[TM] Discutii, lucrari si proiecte diverse in Timisoara

Started by radutm, October 10, 2012, 09:25:47 AM

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

nenea_hartia

Îmi cer scuze dacă există în altă parte un topic pe acest subiect, dar nu l-am găsit. Are idee cineva ce e cu povestea asta? Mulțumesc anticipat!

Lvs_tm

Mai in gluma mai in serios, omu' cred ca nu si-a luat pastilele de dimineata.
Nu cred ca stia nimeni nimic, de aceste planuri pana astazi, dar chiar si asa, e doar o gluma proasta. Sau, cel putin asa vreau sa cred.
Dpmdv cel mai intelept lucru ar fi ridicarea liniei pe estacada.

elphax

Dacă se concretizează un plan sigur vom face un thread. De data asta primarul nu are nici o vină  :D proiectul cică ar fi al CFR. Care nu e în stare sa modernizeze gara de 15 ani. Deci sa nu visăm la estacada

Quest

Quote from: nenea_hartia on May 02, 2017, 08:42:24 PM
Îmi cer scuze dacă există în altă parte un topic pe acest subiect, dar nu l-am găsit. Are idee cineva ce e cu povestea asta? Mulțumesc anticipat!

Da, cica CFR ar vrea sa-l construiasca, avem noi in oras o trecere la nivel cu CF, foarte aglomerata, vezi pe googlemaps cauta str Baader.
Giratoriul suspendat ar rezolva problema complet.

http://www.tion.ro/cfr-construieste-un-sens-giratoriu-la-10-metri-inaltime-in-timisoara/1824852
Common sense will get you far !

nenea_hartia

Mulțumesc tuturor pentru răspunsuri.
@Quest: cunosc Timișoara bine, am locuit mai bine de un an acolo. :)

chr

Nu se fac ele lucrari din bani europeni.
O sa se faca din banii CFR, ca doar ii prisosesc.
Si nu vine un reprezentant CFR sa ne minta, vine Robu, ca doar CFR e in ograda lui.
Asta ca sa ne facem vise cu Baader si sa uitam de Solventul.

elphax

se planuieste largirea la 2 benzi a strazi Lidia, se vor amenaja si 2 giratorii noi gen turbo-giratie, vor largi giratoriul mare de la AEM. Interesant e ca vor face benzi separate in exteriorul giratiei pentru transportul in comun si pasaje subterane pentru pietoni

personal cred ca prima banda va fi folosita ca si parcare si ca nu vor avea mare succes pasajele pt pietoni


http://www.tion.ro/se-pregateste-un-mare-santier-in-sudul-timisoarei-sensul-aem-va-fi-largit-strada-lidia-va-avea-4-benzi/1841313

Ionut

Interesant. Cred ca e primul giratoriu de genul asta de la noi?
Sunt curios cati vor intelege cum se foloseste.
Dar oricum :thumpsup:

Harry

^^Sunt vreo 2 in Constanta, e drept de mici dimensiuni, unul pe Aurel Vlaicu (zona Campus) si unul pe Mamaia (zona Pescarie). Lumea intra in ele la fel de haotic ca intr-un giratoriu normal...

Dominik

You're in Steelers Country

epuru

Aveti idee ce planuri au pe Calea Sagului? Doar schimba bordurile sau ii bate gandul sa si largeasca la 3 "mini benzi" pe sens?

Prin presa locala n-am vazut nimic scris despre lucrarile astea aparute "din senin".  ???

elphax

pare a fi o simpla borduriada
la cum au facut nu cred ca vor sa inghesuie inca o banda, ar fi mers cel mult pe un sens, deci ar fi trebuit sa deplaseze putin linia bordurii

faza e ca in ultimii 10 ani, inlocuind repetat stratul de asfalt, acesta s-a "inaltat" si bordurile au 5-6 centimetri maxim, presupun ca vor fi putin mai inalte cand termina

elphax

Este un proiect mai vechi, s-au facut in trecut diverse lucrari, se avanseaza cu pasi mici. Lucrarile au mers in paralel cu alte proiecte de centura, autostrada spre Belgrad, drum legatura nou spre autostrada etc
Majoritatea drumurilor nu permit accesul traficului greu dar mai sunt incalcari de reguli, mai vezi din cand in cand cate un TIR. Lucrarile nu sunt foarte complexe dar ajuta mult micul trafic auto



DC 46 Sacalaz - Dudesti Noi (intersectia DN 6) a fost transformat in drum judetean cu indicativul DJ591C si a fost introdus pe lista de investitii a CJT pe 2017, recent s-a aprobat la finantare prin PNDL2 ( inca este galben pe aceasta poza)

Portiunea Mosnita Noua - Bucovat - Remetea este foarte folosita de cei care merg spre Lugoj sau spre A1 . La fel si portiunea care trece prin Dudestii Noi, practic leaga soseaua care merge la Arad cu cea care merge la Cenad.

Voi mai posta noutati cand apar

Lvs_tm

Personal, ma ajuta extraordinar de mult aceasta varianta, desi e cam ingust drumul, dar plecand din zona de S, Soarelui, spre A1, Remetea, salvez destul timp si nervi.

Cuneo

A fost dezvaluit si e ca 'o tema muzicala'. Cum va arata primul pod care se va construi la Timisoara dupa 50 de ani. Foto

TIMISOARA. Moment important la Timisoara, unde a fost dezvaluit proiectul primului pod peste Bega ce va fi construit dupa o jumatate de secol, dar si a unei pasarele pietonale.

