News:

3,5% pentru Asociația Pro Infrastructură, singura voce independentă
care monitorizează toate proiectele majore de transport.

Main Menu

[TM] Discutii, lucrari si proiecte diverse in Timisoara

Started by radutm, October 10, 2012, 09:25:47 AM

Previous topic - Next topic

0 Members and 3 Guests are viewing this topic.

Cuneo

Quote from: TibiV on October 26, 2015, 10:33:56 PM
Monte Carlo...
Parca îmi sună cunoscut...
Nu este un loc unde vin baştanii din toată lumea să îşi lase banii ?... :D

Să ne punem totuși în balanță cu Cuneo, un oraș cam cât Lugojul, în care sunt vreo 10 fabrici de mărime mijlocie, turismul aproape că lipsește, eventual e unul de tranzit, iar de  baștani care aruncă cu banii, nici nu poate fi vorba.
Gara este la suprafață, dar liniile trec pe sub oraș prin subteran și ies la suprafață în Borgo San Dalmazzo. Dacă liniile CF în subteran este o necesitate, chestia cu metroul e totuși o "tichie de mărgăritar"! :D

anacronox

eu totusi cred ca este o exageare aici. ce ma face sa cred:
-> orice centru commercial => mall
-> automotor care prinde maximum 160km/h =>tren de mare viteza
-> cladire de 10 etaje => turn/ zgarie nor
Pe logica asta
-> ingroparea sinelor de cale ferata pe care vor circula in continuare trenurile CFR  => metrou

Ioan76

Quote from: anacronox on October 28, 2015, 01:48:43 PM
{...}Pe logica asta
-> ingroparea sinelor de cale ferata pe care vor circula in continuare trenurile CFR  => metrou

Bună observație - în fond tot ce se vrea ( și asta mi se pare rezonabil ) e îngroparea șinelor de cale ferată + exclusiv locomotive electrice. :)

Vlad94

Am tot cercetat prin presă,pe la primărie,birou de urbanism etc. si observ că pasajul de la solventul a dispărut "misterios" din planurile oficialilor. Ciudat,având în vedere faptul că primarul se tot lăuda în 2012,că va face pasaj subteran,apoi barieră,apoi suprateran și acum nimic.Din câte am înțeles,principala cauză ar fi că terenul se află în litigiu și nu poate fi cedat construirii arterei de circulație Dâmbovița-Ronaț.Știe cineva mai mult despre stoparea acestui proiect?

MNU

Nu am putea pune intrebari pe cale oficiala la Primarie? Si pe mine ma deranjeaza lipsa totala de informatii referitoare la statusul proiectului.

In alta ordine de idei, daca se realizeaza doar pasajul peste/sub CF, cat teren din cel aflat in litigiu ar fi afectat? Pana la continuarea cu pod peste Bega, se poate lega la strada Garii

Cuneo

Vestea mult asteptata! O strada importanta din Timisoara se redeschide circulatiei, la 4 benzi. De cand vor putea intra soferii in zona? FOTO!



TIMISOARA. Mai sunt doar cateva zile pana cand soferii vor putea circula din nou pe un tronson din strada Podeanu din vecinatatea Stadionului Dan Paltinisanu. Lucrarile din zona au intrat in linie dreapta, astfel ca in scurt timp soferii vor putea circula pe o strada nou nouta, largita la patru benzi.

,,Pe Podeanu sunt destul de avansate lucrarile pe un prim tronson, anume cel care cuprinde sensul giratoriu din zona Novatim si prima portiune de drum de la Baza 2 a Politehnicii, unde avem un al doilea sens giratoriu. Acolo este aproape gata totul. Se va incepe sa se circule pe aceasta portiune", a declarat pentru opiniatimisoarei.ro primarul Timisoarei, Nicolae Robu.

Insa, chiar daca pe strada a fost turnat asfaltul, inca nu au fost trasate pistele pentru biciclisti, si nici parcarea de 230 de locuri nu a fost inca finalizata. Iar pe un alt tronson din zona lucrarile au fost sistate.

,,Partea a doua din lucrare, de la sensul giratoriu de la Baza 2, care este la intersectia drumului din spatele Liceului Banatul, pana la strada Stan Vidrighin lucrarile mai dureaza, pentru ca am fost nevoiti sa le stopam de mai multe ori, mai mult timp, pentru ca nu sunt rezolvate toate problemele de ducere in subteran, in tubulatura, a liniilor de electricitate", a completat edilul sef pentru opiniatimisoarei.ro.
Podeanu va avea patru benzi, trotuare si piste de biciclete, dar si o parcare cu 230 de locuri. Pentru modernizarea strazii Podeanu au fost alocati 5,5, milioane de lei din bugetul orasului, la care se adauga TVA.
Insa, santierul se intinde pe o zona mult mai mare. Lucrarile au inceput deja si pe platoul din fata stadionului Dan Paltinisanu, unde urmeaza sa fie construit inca un sens giratoriu. Insa, chiar daca zona a fost inchisa circulatiei de mai bine de o luna, muncitorii abia au scos asfaltul si au pregatit terenul pentru noile amenajari.
http://www.opiniatimisoarei.ro/vestea-mult-asteptata-o-strada-importanta-din-timisoara-se-redeschide-circulatiei-la-4-benzi-de-cand-vor-putea-intra-soferii-in-zona-foto/08/11/2015

