[TM] Discutii, lucrari si proiecte diverse in Timisoara

Started by radutm, October 10, 2012, 09:25:47 AM

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Cosminescu

Legat de traficul din Timisoara... Pareri/feedback legate de cum se circula de cand s-au pornit toate semafoarele cu scopul de a obtine celebra "unda verde"?

iuli

Nu am traversat orasul pe arterele principale, asa ca nu stiu. In plus, cica predarea proiectului va fi dupa 1 noiembrie si oricum va mai suferi mici ajustari in timp.
-------------------

Watch my roadtrips
MyBlog

iuli

Consilierii din Dumbravita sunt de acord cu extinderea la patru benzi a drumului de la autostrada la Timisoara

QuoteProiectul lărgirii la patru benzi a drumului de la descărcarea de la autostradă din Giarmata către Timișora, prin Dumbrăvița, a fost votat de consilierii din cele două localități. Deși la mijlocul lunii octombrie consilierii locali din Dumbrăvița nu au votat proiectul, acum acesta a trecut. Au avut câteva detalii tehnice pe care le doreau cuprinse în proiect, iar acum viceprimarul din localitate spune că 99 la sută din solicitări au fost aprobate și cuprinse în proiect.

[...]

Sursa: tion
-------------------

Watch my roadtrips
MyBlog

iuli

Legat de noile semafoare, am facut o tura pe cele mai importante bulevarde duminica cand e trafic lejer. Se poate vedea cum e cu noua semaforizare, complet desincronizata si aiurea. Desi semafoarele sunt puse unde trebuie in 90% din cazuri numai unda verde nu au.

https://www.youtube.com/watch?v=yr14PLEChoQ
-------------------

Watch my roadtrips
MyBlog

voicul

Eu cred in sincronizarea semafoarelor pe rosu - curs obligatoriu in vreo facultate.
Nu ca este util pentru soferi sau mediu, dar in mai multe orase apare aceasta unda rosie, deci e clar ca sunt implicati niste experti!

Cosminescu

Se pare ca s-au pornit 90% din semafoare, dar nu sunt deocamdata sincronizate... Destul de ciudat. Pentru ca din ce tin minte, ni s-a prezentat acest proiect ca fiind functional de la 1 noiembrie. Iar acum sincronizarea functioneaza doar partial, pe anumite bulevarde. Macar acolo se vad beneficii? Gen pe Take...

Horațiu 87

Cale liberă pentru lărgirea la patru benzi a drumului de la descărcarea de pe autostradă spre Timișoara, prin Dumbrăvița

Drumul la patru benzi de la descărcarea de pe autostradă de la Giarmata spre Timișoara, prin Dumbrăvița, are cale liberă. Asta după ce și consilierii locali din Dumbrăvița au votat în favoarea acestui proiect. Într-o primă fază, acum aproximativ două săptămâni, consilierii din localitatea de lângă Timișoara au fost împotriva acestui proiect deoarece acesta nu întrunea anumite detalii tehnice solicitate de ei. Acum lucrurile s-au rezolvat, iar proiectul a fost votat.
Proiectul presupune lărgirea la patru benzi a drumului care pleacă de la descărcarea de pe autostradă de la Giarmata, trece prin Dumbrăvița și ajunge la sensul de la intrare în Timișoara, de la Kaufland. Proiectul va fi realizat pe fonduri europene, care trebuie accesate până în data de 16 decembrie.

,,Le mulțumesc tuturor consilierilor din comunele Giarmata și Dumbrăvița, care au înțeles să nu se opună modernizării și dezvoltării, votând proiectele de hotărâre locală a căror finalitate va fi lărgirea la patru benzi a drumului care străbate Dumbrăvița. Totodată, vreau să îi asigur pe locuitorii comunei Dumbrăvița de cele mai bune intenții și de faptul că această lărgire a drumului nu va aduce traficul greu în localitate, că acest drum nu se va transforma într-o descărcare de pe autostradă și că unicul scop este o fluidizare reală a traficului infernal din localitate", a scris Sorin Grindeanu, președintele Consiliului Județean Timiș, pe facebook.

http://www.ziuadevest.ro/35-actualitate/65457-cale-libera-pentru-largirea-la-patru-benzi-a-drumului-de-la-descarcarea-de-pe-autostrada-spre-timisoara-prin-dumbravita

IlisescuV

Intradevar cea mai mare parte a traficului este local si era nevoie de aceasta largire. Ar trebui facut in genul drumului TM-Giroc ca sa poti face si stanga relativ usor.
Sper ca e doar o greseala a lor si nu opresc cele 4 benzi in giratoriul de la Kaufland pentru ca din giratoriu pana la semafor (cam 100m) nu sunt 4 benzi. Sper sa nu iasa iar o romaneasca.
Ar mai fi si giratoriul de pe centura de la iesire din Dumbravita spre Giarmata unde coloana se intinde destul de mult si destul de des pe sensul Giarmata-Dumbravita. Sper sa schimbe si acolo ceva.

adi

^^ pai eu am inteles ca e vorba de la autostrada pana in Timisoara, inclusiv Giarmata...right?