Acestea vor lega malurile canalului in zona Ilsa si vor fi amenajate dupa planurile unui arhitect roman din Viena, care a lucrat pentru cele mai importante birouri de arhitectura din lume, dar si dupa cele ale unui birou de arhitectura din Timisoara, Gaivoronschi & Andreescu.
Propunere estetica pentru prima pasarela pietonala noua peste Bega, dar si pentru un nou pod auto cu patru benzi in zona ISHO este spectaculoasa.

Mulberry Development, dezvoltatorul proiectului ISHO, a finalizat proiectarea podului auto si pasarelei pietonale peste raul Bega, parte din solutia propusa pentru realizarea inelului II de circulatie, planificat sa traverseze zona Take Ionescu, in care va fi construit cel mai modern ansamblu rezidential din Timisoara. Proiectarea este realizata de dezvoltator in cadrul parteneriatului pe care acesta il are cu Primaria Timisoara si va fi donata municipalitatii pentru realizare.

A fost aleasa varianta de a separa traversarea pietonala de cea auto.
Propunerea pentru pod, semnata de biroul de arhitectura Gaivoronschi & Andreescu din Timisoara, este simpla si eficienta, dar eleganta si bine integrata, urmarind sa ofere o solutie pragmatica, functionala pentru doua benzi de circulatie pe sens si implica costuri optime de implementare.

In acelasi timp, pasarela ofera ocazia realizarii unei lucrari deosebite din punct de vedere architectural incluzand un amfiteatru spectaculos ce coboara la Bega si punand un accent deosebit pe iluminatul pe timp de noapte.
Proiectul pasarelei este semnat de arhitectul timisorean Bogdan Zaha, care in prezent profeseaza in Viena. Proiectarea tehnica a podului si a pasarelei este realizata de SSF, o companie timisoreana care proiecteaza poduri in Germania si Romania, intregul proiect propus fiind realizat de specialisti timisoreni.

"Traversam o perioada prolifica pentru oras, am angajat si continuam sa angajam mari proiecte, atat noi, administratia publica, cat si mediul privat, respectiv unele proiecte le facem impreuna, proiecte care vor transforma in bine, vor moderniza radical Timisoara. Deja putem spune ca Timisoara de maine a inceput sa-si arate fata. Salutam in mod deosebit colaborarea cu dezvoltatorul ISHO care se materializeaza intr-un proiect public-privat de anvergura ce poate servi drept exemplu pentru alte investitii", apreciaza Nicolae Robu, primarul Municipiului Timisoara.

Dezvoltatorul asigura finantarea proiectarii inelului II care porneste de la strada Baader si ajunge pana la sensul giratoriu de pe strada Pestalozzi, proiect pe care il doneaza Primariei in vederea licitarii lucrarilor si implementarii, avand sprijinul dezvoltatorului ISHO. In plus, portiunea care va traversa proiectul ISHO va fi proiectata si executata in regim de bulevard cu patru benzi pe cheltuiala dezvoltatorului, urmand ca lucrarea sa fie donata orasului.

"Inca de la ideea realizarii noului nostru proiect am avut in vedere o componenta importanta prin care sa contribuim la dezvoltarea intregii zone ISHO, dar si a orasului. Solutia generata de noi va asigura o legatura coerenta a inelului II de circulatie de pe strada Baader, peste pod pana la sensul giratoriu de pe strada Pestalozzi unde se leaga de inelul existent. Venim cu o propunere pentru o utilitate publica care sta in picioare oriunde in Europa, atat din punct de vedere functional, cat si estetic, in deplina armonie cu dezvoltarea urbana din zona, data de proiectul imobiliar multifunctional ISHO. Colaborarea noastra cu biroul de arhitectura Andreescu si Gaivoronschi e deja bine cunoscuta, dar ne bucura, totodata, noua colaborare cu arhitectul pasarelei, Bogdan Zaha, al carui parcursul profesional include o perioada de 6 ani petrecuta in prestigiosul birou de arhitectura Zaha Hadid, recunoscut international pentru lucrarile emblematice din mai multe metropole ale lumii", nuanteaza Ovidiu Sandor, dezvoltatorul ISHO.

,,Tema a fost de a realiza parapetii de protectie care il fac sa fie perceput ca o sculptura care se fragmentează. E ca o tema muzicala, iar farurile vor avea un rol important la lasarea serii,,, a explicat arhitectul podului, Vlad Gaivoronschi.

,,Va deveni un loc pe Bega in care poti sa mergi si sa stai. Introidce un concept folosit in oras: share space, unde masinile, pietonii si biciclistii impart un spatiu zona va deveni una importanta de locuire. Va fi o zona de popas si relaxare. Proiectul prevede si un ponton incorporat in pasarela,,, a adaugat Bogdan Zaha, arhitectul pasarelei.

Proiectul realizat de investitorul ISHO va fi predat Primariei Timisoara in octombrie, anunta omul de afaceri Ovidiu Sandor.

,,Dupa ce primim proiectul, vom incepe demersurile pentru licitatie. Speram sa fie gata in 2020,,, a spus primarul Nicolae Robu.



http://www.opiniatimisoarei.ro/a-fost-dezvaluit-si-e-ca-o-tema-muzicala-cum-va-arata-primul-pod-care-se-va-construi-la-timisoara-dupa-50-de-ani-foto/15/09/2017