Author Topic: [TM] Infrastructura rutiera  (Read 90425 times)

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

elphax

  • Officer
  • ***
  • Posts: 101
  • Karma: +29/-33
Re: [TM] Infrastructura rutiera
« Reply #375 on: November 07, 2016, 10:41:19 AM »
problema e dupa giratoriu. de acolo traseul e ingust, giratoriul are 1 singura banda
in plus s-a facut linie de troleibuz si stalpii sunt foarte aproape de sosea, practic nu incap inca 2 benzi intre stalpii respectivi. si toata linia de troleibuz e facuta cu bani europeni. daca se modifica lucrarea atunci sunt obligati sa returneze toate fondurile venite la UE -  foarte multa bataie de cap si costuri suplimentare

a doua problema e la Giarmata -  traficul de pe autostrada e inghesuit pe o sosea cu o singura banda, ce trece prin sat si peste CF. sunt cozi cam tot timpul.

Ca idee,  din Timisoara pana la nodul de autostrada faci  mult mai mult timp decat de la nod pana la Arad
mii de hectare de padure taiate ilegal dar nu putem amenaja cateva partii de ski pentru ca nu putem taia cativa copaci?

Cosminescu

  • Officer
  • ***
  • Posts: 114
  • Karma: +18/-29
Re: [TM] Infrastructura rutiera
« Reply #376 on: November 07, 2016, 11:26:10 AM »
In Giarmata nu cred ca va fi problema extinderea drumului la 4 benzi. M-am tot uitat cand am trecut pe acolo.. Pare suficient spatiu si pe stanga si pe dreapta pentru o noua banda. Plus ca Giarmata e efectiv in dreapta drumului 691, asa ca giratoriul deja existent rezolva toate problemele de trafic, nu au batai de cap cu organizarea altora acolo.
In Dumbravita e cel putin interesant sa zicem... In primul rand pentru ca soseaua trece prin mijlocul localitatii (nu prin Vestul ei ca in cazul Giarmatei). Vor trebui amenajate mai multe intersectii (5 la numar daca tin minte bine). Dupa parerea mea in intersectiile respective - daca nu se opteaza pentru sensuri giratorii - va fi nevoie de 5(6?) benzi chiar, asta in cazul in care vrem sa avem 2 benzi care merg spre autostrada  / Timisoara + o banda pe sens pentru traficul local - riveranii care vor sa vireze in siguranta spre strazile pe care locuiesc. Daca se merge pe ideea cu 2 benzi din care in interesectiile de care vorbesc una e spre stanga (pentru riverani...) atunci avem in continuare o singura banda spre autostrada / tm. iar traficul va fi in continuare gatuit, pentru ca si acum problema nu e neaparat cu localnicii... ci cu cei ce tranziteaza Dumbravita.
Si colac peste pupaza... Sa vedem ce se intampla cu stalpii de troleibuz... E mai mult decat evident ca spatiul ramas intre drumul actual si acei stalpi nu incape o noua banda.... Poate ii vor reloca un pic mai la dreapta? Ca d'eh... asa e normal. Facem azi ceva , sa avem maine ce demola / muta :)

iuli

  • Duke
  • Legend
  • *
  • Posts: 4.085
  • Karma: +527/-73
    • My blog
Re: [TM] Infrastructura rutiera
« Reply #377 on: March 21, 2017, 08:30:21 AM »
Quote
[...]

Un capitol pe care se vor aloca bani în acest an este infrastructura de drumuri. Vor fi realizate cu bani din bugetul județului mai multe drumuri. Este vorba despre modernizare DJ 593 (PT, consultanță, audit circulație) – 1,498 milioane lei, modernizare DJ 693, interconectare la A1 – Arad (PT, consultanță, audit circulație) – 2,98 milioane lei, modernizare DJ 691, lărgire la 4 benzi – Centură Timișoara și Centura Timișoarei – Autostradă A1 (PT, consultanță, audit circulație) – 2,76 milioane lei, reabilitare DJ 684 – Coșava – Tomești – Luncanii de Sus (PT, consultanță, audit circulație) – 2,64 milioane.

Sunt alocați bani (79,5 milioane lei), la capitolul Transporturi, pentru mai multe drumuri pe care sunt programate lucrări în acest an: DJ 693 B Iohannisfeld – Ivanda – 9,18 milioane lei / din creditul CEC, 9,08 milioane, ranforsare sistem rutier DJ 681 – Făget – Drăgsinești – 17,3 milioane / din creditul CEC, 15,8 milioane, reabilitare DJ 691A Mașloc – Remetea Mică – Charlottenburg – 7,7 milioane / din creditul CEC, lărgire 4 benzi DJ 592 Timișoara – Moșnița Nouă – 1 milion
sporire capacitate circulație DJ 609D – centură de ocolire Aeroport – 7 milioane, construcții spațiu servicii și control pentru verificarea tonajului DJ 691 – 500.000 lei, asfaltare DJ 591C DN6 – Săcălaz – 3 milioane, asfaltare DJ 609 Valea Lunga Română – Cliciova – 2 milioane, asfaltare DJ 609F Bazoșu Nou – Bazoș – 1 milion.

[...]

Sursa: Tion
-------------------

Watch my roadtrips
MyBlog

Cosminescu

  • Officer
  • ***
  • Posts: 114
  • Karma: +18/-29
Re: [TM] Infrastructura rutiera
« Reply #378 on: March 21, 2017, 11:00:46 AM »
DJ693: E vorba mai exact de partea cuprinsa intre Ortisoara si nodul de pe A1.
 
Nu mi-e clar ce inseamna: "DJ 691, lărgire la 4 benzi – Centură Timișoara și Centura Timișoarei – Autostradă A1"
Adica: "largire la 4 benzi - Centura Timișoarei – Autostradă A1" e clar. Dar ce vor sa spuna cu: "lărgire la 4 benzi – Centură Timișoara". Au in plan sa largeasca centura la 4 benzi, sau?

In plus, vad ca la toate scrie: "(PT, consultanță, audit circulație)". Asta inseamna ca banii de la bugetul judetului vor fi folositi doar pentru PT (Proiect Tehnic), consultanta si audit circulatie? In caz ca e asa, banii pentru realizarea efectiva a lucrarilor de unde vor veni?

ioio_viola

  • Youngster
  • *
  • Posts: 30
  • Karma: +18/-6
Re: [TM] Infrastructura rutiera
« Reply #379 on: March 27, 2017, 04:44:40 PM »
Inseamna ca se largeste drumul de la intrare in Dumbravita pana la Centura si de la Centura pana la Autostrada.