[TM] Discutii, lucrari si proiecte diverse in Timisoara

Started by radutm, October 10, 2012, 09:25:47 AM

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

iuli

Drumul Timisoara – descarcare autostrada la patru benzi: un proiect pe care se merge pe repede-inainte

QuoteProiectul drumului care urmează să lege descărcarea de pe autostradă de la Giarmata de Timișoara, prin Dumbrăvița, pe patru benzi, intră în linie dreaptă. Președintele Consiliului Județean Timiș, Sorin Grindeanu, spune că miercuri, pe ordinea de zi a plenului instituției pe care o conduce, va exista un proiect referitor la acest lucru.

Sorin Grindeanu a propus încă de la începutul mandatului său realizarea acestui drum, mai precis extinderea la patru benzi. Drumul pe patru benzi ar urma să pornească de la Giarmata, de la descărcarea de pe autostradă, să se conecteze cu centura Timișoarei, apoi, prin Dumbrăvița, să iasă pe patru benzi către Timișoara, respectiv până la sensul giratoriu de la Kaufland.

În bugetul rectificat al Consiliului Județean Timiș, care urmează să fie supus votului consilierilor, s-a propus suma de 1,4 milioane lei pentru procedurile de expropriere legate de acest drum.

,,Miercuri vom avea un proiect de hotărâre pentru lărgirea la patru benzi a drumului Timișoara-autostradă. E un proiect pe care vom merge pe repede-înainte, și asta este viteza cu care i-am rugat pe colegii mei să lucreze", a spus Sorin Grindeanu.

Practic, în toamnă, se poate depune acest proiect pentru a se accesa fonduri europene.

Sursa: tion.ro
-------------------

Watch my roadtrips
MyBlog

Cuneo

Esti de acord sa fie patru benzi in Dumbravita? Dezbatere publica pentru largirea drumului

Consilierii județeni vor să dea bani pentru lărgirea la patru benzi a drumului județean care trece prin Dumbrăvița. Înainte de asta însă, cei interesați sunt așteptați la o dezbatere publică, ce va avea loc marți, chiar în localitatea de lângă Timișoara.

Consilierii județeni vor să dea bani pentru lărgirea la patru benzi a drumului județean care trece prin Dumbrăvița. Înainte de asta însă, cei interesați sunt așteptați la o dezbatere publică, ce va avea loc marți, chiar în localitatea de lângă Timișoara.
http://www.tion.ro/esti-de-acord-sa-fie-patru-benzi-in-dumbravita-dezbatere-publica-pentru-largirea-drumului/1687130


iuli

Zece zile pana cand se da in folosinta drumul de la Sacalaz la Sanmihai [...]

QuoteDrumul de la Sânmihaiu Român la Săcălaz va fi dat în folosință în zece zile. Acum se fac ultimele lucrări, iar bucata din centura alternativă a Timișoarei va fi disponibilă pentru circulație foarte curând.

Drumul este folositor în special celor care pleacă din Sânmihai, Utvin, ori Freidorf și vor să ajungă la Săcălaz, Ronaț sau Mehala, fără a sta la cozi interminabile în oraș.

Drumul de la Sânmihaiu Român la Săcălaz este parte a unei centuri alternative a Timișoarei pe care dorește să o realizeze Consiliul Județean Timiș. Centura alternativă ocolește Timișoara și ar urma să lege Calea Aradului (DN 69) de Sânandrei, va trece prin Dudeștii Noi, pentru ca mai apoi să meargă spre Săcălaz, apoi Sânmihaiu Român și în final să ajungă la Șag.

Conform reprezentanților Consiliului Județean Timiș, drumul poate fi dat în folosință în maxim zece zile. Mai sunt de făcut drumuri laterale și accese la case și acostamentul. În momentul de față, drumul este cu semnul interzis pe el, dar este circulabil.

Lucrările la drumul Sânmihai – Săcălaz au început în 17 august 2015, au fost sistate în 23 decembrie 2015 (pe perioada iernii), și au fost reluate în 31 martie 2016. Valoarea contractului este de 11 milioane lei (TVA inclus), fonduri provenite din bugetul CJ Timiș și Programul Național de Dezvoltare Locală. Lucrările presupun asfaltarea a 5,5 km și construcția unui pod nou (18 metri lungime și 6,5 m – partea carosabilă). Firma care se ocupă de lucrări este Superconstruct SRL Timișoara.

Centura care se va forma în jurul Timișoarei din drumurile care leagă localitățile din jurul orașului va fi una destinată traficului ușor.

