News:

3,5% pentru Asociația Pro Infrastructură, singura voce independentă
care monitorizează toate proiectele majore de transport.

Main Menu

[TM] Discutii, lucrari si proiecte diverse in Timisoara

Started by radutm, October 10, 2012, 09:25:47 AM

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

MNU

http://voceatimisului.ro/un-nou-santier-in-centrul-timisoarei-cand-incep-lucrarile-la-pasajul-subteran-care-va-strabate-piata-victoriei-foto/

Quote"Urmează inelul IV, pe care nu-l putem face în totalitate, dar o bună porțiune din el are și fondurile alocate din buget și, la nevoie, vom suplimenta aceste fonduri, în funcție de ritmul în care se va lucra" a adăugat, zilele trecute, Nicolae Robu.

Pentru cine nu a înteles, primarul considera strada de legatură intre str. Constructorilor şi str. A. Imbroane o bună porţiune din inelul IV. Pe bune? Pe ce planetă trăieşte ăsta??

radutm

QuoteCum ar putea Timisoara sa aiba o centura ocolitoare fara bani de la Bucuresti. HARTA si FOTO!

Un proiect care zace de ani de zile prin sertarele Consiliului Judetean Timis ar putea rezolva o buna parte din problema tranzitului prin Timisoara, asta daca politicienii nostri s-ar pune cu toti la aceeasi masa si ar rezolva ceea ce este in puterea lor sa faca.

Un studiu efectuat la inceputul anilor 2000 arata ca o modernizare a drumurilor locale existente deja intre comunele periurbane ar reprezenta cea mai rapida si mai ieftina solutie pentru infiintarea unui inel ocolitor in jurul Timisoarei. Practic, un drum judetean care sa ocoleasca Timisoara si care sa fie gestionat de Consiliul Judetean, spre deosebire soseaua de centura sud care se afla in ograda Ministerului Transporturilor. Propunerea este reluata si in Planul de Amenajare a Teritoriului Judetului Timis, un document oficial publicat de Consiliul Judetean inca din 2012, care recomanda reclasarea drumurilor comunale si transformarea lor in drumuri judetene.
..........

Sursa: http://www.opiniatimisoarei.ro/exclusiv-avem-solutia-cum-ar-putea-timisoara-sa-aiba-o-centura-ocolitoare-fara-bani-de-la-bucuresti-harta-si-foto/04/03/2015
cont inchis

MHN

Astfel de legaturi ar fi benefice in primul rand pentru participantii la trafic din aceste localitati care, de voie de nevoie - in lipsa legaturilor directe, ingroasa numarul participantilor la trafic prin Timisoara.

iuli

MHN are dreptate, ar mai scoate din trafic, orecum, dar titlul nu e corect deloc. Nu poti numi niste drumuri comunale asfaltate cu un strat de bitum centura a Timisoarei. Nici nu se pune problema de a baga trafic greu pe acele drumuri. Si una din problemele majore ale Timisoarei este exact acest trafic greu. Nu poti sa circuli fluent, se distrug drumurile existente si modernizate, se pierd bani pentru reparatii la drumurile reabilitate pentru ca nu au fost proiectate sa tina trafic greu. Acum am birourile pe Rebreanu si stiu ce zic, e CRIMINAL cu TIR-uri in plin oras!!!
-------------------

Watch my roadtrips
MyBlog

MNU

In plus, harta pare ca nu tine cont de centura de NE a orasului. Probabil ca e chiar planul original.

Loc de imbunatatit infrastructura de langa Timisoara este... eu as pune in valoare podul peste Bega din Ghiroda. De asemenea, s-ar putea ranforsa si asfalta drumul dintre Sacalaz si Sanmihai. Si multe strazi de conexiune intre Timisoara si comunele periurbane.

LE: pentru trafic greu de tranzit tot centura la rang de DN e necesara.

radutm

Planul de Amenajare a teritoriului si studiile de circulatie oficiale facute de CJT recomanda transformarea acelor drumuri comunale in drumuri judetene si modernizarea lor.
http://www.cjtimis.ro/upload/Studiu%20de%20fundamentare%20Cai%20majore%20de%20circulatie%20in%20judetul%20Timis.pdf
Ele ar trebui sa constitutie o alternativa pentru traficul usor si nu sa inlocuiasca viitoarea centura. Chiar daca am avea centura completa, acele drumuri sunt necesare dezvoltarii urbanistice in periferia orasului. Toate partile asfaltate sunt astazi foarte circulate pentru ca s-au infiintat multe cartiere rezidentiale dar si platforme industriale, iar populatia in periferie a crescut semnificativ. Prin urmare circulatia intre localitati a crescut. In prezent aproape toate fluxurile de trafic trec prin Timisoara, ceea ce pentru navetisti inseamna multe batai de cap. Legat de traficul greu, desi nu e solutia pentru Timisoara, pe ele se circula deja cu trafic greu pe portiunile existente,doar ca nu sunt tranzitate de tirurile care fac transport international. trafic greu va exista, pentru ca industria este si se va dezvolta la periferia orasului, deci oricum ar trebui proiectate sa sustina si trafic greu.
cont inchis

MNU

Incep lucrarile la noua strada de legatura intre str. Siemens si calea Buziasului. Ieri si azi au demolat casa familiei de romi de pe strada Siemens, de langa Interoptik.

MHN

Intortocheata mai este strada asta Siemens.
Marcheaza, te rog, pe o harta traseul noii strazi, daca-l stii. Merci.

MNU

Doar il banuiesc/intuiesc din descriere. Chiar voiam sa intreb daca nu cumva are cineva o schita cu proiectul. Cel mai mult ma intereseaza dispunerea locurilor de parcare :D.

Quote from: MHN on March 05, 2015, 12:05:15 AM
Intortocheata mai este strada asta Siemens.

Strada Siemens este doar pe partea marcata de mine cu linie punctata. Acea strada virajata nu este strada Siemens.


istvan78

Si ideea cu DJ595D e foarte buna. Pacat ca in momentul de fata sectorul Giroc-Urseni nu e nici macar la stadiu de piatra. E doar o urma de tractor pe pamant si vreo doua podete.

Ce stiti de sectorul Mosnita Noua-Bucovat? Au inceput ceva lucrari deja? Mie mi-ar fi util uneori.

MNU

Incepand de luni dimineata, au inceput in forta lucrarile la strada de legatura "Calea Buziasului - strada Siemens" si parcarea aferenta proiectului.

Chagall

Luni pe la 11:00 n-am vazut nici o miscare in zona.





Iata si planul din proiectul tehnic.

The Guardian: "Autostrăzile din România sunt ca vampirii, toată lumea a auzit de ele, dar nimeni nu le-a văzut"

MNU

Nu pot sa cred ca poza e de luni... ora 11!! Marti dimineata la 08:30 zona din poza ta era decopertata. Am dedus ca au lucrat luni toata ziua.

PS: multumesc de schita. Se pare ca sunt doua sensuri giratorii. Cel de langa Conti pare cam mic, nu e OK pentru camioanele ce vin la fabrica.

MNU

Poze de azi de pe strada Siemens (catre Continental)...



chr

Strada de legatura "Calea Buziasului - strada Siemens" va fi de folos pentru Continental si atat.
Era foarte utila daca o faceau pana in Stan Vidrighin, sa ofere o varianta la giratoriul de la AEM.