Drumuri Naționale în România: discuții diverse

Started by Ionut, September 14, 2011, 09:19:35 PM

Previous topic - Next topic

0 Members and 2 Guests are viewing this topic.

dr4qul4

@adiarc, am vrut sa pun si eu, dar cand m-am uitat la filmare mi-am dat seama ca este un articol tendentios.
In articol scrie ca "traficul era inchis dar masinile erau parcate si nu se lucra"....... In filmare se observa o masina de asfalt si o bucata de asfalt proaspat. Masina, in momentul filmarii era stationata, dar afara incepuse ploaia. Asa ca era si normal sa se opreasca din asfaltat


Din pacare DIGI24 devine o televiziune de scandal...
Cocoase inutile care ne vor afecta zeci de ani:
1. Focsani 2. Boita 3. Balcauti
"multe multumiri" proiectantilor
2. Pariu cu hefaistos: 200 lei: UMB nu deschide nimic (min 9 km, chiar si HP)  pe A7 înainte de 15 iunie 2024

NGC

A fost lansata licitatia pentru "Servicii de proiectare (E.T.+ S.F.) – ,,Modernizare DN 2L Soveja – Lepsa, km 60+145-km 76+277,,".

SF-ul final trebuie realizat in 6 luni.


NGC


Atila60

Un mic articol din BULETIN DE CAREI,publicat la 19 Octombrie 2015.Imagini de cosmar in CAREI pe DN19.Atentie soferi la baia de ulei.Aviz cei care circulati prin zona.

adiarc

Pe Dn 14 , între localitățile Ruși si Șeica Mare , dupa parcare si curba , este o porțiune scurta de vreo 5-10 M, unde terenul s-a lăsat chiar tare , pe ambele sensuri ( acolo dintotdeauna au fost alunecări si denivelari ).Zona este nesemnalizată si f periculoasa , mai ales pt cei cu garda joasa......ar trebuii ca CNADNR sa notifice constructorul -Strabag.In rest lotul e ok.
"Eficienta" cnair...claimuri de sute de milioane de lei,puse pe tava constructorilor pentru proiecte inexistente ( LD2 sect E ; LD 3 ; A10 )

DESFIINTATI compania Antiinfrastructura


NGC

In afara de licitatia pentru "7 truse de reciclare in situ", CNADNR a mai lansat o licitatie pentru utilaje.

[162644] / 09.09.2015 -> "Achizit utilaje reprez echipe mobile de interventii de urgenta:Lot1:Autobasculanta 6x4;Lot2:Incarcator frontal;Lot3:Autoutilitara transport mixt;Lot4:Buldoexcavator;Lot5:Freza de asfalt;Lot6:Statie de asfalt mobila 60t/h;Lot7:Cilindru compactor;Lot8:Taietor hidraulic;Lot9:Sistem amorsare;Lot10:Remorca semnalizare;Lot11:Trailer 40t+cap tractor;Lot12:Finisor asfalt 2.5-5m latime;Lot13:Masina de marcaj;Lot14:Soneta pt montare demontare parapeti;Lot15:Utilaj pt repar pe timp friguros (cu infrarosu)".

http://www.cnadnr.ro/proiect_pcd.php?id=864

Lot  1 ->  7 bucati "Autobasculanta 6x4",                                      valoare estimata  2.779.371,00 RON fara TVA
Lot  2 ->  7 bucati "Incarcator frontal",                                      valoare estimata  2.007.323,50 RON fara TVA
Lot  3 ->  7 bucati "Autoutilitara transport mixt",                            valoare estimata  1.080.866,50 RON fara TVA
Lot  4 ->  7 bucati "Buldoexcavator",                                          valoare estimata  1.544.095,00 RON fara TVA
Lot  5 ->  7 bucati "Freza de asfalt",                                         valoare estimata 11.426.303,50 RON fara TVA
Lot  6 ->  7 bucati "Statie de asfalt mobila 60t/h",                           valoare estimata 26.867.253,00 RON fara TVA
Lot  7 ->  7 bucati "Cilindru compactor",                                      valoare estimata  2.316.142,50 RON fara TVA
Lot  8 ->  7 bucati "Taietor hidraulic",                                       valoare estimata    509.551,35 RON fara TVA
Lot  9 ->  7 bucati "Sistem amorsare",                                         valoare estimata    833.811,30 RON fara TVA
Lot 10 -> 14 bucati "Remorca semnalizare",                                     valoare estimata    216.173,30 RON fara TVA
Lot 11 ->  7 bucati "Trailer 40t + cap tractor",                               valoare estimata  4.941.104,00 RON fara TVA
Lot 12 ->  7 bucati "Finisor asfalt 2.5-5m latime",                            valoare estimata  7.720.475,00 RON fara TVA
Lot 13 ->  7 bucati "Masina de marcaj",                                        valoare estimata  3.705.828,00 RON fara TVA
Lot 14 ->  7 bucati "Soneta pentru montare demontare parapeti",                valoare estimata  1.852.914,00 RON fara TVA
Lot 15 ->  7 bucati "Utilaj pentru reparatii pe timp friguros (cu infrarosu)", valoare estimata  1.235.276,00 RON fara TVA

