Author Topic: DN: Drumuri Nationale  (Read 1090114 times)

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

yetiman

  • Knight
  • Legend
  • *
  • Posts: 1.114
  • Karma: +869/-54
Re: DN: Drumuri Nationale
« Reply #2715 on: September 16, 2015, 10:48:28 PM »
Update la lucrarile de pe DN14B - Coslariu (viitorul pasaj peste CF):
S-a turnat asfaltul pe unul dintre sensuri si pe pasaj. Se lucra la bordurile betonate pe urcare.







Din pacate in partea cealalta nu se misca mai nimic, si, pana cand nu vor putea asigura coborarea inspre Blaj, nu se mai poate face nimic nici pe partea dinspre Teius - nu au unde muta traficul.
Asa ca semaforul si circulatia alternativa vor mai sta mult si bine.
„Pe hoţii mărunţi îi trimitem la închisoare, iar pe cei mari îi numim în funcţii publice.” — Esop
„Greşelile politicianului sunt crime, căci în urma lor suferă milioane de oameni nevinovaţi, se împiedică dezvoltarea unei ţări întregi şi se împiedică, pentru zeci de ani înainte, viitorul ei.” — Mihai Eminescu

danutzu_1069

  • Legend
  • *
  • Posts: 1.102
  • Karma: +320/-159
Re: DN: Drumuri Nationale
« Reply #2716 on: September 16, 2015, 11:06:11 PM »
Tema zilei de azi a fost sa ajung la Tg Jiu cu plecare din Zalau.
Aparent simplu, si in realitate tot simplu, dar trebuia sa merg pe drumul cel mai scurt, si cel mai rapid.
Ce variante sunt?
Din Zalau, ruta clasica este pe DN1F, DN1, A3, DN1 (Turda - Sebes) si de aici sunt variantele: Valea Jiului, Valea Oltului, si.... Transalpina.
Stiam ca VJ este inca in lucru si se merge pe semafoare (e corect?), VO e prea pe ocolite, drept pentru care, de la Sebes, go on TA.
Descriere: Starea drumului, as fi vrut sa zic ca este impecabila, dar mai are "gauri".
Are portiuni cu asfaltul lui Neaga, are si portiuni cu asfaltul lui Iordachescu.
Pot sa spun ca pana la Obarsia Lotrului au lucrat oamenii lui Neaga la asfaltare, marcare si semnalizare. Tot ce erau podete, poduri neterminate acum sunt finalizate. Dar, pentru ca exista si un dar, au ramas nerezolvate doua portiuni: zona " la cariera" (pe malul Lacului Oasa) si inainte de Obarsie, o portiune de 500m ramase la stadiu de ... macadam.
Pe portiunea alpina avem doar parapeti, marcaje, si semnalizari. Acele podete tubulare, inca nu sunt puse => tot macadam.
Toata TA am parcurs-o in 2h si 40min.

Referitor la prima parte a drumului, sa nu credeti ca am mers pe traseul clasic pana la A3!!.
In primul rand daca pot evita serpentinele si sa urc pe munte ca apoi sa cobor (ceva plictisitor si neatractiv, parcurs de mai multe ori), atunci o fac. si aici ma refer la Meseș. Da, se pot evita... prin ocolire. Traseul este:DN1H pana in Misid, dreapta pe DN1T, DJ191C, DJ108A,, si revenire pe DN1F, dar nu pentru multa vreme pentru ca de la Zimbor am luat-o direct catre Huedin. Nu recomand portiunea asta decat daca vrei sa aajungi repede in DN1 si sa nu te uiti prea mult la calitatea drumului. Nu e distrus, dar e valurit (sa zicem doar atat)
Da, nu am gresit. Exista un DN 1T, dar trebuie sa-l cautati bine de tot ca e cam ascus...
Are doar 3.3km si o istorie... "zbuciumata". Iata-l aici: https://goo.gl/maps/6ZYVG
A fost DC si transformat in DN, pentru a facilita accesul la siturile istorice de la Porolisum.
Daca aveti curiozitatea sa-l vedeti pe street view, iata-l: https://goo.gl/maps/7N5Tm
Gata, se aprinde beculetul, ce misto arata, pe aici merg!!
Ha, realitatea de acum, din teren, e trista, foarte trista. Drumul e DISTRUS.
iata si un reprtaj marca DIGI24: http://www.digi24.ro/Stiri/Regional/Digi24+Cluj-Napoca/Stiri/Salaj+DN1T+drum+comunal+la+rang+de+drum+national
Exemplu:




