cam multe camioane in prima parte si cam multe treceri de pietoni fara semafor/buton/iluminate corespunzator.
Cocoase inutile care ne vor afecta zeci de ani:
1. Focsani 2. Boita 3. Balcauti
"multe multumiri" proiectantilor
2. Pariu cu hefaistos: 200 lei: UMB nu deschide nimic (min 9 km, chiar si HP)  pe A7 înainte de 15 iunie 2024

iuli

Nu e vorba neapărat de trafic  lejer sau nu ci de ceea ce creează acel dop de trafic. S-a construit pasajul subteran de pe Michelangelo dar de fapt nu s-a rezolvat problema.

Chiar sunt curios cum credeți că se poate fluidiza circulația mai ales ca intersecția modernizată așa cum se vede în filmare e liberă.
-------------------

Watch my roadtrips
MyBlog

dr4qul4

Prin februarie o sa ajung (in sfarsit) si prin Timisoara. Dau o fuga si pe la pasaj :))
Cocoase inutile care ne vor afecta zeci de ani:
1. Focsani 2. Boita 3. Balcauti
"multe multumiri" proiectantilor
2. Pariu cu hefaistos: 200 lei: UMB nu deschide nimic (min 9 km, chiar si HP)  pe A7 înainte de 15 iunie 2024

MNU

Problema s-ar rezolva daca ineptul nostru primar ar intelege ca trebuie oferite alternative pe la periferie si prioritatea ZERO a orasului este inelul 4. Bucatica ce va intra in lucru la anul (str Constructorilor-str Demetriade) era deja pregatita de pe vremea vechii administratii. Au inceput n'spe proiecte de la zero, dar prioritare pentru Robu, si asta s-a tot tergiversat din cauza unui teren. In tot timpul asta nu se fac demersuri pentru nici o alta portiune.

Ar fi putut incepe un pod la strada Bobalna. Ar fi putut incerca o conexiune B-dul Industriilor-Calea Mosnitei (zona Continental/Optica e horror cand se termina programul). De asemenea, proiectul pasajului Solventul trebuia sa fie deja semnat pe banii UE, mai ales in contextul largirii pasajului Jiul.

In schimb, primarul viseaza si cheltuie bani pentru mai mult trafic langa Cetate si linii CF duse in subteran.

PS. Daca aveti vreunul aces la pagina lui de FB, sa-i explicati ca, daca realizeaza sistemul de semaforizare pe banii UE, nu se mai poate atinge de el sa-l schimbe cand vrea sa reorganizeze circulatia pe inelul 1. Nu asa ziceau cei de la MT despre plata taxei de trecere la Fetesti?

Cuneo


iuli

@MNU iti inteleg nervii fata de Robu sau alte probleme, dar eu intrebam strict de aceasta problema. Nu e admisibil ca pentru o trecere de pietoni sa fie un asemenea blocaj si intersectia de dupa care de obicei creea cele mai mari probleme sa fie goala. Pe trecere din complex precum se vede trece un pieton, trece o masina, mai trece un pieton, mai trece o masina. In ritmul asta e normal acel blocaj care tine pana la NovaTim.

Sunt de acord cu tine ca largirea pasajului Jiul e fara sens daca s-ar face pasajul Solventul. Sunt de acord cu tine ca trebuie sa existe o legatura (sau chiar mai multe) intre Demetriade si Barnutiu. Dar asta nu rezolva problema ridicata de mine.
-------------------

Watch my roadtrips
MyBlog

TibiV

Quote from: iuli on December 12, 2015, 11:51:51 AM
... trece un pieton, trece o masina, mai trece un pieton, mai trece o masina. In ritmul asta e normal acel blocaj care tine pana la NovaTim.

Nu sunt timişorean, dar un semafor nu ar rezolva problema ?...
Mama proștilor este mereu gravidă... :)

iuli

Exact asta zic si eu. Un semafor cu buton ar rezolva. Ar compacta fluxul de pietoni si ar da o cursivitate traficului de masini. Oricum au fost idei fanteziste pentru acea trecere ca de exemplu pasaj subteran sau suprateran.
-------------------

Watch my roadtrips
MyBlog

MNU

Scuze @iuli, nu m-am prins ca la trecerea de pe Aleea Studenteasca te referi.

Da, un semafor cu buton si sincronizat cu cele doua din proximitate (Eroilor si Michelangelo) ar rezolva problema.

Dar ideea pasajelor la str. FC Ripensia si str. Cluj, nu e fantezista. Niste pasaje pietonale cu rampe lungi si "dulci" nu ar fi ceva iesit din comun. E un flux de pietoni continuu si consistent pe toata Aleea Studenteasca. Pasajele ar avea functionalitate in contextul Complexului Stundentesc pe de o parte si centrele universitare pe cealalta.

iuli

Nu ai spațiu să faci pante lungi. Mai ales în dreptul căminului C7 și liceului Vidu. Dincolo, spre cantină ai ceva spațiu. Oricum, metoda ieftină și simplă e un semafor și stresul din zona aia se termină.
-------------------

Watch my roadtrips
MyBlog