Ofertele au fost deschise ieri.

Horațiu 87

pun si eu niste poze de la podul de la Oituz de pe DN 11






podul propriu-zis este turnat, iar cand am trecut eu pe acolo turnau capetele

dr4qul4

DN1A... Cum am plecat din Brasov Duminica la ora 13:00, dupa un weekend cu vreme extrem de frumoasa, am aruncat un ochi pe waze si m-am convins sa o iau pe DN1A. Eu am facut 3h  pana la intrarea in Bucuresti, mers lejer, chiar de vacanta.

Pe DN1A avem 2 semafoare si inca o zona foarte scurta unde se circula doar pe 1 banda.














Cocoase inutile care ne vor afecta zeci de ani:
1. Focsani 2. Boita 3. Balcauti
"multe multumiri" proiectantilor
2. Pariu cu hefaistos: 200 lei: UMB nu deschide nimic (min 9 km, chiar si HP)  pe A7 înainte de 15 iunie 2024

dr4qul4
























Destul de multe tiruri, dar un peisaj fantastic. Decat sa stai pe loc pe VP cu orele, mai bine pe aici.
2 probleme: - acea serpentina interminabila, unde nu mi-as dori sa fiu prins intre 2 tiruri...
                    - locurile unde sa poti depasi in siguranta se pot numara pe degetele de la o mana.
Cocoase inutile care ne vor afecta zeci de ani:
1. Focsani 2. Boita 3. Balcauti
"multe multumiri" proiectantilor
2. Pariu cu hefaistos: 200 lei: UMB nu deschide nimic (min 9 km, chiar si HP)  pe A7 înainte de 15 iunie 2024

NGC

Quote from: NGC20 on September 04, 2015, 10:07:33 AM
Dar acum au mai relicitat ceva legat de tronsonul initial "km.133+660 – km.184+390".

[378803] / 03.09.2015: "Lucrari de punere in siguranta DN76 Beius-Oradea km 133+660-km 184+390"

Ese vorba in principal de finalizarea unor poduri si podete, dar si alte lucrari de drum.

Aceasta licitatie a fost anulata in 07.10.2015 pentru ca "au fost depuse numai oferte inacceptabile si/sau neconforme", iar acum au lansat din nou licitatia, dar doar pentru partea de poduri.

[381219] / 26.10.2015: "Lucrari de punere in siguranta DN 76 km 133+660 - km 184+390, Beius-Oradea: – Pod peste Valea Holod la Copaceni km 141+358 (nou km 141+357)"; – Pod peste Valea Topa la Sambata km 144+561 (nou km 144+567); -Pod peste canal la Sambata km 144+939 (nou km 144+937)"

marinul

Pun niste poze de pe DN 19 E, un drum care in trecut a fost judetean dar dupa ce Bechtelul l-a distrus, a fost facut national. Drumul a ramas de atunci intr-o stare deplorabila si probabil nu va fi refacut pana nu se finalizeaza autostrada. Traseul lui este paralel cu A3, "intersectandu-se" de vreo 3 ori. Pozele sunt facute intre localitatile Cauaceu si Salard unde DN ul va fi relocat si prin zona asta va trece A3. Dupa cum se vede in poze, asfaltul e proaspat turnat iar in zona respectiva a fost o portiune de vreo 5 km care era pavata, adica lasata de pe vremea raposatului. Deci dupa 25 ani o portiune care nu a fost asfaltata in intregime doar plombata, este asfaltata in sfarsit dar cu cateva luni inainte sa fie relocata  >:(

Oricum lucrarea mi se pare de proasta calitate si nu cred ca-i prinde primavara fara vreo groapa.

