[TM] Discutii, lucrari si proiecte diverse in Timisoara

Started by radutm, October 10, 2012, 09:25:47 AM

Previous topic - Next topic

0 Members and 2 Guests are viewing this topic.

MHN

Le asteptam.
Sunt curios, daca stii, cate zile au durat lucrarile?

udar

s-au apucat de sensul giratoriu de pe II de la Brad cu Holdelor si intrarea la Lidl

iuli

Știu că cel puțin două zile a durat doar sa repare șinele. Restul o să mă informez. Și pentru mine a fost o surpriză.
-------------------

Watch my roadtrips
MyBlog

iuli

-------------------

Watch my roadtrips
MyBlog

ciprebbe

Mai bine sa ratacesti in padure decat fara padure!
E-republik

A3-UMB-5 alunecari>20m - 1000ron Ciprebbe

iuli

E aruncat acolo cât să acopere dalele.
După ce m-am uitat și eu la poze am văzut ce aiurea e. Când am trecut pe acolo nu a părut așa de varză.
-------------------

Watch my roadtrips
MyBlog

udar

5 minute din cele 30 min de la Giarmata pana la intrare Timisoara petrecute in Dumbravita

http://www.youtube.com/v/LQQo13vchsA

MHN

@ udar, multam pentru film.

@ iuli, multam pentru imagini si informatii. Eu am trecut duminica pe acolo si am vazut dalele neasfaltate.

radutm

Quote from: udar on November 14, 2013, 10:32:54 PM
5 minute din cele 30 min de la Giarmata pana la intrare Timisoara petrecute in Dumbravita
e jale, nu se mai aude nimic de latirea la 4 benzi?
cont inchis

iuli

Nu se aude nimic dar se intampla ceva interesant, o portiune de pamant de pe marginea carosabila pana la canalul colector se nivela de catre un buldozer zilele astea  :o
-------------------

Watch my roadtrips
MyBlog

MHN

iuli, ce canal colector?! Cred ca tu acum te-ai referit in continuare la iesirea spre Mosnita, acel canal de dupa linia CF avand denumirea populara de "Nobas".
N-ar fi rau sa se largeasca la 4 benzi acea mica portiunea dintre CF si Nobas, insa poate fi si riscant pentru bizoni.
Insa stiu ca CJT are in plan largirea drumului Dj592 chiar pana in Mosnita, lucrarile trebuind sa inceapa anul trecut, de fapt.

Pe cand radutm, intreba despre largirea la 4 benzi a Dj691 de la iesirea din TM spre Dumbravita.

iuli

Da, la acel canal ma refeream, o sa vin cu poze cand mai ajung prin zona.

In alta ordine de idei:

QuoteVa anunt cu bucurie ca saptamana aceasta ne-au fost predate 4 studii de fezabilitate extrem de importante:
1. Studiu de fezabilitate pt largirea subpasajului si strazii Popa Sapca
2. Studiu de fezabilitate pt largirea subpasajului si strazii Jiul
3. Studiu de fezabilitate pt realizarea unui nou subpasaj pe sub calea ferata in Zona Solventul (inclusiv pod peste Bega)
4. Studiu de fezabilitate pt crearea inelului 4 de trafic auto
Joi, 21.11.2013, aceste studii vor fi supuse aprobarii Consiliului Local. Aprobarea lor va insemna implicit unda verde pt trecerea la etapa a doua a investitiilor in cauza, ce consta in elaborarea Proiectelor Tehnice si a Documentatiilor de Executie. La primavara, acestea vor fi gata si se vor putea organiza licitatiile pt contractarea executantilor, astfel incat in toamna lui 2014, sa poata incepe lucrarile la cel putin unul din subpasaje si la inelul 4.

Citat de pe pagina de facebook a lui Robu.
-------------------

Watch my roadtrips
MyBlog

MHN

Asteptam cu interes imaginile.

In ceea ce priveste lucrarile la pasaje, mi s-ar parea si mie logic ca mai intai sa fie realizat pasajul de la Solventul iar abia dupa aceasta sa fie incepute lucrari de largire la celelalte.
Iar SF-urile sper sa fi fost facute pe bune, nu pe genunchi.

iuli

Nu stiu de ce dar eu inca sunt de parere ca la Solventul mergea un pasaj suprateran, un fel de continuare a podului Muncii, care putea si el sa fie inclus in proiect pentru a fi reabilitat. Ideea mea e in genul ca urci de pe Iuliu Maniu sa treci Bega si tot ramai pe pasaj pana peste calea ferata cu cai de coborare in diverse puncte.

Eu zic ca varianta cu pasaj subteran va fi realizat pe cand voi fi bunic  :(
-------------------

Watch my roadtrips
MyBlog

iuli

Pe surse, dar de foarte mare încredere, din primăvara anului următor vor începe licitaţiile pentru lărgirea DJ592 Timişoara - Moşniţa Nouă la 2 benzi pe sens. Se va face în aşa fel cu licitaţii, contestaţii, etc. încât lucrările să înceapă cel târziu în vara lui 2014.

Tot în primăvară vor începe şi lucrările la calea ferată OMV, iar la traversarea DJ592 se va uni cu vechea cale ferată astfel încât să existe trecere la nivel peste o singură cale ferată.

Şi acum vestea proastă, linia de tramvai dintre Moşniţa Nouă şi Timişoara nu mai e o prioritate. Eu un altfel de a spune bye, bye! Declarativ nu s-a renunţat la ea, dar nu se mai fac eforturi de niciun fel pentru avansarea proiectului.
-------------------

Watch my roadtrips
MyBlog