[TM] Discutii, lucrari si proiecte diverse in Timisoara

Started by radutm, October 10, 2012, 09:25:47 AM

Previous topic - Next topic

0 Members and 2 Guests are viewing this topic.

Ioan76

Dacă le lansează pe ambele simultan putem să ne asumăm statut de cvasi-sinistrați ...  :-[

MNU

Chiar nu inteleg, ce are ineptu' asta impotriva proiectului de la Solventul?

mircea

Quote from: MNU on September 10, 2015, 07:33:32 AM
Chiar nu inteleg, ce are ineptu' asta impotriva proiectului de la Solventul?
Omul are alte puncte de rezolvat cu banii respectivi.

iuli

Ca de exemplu? Chiar sunt curios ce ai putea sa faci mai prioritar in infrastructura. Chiar nu ai bani nici macar de un studiu de fezabilitate si un proiect serios? Si de restul se ocupa in mandatul viitor. Pentru ca e evident ca va mai castiga un mandat.
-------------------

Watch my roadtrips
MyBlog

mircea

Cine a spus ceva de infrastructură? Are o jucărie electorală de întreținut, mai trebuie să cumpere palmieri, trebuie să pună fântâni arteziene pe o Begă ce se vrea și navigabilă, etc. Nu înțeleg cum poți să ai așteptări de la un om ce n-are toate țiglele pe casă?!

MNU

S-a intamplat "minunea" la lucrarea de pe str. Siemens... au corectat sensul giratoriu astfel incat sa se poata incadra vehicule lungi. In imagini puteti vedea marcata de mine diferenta inainte/dupa.





horatiu.cosma


mircea

#322
Greșeală de exprimare. 10 km e lungimea totală. 60 de metri poate avea bulevardul, după mutarea liniei în subteran.

PS: Va mai curge multă apă pe Bega până să se implementeze așa ceva. Mai ales că se fac și cele două pasaje pe traseu.

Ioan76

^^

E toată porțiunea pe care se află acum liniile ferate - care, prin dezvoltarea orașului, sunt practic integral în oraș.
În principiu nu ar fi nevoie de demolări ... decât eventual din depourile CFR + mutarea gării principale la Gara de Est sau la ( fantasmagoricul ) nod zonal de transport de la Giarmata iar gara centrală actuală să devină doar un punct pentru coordonarea metroului/trenului ușor.

Sincer ... ideea pe undeva nu mi se pare rea - dar pur și simplu nu o văd posibilă la banii și competențele ( sau mai bine zis lipsa lor ) oamenilor din Primărie. Și aici nu mă refer doar la primar sau în principal la el.

MNU

DACA s-ar pune problema vreodata, un eventual tunel ar trebui realizat de catre CNCFR. De asemenea, tunelul trebuie sa suporte trafic de marfa fiind situat pe coridor european si, de asemenea, nu trebuie omis faptul ca inca avem tractiune Diesel (avem inca linii neelectrificate pe cateva directii din Timisoara).

In opinia mea, pornind de la una din estimari vehiculate, 2 mld EUR, acest proiect nu va fi niciodata implementat si nu merita nici macar 1 leu cheltuiti pentru vreun studiu in aceasta directie.

In alta ordine de idei, CNCFR urmeaza sa dubleze si sa reabiliteze linia CF Caransebes-Arad. Avand in vedere ca toate pasajele CF din oras au culei pentru linie dubla si tripla, e usor de intuit ce se va recomanda in SF.

Celor care sustin ca e un proiect de perspectiva, le spun atat: DACA Romania ar avea vreodata 2 mld de EUR pentru CF, si DACA toate problemele tarii pe CF ar fi rezolvate, NU CRED ca se va aloca aceasta suma pentru a rezolva DOAR 10km de cale in municipiul Timisoara. De asemenea nu cred ca Guvernul va aloca vreodata o astfel de suma pentru un singur proiect de o asemenea anvergura redusa. Pentru ca nu poti compara acest proiect cu un eventual tunel la Balota, de exemplu. La Balota e o necesitate iar la Timisoara e un moft.

chr

Ce ar avea sens in Timisoara ar fi mai multe treceri peste / pe sub calea ferata. Dar sa o ingropi complet, doar ca sa poti construi deasupra, e absolut nerealist. Si sa faci nu stiu ce SPF este un atentat la banii contribuabililor locali.

Cuneo

Am fost în orașe europene mult mai mici decât Timișoara (Cuneo, San Remo, Monte Carlo) și calea ferată este în subteran. Nu cred că ideea e nerealistă, ar fi foarte necesară. Problema sunt banii, dar dacă nu visăm măcar pe termen lung, atunci nu mai facem nimic!

dorum

Asa este... dar de la TM la San Remo si Monte Carlo, e distanta de 1 secol, din pacate.... trebuie sa fim constienti de asta, iar in acest moment Metrou in TM e o aberatie... facem Jiul si Popa Sapca cu gandul ca le daramam?... a doua aberatie.... OK, facem rost printr-o minune de 1-2 mld E pt metrou.... cine-l opereaza ulterior? cu ce bani??? ce trafic poate sa aiba un metrou Padurea verde - gara de nord??? sau hai sa fim optimisti pana la capat... Aeroport - Gara de nord???

Parerea mea....

TibiV

Monte Carlo...
Parca îmi sună cunoscut...
Nu este un loc unde vin baştanii din toată lumea să îşi lase banii ?... :D
Mama proștilor este mereu gravidă... :)

Ioan76

Quote from: dorum on October 26, 2015, 10:28:27 PM
{...} facem Jiul si Popa Sapca cu gandul ca le daramam?

Acesta e și pentru mine unul din principalele contra-argumente ...

Quotece trafic poate sa aiba un metrou Padurea verde - gara de nord??? sau hai sa fim optimisti pana la capat... Aeroport - Gara de nord???

Cred că termenul "metrou" e un pic bombastic așa ... să fure ochii - practic ar fi mai degrabă ceva între tramvai și tren intern - și probabil ar exista trafic deoarece totuși e vorba de zona centrală.