,,Unele drumuri comunale trebuie să le preluăm, cel de la Sânandrei până în Calea Aradului. Vrem ca finalul să fie următorul: de la Calea Aradului şi până la Şag un singur drum de trafic uşor, e important să facem această menţiune pentru că trecem prin localităţi. Îmi este imposibil să stabilesc un termen pentru finalizarea acestui drum, pentru că nu depinde doar de consiliul judeţean prima etapă ca să preluăm aceste drumuri comunale. Este nevoie şi de hotărâri de consilii locale, dar până la începutul anului viitor tot ceea ce ţine de acte, de preluare de la consilii locale ar trebui să se întâmple şi eu consider că le putem face până la sfârşitul acestui an. Traseul drumului porneşte de la DN 69 Timişoara- Arad – Sânandrei – Dudeştii Noi – Săcălaz- Sânmihai – Şag. Acest drum ar face legătura din partea de Nord a oraşului pentru a permite accesul până în Sudul oraşului la Şag. Cred că e de folos ca şi trafic, mai ales că vom vorbi de trafic uşor", spunea Sorin Grindeanu la mijlocul lunii septembrie.

Sursa: tion

Traseu: https://goo.gl/maps/WTTp5aFoEN42
-------------------

Watch my roadtrips
MyBlog

voicul

Vorbesc doar de trafic usor pe aceasta centura (buna idee, bine ca implementeaza), dar cu traficul greu?
Adica sa nu treaca traficul greu prin sate ci doar prin TM? Ca eu nu vad alta alternativa pentru traficul greu decat prin TM.

iuli

Alternativa va fi centura de sud, la anul si la multi ani!
-------------------

Watch my roadtrips
MyBlog

iuli

Proiectul largirii la patru benzi a drumului de la autostrada spre Timisoara, respins de consilierii din Dumbravita

QuoteConducerea Consiliului Județean Timiș a propus lărgirea la patru benzi a drumului care leagă descărcarea de pe autostradă de la Giarmata cu Timișoara, prin Dumbrăvița. Deși trebuie accesate fonduri europene pentru acest proiect, până la jumătatea lunii decembrie, Consiliul Local Dumbrăvița a respins proiectul. Viceprimarul din localitate spune că este vorba de condiții, chestiuni tehnice, la care reprezentanții Dumbrăviței țin și că există cale de comunicare pentru ca proiectul să meargă mai departe.

[...]

Sursa: tion
-------------------

Watch my roadtrips
MyBlog

Ionut


iuli

Draci stie, posibil ca se leaga de faptul ca deja stalpii de troilebuz au fost montati prea aproape de actualul acostament, poate ca vor sa faca si variante de virat la stanga de pe drumul principal, ceea ce inseamna ca in anumite zone va avea practic 5 benzi, poate ca vor sa includa in proiect si modernizarea unor strazi din localitate (un fel de schimb, eu va las sa va faceti strada, noi primim bani pentru alte proiecte).
-------------------

Watch my roadtrips
MyBlog

chr

Eu cred ca abordarea e gresita. Timisoara trebuie legata mai bine la A1, dar prin drumuri noi, prin afara localitatilor. Tot nu se intelege odata ca traficul de tranzit trebuie separat de cel local.

iuli

Da, in momentul in care vei avea un ring complet ca centura a Timisoarei cu pasaje denivelate si din el sa porneasca descarcari ale autostradei atunci nu vei mai avea problema cu tranzitul prin Dumbravita. Localitatea va trebui sa isi rezolve singura atunci traficul local din si inspre oras. Se pare ca nimeni nu gandeste in viitor si cu bataie lunga in timp ci doar sa carpeasca pe structura existenta. Trist!
-------------------

Watch my roadtrips
MyBlog

dorum

pt traficul local, Dumbravita nu are nevoie de 4 benzi... daca se rezolva descarcarea A1 prin drum nou, drumul prin Dumbravita poate ramane asa

Cuneo

Girocul are nevoie de 4 benzi și Dumbrăvița, prin care trece DJ 691 Timișoara-Lipova nu? În Dumbrăvița, Giarmata, Pișchia, se construiesc case și vile la foc automat, populația e în creștere, la fel va fi și traficul local.

Cosminescu

Si eu cred ca Dumbravita are nevoie de 4 benzi. Localitatea e intr-o continua dezvoltare, si lasand asta la o parte, chiar daca s-ar rezolva problema cu descarcarea A1 printr-un nou drum, cred ca foarta multe lume ar prefera in continuare sa mearga inspre A1 prin Dumbravita pentru simplul fapt ca este mai la indemana. Ma refer aici la  lumea care locuieste in zona lipovei, cei care vin din zona Iulius Mall si se indreapta spre autostrada - si bineinteles si in sens invers... Si in general toata partea asta de NE a orasului.

iuli

Site care monitorizeaza traficul din Timisoara pe baza datelor stranse de pe Google Maps.

http://www.trafficindex.org/timisoara/
-------------------

Watch my roadtrips
MyBlog