Piața auto second hand în România

Started by Ionut, October 02, 2012, 10:51:31 AM

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Ionut

Mașinile hibride și electrice, achiziții mai sigure pe piața second hand. Samsarii fug de ele

Mașinile hibride și electrice second hand reprezintă achiziții mai sigure pe piața second hand, față de mașinile pe benzină sau diesel, deoarece aceste mașini sunt neatrăgătoare pentru samsari, iar șansele de a da peste un automobil cu kilometri dați înapoi sau cu avarii mari în istoric sunt mici, reiese dintr-o analiză realizată de autoDNA.ro – platformă de verificare online a istoricului mașinilor.

Prețurile pentru mașinile hibride second hand pornesc de la sub 5.000 Euro. Sunt modele din prima și a doua generație, cu o vechime de 10-15 ani. O verificare a istoricului este neapărat necesară pentru a depista eventualele intervenții asupra kilometrajului, dar și avariile suferite în timp. Pe piață se găsesc și mașini hibride scumpe, a căror valoare poate depăși 100.000 Euro.

Prețurile pentru mașinile electrice second hand pornesc de la circa 10.000 Euro și pot trece de 100.000 Euro, cele mai răspândite modele fiind Renault Zoe Z.E. și Nissan Leaf. Verificările autoDNA.ro în istoricul mașinilor electrice rulate a relevat că nu există intervenții asupra kilometrajului, iar avariile au fost de valoare mică.

0-100/Hotnews

voicul

Am fost surprins sa vad ca sunt 10.640 de masini SH EURO 5 pe Autovit, 5801 EURO 4 si 5600 EURO 6.
Asta sunt majoritatea.

Problema e ca multe din ele sunt doar pe hartie EURO, nu si la esapament.

dr4qul4

Problema e ca mai nou se vând pe fb. De la 10 ani în sus. Dacă vrei mai noua..... Poate cu volan pe dreapta.
Cocoase inutile care ne vor afecta zeci de ani:
1. Focsani 2. Boita 3. Balcauti
"multe multumiri" proiectantilor
2. Pariu cu hefaistos: 200 lei: UMB nu deschide nimic (min 9 km, chiar si HP)  pe A7 înainte de 15 iunie 2024

voicul

Si pe OLX. Nu prea are rost sa dai 10% din bani luati pe masina, ca sa platesti anuntul pe Autovit.  :)

Ionut

In februarie s-au inmatriculat aproape 40.000 de masini second-hand si 8.700 noi

In februarie s-au inmatriculat in tara aproape 40.000 de masini second-hand din import si, desi numarul este semnificativ, este cu 42% sub februarie 2017 care a fost luna record de cand exista statisticile Politiei. In primele doua luni totalul indica peste 20.000 de masini noi si aproape 80.000 second-hand. Dacia este locul intai, cu 5.810 masini, pe locul doi este Volkswagen, cu 1998, iar pe trei este Skoda, cu 1665 de masini. Cele mai cautate au fost modelele Volkswagen (20.556 unitati), urmate de Opel (9.018) si Ford (7.353).

Hotnews

voicul

Cu alte cuvinte nu mai sunt masini din BG de inmatriculat in RO.  :)
Parerea mea: trendul se va mentine mult sub anul 2017, care a fost asa doar datorita eliminarii taxei auto.


voicul

Ce nu se mentioneaza in nici un articol - cate masini sunt scoase din ciruculatie in fiecare luna. Multe din masinile astea in 2 - 3 ani vor ajunge la dezmembrari. Cat sa te tina o masina de 1000e (mai mult in ideea - daca ai doar 1000e ce bani de intretinere sa ai).

Mașinile diesel interzise în Germania din cauza poluării se mută în România

Peste 40.000 de vehicule diesel mai vechi de 8 ani au intrat în țară în primele două luni ale anului și acoperă aproape 3 sferturi din importurile de mașini uzate. Înmatriculările de automobile second-hand din import s-au stabilizat la un nivel de aproape 40.000 de unități pe lună, în primele două luni din 2018 fiind înregistrate 79.102 astfel de vehicule. Dincolo de aceste cifre, statisticile ne arată că mașinile diesel care vor fi interzise în Germania au început deja să se mute pe străzile din România.

Citește mai mult la: https://www.profit.ro/povesti-cu-profit/auto-transporturi/exclusiv-masinile-diesel-interzise-in-germania-din-cauza-poluarii-se-muta-in-romania-17955950

TibiV

Explicatia este ca probabil nemtii au "ajustat preturile de vanzare" iar romanii cumpara ce este mai ieftin si arata la fel - da-o'ncolo de poluare.

Inclin sa cred ca acum in Germania doua masini similare (acelasi model, acelasi an de fabritatie) se vand acum cu 2000 euro pe benzina, 1000 euro pe motorina...

Poate confirma sau infirma colegii de acolo care cunosc "piata locala".
Mama proștilor este mereu gravidă... :)

voicul

Din ce urmaresc eu, inca nu a aparut treaba asta.
1. Asta nu inseamna ca nu este.
2. Mai probabil: abia acum incepe piata sa se duca pe directia asta. Abia s-a dat voie sa se impuna interdictiile, dar inca nu s-au impus in nici un oras.