Poze de pe TA:
la cariera:


parapeti, semnalizari




s-a mutat stâna:


vaci


in nori (imediat dupa pasul Urdele, la coborare spre Ranca:






Cum ar fos fost fara marcaje si semnalizari??? Eu am trait ceva de genul asta in octombrie 2012.
S-a mai adaugat un strat proaspat de zapada si... cred ca e suficient, nu?
Era alb peste tot, pe drum, in afara drumului si in prapastie (albul cetii) nu mai trecuse nicio masina, sa zici ca vezi alte urme...

Per total am parcurs 400km in cca 7ore
« Last Edit: September 16, 2015, 11:22:22 PM by danutzu_1069 »

TibiV

  • Knight
  • Legend
  • *
  • Posts: 7.732
  • Karma: +2652/-556
Re: DN: Drumuri Nationale
« Reply #2717 on: September 16, 2015, 11:23:18 PM »
@danutzu
Frumoase reportaj, eşti un povestitor înnăscut... :)

@yetiman
Mulțumim.
Dar sub pasajul ăla nu ar trebui să fie şine ?!...
Pozele merg şi în topicul "Feroviar"...

yetiman

  • Knight
  • Legend
  • *
  • Posts: 1.114
  • Karma: +869/-54
Re: DN: Drumuri Nationale
« Reply #2718 on: September 16, 2015, 11:28:05 PM »
@TibiV - asa este. AR TREBUI sa fie sine.  :lol:
Dar va mai trece destul timp pana vor fi acolo. Asa ca e mai mult rutier decat feroviar...  :D (deocamdata)
„Pe hoţii mărunţi îi trimitem la închisoare, iar pe cei mari îi numim în funcţii publice.” — Esop
„Greşelile politicianului sunt crime, căci în urma lor suferă milioane de oameni nevinovaţi, se împiedică dezvoltarea unei ţări întregi şi se împiedică, pentru zeci de ani înainte, viitorul ei.” — Mihai Eminescu

horatiu.cosma

  • Duke
  • Legend
  • *
  • Posts: 3.395
  • Karma: +1411/-240
Re: DN: Drumuri Nationale
« Reply #2719 on: September 16, 2015, 11:31:41 PM »
Multumim de vesti. @danutzu_1069, eu pe DN 1T am mers doar cu bicicleta, nu risc cu altceva. Puteai intra pe 191C de la Zalau, e foarte ok pe toata distanta.

alexV

  • Knight
  • Hero
  • *
  • Posts: 511
  • Karma: +478/-23
Re: DN: Drumuri Nationale
« Reply #2720 on: September 17, 2015, 12:46:21 AM »
toata portiunea Sugag - Lacul Oasa era in lucru: toate podetele schimbate si deasupra asternut doar un strat de pietris. Intre podete asfaltul era ok, dar nu puteai merge mai mult de 30 de metri si trebuia sa franezi la gropile de la podete. Faceam 18 km (Tau Bistra - Lacul Oasa) in 45 de minute.

e in acelasi stadiu de cel putin 4 ani de zile de cand schiez si eu la sureanu.

danutzu_1069

  • Legend
  • *
  • Posts: 1.102
  • Karma: +320/-159
Re: DN: Drumuri Nationale
« Reply #2721 on: September 17, 2015, 06:08:49 AM »
@horatiu
Nu am plecat  chiar din Zalau ci am iesit de pe  108D.
A fost si spirit de aventura
« Last Edit: September 17, 2015, 07:33:31 AM by danutzu_1069 »

Tavi

  • Legend
  • *
  • Posts: 1.276
  • Karma: +192/-47
Re: DN: Drumuri Nationale
« Reply #2722 on: September 17, 2015, 11:57:12 AM »
In monitorul oficial nr. 699/16.09.2015 s-a publicat Ordinul 114/1021 (ordin comun emis de interne si transporturi) referitor la regimul de circulatie pe podul Agigea peste Canalul Dunare-Marea Neagra pe DN 39, Km 8 + 988 in perioada 16.09-15.10.2015.