Cuneo

VIDEO Vezi cum arată noul giratoriu de la Dan Păltinișanu și pistele din jurul stadionului

https://www.youtube.com/v/8Ww5YQhXXls

colinb73

Din draftul de buget 2016 pt TM: http://discutii.mfinante.ro/static/10/Mfp/proiect_buget2016/Anexa3/Ministerul_Transporturilor.pdf

Infrastructura aeriana
- continuarea implementarii programelor strategice de dezvoltare aferente aeroporturilor cuprinse in reteaua centrala de transport europeana (TEN-T), respectiv, Aeroporturi Bucuresti si Aeroportul International Traian Vuia - Timisoara;

Infrastructura rutiera
- continuarea lucrarilor la autostrada Lugoj – Deva; autostrada Timisoara-Lugoj si a variantei de ocolire Timisoara;autostrada Orastie - Sibiu
- Pregatirea pentru constructia variantelor de ocolire Toplita, Tusnad, Sighisoara, Fagaras, Huedin, Barlad si Timisoara Sud.

Transport Intermodal
- realizarea de centre intermodale prin accesarea unor proiecte cu finantare europeana (locatii prioritare: Bucuresti, Timisoara, Oradea, Cluj-Napoca, Bacau).

MNU

Centura Timisoara-Sud cred ca se apropie de 10 ani de "pregatire". In plus, daca am priceput eu bine ce scrie in tabelele alea, are alocare zero lei pe 2016.

colinb73

Quote from: MNU on December 05, 2015, 06:56:42 PM
Centura Timisoara-Sud cred ca se apropie de 10 ani de "pregatire". In plus, daca am priceput eu bine ce scrie in tabelele alea, are alocare zero lei pe 2016.
Da ai dreptate, de fapt cred ca e doar o mentiune nu va fi finantata pt ca majoritatea nu fac parte din masterplan cred ca au fost puse doar asa ca pregatire exact asa cum scrie adica 0 RON

1 VO Vaslui
2 VO Giurgiu
3 VO Sfântu Gheorghe
4 VO Barlad
5 VO Timisoara Sud


MNU

Recent am auzit ca pasajul de pe Calea Sagului e construit pentru tonaj foarte mare in ideea de a suporta si greutatea tehnicii militare. Daca Calea Sagului e posibila ruta pentru tancuri in caz de "ceva", atunci e normal ca aveau nevoie de aviz de la Armata pentru interventii/schimbari in carosabil.

gmtro

Quote from: Vlad94 on November 06, 2015, 03:34:17 AM
Am tot cercetat prin presă,pe la primărie,birou de urbanism etc. si observ că pasajul de la solventul a dispărut "misterios" din planurile oficialilor. Ciudat,având în vedere faptul că primarul se tot lăuda în 2012,că va face pasaj subteran,apoi barieră,apoi suprateran și acum nimic.Din câte am înțeles,principala cauză ar fi că terenul se află în litigiu și nu poate fi cedat construirii arterei de circulație Dâmbovița-Ronaț.Știe cineva mai mult despre stoparea acestui proiect?
- proiectul primăriei la Solventul e mort... Cauza posibilă e preţul mare(25 mil euro) în versiunea de pasaj subteran faţă de cea cu  pod. Cert e că PMT n-a mai mişcat un deget după ce a făcut "noul" SF
- proiectul primăriei prevede doar unirea Bogdăneştilor cu Strada Gării.... pentru restul nu există nimic.
- după ani de procese, lucrurile la Solventul sunt un pic mai limpezi.... deocamdată cei de acolo, se ceartă în instanţă pe împărţirea profitului (obţinut din tăierile cu flexul 8) )

istvan78

Da, pentru ca tancurile si alte transportoare militare se impotmolesc la a trece peste o cale ferata... si in timp de razboi chiar vrei sa fii complet dependent de un viaduct care poate fi intrerupt cu o singura bomba bine plasata...  :headbash:

Scuze, nu e un atac la adresa ta, dar e cu adevarat o lege complet anacronica. Pun pariu ca o trupa intreaga de functionari din MAPN se scarpina acum in cap incercand sa identifice cine si cum ar trebuie sa elibereze acest aviz...

iuli

Înțeleg dacă pe terenul tău vrei să faci un ditamai canalul de irigații. Că ar fi posibil să afecteze deplasările blindatelor sau altor vehicule sau că trebuiesc update-uite hărțile militare. Dar pentru o linie de tramvai din oraș, asta îmi depășește puterea mea de înțelegere.   
-------------------

Watch my roadtrips
MyBlog