Ionut

EXCLUSIV Mașinile diesel interzise în Germania din cauza poluării se mută în România

Peste 40.000 de vehicule diesel mai vechi de 8 ani au intrat în țară în primele două luni ale anului și acoperă aproape 3 sferturi din importurile de mașini uzate. Înmatriculările de automobile second-hand din import s-au stabilizat la un nivel de aproape 40.000 de unități pe lună, în primele două luni din 2018 fiind înregistrate 79.102 astfel de vehicule. Dincolo de aceste cifre, statisticile ne arată că mașinile diesel care vor fi interzise în Germania au început deja să se mute pe străzile din România.

Peste 73% din mașinile second-hand aduse de români din Germania sunt echipate cu motoare diesel, iar aproximativ 3 sferturi din acestea sunt mai vechi de 8 ani, fiind, în cele mai multe cazuri, dotate cu motoare cel mult EURO 4 sau mai poluante. Situația poate fi considerată alarmantă pentru autorități, dat fiind faptul că Germania a început deja procesul de eliminare a acestor mașini de pe șosele, prin decizia tribunalului din Leipzig. Aceasta permite orașelor să interzică circulația mașinilor diesel, startul fiind dat de orașe precum Stuttgart sau Hamburg.



Practic, ponderea mașinilor fabricate până în 2009, alimentate cu motorină, în totalul dieselurilor second hand a fost de peste 75% în ianuarie și mai mult de 71% în februarie. Mai exact, 42.967 de vehicule diesel foarte poluante au fost introduse în circulație. Dacă menținem ritmul, numai în acest an vor ajunge pe șoselele României peste 250.000 de mașini cu motoare diesel foarte poluante.

Profit.ro

Ionut

România, târgul de vechituri al Europei? ,,Nu avem taxe de poluare pentru maşini, lucru care face România un paradis pentru maşinile vechi care poluează"

,,Nu avem taxe de poluare pentru maşini, lucru care face România un paradis pentru maşinile vechi care poluează. Autorităţile, guvernul, nu încurajează alternativele ecologice şi nu combat fenomenul poluării", a spus Carla Donciu, Greenpeace România. Potrivit estimărilor ZF, în primele zece luni ale anului 2017, numărul autotrismelor mai vechi de zece ani intrate în parcul naţional era de 326.000, faţă de numai 168.000 în 2016. Astfel, din totalul de 426.000 de unităţi intrate în ţară în primele zece luni ale anului 2017, 76% sunt mai vechi de zece ani.

ZF

voicul

#176
Daca ar fi in UE sigur s-ar gasi modalitati sa ajunga in Europa de E acest masini. Dar cum sunt in US ...

Masinile Dieselgate - 350.000 la numar retrase de pe piata



Powered by API/PUM imgur uploader

dr4qul4

Ce vedem in poza asta sunt masini mult mai noi decat ce am importat noi .
Ar fi fost bataie pe ele. Desi pentru Romania era de preferat un scandal PetrolGate ca sa retraga masinile pe benzina. Le luam pe toate si le puneam GPL.  :D
Cocoase inutile care ne vor afecta zeci de ani:
1. Focsani 2. Boita 3. Balcauti
"multe multumiri" proiectantilor
2. Pariu cu hefaistos: 200 lei: UMB nu deschide nimic (min 9 km, chiar si HP)  pe A7 înainte de 15 iunie 2024

adiarc

Cred ca la momentul acesta ar trebuii controale substanțiale in trafic si intrat puternic "in" RAR..ca sa nu se mai dea ITP-ul pe șpagă...este cea mai buna pârghie care nu necesita modificări legislative si ar aduce si bani la buget ...... pun pariu ca 7 din 10 mașini mai vechi de 10 ani,la teste pe bune nu ar trece testul noxelor...sau cel al unui sistem de direcție conform
"Eficienta" cnair...claimuri de sute de milioane de lei,puse pe tava constructorilor pentru proiecte inexistente ( LD2 sect E ; LD 3 ; A10 )

DESFIINTATI compania Antiinfrastructura

voicul

Parerea mea: in vreo 5 - 7 ani se va atinge maximul de poluare in RO, dupa care vom reveni treptat la aer mai curat:
1. La Volovo din 2019 nu mai sunt diesel
2. Mai important (Volvo are productie mica) Toyota nu prea mai are motoare diesel si probabil renunta la ele in 2 ani.
3. Nu se mai cumpara motoare diesel si la prima interdictie concreta in orase ... o sa se reduca si mai mult vanzarile.
4. De ce sa produci motoarele daca nu le vinzi!
5. EURO 7 la diesel pentru masini mici probabil va fi si ultima pentru motoare diesel si probabil putin o vor atinge.
6. Prin 2020 parca si Fiat-Crysler va renunta la diesel.

Nu se mai produc, nu le mai gasesti, nu le mai conduci, nu mai polueaza.

Pana prin 2023 - 2025 ... nasol. Nu ca dupa (inca cativa ani) va fi cu mult mai bine.

Pana atunci observ ca si la noi a aparut moda cu masca pe fata!