Pozele sunt facute acum 2 saptamani.










NGC

#2863
Quote from: NGC20 on October 29, 2015, 08:33:18 AM
Pe de alta parte, CNADNR vrea sa faca ""Pod suspendat peste Dunăre în zona Brăila", propus a se realiza pe teritoriul judeţelor Tulcea (localităţile Smârdan si Jijila) şi Brăila (mun.Brăila şi comuna Vădeni)", pentru care a si solicitat acordul de mediu.

Quote
Drumul proiectat este împărţit în două secţiuni:
-   drumul principal (lungime 19,095 km)
-   drumul de legătura cu DN22 Smârdan - Macin (lungime 4,328 km)

[...]

Originea traseului este la intersecţia DN2B Buzău-Brăila-Galaţi cu şoseaua Baldovinesti (in apropriere de km 110 DN2B).
   La km 0+397, drumului proiectat va traversa cele 3 linii de cale ferata din zona (calea ferata dubla Brăila-Galaţi şi o linie industriala) printr-un pasaj superior  de 182 m lungime.
   Pe zona  km 4+486,10 - 6+680,30 drumul traversează fluviul Dunărea.
   Primul viaduct de acces este începe la poziţia km 4+486,10 şi are o lungime de 110,00 m lungime. Viaductul este urmat de podul suspendat peste Dunăre, structura principală din cadrul Proiectului.
   Podul suspendat are o lungime totala de 1.974,30 m cu o deschidere centrala de 1.120,00 m si doua deschideri laterale de 489,65 si 364,65 m. Gabaritul pe verticala va fi de 38 m de la nivelul de inundaţii maxim pentru a îndeplini criteriile de navigaţie pe Dunăre.
   Podul este urmat de un al doilea viaduct de 110 m lungime, care se termină la km 6+680,30.
   Traseul drumului proiectat se termină la km 19+095, în DN22 Rm. Sărat-Brăila-Tulcea (în apropriere de km 108+265), spre Tulcea.   
   Traseul include şi o ramificaţie de la km 7+ 940, în direcţia Sud până la intersecţia cu drumul existent Smârdan - Macin (DN22).

pasadia

#2864
Vineri seara si duminica seara am parcurs, dupa mult timp, arhicunoscutul DN7 pe tronsonul din Valea Oltului (vineri mergand spre Valcea, duminica intorcandu-ma). In ambele situatii a fost tarziu in seara, deci ca atare pozele ar fi fost inutile. Dar ca pareri:
- lucrarile acelea de dublare pareau abandonate - nici un fel de utilaj in preajma. Oricum sunt pe o distanta atat de scurta incat mi se pare nesemnificativ impactul lor.
- semaforul de la Carligul Mare era inca functional (citisem parca pe undeva ca ar fi terminat lucrarile). Zona respectiva insa e extrem de scurta, circa 200 de metri, deci ca atare imi e greu sa cred ca se formeaza cozi lungi. In ambele instante am trecut destul de repede, la primul verde.
- vineri seara drumul mi s-a parut cat de cat aglomerat pe sensul spre Ardeal. Duminica insa mi s-a parut liber - mult mai liber decat e DN1-ul in aceeasi instanta (dar deh, oi fi subiectiv pe tema asta).
- din pacate problema de siguranta e prea mult datorata soferilor iresponsabili care fac manevre aiurea. Si aici la loc de cinste il trec pe un brasovean ce conducea o masina decenta, nu mai veche de 5 ani, cu un maxim de 50km/h. Evident ca asta irita pe ceilalti participanti la trafic. In rest am avut 2 situatii de fortare a depasirii de catre cei de pe sensul opus, situatii in care am fost obligat sa franez puternic pentru a evita impactul frontal.

ps: Iar Buila -
Quote from: istvan78 on November 02, 2015, 03:33:43 PM
Vanturarita reprezinta in continuare un paradis. Asta e pentru cunoscatori. ;)