Pe scurt, se circula pe toate 4 benzile cu limitare la 50Km/h pentru toate categoriile de vehicule exceptand autovehiculele si coloanele agabaritice.

Circulati cu grija si drumuri bune sa aveti!

NGC

  • Count
  • Legend
  • *
  • Posts: 4.160
  • Karma: +2014/-33
Re: DN: Drumuri Nationale
« Reply #2723 on: September 17, 2015, 05:33:47 PM »
Ofertele pentru "Realizarea Expertizei Tehnice si Realizare Studiu de Fezabilitate pentru Reabilitarea/Modernizarea DN 7C km 0+000 - km 151+955 (TRANSFAGARASAN)":

   2.995.149,52 RON fara TVA    Valoare estimata
1. 1.754.361,62 RON fara TVA    EXPERT PROIECT 2002 SRL
2. 2.477.684,00 RON fara TVA    TRANSPROIECT 2001 SA
3. 2.482.122,81 RON fara TVA    SEARCH CORPORATION SRL
4. 2.546.045,48 RON fara TVA    ACCIONA INGENIERIA SA
5. 2.547.783,61 RON fara TVA    Asocierea TECNIC CONSULTING ENGINEERING ROMANIA SRL - VIAPONTE ROM SRL
National Geographic Channel


pasadia

  • Knight
  • Legend
  • *
  • Posts: 2.147
  • Karma: +1204/-528
Re: DN: Drumuri Nationale
« Reply #2725 on: September 17, 2015, 07:41:49 PM »
Quote
Autovehiculele mai mari de 7,5 tone vor circula, in intervalul orar 6:00 - 22:00, pe ruta Ploiesti - DN 1 - DN 1B (intersectie) - DN 72 - Targoviste - DN 7 - Ramnicu Valcea - Vestem - DN 1 - Brasov, iar in intervalul orar 22:00 - 6:00 pot opta pentru traseul Brasov - DN 1 - Ploiesti.

Cum sa nu razi la asa ceva? Si ce noroc si pentru cei cu masini mici, tot in perioada asta lucreaza si la podul din Predeal. E perfect! :)

pasadia

  • Knight
  • Legend
  • *
  • Posts: 2.147
  • Karma: +1204/-528
Re: DN: Drumuri Nationale
« Reply #2726 on: September 21, 2015, 12:44:38 AM »
La podul din Predeal e decoperat sensul spre Bucuresti, e cam cu 10 cm sub celalalt sens. In week-end se circula pe ambele sensuri, dar in seara asta, la ora 18, coada era atat inspre Parul Rece (pe DN73A) cat si spre Predeal (pana la intrarea dinspre Timis). Evident Busteni-ul era problema, prin Sinaia se circula destul de bine. 

horatiu.cosma

  • Duke
  • Legend
  • *
  • Posts: 3.395
  • Karma: +1411/-240

NGC

  • Count
  • Legend
  • *
  • Posts: 4.160
  • Karma: +2014/-33
Re: DN: Drumuri Nationale
« Reply #2728 on: September 23, 2015, 03:28:07 PM »
National Geographic Channel

DanielC

  • Youngster
  • *
  • Posts: 7
  • Karma: +1/-0
Re: DN: Drumuri Nationale
« Reply #2729 on: September 23, 2015, 04:01:40 PM »
DN 66
Am mers duminica pe Valea Jiului, de la Petrosani la Targu Jiu.
Sunt 10 semafoare intre Aninoasa si Bumbesti Jiu (8 pana la Lainici si 2 imediat dupa). Am facut 56 de minute intre cele 2 localitati, traficul fiind destul de scazut.
Intre Aninoasa si Lainici mai este mult de lucru, sunt sceptic ca vor termina in 2015, mai ales ca nu am vazut o organizare de anvergura. Intre Lainici si Bumbesti Jiu drumul este aproape gata si arata bine.
Intre Bumbesti Jiu si Targu Jiu drumul este gata, mai putin la pasajul CF de la iesirea din Bumbesti.
Recomand doar duminica acest sector din DN 66, localnii spuneau ca se sta mult la semafoare in timpul saptamanii, cand se deschide dupa ora 18.00.