IlisescuV

Corect. De la autostrada pana in TM. Prin Giarmata nu prea e problema in afara de calea ferata. Primul hop e giratoriul de pe centura de la intrare in Dumbravita iar traficul mai intens incepe cam de la jumatatea comunei. Acolo e bara la bara pe ambele sensuri de dimineata pana seara.

chr

Quote from: IlisescuV on November 06, 2016, 05:19:13 PM
Sper ca e doar o greseala a lor si nu opresc cele 4 benzi in giratoriul de la Kaufland pentru ca din giratoriu pana la semafor (cam 100m) nu sunt 4 benzi. Sper sa nu iasa iar o romaneasca.
Sunt 4 benzi pana in giratoriul de la Kaufland de mai bine de 1 an.

Cosminescu

Daca nu ma insel... 4 benzi sunt doar pana la intersectia  cu Str. Consctructorilor (directia Timisoara-Dumbravita). De la aceasta intersectie pana la giratoriul de la Kaufland e doar o banda pe sens.

elphax

problema e dupa giratoriu. de acolo traseul e ingust, giratoriul are 1 singura banda
in plus s-a facut linie de troleibuz si stalpii sunt foarte aproape de sosea, practic nu incap inca 2 benzi intre stalpii respectivi. si toata linia de troleibuz e facuta cu bani europeni. daca se modifica lucrarea atunci sunt obligati sa returneze toate fondurile venite la UE -  foarte multa bataie de cap si costuri suplimentare

a doua problema e la Giarmata -  traficul de pe autostrada e inghesuit pe o sosea cu o singura banda, ce trece prin sat si peste CF. sunt cozi cam tot timpul.

Ca idee,  din Timisoara pana la nodul de autostrada faci  mult mai mult timp decat de la nod pana la Arad

Cosminescu

In Giarmata nu cred ca va fi problema extinderea drumului la 4 benzi. M-am tot uitat cand am trecut pe acolo.. Pare suficient spatiu si pe stanga si pe dreapta pentru o noua banda. Plus ca Giarmata e efectiv in dreapta drumului 691, asa ca giratoriul deja existent rezolva toate problemele de trafic, nu au batai de cap cu organizarea altora acolo.
In Dumbravita e cel putin interesant sa zicem... In primul rand pentru ca soseaua trece prin mijlocul localitatii (nu prin Vestul ei ca in cazul Giarmatei). Vor trebui amenajate mai multe intersectii (5 la numar daca tin minte bine). Dupa parerea mea in intersectiile respective - daca nu se opteaza pentru sensuri giratorii - va fi nevoie de 5(6?) benzi chiar, asta in cazul in care vrem sa avem 2 benzi care merg spre autostrada  / Timisoara + o banda pe sens pentru traficul local - riveranii care vor sa vireze in siguranta spre strazile pe care locuiesc. Daca se merge pe ideea cu 2 benzi din care in interesectiile de care vorbesc una e spre stanga (pentru riverani...) atunci avem in continuare o singura banda spre autostrada / tm. iar traficul va fi in continuare gatuit, pentru ca si acum problema nu e neaparat cu localnicii... ci cu cei ce tranziteaza Dumbravita.
Si colac peste pupaza... Sa vedem ce se intampla cu stalpii de troleibuz... E mai mult decat evident ca spatiul ramas intre drumul actual si acei stalpi nu incape o noua banda.... Poate ii vor reloca un pic mai la dreapta? Ca d'eh... asa e normal. Facem azi ceva , sa avem maine ce demola / muta :)

voicul

Al doilea oraş din România care ar putea avea metrou în viitorul apropiat

Nicolae Robu, primarul Timisoarei, vrea metrou în oraş. În bugetul primariei pe acest an au fost alocati 137.000 de lei pentru studiul de prefezabilitate pentru reconfigurarea traseului de cale ferata in Timisoara prin introducerea liniilor in subteran.

http://www.money.ro/al-doilea-oras-din-romania-care-ar-putea-avea-metrou-in-viitorul-apropiat/